Автор |
Съобщение |
valyo08
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 02 Дек 2013, 22:17 |
|
Регистриран на: 13 Апр 2009, 21:30 Мнения: 434 Местоположение: Козлодуй
Кара: Ланчия Либра 1,9 jtd 110 к.с.
|
За нищо!Радвам се ,ако успявам да помогна!
|
|
|
|
|
koceto_8
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 05 Дек 2013, 00:02 |
|
Регистриран на: 03 Ное 2010, 16:33 Мнения: 1285 Местоположение: Пловдив
Кара: Lybra Emblema 2.4
|
Сачмените карета се и рециклират. Относително евтино спрямо "триподовите". И ако са направени грамотно карат не по-малко от оригиналните. На теория (по някога и на практика) стават по-здрави и издръжливи от оригинала.
_________________ Lancia Lybra 5.20, V.I.S., Автоматик, Метанов инжекцион, 154кс Lybra SW 1.9 JTD 110кс Punto 1.9D 60кс Lybra SW 2,4JTD 150кс... 2 броя
|
|
|
|
|
Деян
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 07 Дек 2013, 09:55 |
|
Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43 Мнения: 1538 Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
|
Ще сменя външното каре и тогава ще говоря пак. То си е сигурна жертва. Вчера го усетих много ясно как играе.
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
|
|
|
|
|
Деян
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 16 Дек 2013, 13:43 |
|
Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43 Мнения: 1538 Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
|
Колеги за виенето или стърженето при отнемане на газта мисля, че имам още информация която да ви дам. Има го и на празен ход (колата на място). Усеща се в диапазона 2000 оборота +/- 100. Има го и при двата варианта увеличаване или намаляне.. Повече го упреличавам като някакъв резонанс. Или се е откачила мека връзка или нещо покрай нея.
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
|
|
|
|
|
Деян
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 21 Дек 2013, 14:35 |
|
Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43 Мнения: 1538 Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
|
Така. Лекия резонанс излезе от какво е. Една малка дупчица. Но в сервиза потвърдиха каре и заден лагер главина. Също така и биалетки.
Лагера утре го сменям. Биалетките са на път към мен. Ще си търся каре. Май темата е за затваряне.
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
|
|
|
|
|
Деян
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 02 Яну 2014, 12:12 |
|
Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43 Мнения: 1538 Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
|
Имам питане към колегите избивали външно каре. Как става номера? Не ми се иска да бия директно с чука за да не извадя цялата полуоска. Или ако излиза цялата лесно без да покапе масло да я махам цялата и да си действам.
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
|
|
|
|
|
valyo08
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 02 Яну 2014, 12:48 |
|
Регистриран на: 13 Апр 2009, 21:30 Мнения: 434 Местоположение: Козлодуй
Кара: Ланчия Либра 1,9 jtd 110 к.с.
|
За да си спокоен един помагач взема тръбния ключ и закопчава пръта на полуоската, като го подпира на такова място, че да има упора докато ти чукаш по карето (например носача),за да не може пръта да се движи по посока на избиването!Излиза лесно,ако знаеш къде и как да чукнеш!
|
|
|
|
|
Деян
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 02 Яну 2014, 12:59 |
|
Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43 Мнения: 1538 Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
|
Благодаря за съветите за лагера. Смених го елементарно и бързо. Беше тръгнал естествено. Сега се чуват само гумите как шляпат. И карето като се освободи полуоската при отнемане на газта.
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
|
|
|
|
|
Деян
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 20 Яну 2014, 22:16 |
|
Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43 Мнения: 1538 Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
|
Карето ми пристигна. Стискайте палци за хубаво време почивните дни. За сега сте благодаря на колегата Subarkata за основния инструмент за смяната и на valyo08 за съветите за диагностика. А след смяната ще има и почерпка.
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
|
|
|
|
|
valyo08
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 20 Яну 2014, 22:35 |
|
Регистриран на: 13 Апр 2009, 21:30 Мнения: 434 Местоположение: Козлодуй
Кара: Ланчия Либра 1,9 jtd 110 к.с.
|
|
|
|
|
Деян
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 21 Яну 2014, 11:53 |
|
Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43 Мнения: 1538 Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
|
Имам нужда от още налко уточнение. Към комплекта имам две пликчета грес. Предполагам, че производителя е преценил точно че толкова са необходими. А въпроса ми е с тази грес карето ли се пълни плътно или се изсипва в маншона преди да се закопчае със скобите?
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
|
|
|
|
|
pakumba
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 21 Яну 2014, 15:19 |
|
Регистриран на: 28 Апр 2005, 12:42 Мнения: 1386 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Производителя не знам какво е смятал, но в книгата пише, че се слага 80 гр грес. Да си знаеш. Иначе си омазваш карето и другото в маншона. Няма особено значение, като се развърти там и тя греста си ходи, където иска.
_________________ LYBRA 2,4JTD 135HP
|
|
|
|
|
valyo08
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 21 Яну 2014, 17:03 |
|
Регистриран на: 13 Апр 2009, 21:30 Мнения: 434 Местоположение: Козлодуй
Кара: Ланчия Либра 1,9 jtd 110 к.с.
|
Колегата го е казал точно-омажи хубаво карето ,за да избегнеш сухото триене,докато се разпръсне греста навсякъде-в маншона може и да не слагаш,ако успееш да я вложиш всичката в карето,ако пък ти остане,я изджвакай в маншона и тогава стягай голямата скоба!
|
|
|
|
|
Деян
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 25 Яну 2014, 22:04 |
|
Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43 Мнения: 1538 Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
|
Колеги смених го.
Беше невероятно приключение. Гайката се разви лесно. Но преди това счупих две отверки с които я разнитвах. Не я бях разнитил добре та си скъсах и един върток. Но След като си видях грешката тръгна лесно. Ваденето на карето от главината не създаде проблем. Зегерката я намерихме но колкото и да я разтваряхме то не пожела да излезе. Принудихме се да свалим цялата полуоска. И пак разтварне на зегерката и бой. Накрая малко флекс през сепаратора вадене на всички съчми и рязане на кокалчето. Е тая зегерка беше залепнала за него. От тук нататък нещата тръгнаха гладко. И вече нямам нито тракане нито вибрации.
Сега пия греяна ракия че съм много измръзнал.
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
|
|
|
|
|
valyo08
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 25 Яну 2014, 22:36 |
|
Регистриран на: 13 Апр 2009, 21:30 Мнения: 434 Местоположение: Козлодуй
Кара: Ланчия Либра 1,9 jtd 110 к.с.
|
Това с рязането на карето ми се случвало само на японци-Мазда,Митсубиши,но не е прецедент!Каръшка работа-усложнява процедурата ,но пък важен е крайния резултат!Честито и наздраве!
|
|
|
|
|
tyson
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 24 Юли 2014, 09:51 |
|
Регистриран на: 31 Окт 2007, 11:31 Мнения: 832 Местоположение: Русе
Кара: Лабрадор 2,4 JTD 140 ++
|
Деян, каква марка каре сложи и колко ти излезе?
_________________ Lybra 2,4 JTD, 2002, 140HP++, ASR, 6 air,ABS,BOSE Mapped by BO.
|
|
|
|
|
Деян
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 24 Юли 2014, 10:38 |
|
Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43 Мнения: 1538 Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
|
Да уточня само, че съм с 1.9. Каретата май са различни. Купих външно каре SKF за 58 евро от rhoox.de. И за 7 лв. полиеретанов маншон.
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
|
|
|
|
|
tyson
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 24 Юли 2014, 11:21 |
|
Регистриран на: 31 Окт 2007, 11:31 Мнения: 832 Местоположение: Русе
Кара: Лабрадор 2,4 JTD 140 ++
|
Благодаря.
_________________ Lybra 2,4 JTD, 2002, 140HP++, ASR, 6 air,ABS,BOSE Mapped by BO.
|
|
|
|
|
Деян
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 13 Дек 2014, 23:51 |
|
Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43 Мнения: 1538 Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
|
Да си продължа темата. От другата страна скъсан маншон на каре. Процедурата е ясна. Трудно или лесно трябва да се свали карето и да се измие идеално и да се огледа дали е живо. Като се сетя как махах другото и ди мисля, че и това трудно ще излезе.
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
|
|
|
|
|
dolls
|
Заглавие: Re: Каре, полуоска или лагер на главина? Публикувано на: 30 Мар 2018, 18:59 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2010, 11:39 Мнения: 945 Местоположение: Габрово
Кара: Lancia lybra 1.9 jtd sw - 105 кс.
|
|
|
|
|
|