www.lancia-bg.com
http://www.lancia-bg.com/forum/

Накъде след Либра?
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=35964
Страница 17 от 20

Автор:  batmiti [ 27 Юни 2017, 23:15 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

Ама ръчките май и толкова не изкарват...

Автор:  BO [ 28 Юни 2017, 13:34 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

D. Stanev написа:
Ей, ние сме си ланчисти, но не сме ние виновни, че няма адекватен модел с който да заменим любимата Либра! Гледам една обява за Тема... даже под 20 бона взеха да се появяват... http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3vhu5n
Та нищо чудно като приключа ремонтните дейности и падне някой лев... img189 img189

На това му чупиш един фар и оставаш без кола за месец докато застрахователите могат да ти намерят заместник, евентуално. :lol:

Автор:  asse [ 28 Ное 2017, 17:38 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

Май ще скачам на Волво S60 diesel avtomatic или D50 2.0 manual gearbox

Автор:  emjei [ 01 Дек 2017, 13:15 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

А какво ще кажете за SAAB 93 1,9 TTID 180 кс , изглежда много добра алтернатива. Някой знае ли какви са разликите при двигателя с този на Делта III 1,9 Mjet , Станев май беше писал нещо по-рано по този повод.
И по-специално съм хвърлил око на тази:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5e3i3z

Автор:  LYBRAtor [ 06 Дек 2017, 00:34 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

Да ви кажа само, че имах вектра Ц за 1 месец и половина с цел да я препродам, което е факт, НО... сааб 9-3 е базиран на вектра доколкото помня и треА ви кажа, че е возията е тотално дърво още на 16ка джанта. И вътре е тежка пластмасария като за среден клас лимузина от 2009та година

П.С. Днес си видях моята Либра. Карах я почти 9 години. Продадох я на един майстор дето вози латекс и всякакви лайна вътре. За 2 години ѝ е врътнал над 55000км, поддръжка никаква, само ако вече спре и тогава се прави нещо. Ангренаж не е сменян вече от почти 100000км. Днеска на студа запали от четвърт без и да изпуши даже. Карайте ги докато са им здрави ламарините. Ужасно здрави са тия либри.

Автор:  Капа 205 конски сили [ 06 Дек 2017, 10:26 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

Карайте си либрите и не се занимавайте с глупости. Който си е продал читавата либра или капа jtd - все е съжалявал.

Автор:  Капа 205 конски сили [ 06 Дек 2017, 18:46 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

Относно сааб 9-3 1.9 TID....

Понеже аз съм имал сааб, само, че турбо бензин - и горе-долу съм наясно със саабските дизели.... Да си кажа мнението: този вариант на дизелова 9-3 е за предпочитане пред опелския 2.2. По принцип си иска махане на вихрови клапи, ако това не е направил предишният собственик. Но имай предвид, че 9-3-ката няма нищо общо като усещане с либрата, макар да е с jtd двигател. По-твърдо вози, по-различен е кокпитът, друго усещане за кола е. Но е добър двигател. Имай предвид обаче, че само,защото става въпрос за шведска кола,поддръжката е доста по-солена от италианските еквиваленти. А не е по-добър автомобил от либрата, например.

Автор:  LYBRAtor [ 06 Дек 2017, 21:44 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

Аз мисля, че тук никой няма предвид 2.2 дизела за Сааб, защото той така или иначе е от ерата на Либрите. Нали идеята е да ги сменят хората :)

Автор:  Капа 205 конски сили [ 06 Дек 2017, 22:11 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

LYBRAtor написа:
Аз мисля, че тук никой няма предвид 2.2 дизела за Сааб, защото той така или иначе е от ерата на Либрите. Нали идеята е да ги сменят хората :)


Е, при саабаджиите не е така. Ще ти кажат, че 2.2 държи механично над милион километра, ако можеш да се прежалиш да дадеш 1500 -2000 лв за горивна помпа. При сааб нещата са наполовина - едните уважават 1.9-ката, другите 2.2-ката. А пък бензиновите турбо-саабери ще ти кажат, че всичко, което не е бензин и турбо, не е сааб :lol:

Не ме разбирайте погрешно - има по-хубави, по-удобни и по-бързи коли от либрите, но.... не струват 2-3 бона. А поне три пъти повече. Та, така. Ако имате пари, и ви е омръзнала колата, която ви вози последните 5-10 години, смяната си струва, но не я правете, ако сте стипци и не ви се дават пари за коли :lol: Щото наистина jtd капите и либрите са супер непретенциозни возила, в сравнение с по-новите им еквиваленти.

Автор:  KoCMoHaBTa [ 14 Авг 2018, 00:40 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

За 4 години, сигурно за 4ти път я чета тая тема и продължавам да се назландисвам и да не мога да си харесам наследник на Либрата.
То какво ли не гледах - делти, тезиси, пежа, нови коли, стари коли, малки коли, големи коли ... - вече ме хванаха лудите.
Те и приоритетите малко се поизмениха, та към днешна дата:
- задължително да е автоматик (не робот)
- ако може да е дизел
- ако може да е седан

Знам че пълно щастие няма, за това ще държа само на автоматика
Вариантите които виждам, към днешна дата, са:
- Delta 3 - 1.8 бензин
- Opel Insignia CDTI - там май варианта е 2.0 160к
- Fiat Croma - 2.4Multijet 200к.

Изключвам Тезиса и 159-ката, тъй като са доста непрактични за в града, а за момента ми се иска колата да е 1.
От към цени:
- делата - средната цена за модела е паднала доста - ~8-10k, но топ изпълненията си търсят над 10к
- опела - 10-20к
- кромата - 4-5к

Та като видях цената на кромата, колкото и да ми е грозна, се зачудих дали не й има нещо конструктивно като проблем или просто си е евтина.
Какво мислите по въпроса с евтините кроми - скоростите и на 3те марки са еднакви, но от към двигатели нямат нищо общо.

Автор:  donnna [ 14 Авг 2018, 08:59 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

KoCMoHaBTa написа:
За 4 години, сигурно за 4ти път я чета тая тема и продължавам да се назландисвам и да не мога да си харесам наследник на Либрата.
То какво ли не гледах - делти, тезиси, пежа, нови коли, стари коли, малки коли, големи коли ... - вече ме хванаха лудите.
Те и приоритетите малко се поизмениха, та към днешна дата:
- задължително да е автоматик (не робот)
- ако може да е дизел
- ако може да е седан

Знам че пълно щастие няма, за това ще държа само на автоматика
Вариантите които виждам, към днешна дата, са:
- Delta 3 - 1.8 бензин
- Opel Insignia CDTI - там май варианта е 2.0 160к
- Fiat Croma - 2.4Multijet 200к.

Изключвам Тезиса и 159-ката, тъй като са доста непрактични за в града, а за момента ми се иска колата да е 1.
От към цени:
- делата - средната цена за модела е паднала доста - ~8-10k, но топ изпълненията си търсят над 10к
- опела - 10-20к
- кромата - 4-5к

Та като видях цената на кромата, колкото и да ми е грозна, се зачудих дали не й има нещо конструктивно като проблем или просто си е евтина.
Какво мислите по въпроса с евтините кроми - скоростите и на 3те марки са еднакви, но от към двигатели нямат нищо общо.


След като предаде богу дух 2.4-ката въобще не съм се замислял какво да взема... и взех Либра 1.9 115 к.с. - 2003г. след един месец дебнене и търсене.
Това на въпроса по темата - Накъде след Либра - отговора - пак Либра...
За 4 месеца съм й врътнал 8400 км. като съм сменил само масло и филтри... и зимните гуми. Потропва отпред и чакам да захладнее да я вкарам в бокса да видя какво е, ама носачи имам от старата, тампони са стабилизиращата щанга също, някоя биалета да купя и това ще е...

Общо взето - 4 години е по-млада, качеството на изработка драстично е паднало, щото сменях салона от скоростния лост назад до стоповете, но не съжалявам за избора... Пък парите, които ми излезе са 2 650 лв. с номерата и еко-таксата - за толкова пари какво друго да вземеш!
Пък сега имам 15 гуми и 13 джанти за Либра :mrgreen:

Автор:  LYBRAtor [ 15 Авг 2018, 14:13 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

KoCMoHaBTa написа:
За 4 години, сигурно за 4ти път я чета тая тема и продължавам да се назландисвам и да не мога да си харесам наследник на Либрата.
То какво ли не гледах - делти, тезиси, пежа, нови коли, стари коли, малки коли, големи коли ... - вече ме хванаха лудите.
Те и приоритетите малко се поизмениха, та към днешна дата:
- задължително да е автоматик (не робот)
- ако може да е дизел
- ако може да е седан

Знам че пълно щастие няма, за това ще държа само на автоматика
Вариантите които виждам, към днешна дата, са:
- Delta 3 - 1.8 бензин
- Opel Insignia CDTI - там май варианта е 2.0 160к
- Fiat Croma - 2.4Multijet 200к.

Изключвам Тезиса и 159-ката, тъй като са доста непрактични за в града, а за момента ми се иска колата да е 1.
От към цени:
- делата - средната цена за модела е паднала доста - ~8-10k, но топ изпълненията си търсят над 10к
- опела - 10-20к
- кромата - 4-5к

Та като видях цената на кромата, колкото и да ми е грозна, се зачудих дали не й има нещо конструктивно като проблем или просто си е евтина.
Какво мислите по въпроса с евтините кроми - скоростите и на 3те марки са еднакви, но от към двигатели нямат нищо общо.


Моето лично мнение, с което не ангажирам никого, е, че не е добра идея да продължаваш с дизелите, или поне доста да внимаваш с тях. Няма нищо толкова здраво като първитe ЖТД-та вече. Хората ги карат здраво дизелите на запад и като чета наляво-надясно какво става и ми се плаши окото.

Инсигниите хвърлят мотори заради оная тъпотия в картера при маслената помпа.
2.4 ЖТДМ пука глави
Делта 3 1.8 май не е лоша, но си има болести и тя доколкото виждам в раздела. А и е рядка.

Материалите като че ли са с ужасно качество на всичко ново. И като минат и едни 250000км и започва да е страшно.

Понеже предчувствам, че някой ще ме заяде, за дето минах на Мерцедес, след 2009та и техния дизел не бих купил. Има един пословичен мотор ОМ651, който е майка плаче :D

П.С. Тойота и Хонда като че ли се държат добре все още.. Може и да си харесаш нещо :)

Автор:  LYBRAtor [ 05 Сеп 2018, 18:51 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

Днес си видях бившата Либра. Още пренася латекс, бормашини, теракол почти 3 години. Е стана ми мъчно да го еВа. Е-класата има всичко, върви на гръм, в пари харчи същото, екстри бол ама си ми липсва италианския кош. Да взема да си купя пак освен, че останах без грам италианка заради тия Мерцедеси :( ?

Автор:  Капа 205 конски сили [ 14 Сеп 2018, 00:30 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

LYBRAtor написа:
Днес си видях бившата Либра. Още пренася латекс, бормашини, теракол почти 3 години. Е стана ми мъчно да го еВа. Е-класата има всичко, върви на гръм, в пари харчи същото, екстри бол ама си ми липсва италианския кош. Да взема да си купя пак освен, че останах без грам италианка заради тия Мерцедеси :( ?


По-здрав и евтин работен добитък от първите jtd няма. Ей на - капата, която взех преди година и 8 месеца, й навъртях вече 65 хил км. Да чукна на дърво - толкова безпроблемен автомобил не съм имал cheers

Решил съм - ако предаде богу дух, да търся пак дизелова либра или капа.

Иначе, и аз си взех една немска класика. Ама, тя не е за всеки ден, а само за извънградски кеф няколко пъти в месеца. :lol:

Автор:  tzar_ivailo [ 14 Сеп 2018, 07:49 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

KoCMoHaBTa написа:

Та като видях цената на кромата, колкото и да ми е грозна, се зачудих дали не й има нещо конструктивно като проблем или просто си е евтина.
Какво мислите по въпроса с евтините кроми - скоростите и на 3те марки са еднакви, но от към двигатели нямат нищо общо.


Виж клипчето на bri4ka в youtube за Фиат Крома втора генерация.Това ми е алтернативата след Либрата.Ще се наложи да мина отново на дизел ,но ЖТД -та та са хубави.Другия вариант е едно ново турско ТИПО.?

Автор:  stoian55 [ 14 Сеп 2018, 08:47 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

tzar_ivailo написа:
KoCMoHaBTa написа:

Та като видях цената на кромата, колкото и да ми е грозна, се зачудих дали не й има нещо конструктивно като проблем или просто си е евтина.
Какво мислите по въпроса с евтините кроми - скоростите и на 3те марки са еднакви, но от към двигатели нямат нищо общо.


Виж клипчето на bri4ka в youtube за Фиат Крома втора генерация.Това ми е алтернативата след Либрата.Ще се наложи да мина отново на дизел ,но ЖТД -та та са хубави.Другия вариант е едно ново турско ТИПО.?

Относно Кромата съм писал и друг път в темата Накъде след Либра , та смятам че е една много добра алтернатива особено според мен 200 коня автомат дизел,преди време попаднах на една статия в която беше споменато че кромата първоначално е била предназначена да бъде пусната като модел в гамата на ланчия и то именно като продължение на либра но по знайни и незнайни причини в последния момент решили да му налепят емблемите на фиат което наистина е жалко , заглеждал съм се по крома 1-ва генерация и според мен има доста сходен дизайн и визия с либрата и съм склонен да вярвам че този модел наистина си е бил предназначен за либра

Автор:  Капа 205 конски сили [ 14 Сеп 2018, 10:27 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

10-12 годишен автоматик, 200 коня - си е руска рулетка. Автоматиците след 2001 г ги правят да издържат по 200-300 хил км и после трябва нов или основен ремонт, ако е възможен.

Кромата "втора ръка" е евтина , защото е фиат. Иначе колата си изглежда много добре.

Автор:  sharo_sl [ 14 Окт 2018, 20:37 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

И аз от известно време се чудя, какво ще е след Либрата. Спрял съм се за сега на Subaru OUTBACK H6 3.0. Доста четох, покарах и разучих. Определено обаче, Либрата ще ми липсва......

Автор:  pr_00f [ 15 Окт 2018, 15:21 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

Моята я изпратих в петък, след 10 години вярна служба.
Добре поне че я взе приятелка, фенка-алфистка.

Та ще си я виждам от време на време.

За сега ще тъкалям зафирата като семейна кочина, и Алфата като не ми е на кеф , за повдиганена настроението :)

Автор:  D. Stanev [ 08 Ное 2018, 14:18 ]
Заглавие:  Re: Накъде след Либра?

Общо взето, няма достоен заместник на либрата. Аз се опитвам да я замествам с Опел и Делта 3, но макар 2 да е повече от 1, не се получава. Едната има обема, а другата вървежа на либрата, но са две различни коли, а при Либра го имах 2 в 1!
Делтата, не че е лоша, но е по-нисък клас автомобил, па макар и бутиков...
Извод: ЛИБРАТА Е НЕЗАМЕНИМА - НЯМА АНАЛОГ!!!

Страница 17 от 20 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/