|
Loading
Автор |
Съобщение |
BO
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Мар 2008, 22:44 |
|
Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28 Мнения: 2509 Местоположение: София
|
0809 написа: аз съм намерил лостче от 147-ца,обаче куплунга е друг и има само 5 кабелчета и пластмасата и начина на захващане е малко по-различен от този за либра(трябва да играе новжовка и поялник) а този на колата има 6 кабелчета и не се знае кое за какво е за да се пренаредят на друг куплунг ако намеря,за сега не съм го купил и ще продължа да търся оригинално.
Споко, едното кабелче е в повече. То е за индикацията, че се включил авто пилота. Тебе не ти требе джокер, ю кен до ит.
_________________ OM642 1NZ−FXE ; Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!
|
|
|
|
|
0809
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Мар 2008, 23:19 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 25 Сеп 2007, 22:17 Мнения: 159 Местоположение: София
|
BO написа: 0809 написа: аз съм намерил лостче от 147-ца,обаче куплунга е друг и има само 5 кабелчета и пластмасата и начина на захващане е малко по-различен от този за либра(трябва да играе новжовка и поялник) а този на колата има 6 кабелчета и не се знае кое за какво е за да се пренаредят на друг куплунг ако намеря,за сега не съм го купил и ще продължа да търся оригинално. Споко, едното кабелче е в повече. То е за индикацията, че се включил авто пилота. Тебе не ти требе джокер, ю кен до ит.
и ти ли си го направил по същия начин?с лостче от 147-ца?отрязал си част от пластмасата,защото е различно на вид и си оставил едно кабелче във въздуха?
|
|
|
|
|
BO
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Мар 2008, 19:13 |
|
Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28 Мнения: 2509 Местоположение: София
|
Ето и обещаните снимки.
Старах се да снимам възможно най-добре луфтовете, които след голямото ми старане останаха.
На живо ако не знаеш няма да кажеш, че е слагана допълнително.
Както споменах, за Либра не можах да намеря посмъртно, даже само като питах и въобще не си правят труда да търсят.
Така, че и с тази от Алфа се задоволих и с малко преправяния мисля, че стана перфектно...
Прикачени файлове: |
2.jpg [ 45.68 KiB | Прегледано 12182 пъти ]
|
1.jpg [ 54.8 KiB | Прегледано 12181 пъти ]
|
_________________ OM642 1NZ−FXE ; Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!
|
|
|
|
|
amadeos
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Мар 2008, 23:55 |
|
Регистриран на: 27 Яну 2008, 18:55 Мнения: 53 Местоположение: София
|
Супер е станало .. Аз ще потърся лосчето от алфа ще съм благодарен ако качиш някакви снимки на начина на свързване или поне върху схемата която съм дал по горе направиш корекциите .. и ако имаш идея от къде може да се купи без много да търся също ще е супер.
|
|
|
|
|
BO
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Мар 2008, 13:10 |
|
Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28 Мнения: 2509 Местоположение: София
|
А ето и буксата, която трябва за лостчето, за да ви стане на автомобилчето...
Прикачени файлове: |
3.jpg [ 53.87 KiB | Прегледано 12182 пъти ]
|
_________________ OM642 1NZ−FXE ; Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!
|
|
|
|
|
0809
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Мар 2008, 13:55 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 25 Сеп 2007, 22:17 Мнения: 159 Местоположение: София
|
ето това моето лостче,казаха,че е от алфа 147.доста по-различно е от истинското,но е пригодимо,трябва да срежа пластмасата,да сменя буксата и да позная кое кабелче с кое да свържа . БО,ти от къде намери букса или твойто лостче си е било със същата?
намерих обаче на няколко места части за либра,има касетофон,чейнджър и други работи,ако някой има интерес да си търси нещо,мога да му обясня къде да отиде.
Прикачени файлове: |
DSC082838.JPG [ 65.3 KiB | Прегледано 12176 пъти ]
|
DSC082818.JPG [ 69.02 KiB | Прегледано 12181 пъти ]
|
DSC082808.JPG [ 63.66 KiB | Прегледано 12180 пъти ]
|
Последна промяна 0809 на 03 Мар 2008, 14:05, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
BO
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Мар 2008, 14:05 |
|
Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28 Мнения: 2509 Местоположение: София
|
Колега, ако не се лъжа това май е от Стило. Бая ще трябва да си поиграеш.
Поне на такова изглежда.
Ето ти снимка за Стило, където се слага, изглежда същото.
Ако все пак решиш да го слагаш и не може да се ориентираш, ще ти помогна кой пин къде да го ръгнеш
Прикачени файлове: |
stilo-pilot.jpg [ 316.82 KiB | Прегледано 12179 пъти ]
|
Последна промяна BO на 03 Мар 2008, 14:10, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
0809
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Мар 2008, 14:09 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 25 Сеп 2007, 22:17 Мнения: 159 Местоположение: София
|
БО,ще зачакам 1-2 седмици,защото ми обещаха от 2 места да потърсят и ако няма резултат със сигурност ще те потърся за съвет за свързването
|
|
|
|
|
Perdaha
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Мар 2008, 15:59 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 25 Ное 2007, 16:38 Мнения: 26 Местоположение: Варна Област
|
страхотна тема и аз съм с вас само трябва да си намеря, купя - либра , да обеснмите по подробно кое кабел4е каде отива в буксата , да си купя лосче и да си го сложа нищо работа
момчета с вас съм - и съм сигорен че няма да съм само аз със вас
ВО - чакаме начина на свързване с буксата няма как ще помагаш
|
|
|
|
|
BO
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Мар 2008, 16:08 |
|
Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28 Мнения: 2509 Местоположение: София
|
Значи съвсем теоретично може да стане със всяко нещо, което има 3 бутона.
Единия край се дава на късо (бутона който включва автопилота) и другите 3 бутона за активиране (+ и -) и за възстановяване на скоростта.
Яд ме е, че когато го слагах и снимах буксата, бях в такава еуфория, че съвсем забравих директно на буксата да обознача кой пин за кое точно се използва.
_________________ OM642 1NZ−FXE ; Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!
|
|
|
|
|
0809
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Мар 2008, 16:42 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 25 Сеп 2007, 22:17 Мнения: 159 Местоположение: София
|
BO написа: Колега, ако не се лъжа това май е от Стило. Бая ще трябва да си поиграеш. Поне на такова изглежда. Ето ти снимка за Стило, където се слага, изглежда същото. Ако все пак решиш да го слагаш и не може да се ориентираш, ще ти помогна кой пин къде да го ръгнеш
буксата е същата,начина на захващане е същия,ще трябва да режа пластмасата,лостчето не е,няма значение това де,само за свързването ще те питам когато му дойде времето
|
|
|
|
|
BO
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Мар 2008, 17:15 |
|
Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28 Мнения: 2509 Местоположение: София
|
И накрая реших да обобщя цялата схема, ако някой има желание и мерак да използва нещо друго като ръчка за авто пилот, или си намери някоя където ще я приспособи, или просто за фантазията...
Та Теоретично имаме 6 пина. 5 от тях ще ни трябват. Шестия е просто да свети ръчката, че е активиран авто пилота.
Та....
Пин 1 - Това е общия изход от Бутона ON/OFF. Този бутон задържа позицията си (це-ка ключе). Той пуска като общо авто пилота (ръчката) да работи. Подава 12в към ЕКУ-то на колата. Или с други думи казано, след като завъртите ръчката на ON позиция между Пин 1 и Пин 3 трябва да има постоянна връзка. Когато бутона е на OFF позиция на Пин 1 не трябва да има сигнал - 12в.
Теоретично трябва да го видите с сиво-червена жица върху колата си.
Пин 2 - Това най-вероятно е маса за светлинния индикатор разположен в ръчката. След като активирате авто пилота, теоретично ЕКУ-то трябва да замаси този пин и да светне диода. С две думи не ви трябва.
Теоретично трябва да го видите с черно-синя жица върху колата си.
Пин 3 - Общото захранване на ръчката с 12в след като подадете на контакт. Това е входа на бутона ON/OFF. На OFF позиция не пуска 12в към пин 1. Както вече го описах, като се даде на позиция ON ръчката, тези 12в се пращат към общата шина на ръчката и излизат на пин 1, където отива в ЕКУ-то, за да му кажете, че ръчката е включена.
Пин 4 - бутон "-". Ръчката като е включена (ON позиция) с натискането на бутона се праща сигнал 12в към ЕКУ-то от общата шина на ръчката.
Теоретично трябва да го видите с зелено-жълта жица върху колата си.
Пин 5 - бутон "+". Ръчката като е включена (ON позиция) с натискането на бутона се праща сигнал 12в към ЕКУ-то от общата шина на ръчката.
Теоретично трябва да го видите с жълта жица върху колата си.
Пин 6 - бутон "RCL". Ръчката като е включена (ON позиция) с натискането на бутона се праща сигнал 12в към ЕКУ-то от общата шина на ръчката.
Теоретично трябва да го видите със синя жица върху колата си.
Ами написах основата. Остава само някой мераклия, да си махне кората под волана - държи се на 2-3 винтчета и да свери цветовете на жиците върху буксата.
Надявам се да е полезно за някой, не напразно си направих труда да опиша процедурата по работата на ръчката...
_________________ OM642 1NZ−FXE ; Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!
|
|
|
|
|
0809
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Мар 2008, 18:14 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 25 Сеп 2007, 22:17 Мнения: 159 Местоположение: София
|
БО,е т'ва вече е приказка!!
Като го монтирам ще пусна снимки
|
|
|
|
|
richi
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Мар 2008, 19:56 |
|
Регистриран на: 05 Ное 2006, 03:04 Мнения: 1086 Местоположение: София
Кара: Lancia ZETA 2.0 JTD 2001г.
|
Направо си супер,евалата като си вземем Либра ще го направим това.
_________________ Lancia Dedra 1.6 90hp,SW,159В90,95г
LYBRA 2.0 20V COMFORTRONIC 154hp 182B70000 2000g. +GAZ
|
|
|
|
|
amadeos
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Мар 2008, 21:51 |
|
Регистриран на: 27 Яну 2008, 18:55 Мнения: 53 Местоположение: София
|
Аз се утрепах да я търся тази дръжка и никъде няма даже ebay прерових .. ното за ланчиа нито за алфа .. Вий от де ги намерихте незнам
|
|
|
|
|
0809
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Мар 2008, 23:58 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 25 Сеп 2007, 22:17 Мнения: 159 Местоположение: София
|
amadeos написа: Аз се утрепах да я търся тази дръжка и никъде няма даже ebay прерових .. ното за ланчиа нито за алфа .. Вий от де ги намерихте незнам
обикаляш де що знаеш морги и магазини за втора употреба-симеон,околовръстното и където се сетиш,ако намериш 2-вземи една и за мене
|
|
|
|
|
N9301S
|
Заглавие: пътуване с круиз контрол Публикувано на: 04 Мар 2008, 00:35 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 24 Юни 2007, 23:56 Мнения: 60 Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 2,4JTD
|
Колеги, по празниците направих едно пътуване София - Свиленград - Елхово - Ямбол - Елхово - (подбалканския) София (всичко 870 км), около 80 % от пътуването ми беше на круиз контлол . Разхода който ми даде либрата от подписа ми е 5,4 л/100 км , като се опитвах да спазвам ограниченията
_________________ Lancia Thesis 2,4 JTD; ex Lancia Lybra LX SW 2,4 JTD; ex Alfa 145 1,6 TS; ex ........ ; Yamaha XC300 Versity
|
|
|
|
|
0809
|
Заглавие: Re: пътуване с круиз контрол Публикувано на: 04 Мар 2008, 00:44 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 25 Сеп 2007, 22:17 Мнения: 159 Местоположение: София
|
N9301S написа: Колеги, по празниците направих едно пътуване София - Свиленград - Елхово - Ямбол - Елхово - (подбалканския) София (всичко 870 км), около 80 % от пътуването ми беше на круиз контлол . Разхода който ми даде либрата от подписа ми е 5,4 л/100 км , като се опитвах да спазвам ограниченията
ми чудесно се е представила!
често срещана заблуда е,че по-малкия двигател задължително води до по-малък разход,а това не е така
ако тръгнем и караме със една и съща скорост от 150км примерно,аз съм с 1.9, 2.4двигателя ще даде по-малък разход
дори и в града е така,защото,поне при мен,натискам педала за да върви,а с 2.4 ще върви с по-малко натискане и по малки обороти-съответно по-малък разход
|
|
|
|
|
Fitso
|
Заглавие: Re: пътуване с круиз контрол Публикувано на: 04 Мар 2008, 01:01 |
|
Регистриран на: 19 Юли 2007, 11:05 Мнения: 277 Местоположение: София
|
0809 написа: ми чудесно се е представила! често срещана заблуда е,че по-малкия двигател задължително води до по-малък разход,а това не е така ако тръгнем и караме със една и съща скорост от 150км примерно,аз съм с 1.9, 2.4двигателя ще даде по-малък разход дори и в града е така,защото,поне при мен,натискам педала за да върви,а с 2.4 ще върви с по-малко натискане и по малки обороти-съответно по-малък разход
Колега не съм много съгласен с тебе! За извънградско ОК, но за градско не е така. Все пак 2,4 е 5 цилиндров агрегат и на светофарите и 5те цилиндъра им трябва гориво а да не говориме и за кубатурата, а в София в задръстванията сме тръгни...спри и така до припадък. Например колата на дядо ми е Поло 1.0 89г. няма газова и в София ми даде разход ~7.5литра а Либрата ми под 9-10 в задръствания не пада.
_________________ Renault Laguna II 1,9dci 120ps
EX Lancia Lybra 1.9jtd(2001)
Не е важно как стоиш до колата си, а как можеш да я управляваш !!!
|
|
|
|
|
0809
|
Заглавие: Re: пътуване с круиз контрол Публикувано на: 04 Мар 2008, 10:39 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 25 Сеп 2007, 22:17 Мнения: 159 Местоположение: София
|
Fitso написа: 0809 написа: ми чудесно се е представила! често срещана заблуда е,че по-малкия двигател задължително води до по-малък разход,а това не е така ако тръгнем и караме със една и съща скорост от 150км примерно,аз съм с 1.9, 2.4двигателя ще даде по-малък разход дори и в града е така,защото,поне при мен,натискам педала за да върви,а с 2.4 ще върви с по-малко натискане и по малки обороти-съответно по-малък разход Колега не съм много съгласен с тебе! За извънградско ОК, но за градско не е така. Все пак 2,4 е 5 цилиндров агрегат и на светофарите и 5те цилиндъра им трябва гориво а да не говориме и за кубатурата, а в София в задръстванията сме тръгни...спри и така до припадък. Например колата на дядо ми е Поло 1.0 89г. няма газова и в София ми даде разход ~7.5литра а Либрата ми под 9-10 в задръствания не пада.
всичко е мног относително,аз права сравнение с колегата,той кара 156-тица със 2.4 двигател и зареждаме на едно и също място,неговата дава по-малък разход от мойта само че "градското" каране на всеки е различно и ми дава 9и а на него около 8
|
|
|
|
|
|
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта |
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|