Днес запалих, потеглих и след 20 метра колата изгасна, а лампата за вода в резервоара светна. Не ме питайте , как съм вкарал толкова вода
...
Та потърсих из форума за подобна тема, но не открих нищо. Затова се въоръжих с търпение, биричка, отвертка и три вложки (10мм,13мм,19мм)
Тъй като, за първи път ще пипам нещо по колата, реших да го документирам в снимки
1. Махнах предпазния капак на двигателя
2. Реших, че тази тръбичка ще ми пречи, както и пластмасовата кутия вдясно от горивния филтър
3. Кутията я изместих леко настрани, за да мога да развия гайка 1 на филтъра
4.Знаех, че обезвъздушаването на горивната система е автоматично, т.е. при всяко даване на контакт, трябва да се включва помпичката над филтъра и реших да разкача горния маркуч (болт19 с две медни дифтунги) и да източа от там водата.
5. Дадох на контакт и наистина започна да хвърля мъзгоч(вода+нафта) през дупката за около 10 секунди и спря. Явно има някакъв таймер. Давах на контакт , докато не видях да излиза чиста нафта. Остана да изхвърля водата от филтъра. За целта първо разкачих датчика за вода от буксата към купето, както и още две букси в горната част на филтъра.
6. Развих трите гайки 13ки и филтъра го извадих.
Реших да сменя филтъра и тука ме вкараха в някакъв филм - в магазина за авточасти за италиянски автомобили на ул. Москва ми продадоха филтър с уверението, че е точния за моята кола... Да ама НЕ - резбата за датчика отдолу беше 12мм, а на датчика е 10мм. Обратно в магазина, където чух нещо от сорта " ..ааа, ама те са няколко размера..."
, получих си точния филтър и в момента в които започнах да завивам датчиха и ХОП - ШИБАНАТА РЕЗБА ОТ ПЛАСТМАСА влезе във филтъра и сега си дрънка вътре весело
Утре пак ще ходя да им покажа 'качествената" им стока .....