Автор |
Съобщение |
chochici
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 15 Май 2013, 12:47 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 27 Авг 2012, 16:04 Мнения: 45
Кара: Lancia Lybra 2.4jtd
|
Някой да има контакти на koceto_8 защото му пуснах ЛС ама не отговаря!!!
|
|
|
|
|
chochici
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 28 Май 2013, 19:37 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 27 Авг 2012, 16:04 Мнения: 45
Кара: Lancia Lybra 2.4jtd
|
Какво ще кажете за това да взимам ли, че ми казаха 240лв за рециклиране, а тази 290лв "http://store.emk-33.com/product/870691/poluos-predna-dyasna-lancia-lybra-1999-2-4-jtd-metelli.html"
|
|
|
|
|
july`s
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 10 Юни 2013, 18:52 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 31 Мар 2007, 00:14 Мнения: 141 Местоположение: София
Кара: Fiat Marea liberty sw (the ex) Lancia Lybra SW 1.9 jtd 115
|
За полуоските тръгна от тук viewtopic.php?p=272728#p272728(и от предното мнение) но предполагам в тази тема ще е по-подходящо място... Да попитам за ето тези... http://eper.fiatforum.com/eper/navi?ENG ... &DRW_NUM=1полуоски Как може да се провери дали са ок , или не ? (по косвен начин, изрична молба към майстор и т.н.) Усещам леки вибрации понякога (мъчих се да тествам дали ги има на всички скорости, уж ги усещам само на 5-та, уж само докато поддържам скорост или ускорявам)... Та да се опитам да взема мерки, докато (ако не е вече) не е станало много късно...
|
|
|
|
|
parmapar
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 27 Юни 2013, 20:18 |
|
Регистриран на: 02 Дек 2009, 09:47 Мнения: 751 Местоположение: Русе Lancia Lybra 1.9JTD SW 105 hp
Кара: 1.9 JTD SW 105 hp
|
Искам да върна дебата към първоначалното заглавие на темата за дясната полуоска на Libra 19 JDT . На моя автомобил установих радиален луфт между двете части на дясната част точно във вътрешното каре.Този луфт се чува като чукане при потегляне и рязко даване на газ , но нямам никакво вибриране на волана, нито при завиване .Карето е с фланец ,а не стрипод.Според DTE устройството на полуоската е на следната схема
Въпросът е следния:Наистина ли вътрешното каре може да се сменя?Някой правил ли е тази операция и има ли някои осбености.Интересувам се само от изпълнението с фланец.Благодаря предварително за отговорите.
Прикачени файлове: |
Заснемане.JPG [ 33.8 KiB | Прегледано 7520 пъти ]
|
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
|
|
|
|
|
k76
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 27 Юни 2013, 23:16 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 13 Дек 2008, 23:05 Мнения: 551 Местоположение: София кв. Бенковски
Кара: Lancia Lybra 1,9 jtd 105 Fiat Croma 1,9 mjet Lancia Delta 3 2,0 mjet
|
Да, може да се сменя, аз съм сменял, дори смяната на маншони я правя от там за да не развивам главината. Няма нищо особено, както е на схемата, вадиш зегерката и излиза. Само за инфо, по магазините твърдят, че са два модела , та първо сваляш и после в магазина, между 60-80лв., пълен комплект стига до 110лв. Гледай маншоните да са по читави, защото последите ми ги смених след 10 месеца , напълно скъсани.
|
|
|
|
|
elektro
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 17 Ное 2013, 22:32 |
|
Регистриран на: 17 Ное 2013, 22:26 Мнения: 1
Кара: alfa 166
|
Колеги, карам алфа 166 2.4 jtd 20v и имам проблем с дясната полуоска. Изчетох темата и ми стана интересно за рециклирането им, защото не съм сигурен дали проблема е в чашката или в трипода.. ще съм благодарен да оставите един телефон и да споделят хората, които са я резиклирали - дали има смисъл да я правя моята. Полуоската ми е свалена и с просто око не се вижда чашката или трипода да са разбити...
|
|
|
|
|
Деян
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 23 Ное 2013, 23:32 |
|
Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43 Мнения: 1538 Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
|
Въпоса ми може би е свързан с карето за това да го задам тук. Та става дума за това, че при пълен ляв и ниска скорост се чува ритмично потракване от ляво колело. Днес я вдигнах на крик и хванах външно каре с една ръка а с другата въртях гумата. Там нищо не се усеща. Но се усеща някакво тракане в спирачния апарат. Дисковете се с ръб и то не малък и от двете страни. Вътрешната накладка е износена почти до основа. Но накладка стърже. Пробвах при пълен ляв да тръгна съвсем леко и веднага натискам спирачка. Чува се нещо средно между притрякване и пристъргване. Дали накладката трака в съпорта или карето е поело към един по-добър свят?
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
|
|
|
|
|
Деян
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 24 Ное 2013, 16:00 |
|
Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43 Мнения: 1538 Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
|
Имам една гняс по маншона на карето. Смесица между стара сива грес и кал. Но немога да намеря дупчица.
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
|
|
|
|
|
pakumba
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 24 Ное 2013, 19:47 |
|
Регистриран на: 28 Апр 2005, 12:42 Мнения: 1386 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
защо се занимаваш с глупости, просто махни накладките, след като те съмняват, за 2 мин се махат, маншона го смени заедно с греста. На моята й смених от едната страна профилактично греста и цвета беше сивкав, а консистенцията като на масло.
_________________ LYBRA 2,4JTD 135HP
|
|
|
|
|
Деян
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 25 Ное 2013, 10:21 |
|
Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43 Мнения: 1538 Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
|
И още един шум от същата страна. Предна лява гума. Където е и чаткането при завой. Като съм на първа и дам газ по-рязко и после я пуна се чуваедин звук. Ве едно спира тролей е звука. Затихващо виене. Усещам и вибрации в краката ми.
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
|
|
|
|
|
NoFeArr
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 26 Фев 2014, 21:36 |
|
Регистриран на: 12 Окт 2010, 19:13 Мнения: 377 Местоположение: Пловдив
Кара: Alfa Romeo 147
|
Здравейте колеги! Да попитам тук, за да не отварям нова тема за каретата.
Става дума за каретата на 2,4жтд 136к.с. Та въпроса е, колата ще влиза в сервиз за смяна на кормилен накрайник, та се чудя дали да им кажа да отворят маншоните на каретата и да им сложат грес, защото нямам идея какво е състоянието вътре, не съм ги отварял от както взех колата, и не зная и предния собственик дали ги е отварял.
А повода за мисълта ми за гресиране е, че от скоро като подам по-рязко газ, или при по-рязко тръгване чувам еднократно туп. Това тупкане започнах да го чувам от както ми се разби кормилния накрайник (вътрешен) та, може ли от него и да тупка при описаните горе ситуации или е съвпадение и си е от карето това тупкане ?
_________________ раскрутка сайтов
|
|
|
|
|
Деян
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 27 Фев 2014, 09:02 |
|
Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:43 Мнения: 1538 Местоположение: Ихтиман/София
Кара: Lancia Lybra 1.9 JTD SW 105 hp
|
NoFeArr написа: Здравейте колеги! Да попитам тук, за да не отварям нова тема за каретата.
Става дума за каретата на 2,4жтд 136к.с. Та въпроса е, колата ще влиза в сервиз за смяна на кормилен накрайник, та се чудя дали да им кажа да отворят маншоните на каретата и да им сложат грес, защото нямам идея какво е състоянието вътре, не съм ги отварял от както взех колата, и не зная и предния собственик дали ги е отварял.
А повода за мисълта ми за гресиране е, че от скоро като подам по-рязко газ, или при по-рязко тръгване чувам еднократно туп. Това тупкане започнах да го чувам от както ми се разби кормилния накрайник (вътрешен) та, може ли от него и да тупка при описаните горе ситуации или е съвпадение и си е от карето това тупкане ? Не се вкарвай във филми. При мен това тупкане беше от накрайниците.
_________________ Lancia Lybra 1.9 JTD SW LX - италианската S класа VW Golf VII 1.6TDI 110HP Lounge
|
|
|
|
|
NoFeArr
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 27 Фев 2014, 17:27 |
|
Регистриран на: 12 Окт 2010, 19:13 Мнения: 377 Местоположение: Пловдив
Кара: Alfa Romeo 147
|
Значи по-добре да не барат каретата ?
Зная, че ако не се затвори добре маншона после става по-лошо.
_________________ раскрутка сайтов
|
|
|
|
|
dolls
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 27 Фев 2014, 22:05 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2010, 11:39 Мнения: 945 Местоположение: Габрово
Кара: Lancia lybra 1.9 jtd sw - 105 кс.
|
|
|
|
|
NoFeArr
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 27 Фев 2014, 22:47 |
|
Регистриран на: 12 Окт 2010, 19:13 Мнения: 377 Местоположение: Пловдив
Кара: Alfa Romeo 147
|
Ясно, ще се огледа само отвън как е положението.
_________________ раскрутка сайтов
|
|
|
|
|
viktorsterev
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 26 Юли 2014, 17:08 |
|
Регистриран на: 10 Яну 2010, 20:43 Мнения: 1319 Местоположение: София Слатина
Кара: Lancia Lybra 2.4 SW ex Opel Corsa 1.3cdti multijet Lancia Delta 1.6 jtdm
|
Пусти късмет и моя,на първото излизане извън София се разтропах в диапазона 60-80км и наи-вече когато е на 4та. Какви биха били последвията ако я покарам така още примерно 500-600км
_________________ Lancia Delta 3 1.6mjet Lancia Lybra executive 2.4jtd 140+ 2001 Opel Corsa D 1.3 cdti 55kw 2012 ЕХ:Fiat Tipo 1.6IE ЕХ:Fiat Ritmo 105TC http://images.spritmonitor.de/77 4079_3.png"
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 26 Юли 2014, 20:06 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
alo1234 написа: Пусти късмет и моя,на първото излизане извън София се разтропах в диапазона 60-80км и наи-вече когато е на 4та. Какви биха били последвията ако я покарам така още примерно 500-600км Никакви... питай Пруфа колко време може да се кара така Можеш да караш, докато някоя от ролките на трипода не се "изхлузи", което е малко вероятно.
|
|
|
|
|
viktorsterev
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 26 Юли 2014, 20:34 |
|
Регистриран на: 10 Яну 2010, 20:43 Мнения: 1319 Местоположение: София Слатина
Кара: Lancia Lybra 2.4 SW ex Opel Corsa 1.3cdti multijet Lancia Delta 1.6 jtdm
|
А има ли смисъл да сменям само трипода като тресе само на определена скорост и на определена предавка като колата е леко натоварена или направо да скачам на едно Метели комплект
_________________ Lancia Delta 3 1.6mjet Lancia Lybra executive 2.4jtd 140+ 2001 Opel Corsa D 1.3 cdti 55kw 2012 ЕХ:Fiat Tipo 1.6IE ЕХ:Fiat Ritmo 105TC http://images.spritmonitor.de/77 4079_3.png"
|
|
|
|
|
tyson
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 27 Юли 2014, 07:49 |
|
Регистриран на: 31 Окт 2007, 11:31 Мнения: 832 Местоположение: Русе
Кара: Лабрадор 2,4 JTD 140 ++
|
Скачай на комплекта Метели. Аз бях в твоето положение. Първо смених триподи, изчезнаха симптомите за 3 месеца. След това пак се появиха. Смених с комплект Метели и вече 3-та година си карам безпроблемно.
_________________ Lybra 2,4 JTD, 2002, 140HP++, ASR, 6 air,ABS,BOSE Mapped by BO.
|
|
|
|
|
ReDDoG
|
Заглавие: Re: Полуоска или дясно вътрешно каре на Lybra 1.9 JTD Публикувано на: 27 Юли 2014, 11:02 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 13 Май 2011, 18:41 Мнения: 317 Местоположение: София
Кара: Lancia Lybra 2.4 JTD 140 h.p. Executive 2001
|
D. Stanev написа: alo1234 написа: Пусти късмет и моя,на първото излизане извън София се разтропах в диапазона 60-80км и наи-вече когато е на 4та. Какви биха били последвията ако я покарам така още примерно 500-600км Никакви... питай Пруфа колко време може да се кара така Можеш да караш, докато някоя от ролките на трипода не се "изхлузи", което е малко вероятно. Просто за протокола: Аз си изминах малко над 600 км с една изхлузена ролка на левия трипод. Проблеми никакви нямах, от време на време се появяваше вибрацията което беше странно през останалото време беше перфектна. И после като свалихме полуоската, я смених цялата като видях едната ролка , някъде в греста , а не където е предвидено да стой.
|
|
|
|
|
|