www.lancia-bg.com
http://www.lancia-bg.com/forum/

Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=37781
Страница 1 от 6

Автор:  Деян [ 05 Дек 2016, 10:05 ]
Заглавие:  Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

От известно време го наблюдавам, но днес се попритесних. При -7 градуса температура подгрявам, колата се опитва да припали и веднага гасне. Така си играх 4 пъти. На 4-ти път запали и започна да работи съвсем равномерно. Вчера правих диагностика просто да видя дали има нещо записано ( не бе продиктувано от проблема). Имаше грешка 1320. Изтрих я и за около 5 мин. не се появи повече. Днес нямах време да я гледам, че буързах за работа, но предполагам грешката е същата. Дали от нея е проблема с паленето или просто си е студено? Впрочем веднъж ми го направи и при 2 градуса външна температура.

Автор:  Petrov [ 05 Дек 2016, 12:52 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?p=241274#p241274
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=70547

Автор:  Деян [ 05 Дек 2016, 13:29 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Да разбирам първо долния датчик, а после и горния ако няма ефект.

Автор:  bateray [ 05 Дек 2016, 18:26 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Аз имах същият проблем с паленето, правеше го не само на студено време и се оказа бендикса на стартера.

Автор:  Petrov [ 06 Дек 2016, 00:22 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Деян написа:
Да разбирам първо долния датчик, а после и горния ако няма ефект.

За моя радост нямам този опит и за това не съм изразил мнение, а просто подадох информация за проблема и грешката срещани на други автомобили.....
Така, че....

Съжалявам, не мога да помогна с повече...

Автор:  Деян [ 06 Дек 2016, 08:29 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Грешката я дава и от повече въртене на стартер без да запали. За сега сменям бензиностанцията.

Sent from my SM-G900V using Tapatalk

Автор:  Деян [ 06 Дек 2016, 09:26 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

И като допълнение. Доста бял пушек. Което не ми мирише на сурова нафта. Може и пара да е.

Автор:  Деян [ 07 Дек 2016, 12:18 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Днес беше по-меко 0 градуса. Запали как видя ключа.

Автор:  Деян [ 18 Дек 2016, 21:01 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Проблема доста се задълбочи като се наложи една нощ колата ми да спи на открито. Опитва да запали, припуква и до там. Така след 3-4 опита пали. А след няколко секунди отзад почва да пуши бяло. На ФЕС понякога дава грешка 1320, но не винаги. Интересното е, че запали ли и загрее пушека спира и после нямам проблеми цял ден.

Автор:  Деян [ 19 Дек 2016, 10:10 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Палене при -10 външна температура:

Прикачени файлове:
lybra-palene -10.pdf [30.29 KiB]
491 пъти

Автор:  pr_00f [ 19 Дек 2016, 10:47 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Налягане си вдига както си му е реда.
Аку-то обаче е пътник на 100% ако измерването от страна на компа е точно.
Би следвало да ти светят в комплект лампата na абс-а и ръчната.

Автор:  Деян [ 19 Дек 2016, 11:00 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Акуто е купено началото на август. Още е в гаранция.

Автор:  Деян [ 19 Дек 2016, 11:03 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Повече ме притеснява пушенето като влак отзад. Има ли как в домашни условия да проверя дали са дюзи?

Автор:  pr_00f [ 19 Дек 2016, 11:28 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Ами теста за обратната нафта все ще ти покаже нещо.
А за аку-то ако пада толквоа волтажа никак не е добре ( или не се измерва правилно). Тествай го с товарна вилка.

Автор:  Деян [ 19 Дек 2016, 17:04 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Какво е нормалното напрежение на заряд на акумулатора от алтернатора на празен ход? При мен е 13,2В, както се вижда от диагностиката. Много хора ми казаха, че е малко.

Автор:  k76 [ 19 Дек 2016, 17:22 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Под 13,8 е малко, иначе между 13,8-14,4, аз за добре го имам 14-14,4.
Зареждането е по добре да се мери на самата батерия, доста често има разлика между клемите на акумулатора и на диагностика.

Автор:  Деян [ 19 Дек 2016, 18:03 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Насочвам си мислите и деиствията към проблем със акумулатора, зареждането му. И едва тогава ще търсим проблем с гориво и смесообразуване.

Автор:  pr_00f [ 19 Дек 2016, 18:55 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

А замери ли го с що годе читав мултицет ?
Не можеш да приемеш че данните за волтажа от диагностиката са 100 % точни.

Но според мен не е акумулатор защото като върти вдига налягане но не пали - по спомени след 200 бара трябва да са отворили дюзите и да е запалила а ти вдигаш доста повече и го държи няколко секунди.

Ако продължаваш така ще убиеш аку-то дори и да е здраво.

Прави ли нещо относно грешката 1320 ?
Сигурен ли си че нафтата ти е добре ? можеш ли да вземеш проба от това което е в резервоара ?

Автор:  Деян [ 19 Дек 2016, 19:26 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Проба от нафтата имам взета от филтъра. Седи свдмица навън. При -10 вътре почвТ да плуват едни като сополи, но по принцип е течна. Грешка 1320 се появява доста рядко. В събота я изтрих и днес я няма при пробите. Как мога да гледам синхронизацията на МЕС (кои параметри е)?

Sent from my SM-G900V using Tapatalk

Автор:  Деян [ 19 Дек 2016, 19:34 ]
Заглавие:  Re: Ихтиман -7 градуса. Невероятно трудно палене.

Ще измера и напреженията с нултицед и ше споделя.

Sent from my SM-G900V using Tapatalk

Страница 1 от 6 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/