www.lancia-bg.com http://www.lancia-bg.com/forum/ | |
Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=37781 |
Страница 4 от 6 |
Автор: | viktorsterev [ 18 Яну 2017, 21:51 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Деян написа: . Предложиха да свалят дюзи за тест. Но свалянето и теста на една дюза излиза 50 лева. Нали знаеш приказката"болен на легло се такова".Има ли от къде да вземеш други дюзи за проба? |
Автор: | Деян [ 18 Яну 2017, 22:19 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
За съжаление не. Освен да купя една и да пробвам цилиндър по цилиндър. Sent from my SM-G900V using Tapatalk |
Автор: | Деян [ 28 Яну 2017, 11:35 ] | ||
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. | ||
Едно лог-че от днес. За сега съм в изходна позиция. Не знам на къде да тръгна. А и чакам да се освободи другата кола, че тази ми трябва. Сутрин ставам час по-рано за да я припалвам в студа. Струва ми се, че държи доста време налягането под изискуемото. И като го направи и пали.
|
Автор: | yorri [ 28 Яну 2017, 12:10 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Колега ,щом се съмняваш в дюзи най-лесно е сам да направиш теста с излишното гориво .От този тест можеш да се носочиш с коя дюза да почнеш. Преди година имах драма с дюзите ,направих теста с излишното гориво и после когато дадох всички на специализиран тест ,излязоха проблемни точно тези които показа и домашния тест. Домашния стенд тогава го сътворих от 5 спринцовки и 2 абоката ,като изолзвах и маркуча от абоката . |
Автор: | viktorsterev [ 28 Яну 2017, 16:29 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
yorri написа: yorri написа: Колега ,щом се съмняваш в дюзи най-лесно е сам да направиш теста с излишното гориво .От този тест можеш да се носочиш с коя дюза да почнеш. Преди година имах драма с дюзите ,направих теста с излишното гориво и после когато дадох всички на специализиран тест ,излязоха проблемни точно тези които показа и домашния тест. Домашния стенд тогава го сътворих от 5 спринцовки и 2 абоката ,като изолзвах и маркуча от абоката . Изроових снимка на творението Предполагам 2ра и 5а Деян написа: Струва ми се, че държи доста време налягането под изискуемото. И като го направи и пали. С единия ни бус имахме драми миналата година,трудно палеше и гаснеше.След не един и два сервиза и смяна на дюзи,филтри и датчици нищо,на края му извадиха кошницата от резервара о познаи,тинята я затлачила |
Автор: | Деян [ 31 Яну 2017, 10:02 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Започвам да си мисля, че и аз се филмирам излишно. Днес в 8:00 при -4 градуса показание на панела на климатроника, едно подгряване, един оборот на стартер и колата запали от раз и заспа. Равномерен празен ход и минимално пропушване. |
Автор: | Деян [ 04 Фев 2017, 22:19 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Определено има разлика https://youtu.be/dwrvpE3kAQk Sent from my SM-G900V using Tapatalk |
Автор: | Деян [ 12 Фев 2017, 17:06 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
5 минутен полеви тест на обратното гориво: 1 дюза - 49 мл. 2 дюза - 40 мл. 3 дюза - 40 мл. 5 дюза - 50 мл. Мисля, че и тук съм добре. Нещо което не знам така ли трябва да бъде? Пускам от актуаторите тест на помпата в резервоара. Чувам и релето, и помпата. Уж всичко нормално, но после няма палене. Трябва да върна ключа, да дам пак контакт и тогава пали. За това застудяване паля нормално. Изгорих един резервоар МаксМоушън, а сега заредих Екто (по Ихтиман няма по-хубаво). Дават утре сутринта тук да падне до -9 и ще е добър тест. |
Автор: | Деян [ 13 Фев 2017, 12:06 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Е чак -9 не стана. Беше само -5. Запалих изключително лесно. |
Автор: | pr_00f [ 13 Фев 2017, 13:07 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
И какво ще се окажа най-накрая ? Кофти нафта ? |
Автор: | D. Stanev [ 13 Фев 2017, 13:26 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
pr_00f написа: И какво ще се окажа най-накрая ? Кофти нафта ? Не, отговора си го е дал сам: Деян написа: Започвам да си мисля, че и аз се филмирам излишно.
|
Автор: | Деян [ 13 Фев 2017, 13:48 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Автор: | D. Stanev [ 13 Фев 2017, 21:06 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
За сведение и опела с jtd-то не палеше (или палеше трудно, макар и с изгорели свещи) при температури под -15 градуса. Просто замръзваше нафтата в най-тънките части, обикновено в маркучите към филтъра. Малко надув с пистолет за топъл въздух и... готово |
Автор: | Деян [ 06 Авг 2017, 16:10 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Днес за мое успокение и спортна злоба реших да видя белезите на ангренажа. Перфектна центровка. А ремъка за 40 000 не е мръднал. Тресенето на празен ход е от демпферна шайба. Палих без пистовия ремък. Малко тегаво ми върти фрайлауфа на генератора. За сега това е проверено на 40 градуса жега. Sent from my SM-G900V using Tapatalk |
Автор: | Деян [ 07 Сеп 2017, 14:52 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Интересно наблюдение, което го свързвам с една тема на Емзо за прекъсване при ниски обороти. Много обичам като съм в населено място да карам на темпомат със постоянно зададените 60 км/ч като за града. Та влизам си в Пловдив на 4-та с темпомат с 60 км/ч и 1200 оборота някъде. Е тази кола като почна да придръпва. Придръпването е същото като на бензинова кола с прекъсващ високоволтов кабел. Та Emzo за това прекъсване има тема от над 20 страници във Фиат форума и при него се оказаха дюзи. |
Автор: | pr_00f [ 07 Сеп 2017, 18:30 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Сорри за оффтопика, но с какви гуми караш? Защото едно време като съм го смятал с калкулатор за скорости ако си със стандартните 195/65 x 15 или 205/55 x 16 би следвало оборотите да са нещо подобно. 50 км - около 1263 оборота 60 км- около 1515 оборота Другият вариант е да не ти полазва точно оборотомера ? |
Автор: | Деян [ 07 Сеп 2017, 19:29 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Е аз грубо го казах за оборотите. Факта е, че са ниски малко над 1000. Иначе съм си с 15-ки. Sent from my SM-G900V using Tapatalk |
Автор: | viktorsterev [ 07 Сеп 2017, 21:06 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Какво е значението обороти/скорост?Питам ,защото в този диапазон 1200об и при мен придърпва и все на втора или първа,такъв ми е маршрута и трафика и над тези обороти тръгва изведнъж |
Автор: | ReDDoG [ 08 Сеп 2017, 21:57 ] |
Заглавие: | Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене. |
Това придърпване го имах и аз ,първо само на трета,после почнах и на четвърта да го усещам. Накрая ме одрусаха за 5 дюзи и вече го няма. Оказа се че дюзите бяха минали изцяло жизнения си път и не подлежаха на рециклиране. Като преди да сменя дюзите тотално, предната зима при първо палене за деня палеше трудно,и то при 0,-5 градуса,тогава уж ми рециклирана два дюзи,но се оказа че проблема е бил в клапан вграден в самите дюзи,този клапан бил за високо налягане и не се рециклира. той умира от много километри или лоша нафта,при мен нафтата бршесамо лукоил, а километрите не са ясни никому. По табло сега са само 316 000. |
Страница 4 от 6 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |