Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Lybra




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 30 Дек 2016, 15:39 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43
Мнения: 1538
Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
Търся подгревно реле за проба. Насочвам основните си подозрения към него. Релето е Бош 0 281 003 015.

_________________
Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа

Изображение

VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 04 Яну 2017, 15:22 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 13 Яну 2011, 02:31
Мнения: 469
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia Lybra 1.9 jtd 110 понита.
Въй 8O
Тя горката, пали на умряло.

Пробвал ли си, по метода на изключването, тест на дюзи и друг регулатор на налягането?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 04 Яну 2017, 15:47 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43
Мнения: 1538
Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
Така да почна от начало какво е проверено до сега:

1. подгревни свещи с мерене на съпротивлението и с кабел директно на плюс. Работят и 4-те като три са нови. Две Искра и една Беру.
2. Проверка на реле - щрака и си има ток на него и до свещите.
3. проверка в бош сервиз. Провери за грешки в ЕКУ (това и аз го правя) и грешки няма. Провери налягане на горивото и тест с обратната нафта. в норма И каза, че за него проблем с тази кола няма. Поне не и на загрял двигател.

Имах съмнение за акумулатор и тази нощ спа на зарядно. Запалих от половин оборот, но и температурата беше -1.

Забелязах, че като не пали отзад пуши като влак когато запали. И откъм втори трети цилиндър се чува едно цъкане, като клапан го опреличавам. Това цъкане със загряването на колата спира. При един познат с дизелова кола , но не с комън-рейл дюза така цъка от дюза. Въпроса ми е може ли да има пропуск в дюза само на студено и като загрее да се оправя. След такова палене съм тръгвал за работа. По магистралата колата не си държи пътя (върви повече от добре).

За регулатора да допълня. Има ли вариант да е от него защото на диагностика дава, че си прави налягането?

_________________
Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа

Изображение

VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 05 Яну 2017, 10:50 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 13 Май 2011, 18:41
Мнения: 317
Местоположение: София
Кара: Lancia Lybra 2.4 JTD 140 h.p. Executive 2001
Малко късно виждам темата.

Миналата зима в началото имах подобен проблем, но по лек. Палеше но се замисляше преди да запали, и това при температури около +2 -2 -5, като след първото палене , докато види ключ и отлиташе. Оставих я за няколко дни (2-3) в един алфа форумен сервиз в София за да могат да я тестват студена сутрин. Оказаха се две дюзи и забил ЕГР. Смениха дюзите или рециклираха не знам ,затапиха ЕГР-а и след това нямаше никакви ядове цяла зима. Като не съм забелязал да изкарва пушеци и тн. просто запо§на леко да се замисля и реших да я оправя преди да е сковал як студ и да ходя пеш.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 05 Яну 2017, 13:15 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43
Мнения: 1538
Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
Този от Бош ми даде някаква вълшебна отвара. 2 дена карам с нея и за сега пали добре. ЕГР-а го свалях и го прочистих. Не е затапван. Отварата е LCA SDA 600.

_________________
Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа

Изображение

VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 07 Яну 2017, 12:17 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2005, 10:54
Мнения: 1795
Местоположение: София 06 Подуяне
Кара: Lancia Lybra 2.4 jtd
Дойде големият студ и момента на истината.
Как е сега ?

_________________
Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

Изображение - Lybra
Изображение - Alfa 147


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 07 Яну 2017, 13:10 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43
Мнения: 1538
Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
Същото е. За кратко ми бе радоста. Запали, но с продължително задържане на стартер. Оборотите се вдигат. Имам чуство , че аха да запали и като върна ключа гасне. Запали ли после пали от оборот.

Sent from my SM-G900V using Tapatalk

_________________
Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа

Изображение

VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 07 Яну 2017, 14:16 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 2509
Местоположение: София
С такива отвари нищо няма да направиш.
Защо просто не затапи ЕГР-а за проба, ако трябва и с капачка от буркан (временно).
Имаш липса на условия за запалване - видно, че имаш налягане, но нямаш условия за взрив - бял пушек от ауспуха.
Нямаш компресия, отворен ЕГР, свещи. От свещите не е, защото и при -2 градуса тая кола ще пали без нито една свещ по-бързо от клипчето ти.
За това, както споменах, първото нещо е да затапиш ЕГР-а, за да го елиминираш като проблем.

_________________
OM642 Изображение
1NZ−FXE Изображение;
Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 08 Яну 2017, 10:28 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43
Мнения: 1538
Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
ЕГР-а го свалях миналата седмица. Проверен е и затваря плътно. Лог от тази сутрин и при -16.


Прикачени файлове:
FESLog_1701080740_Lancia Lybra 1.9 JTD.pdf [78.74 KiB]
356 пъти

_________________
Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа

Изображение

VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
Изображение
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 08 Яну 2017, 16:48 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43
Мнения: 1538
Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
Все пак го изолирах, но не вярвам да има ефект.

Sent from my SM-G900V using Tapatalk

_________________
Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа

Изображение

VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 08 Яну 2017, 22:17 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2005, 10:54
Мнения: 1795
Местоположение: София 06 Подуяне
Кара: Lancia Lybra 2.4 jtd
оффтопик.

Само да ти кажа че комуникацията с ЕКУ-то е серийна.
Т.е. заявките за четене на параметри и отговора на еку-то се изпълняват последователно.
Та ако имаш много параметри честотата на опресняване спада драстично.
За това в момента като се мъчиш да палиш махни температура на гориво и прочие неща който е достатъчно само веднъж да ги видиш. Най-добре лог се прави с 3-4 параметъра,
И можеш да ги гледаш в графичен режим и после да ги запишеш csv файл което е доста по удобно.

_________________
Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

Изображение - Lybra
Изображение - Alfa 147


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 08 Яну 2017, 22:40 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43
Мнения: 1538
Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
Колкото и да не съм привърженик на затапването на ЕГР сега съм на този етап. Утре сутринта ще видим как пали със затапен. Само не мога да си го представя толкова ли газове има при въртене на стартер, че да пречат на възпламеняването, ако се връщат през ЕГР.

_________________
Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа

Изображение

VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 09 Яну 2017, 09:10 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43
Мнения: 1538
Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
Така и предполагах. Няма как ЕГР да оказва такова влияние на паленето. А и той пак казвам е здрав. Пак това палене. Според стар тираджия този стартет върти слабо. А и от лога се вижда за какво напрежение става дума. Батерията е купена преди 4 месеца. Отивам да я видят и нея.

Sent from my SM-G900V using Tapatalk

_________________
Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа

Изображение

VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 10 Яну 2017, 13:35 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2005, 10:54
Мнения: 1795
Местоположение: София 06 Подуяне
Кара: Lancia Lybra 2.4 jtd
Toва са грешките от днес.
Всичко изглежда перфектно при палене, все пак мотора беше загрял.


Прикачени файлове:
dean.zip [662 Байта]
330 пъти
dean.JPG
dean.JPG [ 101.44 KiB | Прегледано 8567 пъти ]

_________________
Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

Изображение - Lybra
Изображение - Alfa 147
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 10 Яну 2017, 13:48 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43
Мнения: 1538
Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
Благодаря много на колегата. И малко коментар за грешките. ЕГР-а е ясен - дава го защото е изолиран. Температурата аз я предизвиках защото откачах датчика на термостата. Исках да предизвикам дълго греене на свещите с цел измерване. Остава 1320, която се пявява и след триене може да мине много време преди пак да се появи по незнайни за мен критерии. Разликата с предишно четене на тази грешка е, че сега светна в движение. За 40 км от Ихтиман до София не загасна. Загасна на път за колегата.

_________________
Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа

Изображение

VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 10 Яну 2017, 16:44 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2005, 10:54
Мнения: 1795
Местоположение: София 06 Подуяне
Кара: Lancia Lybra 2.4 jtd
Само да поясня, че не колата е угаснала ами грешката на таблото.

_________________
Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

Изображение - Lybra
Изображение - Alfa 147


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 10 Яну 2017, 23:03 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43
Мнения: 1538
Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
Хоп това аз съм го писал, но съм забравил. Май да се ориентирам към датчик РВ.

http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=37340

_________________
Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа

Изображение

VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 11 Яну 2017, 22:44 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 26 Апр 2014, 22:04
Мнения: 26
Кара: Lancia
Ако някой от датчиците се бъзика, както трудно палиш на студено, така трудно ще палиш и при загрял мотор. Това при теб липсва.
Варианти за грешката:
1.прескочил зъб на ангренажа
2.счупена шпонка или не добре затегнато колело на разпределителният/колянов вал
3.датчик разпределителен вал.

_________________
Lancia Lybra, 1.9 JTD 115


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 16 Яну 2017, 20:30 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43
Мнения: 1538
Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
А ако въртиш дълго на стартер пак може да я набие. Грешката отново не се появява. ЕГР го отпуших. Не е от него. Същевременно изгоря и най-гадната за смяна свещ - при помпата. Явно не мога да се справя сам с проблема. Колата е в дизел център на Бош.

_________________
Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа

Изображение

VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
 Мнение Публикувано на: 18 Яну 2017, 21:04 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43
Мнения: 1538
Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
Свещта е сменена. Оставих я да спи една нощ при тях. Обаждат се и викат ама тя запали леко. Усъмних се и реших да спи още една нощ там. На сутринта я запалихме заедно. Доста повъртях. Веднага майстора я вкара и пак - няма проблем. Предложиха да свалят дюзи за тест. Но свалянето и теста на една дюза излиза 50 лева. За 4-те отиваме на 200. Малко ме шокира цената и си взех колата. Сега въпросите са ще мога ли аз да си ги извадя и има ли някъде по-нормални цени за стенд на дюзи?

_________________
Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа

Изображение

VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
Изображение


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 3 от 6 [ 110 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Lybra


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов