Автор |
Съобщение |
Деян
|
Заглавие: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутрин? Публикувано на: 28 Дек 2014, 10:34 |
|
Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43 Мнения: 1538 Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
|
Тази сутрин в Ихтиман е -13, но на колата показваше -8. След подгряване от 4-5 секунди запали от раз. Как палят вашите JTD?
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
|
|
|
|
|
DZATARA
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 28 Дек 2014, 10:39 |
|
Регистриран на: 19 Сеп 2008, 17:50 Мнения: 249 Местоположение: София
|
При мен в Драгалевци е една идея по-студено.Подгрева трае 5-6 секунди и пали от раз,като първите 10-20 секунди работи малко неравномерно.
_________________ Lancia Libra-2.4jtd
"Човек НЕ ВИНАГИ трябва да чуе трясъка, за да разбере,че вратата е затръшната..."
Стивън Кинг
|
|
|
|
|
LYBRAtor
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 29 Дек 2014, 17:49 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 10:38 Мнения: 1487 Местоположение: София, The Camp
Кара: Octavia 2016 2.0 tdi DSG
|
Вчера в Трън на -4 (-15 през ноща преди това) запали от четвъртия път. След направената диагностика днес се оказа, че релето на подгревните свещи е сдало багажа. Сега го почистих и няма грешка. Дано мина така.
_________________ 2016 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Combi 2015 Peugeot Vivacity 0.05 2V 2005 Mercedes-Benz C180 Kompressor Sportcoupe LPG 1997 Citroen Berlingo 1.8 LPG Ex: W211, 147, 159 SW, Delta GT, Dedra, Lybra SW, C2, Vectra
|
|
|
|
|
DZATARA
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 30 Дек 2014, 09:43 |
|
Регистриран на: 19 Сеп 2008, 17:50 Мнения: 249 Местоположение: София
|
Ха колега моето село е "Ездимирци" да не се окаже,че сме си играли заедно Пробвах добавка за дизел на "Castrol TDA" приятели много ми я нахвалиха и се оказаха прави,сутринта на -14 градуса запали отлично като неравномерното първоначално работене и по-силното тракане при тези условия го няма,незнам дали е на психологическа основа но ми се струва,че има разлика.
_________________ Lancia Libra-2.4jtd
"Човек НЕ ВИНАГИ трябва да чуе трясъка, за да разбере,че вратата е затръшната..."
Стивън Кинг
|
|
|
|
|
Деян
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 30 Дек 2014, 13:05 |
|
Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43 Мнения: 1538 Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
|
Днес първата ми работа като станах беше да изтичам и да завъртя ключа. По термометър на прозореца -15. На колата даваше -10 на таблото. Но тя беше навътре под сайвана. Запали веднага след 3 секунди подгрев.
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
|
|
|
|
|
LYBRAtor
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 30 Дек 2014, 16:53 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 10:38 Мнения: 1487 Местоположение: София, The Camp
Кара: Octavia 2016 2.0 tdi DSG
|
Днес на -6 запали от втория път. Не ми мига вече лампата за подгрева след като запаля, което значи, че релето вече работи. Отделно свещите са здрави и съм с нафта ОМВ от скъпата. Някой да има идеи 'що така. Акумулаторът е на 2 години, стартерът е ревизиран. Или да звъня на Надин
_________________ 2016 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Combi 2015 Peugeot Vivacity 0.05 2V 2005 Mercedes-Benz C180 Kompressor Sportcoupe LPG 1997 Citroen Berlingo 1.8 LPG Ex: W211, 147, 159 SW, Delta GT, Dedra, Lybra SW, C2, Vectra
|
|
|
|
|
Mitax
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 30 Дек 2014, 20:07 |
|
Регистриран на: 27 Ное 2008, 18:14 Мнения: 248 Местоположение: Варна / Стара Загора
|
Преди 3 зими бях на 2 свещи, просто изгоряха след обслужването и ми палеше без проблем на -19 по термометър, миналата година замина акумулатора, но на кабели палеше без проблеми, тази зима да чукам на дърво нямам проблеми след 5 дена на студа.
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW
|
|
|
|
|
k76
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 30 Дек 2014, 20:14 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 13 Дек 2008, 23:05 Мнения: 551 Местоположение: София кв. Бенковски
Кара: Lancia Lybra 1,9 jtd 105 Fiat Croma 1,9 mjet Lancia Delta 3 2,0 mjet
|
Първо смени бензиностанцията, не искам да правя антиреклама, но точно на тези им липсва стриктен контрол. Днес на -18 от раз.
|
|
|
|
|
viktorsterev
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 30 Дек 2014, 20:42 |
|
Регистриран на: 10 Яну 2010, 20:43 Мнения: 1319 Местоположение: София Слатина
Кара: Lancia Lybra 2.4 SW ex Opel Corsa 1.3cdti multijet Lancia Delta 1.6 jtdm
|
Сивушко запали от раз,малко изпуши в началото но веднага изчистиПо БТВ го даваха че е -10 ,а колата показваше -13.Нафта от ЕКО +Кастрол ТДА
_________________ Lancia Delta 3 1.6mjet Lancia Lybra executive 2.4jtd 140+ 2001 Opel Corsa D 1.3 cdti 55kw 2012 ЕХ:Fiat Tipo 1.6IE ЕХ:Fiat Ritmo 105TC http://images.spritmonitor.de/77 4079_3.png"
|
|
|
|
|
tyson
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 31 Дек 2014, 19:15 |
|
Регистриран на: 31 Окт 2007, 11:31 Мнения: 832 Местоположение: Русе
Кара: Лабрадор 2,4 JTD 140 ++
|
Само като види ключа и пали. Докато не стане над -20 няма смисъл да правя клип. Разбирам да стане -25, -30 тогава да коментираме темата.
_________________ Lybra 2,4 JTD, 2002, 140HP++, ASR, 6 air,ABS,BOSE Mapped by BO.
|
|
|
|
|
pakumba
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 01 Яну 2015, 14:06 |
|
Регистриран на: 28 Апр 2005, 12:42 Мнения: 1386 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
tyson написа: Само като види ключа и пали. Докато не стане над -20 няма смисъл да правя клип. Разбирам да стане -25, -30 тогава да коментираме темата. Така си е, аз си знам, че до -25 паля без грижи, искам да знам по-надолу как ще е, но нямам възможност да пробвам засега. Вчера беше -15 и беше седяла 1 денонощие, както и предполагах с първото подгряване и палене както на +10. Е, леко тресене първите 2-3 секунди, но е нормално. Все пак се грижа за нея, масло 0/40, хубав, нов и нормално голям акумулатор, нито една изгоряла свещ и пръснати преди зимата доста контакти с почистващ спрей, сменен преди зимата нафтов филтър. В общи линии ако нещо не ми замръзне нафтата, нямам никакви съмнения за паленето при нашите зимни условия.
_________________ LYBRA 2,4JTD 135HP
|
|
|
|
|
borkoi
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 01 Яну 2015, 23:13 |
|
Регистриран на: 08 Ное 2007, 11:59 Мнения: 60 Местоположение: Русе
Кара: Lancia Lybra 2,4 jtd 2004 Emblema Sedan
|
Аз като имам колата от 10 дена и на +10 си палеше от четвърт днес на -11 запали по същия начин. се едно паля мареата а тя е 1,8 бензин. п.п. Голям кеф е тая кола
_________________ Lancia Lybra 2,4 JTD Emblema Sedan 2004
|
|
|
|
|
koceto_8
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 06 Яну 2015, 14:20 |
|
Регистриран на: 03 Ное 2010, 16:33 Мнения: 1285 Местоположение: Пловдив
Кара: Lybra Emblema 2.4
|
Нова година бях в Сърница и беше около -15 градуса. Колицата си запали с една идея по мудно, но повече от задоволително. За протокола имам Х бр. изгорели свещи още от както я купих, не възнамерявам да ги сменям изобщо (или греша?). Маслото ми го объркаха малко, та сипаха 10/40 вместо 5/40. Крива работа, ама не е болка за умиране. Пробвах я на около -10 (дори малко по-студено) с ВСИЧКИ кабели за свещите откачени. Да видя какво ще стане без свещи... Повъртя пооооовечко, па взе че запали. За туй реших да не рискувам със скъсване на свещ, при опит за развиване. Сигурно на -20 ... -25 ще види зор, ама едва ли ще има такива температури. Ако има - няма да я карам 5 дена и толкоз. Излишни филми не са ми по вкуса
_________________ Lancia Lybra 5.20, V.I.S., Автоматик, Метанов инжекцион, 154кс Lybra SW 1.9 JTD 110кс Punto 1.9D 60кс Lybra SW 2,4JTD 150кс... 2 броя
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 06 Яну 2015, 15:24 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
Абе вие за какво говорите?!! А танк Т72 знаете ли как се пали на минусови температури?! А знаете ли колко време отнема? п.с. само който не знае това, може да каже, че Либра-та пали трудно в студа
|
|
|
|
|
k76
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 06 Яну 2015, 22:01 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 13 Дек 2008, 23:05 Мнения: 551 Местоположение: София кв. Бенковски
Кара: Lancia Lybra 1,9 jtd 105 Fiat Croma 1,9 mjet Lancia Delta 3 2,0 mjet
|
На въздух пали, на -28 без проблем, проблем е, ако го караш без ръкавици.
|
|
|
|
|
chaveto
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 07 Яну 2015, 19:42 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 07 Юни 2009, 23:10 Мнения: 1229
|
koceto_8 написа: .... Свещите не работят само преди самото палене, работят доста след запалването. Ако двигателя не е някой масленик няма от какво да се притесняваш за смяната. Така само мъчиш стартера и мотора.
|
|
|
|
|
DZATARA
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 08 Яну 2015, 17:47 |
|
Регистриран на: 19 Сеп 2008, 17:50 Мнения: 249 Местоположение: София
|
Аз също знам,че не е добре да се пали с изгорели свещи.
_________________ Lancia Libra-2.4jtd
"Човек НЕ ВИНАГИ трябва да чуе трясъка, за да разбере,че вратата е затръшната..."
Стивън Кинг
|
|
|
|
|
Деян
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 08 Яну 2015, 17:57 |
|
Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43 Мнения: 1538 Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
|
А не съм сигурен дали не ги включва и при други режими.
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
|
|
|
|
|
Insight
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 09 Яну 2015, 14:05 |
|
Регистриран на: 04 Дек 2012, 16:25 Мнения: 144 Местоположение: София
Кара: Lancia Lybra SW 1.9 (105) JTD
|
При -13 с две изгорели свещи имах проблеми, 3 до 5 опита докато запали, при -5 няма никакъв проблем. Преди 2 години, вероятно с една изгоряла свещ (карам с Р0380 откакто съм купил колата до преди малко) пак при -13 някъде палеше от поглед... преди малко смених 4-те свещи.
Каква история ми разказа майстора по темата за изгорелите свещи: Джип тойота (нз точно какъв), дълго каран с изгоряла свещ, по която се образувал такъв нагар, че не може да излеше през дупката при опит за смяна на свещта -> сваляне на глава.... Във всеки случай, при положение, че поне 10000 съм навъртял с една изгоряла свещ, нямаше никакъв нагар по нито едната от изгорелите свещи, та може горния проблем да е типичен за тойота или за определен тип свещи.
Последна промяна Insight на 09 Яну 2015, 14:16, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр Публикувано на: 09 Яну 2015, 14:10 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
При -10 градуса... трудно се описва, но нещо от сорта на: чък, шмул-шмул-шмул-шмул-шмул, т-т-тр-тръм-тръм-тракрр-тракрр, раумррр, хрррр-рррр, кър-кър-кър... и накрая вече нормалния си звук
|
|
|
|
|
|