Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Lybra




Автор Съобщение
 Заглавие: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 22 Май 2012, 18:57 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 06 Юли 2008, 23:35
Мнения: 1149
Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 3.0 V6
Здравейте колеги, за да си отърся главата малко от земетръсните теми, ще пусна една тема за проблем, които ме мъчи от 2 дни.

Прва степен на перката не се включва при 93 и повече градуса (гледно по скритото меню на климатика).

Първата ми реакция беше реле - смених го но без промяна. Смених днес и термодатчикът на термостата - поредните 30 изгубени лева и счупих стария датчик. При включване на климатика перката се пуска, което навежда мисълта за пробем на друго място. Някакви идеи и предложения ?!? Моята теза е, че не стига сигнал до релето, но само за температурата, защото както казах климатикът го пуска успешно. (има някакви постоянни 10 волта на входа му, но защо...)

_________________
Lancia Thesis 3.0 V6 - за сега много доволен
EX: Alfa 166 2.5 V6 Автоматик
EX: Lybra 5.20 155hp ComforTronic - прекрасна кола
EX: Kappa 5.20 147hp - любимката ми, но уви беше вече "баба"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 22 Май 2012, 19:45 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 31 Окт 2007, 20:27
Мнения: 650
Местоположение: София
На моята тръгва на 95-96. Втората беше от 100 нагоре, ама не помня колко точно.

_________________
Lancia Lybra 2.0 SW R.I.P.
Lancia Lybra 2.4 SW същата, ама на нафта!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 22 Май 2012, 19:49 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 06 Юли 2008, 23:35
Мнения: 1149
Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 3.0 V6
Да, пак не тръгва. Различни са нещата от преди да работи ОК, сега пускам клима, за да я пусне и да не грее, трябва да намеря проблемът, че за сега съм просто 40лв назад :(

_________________
Lancia Thesis 3.0 V6 - за сега много доволен
EX: Alfa 166 2.5 V6 Автоматик
EX: Lybra 5.20 155hp ComforTronic - прекрасна кола
EX: Kappa 5.20 147hp - любимката ми, но уви беше вече "баба"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 22 Май 2012, 21:17 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Дек 2009, 09:47
Мнения: 751
Местоположение: Русе Lancia Lybra 1.9JTD SW 105 hp
Кара: 1.9 JTD SW 105 hp
Перката се управлява от компа М10 Ето ти и схемата http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=23090.Провери по схемата дали нямаш някой прекъснал кабел.После пак ще му мислим

_________________
Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 23 Май 2012, 01:23 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 06 Юли 2008, 23:35
Мнения: 1149
Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 3.0 V6
Лошото е, че няма от какво да се е прекъснал, защото прекъсна спонтанно, но утре ще ровя, че днес беше емоционален и недоспал ден...

Благодаря за схемата !

_________________
Lancia Thesis 3.0 V6 - за сега много доволен
EX: Alfa 166 2.5 V6 Автоматик
EX: Lybra 5.20 155hp ComforTronic - прекрасна кола
EX: Kappa 5.20 147hp - любимката ми, но уви беше вече "баба"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 23 Май 2012, 16:48 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 11 Юни 2009, 14:36
Мнения: 78
Местоположение: Плевен
Предполагам, че може да имаш като при мен разминаване на показанието на температурата от скритото меню на климатроника, което е еднакво със стрелката на таблото и стойността, която ЕКУ то на колата взима. Перките на вентилатора се управляват от ЕКУ то на колата, а то обработва отделно от таблото информацията на датчика за температура. Трябва да се логнеш с Фиатекускан и там ще видиш реалната температура, която отчита ЕКУ. Отделно имаш възможност да тестваш перките на 1 или 2 степен с команди. При мен на климатроника и на стрелка се вдигат 110 ?! градуса, а перката още не е включила ( грешни показания и различни от тези на компа). Отначало много се притеснявах да не "сваря боба" , но още не съм открил как да си реша проблема - той е в таблото.

_________________
Lybra 1.9 jtd 105+30 от мен


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 23 Май 2012, 20:00 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 06 Юли 2008, 23:35
Мнения: 1149
Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 3.0 V6
Проблемът оправен - контакторите на релето... банално, но трудно откриваемо. А за температурата естествено гледах от скритото меню на климатроника.

Благодаря за идеите колеги.

_________________
Lancia Thesis 3.0 V6 - за сега много доволен
EX: Alfa 166 2.5 V6 Автоматик
EX: Lybra 5.20 155hp ComforTronic - прекрасна кола
EX: Kappa 5.20 147hp - любимката ми, но уви беше вече "баба"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 23 Май 2012, 20:14 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2010, 00:45
Мнения: 109
Местоположение: русе
duronman написа:
Проблемът оправен - контакторите на релето... банално, но трудно откриваемо. А за температурата естествено гледах от скритото меню на климатроника.

Благодаря за идеите колеги.

Колега къде се намира това реле,че имам същия проблем.

_________________
Lancia - Lybra - 1.9 JTD (115 Hp)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 23 Май 2012, 21:09 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 06 Юли 2008, 23:35
Мнения: 1149
Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 3.0 V6
При моята са точно пред акумулатора в една кутийка с една рапидка отгоре - 2 релета. Червеното е за първа степен.

_________________
Lancia Thesis 3.0 V6 - за сега много доволен
EX: Alfa 166 2.5 V6 Автоматик
EX: Lybra 5.20 155hp ComforTronic - прекрасна кола
EX: Kappa 5.20 147hp - любимката ми, но уви беше вече "баба"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 10 Май 2014, 14:56 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 19 Сеп 2008, 17:50
Мнения: 249
Местоположение: София
Имам същия проблем,първа степен не работи включва само втора при 109 градуса,проверих всичко което е дадено по темата почистих и контакторите на релето,понеже при мен и двете са червени извадих и двете явно едното е за ICS защото се нулира както и километража,но пак не работи първа степен,споменаха ми нещо за резистор но незнам къде се намира,ако има някой с такъв решен проблем ще съм благодарен да сподели.

_________________
Lancia Libra-2.4jtd

"Човек НЕ ВИНАГИ трябва да чуе трясъка,
за да разбере,че вратата е затръшната..."

Стивън Кинг


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 10 Май 2014, 15:50 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13
Мнения: 5736
Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
40 аперов предпазител в кутията на акумулатора мисля беше 3-тият отляво на дясно. Бира знаеш къде да донесеш!

Sent from my G9 using Tapatalk

_________________
Изображение
Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Изображение
Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97
Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
Изображение
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 10 Май 2014, 18:36 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 19 Сеп 2008, 17:50
Мнения: 249
Местоположение: София
Не е мамка му проверих ги всички здрави са,но бирата си остава в сила :D

_________________
Lancia Libra-2.4jtd

"Човек НЕ ВИНАГИ трябва да чуе трясъка,
за да разбере,че вратата е затръшната..."

Стивън Кинг


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 11 Май 2014, 09:56 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 07 Юни 2009, 23:10
Мнения: 1229
Колата не е ли с две перки? Ако е с две перки нямаш резистор ами на първа степен двете перки работят последователно или поне при доста автомобили е такова изпълнението.
Контактори в релето няма има контакти, контактор е съвсем друго нещо.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 11 Май 2014, 10:33 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 19 Сеп 2008, 17:50
Мнения: 249
Местоположение: София
Благодаря за забележките,колегата по-нагоре така е писал "контактори" аз не съм на ясно затова преписах,но все пак не очаквам забележки а помощ и да с две перки е автомобила.

_________________
Lancia Libra-2.4jtd

"Човек НЕ ВИНАГИ трябва да чуе трясъка,
за да разбере,че вратата е затръшната..."

Стивън Кинг


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 11 Май 2014, 12:55 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 2509
Местоположение: София
Когато върти втора степен, въртят ли и двете перки или само едната.
Ама да си сигурен в отговора, който ще дадеш, без предположения. :lol:

_________________
OM642 Изображение
1NZ−FXE Изображение;
Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 11 Май 2014, 12:56 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Дек 2009, 09:47
Мнения: 751
Местоположение: Русе Lancia Lybra 1.9JTD SW 105 hp
Кара: 1.9 JTD SW 105 hp
Да изясним ситуацията :
1.Колата е с две перки
2.На бавна скорост не върти нито една перка.
3.На бърза скорост колко перки въртят една или две ?
Прегледай и почисти контактите на релето ,което се намира на радиатора отгоре.То включва вентилаторите да работят последователно или паралелно

_________________
Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 11 Май 2014, 18:51 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 19 Сеп 2008, 17:50
Мнения: 249
Местоположение: София
С две перки е когато включат втората скорост работят и двете също така при пуснат климатик също работят и двете непрекъснато,проверил съм релетата пред акумулатора бушоните над акумулатора както каза Марио и релето което е отгоре на радиатора,незнам какво точно отговаря за първата скорос на перките.

_________________
Lancia Libra-2.4jtd

"Човек НЕ ВИНАГИ трябва да чуе трясъка,
за да разбере,че вратата е затръшната..."

Стивън Кинг


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 11 Май 2014, 19:35 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
може и да е прекъснат кабел между релето и ЕКУ-то
провал ли си с екускан да ги активираш?
ако да чува ли се шракането на релета?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 11 Май 2014, 22:09 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Ное 2005, 13:04
Мнения: 794
Местоположение: София, Лом
Кара: Citroen C5 III '11 2.0 HDI 163 HP
На първа степен работят двете перки. На втора- само една (лявата).

_________________
Kappa '96 2.4TDS-ex
Lybra '03 2.4 JTD 150 HP-ex

Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с първа степен на перката.
 Мнение Публикувано на: 11 Май 2014, 22:50 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 19 Сеп 2008, 17:50
Мнения: 249
Местоположение: София
Е в такъв случай не ми е ясно какво става,както Станев в една тема е писал на 97 включва първа на 107 или 109 втора.Принципно на мен ми направи впечатление защото стрелката ми се покачи между 130 и 90 на тази реска и затова помислих,че има нещо нередно затова и проверих до 109 градуса нищо не се случва и на 109-110 градуса се включват перките и двете охлажда до 99 градуса и спират.

_________________
Lancia Libra-2.4jtd

"Човек НЕ ВИНАГИ трябва да чуе трясъка,
за да разбере,че вратата е затръшната..."

Стивън Кинг


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 31 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Lybra


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов