Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Lybra




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 25 Юни 2012, 14:55 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 21 Фев 2011, 15:07
Мнения: 187
Кара: Lancia Lybra 2.0 2002 година.
koceto_8 написа:
Тая попара със свиренето, светкане на акумулатора и неработеща хидравлика съм я сърбал.

Основният проблем е НЕ НАТЕГНАТ ремък! Мокренето на алтернатора е доста по-рядък случай.
В първия случай ми го правеше на ВСЯКА локва, а за алтернатора се иска дълбок гьол+висока скорост.

Тези дни валя и минах през разни локви и веднага светна алтернатора и изключи хидравликата. Не бяха дълбоки, но пак греда. Нямам време да се занимавам с колата в момента, ще видя по-натам да търся кора и слагам.

_________________
Lancia Lybra 2002 2.0l 150hp.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 25 Юни 2012, 17:04 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 2509
Местоположение: София
Ако всичко по ремъците е наред и е направено както трябва, свирене не трябва да имате.
Дори да карате и по дъното на океана :lol:

_________________
OM642 Изображение
1NZ−FXE Изображение;
Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 26 Юни 2012, 14:37 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 03 Ное 2010, 16:33
Мнения: 1285
Местоположение: Пловдив
Кара: Lybra Emblema 2.4
Както писах и по-рано, също и колегите BO и pakumba - натегни ремъка и си реши проблема!
Това е елементарното и ПРАВИЛНО решение.
Не добре опънатия ремък си прави и още други мизерии, които не виждаш за сега, но после ще си хапеш гъ**.

Иначе може да слагаш кори, калобрани, планки, изолации... да местиш алтернатора, да пръскаш с разни измислени спрейове... и още куп други щуротии.

:auto:

_________________
Lancia Lybra 5.20, V.I.S., Автоматик, Метанов инжекцион, 154кс
Lybra SW 1.9 JTD 110кс
Punto 1.9D 60кс
Lybra SW 2,4JTD 150кс... 2 броя


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 26 Юни 2012, 23:27 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 21 Фев 2011, 15:07
Мнения: 187
Кара: Lancia Lybra 2.0 2002 година.
koceto_8 написа:
Както писах и по-рано, също и колегите BO и pakumba - натегни ремъка и си реши проблема!
Това е елементарното и ПРАВИЛНО решение.
Не добре опънатия ремък си прави и още други мизерии, които не виждаш за сега, но после ще си хапеш гъ**.

Иначе може да слагаш кори, калобрани, планки, изолации... да местиш алтернатора, да пръскаш с разни измислени спрейове... и още куп други щуротии.

:auto:

Ремъка го натягаха когато сменях маслото, преди месец. Е пак си виеше след това. Може и да не съм много в час с колите, но ремъка с алтернатора и изключването на хидравликата какво има общо? Даже последно само хидравликата изключи, без да вие ремъка, но пък не беше и много дъжда, само през една локва минах. Някъде средата на другият месец ще имам време да я карам да я погледнат, няма да оставя така нещата :).

_________________
Lancia Lybra 2002 2.0l 150hp.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 27 Юни 2012, 08:16 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42
Мнения: 2870
Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
Ремъка може и да е натяган, но зависи в какво състояние е обтяжната ролка, понеже тя демферира и държи ремъка в опънато състояние. Одисеята с ремъците ми е до болка позната. Друга възможна причина е въпросният ремък да е по-дълъг от оригиналния (заложения от производителя размер). Аз така страдах с пистовия ремък, понеже ми бяха сложили по-къс и го прокъсваше. При тебе явно е по-дълъг (дори 5 мм са от значение). Та като говорим за натягане, ако е по-дълъг каквото и да гонатягаш няма да стане.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 27 Юни 2012, 08:57 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 03 Ное 2010, 16:33
Мнения: 1285
Местоположение: Пловдив
Кара: Lybra Emblema 2.4
Като повтарянето не помага, ще потретя, пък дано има смисъл...

Натегни ремъка както трябва!

Натягането е трудно, че е на шибано място ролката. МАСОВО не се обтяга както трябва, а разни "специалисти" разчитат само на "обтяжната ролка" (тази скъпата), която е със съвсем друго предназначение.

Другият вариант е, както каза Станев, да са ти сложили по-дълъг ремък. Аз лично смятам, че е мондарска работа и ремъка просто е хлабав.

Ако не стане номера, мини да те черпя една каса бира cheers Да удавиш мъката :1poke000:

_________________
Lancia Lybra 5.20, V.I.S., Автоматик, Метанов инжекцион, 154кс
Lybra SW 1.9 JTD 110кс
Punto 1.9D 60кс
Lybra SW 2,4JTD 150кс... 2 броя


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 13 Авг 2012, 16:55 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 21 Фев 2011, 15:07
Мнения: 187
Кара: Lancia Lybra 2.0 2002 година.
Нещо ново забелязвам. Давам газ да изпреварвам и на 5000 оборота колата спира да набира?!? Все едно удря прекъсвач. Не го прави всеки път, но пък и аз не я изнасилвам толкова често. От време на време и странно се чувства като без мощност, натискам газта но сякаш няма 1/3 от конете. В друг момент си върви перфектно, но не мога да хвана закономерност.

_________________
Lancia Lybra 2002 2.0l 150hp.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 15 Авг 2012, 00:03 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 13 Фев 2010, 15:52
Мнения: 646
Местоположение: Ямбол - Пловдив
Провери налягането в рейката на високи обороти , да не би на високи, бензиновата помпа да издъхва. Най лесния тест: на място я режеш с разкачен въздуховод и в момента който почне да глъхне и пръскаш малко дезодорант. Ако се резне изведнъж причината е недостиг на гориво, ама за причината почваш да гадаеш.

_________________
Алфа 75 1.8 EX - 12 години дрифт ми стигат!
Либра 1.8 - вече на жената
Изображение
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 23 Сеп 2012, 21:48 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 21 Фев 2011, 15:07
Мнения: 187
Кара: Lancia Lybra 2.0 2002 година.
Нова дивотия. Като е студена се дави нещо. Паля и примерно давам леко газ да тръгна и почват да падат оборотите и почти угасва, трябва да тръгна с як форсаж. След 2-3 минути се оправя, трябва съвсем леко да загрее. В по-студено време е по-кофти доколкото забелязах, почти угасна в студовете тези дни. След това абсолютно никакви ядове няма, дори като спра и тръгна след 2-3 часа работи супер. И също читав сервиз да работи събота/неделя в района на Младост 3. Бих отишъл при Дани, но той почивните дни почива :(.

_________________
Lancia Lybra 2002 2.0l 150hp.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 23 Сеп 2012, 21:56 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42
Мнения: 2870
Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
Най-добре с някой колега направете диагностика и пуснете малко логове. Иначе мога да ти препоръчам сервиза на чичо Хари в Дружба на бул. Асен Йорданов №17 до моста за аерогарата.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 24 Сеп 2012, 23:58 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 13 Фев 2010, 15:52
Мнения: 646
Местоположение: Ямбол - Пловдив
Pesho13 написа:
Нова дивотия. Като е студена се дави нещо. Паля и примерно давам леко газ да тръгна и почват да падат оборотите и почти угасва, трябва да тръгна с як форсаж. След 2-3 минути се оправя, трябва съвсем леко да загрее. В по-студено време е по-кофти доколкото забелязах, почти угасна в студовете тези дни. След това абсолютно никакви ядове няма, дори като спра и тръгна след 2-3 часа работи супер. И също читав сервиз да работи събота/неделя в района на Младост 3. Бих отишъл при Дани, но той почивните дни почива :(.



Опаааа.... Влизаш в моя филм. Още не съм сигурен, че съм я оправил, защото само 2-ра седмица е добре. Пробвал съм какво ли не. Последно стигнах до проблем в окабеляването около ДВГ и започнах да вадя букса след букса. Накрая стигнах до едната букса на ЕКУ (при мен е Хитачи) и ОООО ужаст, половината букса пълна с масло, а от къде е дошло идея никаква. :roll: Яко чистене с контактен спрей и тихите горе долу добре. За проблемите ми с паленето напиши в търсачката "инжектори 1.8" прочети и прецени сам.

_________________
Алфа 75 1.8 EX - 12 години дрифт ми стигат!
Либра 1.8 - вече на жената
Изображение
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 25 Сеп 2012, 08:19 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 03 Ное 2010, 16:33
Мнения: 1285
Местоположение: Пловдив
Кара: Lybra Emblema 2.4
По принцип маслото в буксата не създава електрически проблеми. Има и изключения, но в общия случай не е проблем.
Как е попаднало маслото там... тука има дерт.

Обикновено такива датчици са с пластмасов корпус (или метал+пластмаса) и заляти в него метални и електронни чаркове. Тия чаркове с времето (+вибрации и разлики в температурата) се "отлепят" от пластмасата и разни масла, води и друга гняс си минават ПРЕЗ самия датчик.
Всякакви смени на уплътнения и др. подобни не помагат! Маслото не излиза през резбите или О-пръстените, а през самия датчик.

Не знам дали твоя случай е такъв, но аз съм го ял дебелия с подобен проблем.
В частност беше теч на масло ПРЕЗ датчика за задна скорост (на друга кола, не моята) и през още един, но не знам какъв беше, някакъв завит в блока на двигателя.

_________________
Lancia Lybra 5.20, V.I.S., Автоматик, Метанов инжекцион, 154кс
Lybra SW 1.9 JTD 110кс
Punto 1.9D 60кс
Lybra SW 2,4JTD 150кс... 2 броя


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 29 Окт 2012, 14:11 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 21 Фев 2011, 15:07
Мнения: 187
Кара: Lancia Lybra 2.0 2002 година.
D. Stanev написа:
Най-добре с някой колега направете диагностика и пуснете малко логове. Иначе мога да ти препоръчам сервиза на чичо Хари в Дружба на бул. Асен Йорданов №17 до моста за аерогарата.

Оставих я при Хари, но нещо не могли да подкарат диагностиката. Щяха да викат някакъв човек от на Фиат сервиза да я види, но ми трябваше колата вече и си я взех. Тази събота ще я остая отново и така. Имам разни други работи по окачването за правене, да видим какво ще кажат като цена :). Маншон на единият преден носач се е скъсал, казват че се сменя при някакъв човек за малко пари. Това така ли е, или направо нов носач си трябва? Обаче сега смених поизхарчих бензина и зареди на друга бензиностанция и колата се държи по-добре?!? Зареждах на ЕКО-то в Младост 1 до Билата, като сипах за 80лв в петък, ходих в провинцията и доста пъти не можа да се изфорсира като хората след 5000 оборота. Изхарчих горивото и заредих колкото да има 20лв от ЕКО на 4ти КМ и чудо, сутринта колата почти не придърпва, направо незабележимо. Такава глупост от горивото може ли да прави?

_________________
Lancia Lybra 2002 2.0l 150hp.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 29 Окт 2012, 20:18 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 31 Окт 2007, 20:27
Мнения: 650
Местоположение: София
Това с бензина съм го ял и аз - много ми е претенциозна с Еко,Петрол и Темпо не върви иска Шел. За невървежа на високите заложи на дебитомера - разкачи го и пробвай.

_________________
Lancia Lybra 2.0 SW R.I.P.
Lancia Lybra 2.4 SW същата, ама на нафта!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 29 Окт 2012, 22:11 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 21 Фев 2011, 15:07
Мнения: 187
Кара: Lancia Lybra 2.0 2002 година.
jorojoji написа:
Това с бензина съм го ял и аз - много ми е претенциозна с Еко,Петрол и Темпо не върви иска Шел. За невървежа на високите заложи на дебитомера - разкачи го и пробвай.

Това с Шел не го вярвам, надявам се да говориш за скъпите им горива поне. Общо взето на нормална цена е добро горивото в Еко и Ромпетрол и то отново има едно АКО е заредено от правилното място. Шел взимат откъдето им падне, доста хора реват от там. Сега ще видя каква е работата с дебитомера, сам принципно не смея да пипам, по-точно опит нямам, иначе не съм вързан в ръцете :).

_________________
Lancia Lybra 2002 2.0l 150hp.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 29 Окт 2012, 22:12 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56
Мнения: 2632
Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
На читава кола и е все тая кое гориво ще сложите - без нонейм бензиностанции де.
Няма такова нещо като кофти бензин/нафта/газ в голяма верига.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 29 Окт 2012, 22:39 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 21 Фев 2011, 15:07
Мнения: 187
Кара: Lancia Lybra 2.0 2002 година.
emzo написа:
На читава кола и е все тая кое гориво ще сложите - без нонейм бензиностанции де.
Няма такова нещо като кофти бензин/нафта/газ в голяма верига.

С риск да разводня темата, не е точно така. Риск винаги има, има луди франчайзи, има кофти гориво от Сакса, Лукойл и подобни. Най-сигурни са скъпите горива, те поне са внос 100%.

_________________
Lancia Lybra 2002 2.0l 150hp.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 29 Окт 2012, 23:22 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 17 Сеп 2011, 10:42
Мнения: 401
Кара: Lancia
Pesho13 написа:
emzo написа:
На читава кола и е все тая кое гориво ще сложите - без нонейм бензиностанции де.
Няма такова нещо като кофти бензин/нафта/газ в голяма верига.

С риск да разводня темата, не е точно така. Риск винаги има, има луди франчайзи, има кофти гориво от Сакса, Лукойл и подобни. Най-сигурни са скъпите горива, те поне са внос 100%.


Псилютно не съм съгласен! От Лукойл горивото винаги е хубаво, а на скъпите горива само добавките са внос, даже се добавят към автоцистерната със специална дозаторна система в момента на пълненето, ако зарежда в Лукойл Нефтохим!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 29 Окт 2012, 23:49 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 21 Фев 2011, 15:07
Мнения: 187
Кара: Lancia Lybra 2.0 2002 година.
petroff написа:
Pesho13 написа:
emzo написа:
На читава кола и е все тая кое гориво ще сложите - без нонейм бензиностанции де.
Няма такова нещо като кофти бензин/нафта/газ в голяма верига.

С риск да разводня темата, не е точно така. Риск винаги има, има луди франчайзи, има кофти гориво от Сакса, Лукойл и подобни. Най-сигурни са скъпите горива, те поне са внос 100%.


Псилютно не съм съгласен! От Лукойл горивото винаги е хубаво, а на скъпите горива само добавките са внос, даже се добавят към автоцистерната със специална дозаторна система в момента на пълненето, ако зарежда в Лукойл Нефтохим!

Аз Лукавите дори не ги слагам в графата бензиностанции :). А това, че винаги е хубаво там, айде мани. На ОМВ, ЕКО и Ромпетрол скъпите горива са внос 100%, Петрол и Лукойл както казах изобщо не ги бръсна за слива.

_________________
Lancia Lybra 2002 2.0l 150hp.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Либра оглед
 Мнение Публикувано на: 30 Окт 2012, 20:19 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 31 Окт 2007, 20:27
Мнения: 650
Местоположение: София
Pesho13 написа:
jorojoji написа:
Това с бензина съм го ял и аз - много ми е претенциозна с Еко,Петрол и Темпо не върви иска Шел. За невървежа на високите заложи на дебитомера - разкачи го и пробвай.

Това с Шел не го вярвам, надявам се да говориш за скъпите им горива поне. Общо взето на нормална цена е добро горивото в Еко и Ромпетрол и то отново има едно АКО е заредено от правилното място. Шел взимат откъдето им падне, доста хора реват от там. Сега ще видя каква е работата с дебитомера, сам принципно не смея да пипам, по-точно опит нямам, иначе не съм вързан в ръцете :).

Като цяло основно зареждам на Шел на Вазов до моста и определено има разлика със всички които съм изброил. С Еко съм имал случаи да ми гасне на всеки светофар, а с 96 прекъсваше зверски. От Ромпетрол и Лукойл също съм доволен. А относно дебитомера - само разкачи буксата и я настъпи колата на първа и втора и ще разбереш дали е той.

_________________
Lancia Lybra 2.0 SW R.I.P.
Lancia Lybra 2.4 SW същата, ама на нафта!


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 5 от 7 [ 134 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Lybra


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов