Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Lybra




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Май 2008, 22:24 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 21 Ное 2007, 23:03
Мнения: 57
Местоположение: Шумен
продавам лост за круиз контрол на 350лв.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бутони на волана за круиз контрола
 Мнение Публикувано на: 02 Май 2008, 00:52 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 05 Авг 2007, 20:27
Мнения: 1055
Местоположение: Варна
Кара: Жигули EVOlution
N9301S написа:
Колеги, понеже аз съм един от малкото щастливци, които имат либра с оригинален круиз контрол (КК), трябва да ви кажа, че лоста е разположен на много неудобно място. След първото ми голямо пътуване в БГ с КК, сериозно се замислих да си пренеса бутоните (+) (-) (recall) на волана, примерно на мястото за сканирането на станциите и режима (десните). Ако някой има конкретна информация кои кабелчета са оригинално за (+) (-) (recall) - да каже. Проблема идва, когато настигнеш някой с непостоянна скорост по пътя (магистралата) и трябва да изключваш КК и да го възстановяваш постоянно или да си коригираш скоростта.

Извинявам се, явно съм изтървал една страница.

_________________
Предлагам на всички тук да изчакваме първо експерта - chaveto да се изказва и чак след това всички ние невежи!


Последна промяна Petrov на 02 Май 2008, 10:45, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бутони на волана за круиз контрола
 Мнение Публикувано на: 02 Май 2008, 08:11 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
Petrov написа:
N9301S написа:
Колеги, понеже аз съм един от малкото щастливци, които имат либра с оригинален круиз контрол (КК), трябва да ви кажа, че лоста е разположен на много неудобно място. След първото ми голямо пътуване в БГ с КК, сериозно се замислих да си пренеса бутоните (+) (-) (recall) на волана, примерно на мястото за сканирането на станциите и режима (десните). Ако някой има конкретна информация кои кабелчета са оригинално за (+) (-) (recall) - да каже. Проблема идва, когато настигнеш някой с непостоянна скорост по пътя (магистралата) и трябва да изключваш КК и да го възстановяваш постоянно или да си коригираш скоростта.

А може ли да кажеш, как го "подкарваш" и аз съм със заводски Круиз, но нещо неще да тръгне?!?!?


А аз мисля че не четете! Всичко това е описано по-напред в темата!

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Бутони на волана за круиз контрола
 Мнение Публикувано на: 02 Май 2008, 12:34 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 2509
Местоположение: София
N9301S написа:
Колеги, понеже аз съм един от малкото щастливци, които имат либра с оригинален круиз контрол (КК), трябва да ви кажа, че лоста е разположен на много неудобно място. След първото ми голямо пътуване в БГ с КК, сериозно се замислих да си пренеса бутоните (+) (-) (recall) на волана, примерно на мястото за сканирането на станциите и режима (десните). Ако някой има конкретна информация кои кабелчета са оригинално за (+) (-) (recall) - да каже. Проблема идва, когато настигнеш някой с непостоянна скорост по пътя (магистралата) и трябва да изключваш КК и да го възстановяваш постоянно или да си коригираш скоростта.

Защо бе колега, според мен си е много удобен за възстановяване. Без да си сваляш ръцете от волана, се натиска удобно копчето за възстановяването. Вярно, за + и - трябва да си свалиш ръката от волана и да го врътнеш, но чак супер неудобен.
Ако искаш аз ще дойда ще ти сваля лостчето и ще ти сложа оригинална кора и все едно никога не си имаш въпросният лост. Ще ти дам и известни пари, няма проблеми :P
А до това дали може да се направят изходите на волана, няма да стане. Стандартно всички копчета от волана имат само един физически изход. Не са отделни и съответно няма как да се вържат 3 копчета, тъй като ти трябва поне 4 физически точки във волана.

_________________
OM642 Изображение
1NZ−FXE Изображение;
Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Сеп 2008, 18:24 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 05 Сеп 2008, 11:23
Мнения: 333
Местоположение: Силистра
Кара: Lancia Libra 5.20
amadeos написа:
BO написа:
amadeos написа:
Ужас.. продължавайте да ни дразните :P и аз искам таковааа :)

А бе ако толкова искаш, дай ще ти го измисля някак.
Ще ти сложа две малки бутончета под кората, примерно такива от бутоните на мишката (ама не тези отгоре, които ги натискаш :) - надявам се си ги виждал колко са малки) и с тях ще си управляваш автопилота - елегантна работа :mrgreen:


Мисля че съм ги виждал тия бутони към 20-30 хиляди пъти хехе шегичка. Аз съм по професия хардуерен специалист с две думи пойкаджия :) бачкам в една от големите фирми за компютри в България. Та на въпроса: ясно ми е че може да стане и с копчалък но мойта идея е да си е като оригинално. Затова и редовно правя преглед на обявите в ebay но нещо нямам късмет . Мерси колега за предлужението и ако скоро не намеря заветната дръжка може да го пробваме и това :).

П.С. Защо не направиш една хубава схема на свързването и не я побликуваш тук. Аз принципно го пробвах с прекъсяване и си бачка но много от колегите не биха посмяли без сигурна схемичка.



Колега, окъсяваш пин 1 и 3 нали? Аз ли нещо не разбрах или моята бричка няма КК, но разглобих кората на волана, намерих въпросната букса, цвета на жичките отговаря почти на 100% на описанието на ВО (цвета на жичка 1 и 3 напълно), излязох извин града, вдигнах 100 и и окъсих 1 и 3. Но след пускането на педала на газта оборотите веднага почнаха да падат. В мене ли е грешката? Или наистина нямам КК :( :( :( Че много се навих...

_________________
Lancia Lybra 2.0 20V

Таралежа е птица упорита. Не го ли ритнеш - не полита!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Сеп 2008, 00:32 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 27 Яну 2008, 18:55
Мнения: 53
Местоположение: София
Моята е 2.4 дизел и има.. за бензиновия мотор някой който е пробвал и знае може да каже само .. И аз се бях навил много но сега не ми трябва това .. минами мерака :)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Сеп 2008, 02:30 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 05 Сеп 2008, 11:23
Мнения: 333
Местоположение: Силистра
Кара: Lancia Libra 5.20
Хайде колеги, никой ли не го е пробвал на бензиновия мотор?

_________________
Lancia Lybra 2.0 20V

Таралежа е птица упорита. Не го ли ритнеш - не полита!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Сеп 2008, 12:01 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 2509
Местоположение: София
rufss написа:
Хайде колеги, никой ли не го е пробвал на бензиновия мотор?

Хайде, окъсяваш 1 и 3 както си го направил постоянно. След като тръгнеш минаваш 50км/ч, за да работи автопилота и примерно на 5-то краче му подаваш 12 волта за момент - все едно бутона и се наслаждаваш.
Пия Кола :wink:

_________________
OM642 Изображение
1NZ−FXE Изображение;
Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Сеп 2008, 19:20 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 05 Сеп 2008, 11:23
Мнения: 333
Местоположение: Силистра
Кара: Lancia Libra 5.20
12 волта от към окъсените 1 и 3 ли или от друго място???
Ако заработи колега 2 бутилки имаш от мен на следващата среща ( ако има вариант да съм поканен и ако сколасам да дойда :wink: )

_________________
Lancia Lybra 2.0 20V

Таралежа е птица упорита. Не го ли ритнеш - не полита!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Сеп 2008, 10:00 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 2509
Местоположение: София
rufss написа:
12 волта от към окъсените 1 и 3 ли или от друго място???
Ако заработи колега 2 бутилки имаш от мен на следващата среща ( ако има вариант да съм поканен и ако сколасам да дойда :wink: )

Най-добре от окъсените, да.
А за почерпката не се измъквай... :mrgreen:

_________________
OM642 Изображение
1NZ−FXE Изображение;
Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Сеп 2008, 12:06 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 27 Яну 2008, 18:55
Мнения: 53
Местоположение: София
BO преди ти казах ... направи една схемичка на пейнта и я пусни тука .. много хорица ще са много доволни и ще има многооо кока кола :)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Сеп 2008, 22:09 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 05 Сеп 2008, 11:23
Мнения: 333
Местоположение: Силистра
Кара: Lancia Libra 5.20
Няма да се измъкна аз :D , само да тръгне. Ако тръгне сигурно това ще натежи доста в полза на задържането на колата, че сега се колебая дали да я продавам :? Много е това 15 на сто градско.

_________________
Lancia Lybra 2.0 20V

Таралежа е птица упорита. Не го ли ритнеш - не полита!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Сеп 2008, 17:00 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 2509
Местоположение: София
rufss написа:
Няма да се измъкна аз :D , само да тръгне. Ако тръгне сигурно това ще натежи доста в полза на задържането на колата, че сега се колебая дали да я продавам :? Много е това 15 на сто градско.

Е как ще е много бе. Само при идеята, че си взимаш 20в бензин и вече автоматично си над 15. Дори ти е малко :mrgreen: :lol:

_________________
OM642 Изображение
1NZ−FXE Изображение;
Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Сеп 2008, 17:01 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 05 Сеп 2008, 11:23
Мнения: 333
Местоположение: Силистра
Кара: Lancia Libra 5.20
Е не, вече "неам" нерви! Пробвах какви ли не варианти, пин 1 и 3, към тях пробвах 4, 5 и 6 , ноооо - не! Упорито отказва да се включи КК-то. Пробвах при 50, 60, 70 и 100 - не иска! Някой датчик ли прави мизерии? Има ли начин да разбера?

_________________
Lancia Lybra 2.0 20V

Таралежа е птица упорита. Не го ли ритнеш - не полита!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Фев 2009, 10:08 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 21 Окт 2008, 21:21
Мнения: 149
Местоположение: София
и аз доста си поиграх и пробвах какви ли не варианти но нестава и просто стигнах до извода че на моита и липсва и още нещо не само ръчката

_________________
алфа ромео 146ti
fiat fiorino -товарното муле -в историята
рено еспеис -работния ван -в историята
ланча либра intenza 150+++
опел зафира 2.2


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Фев 2009, 13:59 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 05 Авг 2007, 20:27
Мнения: 1055
Местоположение: Варна
Кара: Жигули EVOlution
pres написа:
и аз доста си поиграх и пробвах какви ли не варианти но нестава и просто стигнах до извода че на моита и липсва и още нещо не само ръчката

Колега, виж си датчика на съединителя. Моят беше износен и не опираше на педала (имаше 1-2 см. разтояние), съответно компютъра си мислеше, че педала е постоянно натиснат (дори на екзаминера излизаше като грешка) и круиза не се включваше въобще въпреки, че е оригинален.

_________________
Предлагам на всички тук да изчакваме първо експерта - chaveto да се изказва и чак след това всички ние невежи!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Фев 2009, 14:36 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Мар 2008, 19:30
Мнения: 1261
Местоположение: София
Колеги отдавна виждам темата но до сега не бях се зачитал. Та от писаното тук разбирам че управлението разполага с тази екстра независимо от това дали има лоста за активиране на автопилота или не. Ако не съм разбрал правилно моля да ме поправят знаещите. Любопитството ми идва от това, че на моята кора под волана предишния собственик е направил два кръгли отвора на мястото където виждам че се разполага въпросният лост. Въпроса ми е дали всички модификации имат тази възможност, или при мен просто е правен опит за поставяне на автопилот и той е бил неуспешен.

_________________
Comfortronic


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Фев 2009, 18:16 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Сеп 2004, 10:01
Мнения: 1223
Местоположение: София
Кара: л ex Lancia Lybra 2.4 Jtd Intensa
ex Fiat Punto MK2 Srorting 6Speed 1.2 16V
Бо трябва да каже най точно как може да стане-това което аз проверих е че в зависимост от екстрите се продават различни превключватели,като този на мигачите,фаровете и чистачките са едно цяло...а в случй че колата има автопилот си е в комплекта и той....

_________________
LANCIA LYBRA S.W. 2.4Jtd Intensa


Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Фев 2009, 18:40 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Мар 2008, 19:30
Мнения: 1261
Местоположение: София
Точно от това което ВО е писал по темата оставам с впечатление че всички либри могат да се сдобият с тази екстра стига да им се постави въпросното командно лостче. Но пък като се замисля, не си обяснявам след като модула на управлението си има възможности да функционира с автопилот, защо заради едно ключе може да са предлагани на пазара автомобили със, или без тази екстра. Все едно е на колата седалките да са оборудвани с реотани за подгряване но да не е монтирано ключето и за това модела да се води без такава екстра.

_________________
Comfortronic


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Фев 2009, 18:50 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Сеп 2004, 10:01
Мнения: 1223
Местоположение: София
Кара: л ex Lancia Lybra 2.4 Jtd Intensa
ex Fiat Punto MK2 Srorting 6Speed 1.2 16V
Според мен до ключа има захранване за това...или поне би трябвало да има-окабеляването им излиза по евтино ако е еднакво за всички-както в колата ми има инсталация за допълнително парно,а парно няма...проблема е след това-примерно ако решиш да си поръчаш ключ за колата с сенсор за дъжд и круиз контрол цената е много по висока отколкото за нормален...ама мисля че Бо е намерил решението с други копченца ;)

_________________
LANCIA LYBRA S.W. 2.4Jtd Intensa


Изображение


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 5 от 29 [ 561 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 29  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Lybra


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов