|
Loading
Страница 1 от 1 [ 5 мнения ]
Автор |
Съобщение |
Ignatov9676
|
Заглавие: EGR Публикувано на: 19 Авг 2016, 01:48 |
|
Регистриран на: 05 Ное 2013, 01:00 Мнения: 3
Кара: Lancia Lybra 1.9JTD
|
Здравейте приятели! Бих искал да попитам за нещо доста елементарно по принцип, но вече не зная на кой господ да служа.... Става въпрос за ЕГР-а. Преди доста време внезапно загубих мощност(значително).. с мъка, но едва едва с 80 се прибрах.... без да губя време отворих ЕГР-а и нормално.... мръсотия е меко казано.. с пръст можех да вадя "желето"... Сложих планка горе към смукателите, махнах направо клапана от колекторите, съоитветно и отворилата се дупка запуших, затапих и маркучите за вакуума.... абе както се казва след около час ровене ефекта беше на лице... колата си бе върнала значителна част от мощността(почти изцяло), но не ускорява както трябва.. мудна е.... турбото се усеща доста по-слабо. За да добиете представа е редно да спомена, че освен това, нищо друго не съм пипал т.е. катализатора си стои. Обмислям близките дни да махна катализатора и да отворя смукателите понеже допускам, е възможно да имат нужда от почистване. Казвам го понеже при затапването което скалъпих, може да се каже, че не съм чистил много много... Очаквах ако има нечистотии те да бъдат изхвърлени от самата работа на двигателя, но така и мощността не се възвърна. Моля дайте ми съвет. Да изтърбушвам катализатора и да отварям капака да чистя смукателите и да си карам без ЕГР или да почистя смукателите и да възстановя ЕГР-а? И относно катализатора какво мислите? Питам Ви, понеже всеки казва различно, но вие поне сте със същите автомобили и СЪС СИГУРНОСТ разбирате повече от мен. Благодаря предварително!
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: Re: EGR Публикувано на: 19 Авг 2016, 09:12 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
Колега, дай инфо с кой мотор на 1.9 си. Повечето проблеми идват от "дишане" или от "издишане" при дизелова Либра. Преди да правиш каквото и да е провери дали всички връзки по въздушния тракт са стегнати, провери вакуумите... и най-вече направи диагностика - при наличие на безплатен софтуер и цена на кабела от 30-35 кинта не виждам какво може да те спре. Освен това във форума има доста теми изписани по въпроса с ЕГР-а, турбините, невървежа и пр. неща. Не е достатъчно само механично да затапиш ЕГР-а, трябва софтуерно да се ограничи. При всички случаи невървежа е следствие от неправилно смесообразуване т.е. проверяваш горивото (порциите), което по-малко вероятното и след това се насочваш към количеството въздух и отговорните за него елементи (нагнетяване, управление и измерване) - ако турбото е с ВНТ (110 и 115 коня) тръгваш от бустерния клапан, преглеждаш вакуумите, мериш състоянието (с диагностика - какво иска, какво дава, колко % отваря-затваря клапана), проверяваш дебитомера (работни напрежения), гледаш стойности на мап сензора (пак с диагностиката) и бъди сигурен, че проблема ще излезе.
|
|
|
|
|
Ignatov9676
|
Заглавие: Re: EGR Публикувано на: 28 Авг 2016, 22:16 |
|
Регистриран на: 05 Ное 2013, 01:00 Мнения: 3
Кара: Lancia Lybra 1.9JTD
|
Яснооооо... ами явно трябва да сваля прграмата и да купувам кабел.... така де, той кабела струва колкото да отидеш на една диагностика А относно това да не правя нищо - малко е късно... вече е затапен(механично)... Станев, случайно да се занимаваш с ремонти? Ами ще се постарая в близко бъдеще да направя постъпления към решаване на проблема. А иначе какво е твоето мнение? Да продължа със затапването на ЕГР-а(софтуерно) или да го възстановя? Естествено и при двете положения си остават и другите проверки. П.П. Колата е варианта с 105 коня Въпроса ми за това дали се занимаваш с ремонти е сериозно зададен Сигурен съм разбираш колко разбирам аз
|
|
|
|
|
pr_00f
|
Заглавие: Re: EGR Публикувано на: 28 Авг 2016, 22:43 |
|
Регистриран на: 23 Ное 2005, 10:54 Мнения: 1795 Местоположение: София 06 Подуяне
Кара: Lancia Lybra 2.4 jtd
|
Аз до колкото знам грешката P404 за ЕГР по никакъв начин не се отразява на работата на мотора, поне при еку-тата с който е оборудвана Либрата. При мен си е така от години.
_________________ Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001 - Lybra - Alfa 147
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: EGR Публикувано на: 29 Авг 2016, 08:57 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
пробвай с откачане на дебитомера
|
|
|
|
|
|
Страница 1 от 1 [ 5 мнения ]
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта |
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|