www.lancia-bg.com http://www.lancia-bg.com/forum/ | |
Накъде след Либра? http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=35964 |
Страница 17 от 20 |
Автор: | batmiti [ 27 Юни 2017, 23:15 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
Ама ръчките май и толкова не изкарват... |
Автор: | BO [ 28 Юни 2017, 13:34 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
D. Stanev написа: Ей, ние сме си ланчисти, но не сме ние виновни, че няма адекватен модел с който да заменим любимата Либра! Гледам една обява за Тема... даже под 20 бона взеха да се появяват... http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3vhu5n Та нищо чудно като приключа ремонтните дейности и падне някой лев... На това му чупиш един фар и оставаш без кола за месец докато застрахователите могат да ти намерят заместник, евентуално. |
Автор: | asse [ 28 Ное 2017, 17:38 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
Май ще скачам на Волво S60 diesel avtomatic или D50 2.0 manual gearbox |
Автор: | emjei [ 01 Дек 2017, 13:15 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
А какво ще кажете за SAAB 93 1,9 TTID 180 кс , изглежда много добра алтернатива. Някой знае ли какви са разликите при двигателя с този на Делта III 1,9 Mjet , Станев май беше писал нещо по-рано по този повод. И по-специално съм хвърлил око на тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5e3i3z |
Автор: | LYBRAtor [ 06 Дек 2017, 00:34 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
Да ви кажа само, че имах вектра Ц за 1 месец и половина с цел да я препродам, което е факт, НО... сааб 9-3 е базиран на вектра доколкото помня и треА ви кажа, че е возията е тотално дърво още на 16ка джанта. И вътре е тежка пластмасария като за среден клас лимузина от 2009та година П.С. Днес си видях моята Либра. Карах я почти 9 години. Продадох я на един майстор дето вози латекс и всякакви лайна вътре. За 2 години ѝ е врътнал над 55000км, поддръжка никаква, само ако вече спре и тогава се прави нещо. Ангренаж не е сменян вече от почти 100000км. Днеска на студа запали от четвърт без и да изпуши даже. Карайте ги докато са им здрави ламарините. Ужасно здрави са тия либри. |
Автор: | Капа 205 конски сили [ 06 Дек 2017, 10:26 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
Карайте си либрите и не се занимавайте с глупости. Който си е продал читавата либра или капа jtd - все е съжалявал. |
Автор: | Капа 205 конски сили [ 06 Дек 2017, 18:46 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
Относно сааб 9-3 1.9 TID.... Понеже аз съм имал сааб, само, че турбо бензин - и горе-долу съм наясно със саабските дизели.... Да си кажа мнението: този вариант на дизелова 9-3 е за предпочитане пред опелския 2.2. По принцип си иска махане на вихрови клапи, ако това не е направил предишният собственик. Но имай предвид, че 9-3-ката няма нищо общо като усещане с либрата, макар да е с jtd двигател. По-твърдо вози, по-различен е кокпитът, друго усещане за кола е. Но е добър двигател. Имай предвид обаче, че само,защото става въпрос за шведска кола,поддръжката е доста по-солена от италианските еквиваленти. А не е по-добър автомобил от либрата, например. |
Автор: | LYBRAtor [ 06 Дек 2017, 21:44 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
Аз мисля, че тук никой няма предвид 2.2 дизела за Сааб, защото той така или иначе е от ерата на Либрите. Нали идеята е да ги сменят хората |
Автор: | Капа 205 конски сили [ 06 Дек 2017, 22:11 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
LYBRAtor написа: Аз мисля, че тук никой няма предвид 2.2 дизела за Сааб, защото той така или иначе е от ерата на Либрите. Нали идеята е да ги сменят хората Е, при саабаджиите не е така. Ще ти кажат, че 2.2 държи механично над милион километра, ако можеш да се прежалиш да дадеш 1500 -2000 лв за горивна помпа. При сааб нещата са наполовина - едните уважават 1.9-ката, другите 2.2-ката. А пък бензиновите турбо-саабери ще ти кажат, че всичко, което не е бензин и турбо, не е сааб Не ме разбирайте погрешно - има по-хубави, по-удобни и по-бързи коли от либрите, но.... не струват 2-3 бона. А поне три пъти повече. Та, така. Ако имате пари, и ви е омръзнала колата, която ви вози последните 5-10 години, смяната си струва, но не я правете, ако сте стипци и не ви се дават пари за коли Щото наистина jtd капите и либрите са супер непретенциозни возила, в сравнение с по-новите им еквиваленти. |
Автор: | KoCMoHaBTa [ 14 Авг 2018, 00:40 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
За 4 години, сигурно за 4ти път я чета тая тема и продължавам да се назландисвам и да не мога да си харесам наследник на Либрата. То какво ли не гледах - делти, тезиси, пежа, нови коли, стари коли, малки коли, големи коли ... - вече ме хванаха лудите. Те и приоритетите малко се поизмениха, та към днешна дата: - задължително да е автоматик (не робот) - ако може да е дизел - ако може да е седан Знам че пълно щастие няма, за това ще държа само на автоматика Вариантите които виждам, към днешна дата, са: - Delta 3 - 1.8 бензин - Opel Insignia CDTI - там май варианта е 2.0 160к - Fiat Croma - 2.4Multijet 200к. Изключвам Тезиса и 159-ката, тъй като са доста непрактични за в града, а за момента ми се иска колата да е 1. От към цени: - делата - средната цена за модела е паднала доста - ~8-10k, но топ изпълненията си търсят над 10к - опела - 10-20к - кромата - 4-5к Та като видях цената на кромата, колкото и да ми е грозна, се зачудих дали не й има нещо конструктивно като проблем или просто си е евтина. Какво мислите по въпроса с евтините кроми - скоростите и на 3те марки са еднакви, но от към двигатели нямат нищо общо. |
Автор: | donnna [ 14 Авг 2018, 08:59 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
KoCMoHaBTa написа: За 4 години, сигурно за 4ти път я чета тая тема и продължавам да се назландисвам и да не мога да си харесам наследник на Либрата. То какво ли не гледах - делти, тезиси, пежа, нови коли, стари коли, малки коли, големи коли ... - вече ме хванаха лудите. Те и приоритетите малко се поизмениха, та към днешна дата: - задължително да е автоматик (не робот) - ако може да е дизел - ако може да е седан Знам че пълно щастие няма, за това ще държа само на автоматика Вариантите които виждам, към днешна дата, са: - Delta 3 - 1.8 бензин - Opel Insignia CDTI - там май варианта е 2.0 160к - Fiat Croma - 2.4Multijet 200к. Изключвам Тезиса и 159-ката, тъй като са доста непрактични за в града, а за момента ми се иска колата да е 1. От към цени: - делата - средната цена за модела е паднала доста - ~8-10k, но топ изпълненията си търсят над 10к - опела - 10-20к - кромата - 4-5к Та като видях цената на кромата, колкото и да ми е грозна, се зачудих дали не й има нещо конструктивно като проблем или просто си е евтина. Какво мислите по въпроса с евтините кроми - скоростите и на 3те марки са еднакви, но от към двигатели нямат нищо общо. След като предаде богу дух 2.4-ката въобще не съм се замислял какво да взема... и взех Либра 1.9 115 к.с. - 2003г. след един месец дебнене и търсене. Това на въпроса по темата - Накъде след Либра - отговора - пак Либра... За 4 месеца съм й врътнал 8400 км. като съм сменил само масло и филтри... и зимните гуми. Потропва отпред и чакам да захладнее да я вкарам в бокса да видя какво е, ама носачи имам от старата, тампони са стабилизиращата щанга също, някоя биалета да купя и това ще е... Общо взето - 4 години е по-млада, качеството на изработка драстично е паднало, щото сменях салона от скоростния лост назад до стоповете, но не съжалявам за избора... Пък парите, които ми излезе са 2 650 лв. с номерата и еко-таксата - за толкова пари какво друго да вземеш! Пък сега имам 15 гуми и 13 джанти за Либра |
Автор: | LYBRAtor [ 15 Авг 2018, 14:13 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
KoCMoHaBTa написа: За 4 години, сигурно за 4ти път я чета тая тема и продължавам да се назландисвам и да не мога да си харесам наследник на Либрата. То какво ли не гледах - делти, тезиси, пежа, нови коли, стари коли, малки коли, големи коли ... - вече ме хванаха лудите. Те и приоритетите малко се поизмениха, та към днешна дата: - задължително да е автоматик (не робот) - ако може да е дизел - ако може да е седан Знам че пълно щастие няма, за това ще държа само на автоматика Вариантите които виждам, към днешна дата, са: - Delta 3 - 1.8 бензин - Opel Insignia CDTI - там май варианта е 2.0 160к - Fiat Croma - 2.4Multijet 200к. Изключвам Тезиса и 159-ката, тъй като са доста непрактични за в града, а за момента ми се иска колата да е 1. От към цени: - делата - средната цена за модела е паднала доста - ~8-10k, но топ изпълненията си търсят над 10к - опела - 10-20к - кромата - 4-5к Та като видях цената на кромата, колкото и да ми е грозна, се зачудих дали не й има нещо конструктивно като проблем или просто си е евтина. Какво мислите по въпроса с евтините кроми - скоростите и на 3те марки са еднакви, но от към двигатели нямат нищо общо. Моето лично мнение, с което не ангажирам никого, е, че не е добра идея да продължаваш с дизелите, или поне доста да внимаваш с тях. Няма нищо толкова здраво като първитe ЖТД-та вече. Хората ги карат здраво дизелите на запад и като чета наляво-надясно какво става и ми се плаши окото. Инсигниите хвърлят мотори заради оная тъпотия в картера при маслената помпа. 2.4 ЖТДМ пука глави Делта 3 1.8 май не е лоша, но си има болести и тя доколкото виждам в раздела. А и е рядка. Материалите като че ли са с ужасно качество на всичко ново. И като минат и едни 250000км и започва да е страшно. Понеже предчувствам, че някой ще ме заяде, за дето минах на Мерцедес, след 2009та и техния дизел не бих купил. Има един пословичен мотор ОМ651, който е майка плаче П.С. Тойота и Хонда като че ли се държат добре все още.. Може и да си харесаш нещо |
Автор: | LYBRAtor [ 05 Сеп 2018, 18:51 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
Днес си видях бившата Либра. Още пренася латекс, бормашини, теракол почти 3 години. Е стана ми мъчно да го еВа. Е-класата има всичко, върви на гръм, в пари харчи същото, екстри бол ама си ми липсва италианския кош. Да взема да си купя пак освен, че останах без грам италианка заради тия Мерцедеси ? |
Автор: | Капа 205 конски сили [ 14 Сеп 2018, 00:30 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
LYBRAtor написа: Днес си видях бившата Либра. Още пренася латекс, бормашини, теракол почти 3 години. Е стана ми мъчно да го еВа. Е-класата има всичко, върви на гръм, в пари харчи същото, екстри бол ама си ми липсва италианския кош. Да взема да си купя пак освен, че останах без грам италианка заради тия Мерцедеси ? По-здрав и евтин работен добитък от първите jtd няма. Ей на - капата, която взех преди година и 8 месеца, й навъртях вече 65 хил км. Да чукна на дърво - толкова безпроблемен автомобил не съм имал Решил съм - ако предаде богу дух, да търся пак дизелова либра или капа. Иначе, и аз си взех една немска класика. Ама, тя не е за всеки ден, а само за извънградски кеф няколко пъти в месеца. |
Автор: | tzar_ivailo [ 14 Сеп 2018, 07:49 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
KoCMoHaBTa написа: Та като видях цената на кромата, колкото и да ми е грозна, се зачудих дали не й има нещо конструктивно като проблем или просто си е евтина. Какво мислите по въпроса с евтините кроми - скоростите и на 3те марки са еднакви, но от към двигатели нямат нищо общо. Виж клипчето на bri4ka в youtube за Фиат Крома втора генерация.Това ми е алтернативата след Либрата.Ще се наложи да мина отново на дизел ,но ЖТД -та та са хубави.Другия вариант е едно ново турско ТИПО.? |
Автор: | stoian55 [ 14 Сеп 2018, 08:47 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
tzar_ivailo написа: KoCMoHaBTa написа: Та като видях цената на кромата, колкото и да ми е грозна, се зачудих дали не й има нещо конструктивно като проблем или просто си е евтина. Какво мислите по въпроса с евтините кроми - скоростите и на 3те марки са еднакви, но от към двигатели нямат нищо общо. Виж клипчето на bri4ka в youtube за Фиат Крома втора генерация.Това ми е алтернативата след Либрата.Ще се наложи да мина отново на дизел ,но ЖТД -та та са хубави.Другия вариант е едно ново турско ТИПО.? Относно Кромата съм писал и друг път в темата Накъде след Либра , та смятам че е една много добра алтернатива особено според мен 200 коня автомат дизел,преди време попаднах на една статия в която беше споменато че кромата първоначално е била предназначена да бъде пусната като модел в гамата на ланчия и то именно като продължение на либра но по знайни и незнайни причини в последния момент решили да му налепят емблемите на фиат което наистина е жалко , заглеждал съм се по крома 1-ва генерация и според мен има доста сходен дизайн и визия с либрата и съм склонен да вярвам че този модел наистина си е бил предназначен за либра |
Автор: | Капа 205 конски сили [ 14 Сеп 2018, 10:27 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
10-12 годишен автоматик, 200 коня - си е руска рулетка. Автоматиците след 2001 г ги правят да издържат по 200-300 хил км и после трябва нов или основен ремонт, ако е възможен. Кромата "втора ръка" е евтина , защото е фиат. Иначе колата си изглежда много добре. |
Автор: | sharo_sl [ 14 Окт 2018, 20:37 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
И аз от известно време се чудя, какво ще е след Либрата. Спрял съм се за сега на Subaru OUTBACK H6 3.0. Доста четох, покарах и разучих. Определено обаче, Либрата ще ми липсва...... |
Автор: | pr_00f [ 15 Окт 2018, 15:21 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
Моята я изпратих в петък, след 10 години вярна служба. Добре поне че я взе приятелка, фенка-алфистка. Та ще си я виждам от време на време. За сега ще тъкалям зафирата като семейна кочина, и Алфата като не ми е на кеф , за повдиганена настроението |
Автор: | D. Stanev [ 08 Ное 2018, 14:18 ] |
Заглавие: | Re: Накъде след Либра? |
Общо взето, няма достоен заместник на либрата. Аз се опитвам да я замествам с Опел и Делта 3, но макар 2 да е повече от 1, не се получава. Едната има обема, а другата вървежа на либрата, но са две различни коли, а при Либра го имах 2 в 1! Делтата, не че е лоша, но е по-нисък клас автомобил, па макар и бутиков... Извод: ЛИБРАТА Е НЕЗАМЕНИМА - НЯМА АНАЛОГ!!! |
Страница 17 от 20 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |