Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
При добра организация цялата операция става бързо, дори с разглобяване. Препоръчвам цялостно сваляне - ефекта си заслужава. В действителност има само няколко по-трудни за развиване винта на панела около скоростния лост - от там на там е лесно - буксите няма как да се объркат. Технологично време демонтаж-монтаж общо 2 часа, търкане преко сили пак 2 часа макс, боядисване макс 30 минути със съхнене (спрея за пластмаси от темата). При мен се наложи да опаковам с карбоново фолио панела с копчетата до ръчната, понеже беше незадоволителен резултата от боядисването (пластмасата е шибана мека и със следи и драскотини). Та, че е гърч - да, но никой не може да ме убеди, че ще постигне същия резултат (като при свалени) без сваляне на панелите.
Регистриран на: 13 Ное 2009, 12:18 Мнения: 29 Местоположение: София
viktorsterev написа:
Хоп
Прикачени файлове:
tablo.pdf
За самото боядисване.Иззползваната от мен боя на предната страница я има е идеална за употреба,с гъбичка е като боя за обувки и дори и да се ожули тук там добоядисваш
Колега благодаря за схемата При първа възможност ще пробвам. Тоя спрей-боя BUMPER чичо гугъл нещо не го намира ?
_________________ FIAT BRAVO 1.8 GT 113 hp Lancia Lybra 1.8 VVT
Да повдигна темата, след няколко заминали дрехи, реших че е време да изчистя интериора и имах подръка обезмаслител Meglio един жълт, и след 1 час целият интериор светна и спря да лепне. Минава се с меглио-то докато спред да лепне, после с гъбичка с чиста вода се минава и накрая с чист парцал се почиства и готово!
А имаше ли нужда от боядисване след това, щото и мен ме чака това тия седмици? Какъв цвят ти е интериора на панелите?
Сивкав е моя цвят и нямаше нужда от боядисване.
viktorsterev написа:
bateray написа:
Минава се с меглио-то докато спред да лепне, после с гъбичка с чиста вода се минава и накрая с чист парцал се почиства и готово!
На места дори го бръснах с макетния нож,не падаше пущиняка.Ваната я бях направил добре че жената беше на работа
Явно зависи много от степента на изцапване.. При мен на панелите при шофьора нямаше проблеми доста бързо мина, при пасажера само жабката ми отне 20-30 мин...
Как,как?Трябва и аз да чистя някой топъл ден покрай десния крак на шофьора и жабката в горния край.Иначе панела над бушониерата(този под духалката)преди го минах с Мелио и вряла вода под душа и светна
Регистриран на: 30 Юли 2006, 09:00 Мнения: 157 Местоположение: Стара Загора
Кара: Lancia kappa 2,4 tds Lancia lybra 1,9 JTD 115 hp
Демонтиране на лепнещите панели, Cif гел + гъбичка + под течаща вода и проблема се решава. Без сваляне на частите не става - не може да се обхванат ъглите и ръбовете. След като са свалени, сравнително бързо се почистват. Няма нужда от последващо боядисване.
Регистриран на: 10 Яну 2010, 20:43 Мнения: 1319 Местоположение: София Слатина
Кара: Lancia Lybra 2.4 SW ex Opel Corsa 1.3cdti multijet Lancia Delta 1.6 jtdm
nikko написа:
Демонтиране на лепнещите панели, Cif гел + гъбичка + под течаща вода и проблема се решава. Без сваляне на частите не става - не може да се обхванат ъглите и ръбовете. След като са свалени, сравнително бързо се почистват. Няма нужда от последващо боядисване.
Много зависи какви са на цвят,ако са бежови?На места съм стъргал с макетния нож и не пада пущината
_________________ Lancia Delta 3 1.6mjet Lancia Lybra executive 2.4jtd 140+ 2001 Opel Corsa D 1.3 cdti 55kw 2012 ЕХ:Fiat Tipo 1.6IE ЕХ:Fiat Ritmo 105TC
И аз тази седмица минах жабката и панела на бушоните. Ползвах препарата който Съби е показал. Бързо и лесно. След като изсъхнаха имаше леки сиви участъци. Минах го 2 пъти с мокра кърпичка и всичко е на 6.
Минах и панелчето за управление на стъклата на шофьорската врата. Пластмасата отдолу обаче беше сива и се наложи да импровизирам за да я боядисам.
Регистриран на: 03 Юни 2019, 19:41 Мнения: 4 Местоположение: София
Кара: Lancia Lybra SW 2.4 JTD
Здравейте! От два дни и аз се сдобих с Либра 2.4. И опрях до лепненето. Видях как се оправя, но не мога да сваля капака на жабката. Ако някой може да ме светне, ще съм благодарен. И един въпрос извън темата: зелен диод до ръчката за отваряне на шоф. врата- защо свети постоянно?
Регистриран на: 31 Мар 2007, 00:14 Мнения: 141 Местоположение: София
Кара: Fiat Marea liberty sw (the ex) Lancia Lybra SW 1.9 jtd 115
На всички врати има.. да се вижда в тъмното. За капака на жабката освен винтовете се държи и на плъзгачите за отваряне.. излизат с издърпване в едно от крайните положения (по памет е описанието)
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл