Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Lybra




Автор Съобщение
 Заглавие: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутрин?
 Мнение Публикувано на: 28 Дек 2014, 10:34 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43
Мнения: 1538
Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
Тази сутрин в Ихтиман е -13, но на колата показваше -8. След подгряване от 4-5 секунди запали от раз. Как палят вашите JTD?

_________________
Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа

Изображение

VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 28 Дек 2014, 10:39 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 19 Сеп 2008, 17:50
Мнения: 249
Местоположение: София
При мен в Драгалевци е една идея по-студено.Подгрева трае 5-6 секунди и пали от раз,като първите 10-20 секунди работи малко неравномерно.

_________________
Lancia Libra-2.4jtd

"Човек НЕ ВИНАГИ трябва да чуе трясъка,
за да разбере,че вратата е затръшната..."

Стивън Кинг


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 29 Дек 2014, 17:49 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юли 2007, 10:38
Мнения: 1487
Местоположение: София, The Camp
Кара: Octavia 2016 2.0 tdi DSG
Вчера в Трън на -4 (-15 през ноща преди това) запали от четвъртия път. След направената диагностика днес се оказа, че релето на подгревните свещи е сдало багажа. Сега го почистих и няма грешка. Дано мина така.

_________________
2016 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Combi
2015 Peugeot Vivacity 0.05 2V
2005 Mercedes-Benz C180 Kompressor Sportcoupe LPG
1997 Citroen Berlingo 1.8 LPG
Ex: W211, 147, 159 SW, Delta GT, Dedra, Lybra SW, C2, Vectra


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 30 Дек 2014, 09:43 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 19 Сеп 2008, 17:50
Мнения: 249
Местоположение: София
Ха колега моето село е "Ездимирци" да не се окаже,че сме си играли заедно :D
Пробвах добавка за дизел на "Castrol TDA" приятели много ми я нахвалиха и се оказаха прави,сутринта на -14 градуса запали отлично като неравномерното първоначално работене и по-силното тракане при тези условия го няма,незнам дали е на психологическа основа но ми се струва,че има разлика.

_________________
Lancia Libra-2.4jtd

"Човек НЕ ВИНАГИ трябва да чуе трясъка,
за да разбере,че вратата е затръшната..."

Стивън Кинг


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 30 Дек 2014, 13:05 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43
Мнения: 1538
Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
Днес първата ми работа като станах беше да изтичам и да завъртя ключа. По термометър на прозореца -15. На колата даваше -10 на таблото. Но тя беше навътре под сайвана. Запали веднага след 3 секунди подгрев.

_________________
Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа

Изображение

VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 30 Дек 2014, 16:53 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юли 2007, 10:38
Мнения: 1487
Местоположение: София, The Camp
Кара: Octavia 2016 2.0 tdi DSG
Днес на -6 запали от втория път. Не ми мига вече лампата за подгрева след като запаля, което значи, че релето вече работи. Отделно свещите са здрави и съм с нафта ОМВ от скъпата. Някой да има идеи 'що така.

Акумулаторът е на 2 години, стартерът е ревизиран. Или да звъня на Надин img187

_________________
2016 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Combi
2015 Peugeot Vivacity 0.05 2V
2005 Mercedes-Benz C180 Kompressor Sportcoupe LPG
1997 Citroen Berlingo 1.8 LPG
Ex: W211, 147, 159 SW, Delta GT, Dedra, Lybra SW, C2, Vectra


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 30 Дек 2014, 20:07 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 27 Ное 2008, 18:14
Мнения: 248
Местоположение: Варна / Стара Загора
Преди 3 зими бях на 2 свещи, просто изгоряха след обслужването и ми палеше без проблем на -19 по термометър, миналата година замина акумулатора, но на кабели палеше без проблеми, тази зима да чукам на дърво нямам проблеми след 5 дена на студа.

_________________
Lancia Lybra 1.9 JTD SW


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 30 Дек 2014, 20:14 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 13 Дек 2008, 23:05
Мнения: 551
Местоположение: София кв. Бенковски
Кара: Lancia Lybra 1,9 jtd 105
Fiat Croma 1,9 mjet
Lancia Delta 3 2,0 mjet
Първо смени бензиностанцията, не искам да правя антиреклама, но точно на тези им липсва стриктен контрол. Днес на -18 от раз.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 30 Дек 2014, 20:42 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2010, 20:43
Мнения: 1319
Местоположение: София Слатина
Кара: Lancia Lybra 2.4 SW ex
Opel Corsa 1.3cdti multijet
Lancia Delta 1.6 jtdm
Сивушко запали от раз,малко изпуши в началото но веднага изчистиПо БТВ го даваха че е -10 ,а колата показваше -13.Нафта от ЕКО +Кастрол ТДА

_________________
Lancia Delta 3 1.6mjet
Lancia Lybra executive 2.4jtd 140+ 2001
Opel Corsa D 1.3 cdti 55kw 2012
ЕХ:Fiat Tipo 1.6IE
ЕХ:Fiat Ritmo 105TC

http://images.spritmonitor.de/77 4079_3.png"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 31 Дек 2014, 19:15 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 31 Окт 2007, 11:31
Мнения: 832
Местоположение: Русе
Кара: Лабрадор 2,4 JTD 140 ++
Само като види ключа и пали. Докато не стане над -20 няма смисъл да правя клип.
Разбирам да стане -25, -30 тогава да коментираме темата.

_________________
Lybra 2,4 JTD, 2002, 140HP++, ASR, 6 air,ABS,BOSE
Mapped by BO.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 01 Яну 2015, 14:06 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Апр 2005, 12:42
Мнения: 1386
Местоположение: София
Кара: Lancia
tyson написа:
Само като види ключа и пали. Докато не стане над -20 няма смисъл да правя клип.
Разбирам да стане -25, -30 тогава да коментираме темата.


Така си е, аз си знам, че до -25 паля без грижи, искам да знам по-надолу как ще е, но нямам възможност да пробвам засега. Вчера беше -15 и беше седяла 1 денонощие, както и предполагах с първото подгряване и палене както на +10. Е, леко тресене първите 2-3 секунди, но е нормално. Все пак се грижа за нея, масло 0/40, хубав, нов и нормално голям акумулатор, нито една изгоряла свещ и пръснати преди зимата доста контакти с почистващ спрей, сменен преди зимата нафтов филтър. В общи линии ако нещо не ми замръзне нафтата, нямам никакви съмнения за паленето при нашите зимни условия.

_________________
LYBRA 2,4JTD 135HP


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 01 Яну 2015, 23:13 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 08 Ное 2007, 11:59
Мнения: 60
Местоположение: Русе
Кара: Lancia Lybra 2,4 jtd 2004 Emblema Sedan
Аз като имам колата от 10 дена и на +10 си палеше от четвърт днес на -11 запали по същия начин. се едно паля мареата а тя е 1,8 бензин.

п.п. Голям кеф е тая кола punk

_________________
Lancia Lybra 2,4 JTD Emblema Sedan 2004


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 06 Яну 2015, 14:20 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 03 Ное 2010, 16:33
Мнения: 1285
Местоположение: Пловдив
Кара: Lybra Emblema 2.4
Нова година бях в Сърница и беше около -15 градуса. Колицата си запали с една идея по мудно, но повече от задоволително.
За протокола имам Х бр. изгорели свещи още от както я купих, не възнамерявам да ги сменям изобщо (или греша?).
Маслото ми го объркаха малко, та сипаха 10/40 вместо 5/40. Крива работа, ама не е болка за умиране.
Пробвах я на около -10 (дори малко по-студено) с ВСИЧКИ кабели за свещите откачени. Да видя какво ще стане без свещи...
Повъртя пооооовечко, па взе че запали. За туй реших да не рискувам със скъсване на свещ, при опит за развиване.
Сигурно на -20 ... -25 ще види зор, ама едва ли ще има такива температури.
Ако има - няма да я карам 5 дена и толкоз. Излишни филми не са ми по вкуса img189

_________________
Lancia Lybra 5.20, V.I.S., Автоматик, Метанов инжекцион, 154кс
Lybra SW 1.9 JTD 110кс
Punto 1.9D 60кс
Lybra SW 2,4JTD 150кс... 2 броя


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 06 Яну 2015, 15:24 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42
Мнения: 2870
Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
Абе вие за какво говорите?!!
А танк Т72 знаете ли как се пали на минусови температури?! А знаете ли колко време отнема? :lol:
п.с. само който не знае това, може да каже, че Либра-та пали трудно в студа :mrgreen:


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 06 Яну 2015, 22:01 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 13 Дек 2008, 23:05
Мнения: 551
Местоположение: София кв. Бенковски
Кара: Lancia Lybra 1,9 jtd 105
Fiat Croma 1,9 mjet
Lancia Delta 3 2,0 mjet
На въздух пали, на -28 без проблем, проблем е, ако го караш без ръкавици.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 07 Яну 2015, 19:42 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 07 Юни 2009, 23:10
Мнения: 1229
koceto_8 написа:
....

Свещите не работят само преди самото палене, работят доста след запалването. Ако двигателя не е някой масленик няма от какво да се притесняваш за смяната. Така само мъчиш стартера и мотора.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 08 Яну 2015, 17:47 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 19 Сеп 2008, 17:50
Мнения: 249
Местоположение: София
Аз също знам,че не е добре да се пали с изгорели свещи.

_________________
Lancia Libra-2.4jtd

"Човек НЕ ВИНАГИ трябва да чуе трясъка,
за да разбере,че вратата е затръшната..."

Стивън Кинг


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 08 Яну 2015, 17:57 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43
Мнения: 1538
Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
А не съм сигурен дали не ги включва и при други режими.

_________________
Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа

Изображение

VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 09 Яну 2015, 14:05 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 04 Дек 2012, 16:25
Мнения: 144
Местоположение: София
Кара: Lancia Lybra SW 1.9 (105) JTD
При -13 с две изгорели свещи имах проблеми, 3 до 5 опита докато запали, при -5 няма никакъв проблем. Преди 2 години, вероятно с една изгоряла свещ (карам с Р0380 откакто съм купил колата до преди малко) пак при -13 някъде палеше от поглед... преди малко смених 4-те свещи.

Каква история ми разказа майстора по темата за изгорелите свещи: Джип тойота (нз точно какъв), дълго каран с изгоряла свещ, по която се образувал такъв нагар, че не може да излеше през дупката при опит за смяна на свещта -> сваляне на глава....
Във всеки случай, при положение, че поне 10000 съм навъртял с една изгоряла свещ, нямаше никакъв нагар по нито едната от изгорелите свещи, та може горния проблем да е типичен за тойота или за определен тип свещи.


Последна промяна Insight на 09 Яну 2015, 14:16, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бъстър копче бръм машина или как палите в студената сутр
 Мнение Публикувано на: 09 Яну 2015, 14:10 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42
Мнения: 2870
Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
При -10 градуса... трудно се описва, но нещо от сорта на: чък, шмул-шмул-шмул-шмул-шмул, т-т-тр-тръм-тръм-тракрр-тракрр, раумррр, хрррр-рррр, кър-кър-кър... и накрая вече нормалния си звук :lol:


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 4 [ 78 мнения ] Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Lybra


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов