Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa




 Страница 1 от 1 [ 9 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Проблем с компютърът на Lancia Kappa V5, 20V
 Мнение Публикувано на: 27 Юни 2005, 11:52 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 31 Май 2005, 10:42
Мнения: 72
Местоположение: София
Здравейте!

Преди два дена си монтитах газов инжектион СтарГаз - колата върви повече от перфектно.

Обаче след 60 километър започна да ми изписва някаква грешка - "Avaria impianto controlare motor" нещо подобно.

Откачих акумулатора за 5 минути и се оправи. Обаче в следващите 20 километра отново се появи - не знам дали не е нещо

свързано с ламбда сондата.

Ще съм много благодарен за мнение по въпроса !

Благодаря предварително.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Юни 2005, 14:30 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
Ами не ти ли сложиха елементарно емулаторче за ламбда сондата?:)
Струва 10 лв. ... е с монтажа искат 20-30 ама ко да праиш!;)
Ако не са, отиди да ти сложат!:)
Емулатора представлява елементарен генератор на правоъгълни импулси... Когато си на газ, откача ламбда сондата и вместо нея подава ОК сигнал към компютъра и той спокоен че всичко е наред!;)

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Последна промяна Delta на 22 Авг 2006, 16:33, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие: re
 Мнение Публикувано на: 27 Юни 2005, 15:48 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 31 Май 2005, 10:42
Мнения: 72
Местоположение: София
Има емулатор - нещо друго е май - не мога да намеря информация за тази грешка, от какво може да се появява ???!!!

Забелязах, че са ми сложили емулатор за 4 инжекции, а колата е с 5 цилиндъра.



Може ли това да бърка компютъра ?


Мерси.


Последна промяна andji1 на 29 Юни 2005, 10:46, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Юни 2005, 10:09 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 21 Яну 2005, 16:58
Мнения: 238
Местоположение: София
тази грешка се появява като има проблам с инжекциона на ман ми се моявяваше като беше скъсан единия от маркучите за въздуха


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Авг 2006, 16:16 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 22 Авг 2006, 15:30
Мнения: 120
Местоположение: София
Приятел не е от газта, аз преди да сложа газ го изписваше, означава - повреда в инсталацията на двигателя или нещо подобно. Обаче като ти светне я остави без да гасизш колата, ако не си изгасне сама значи имаш проблем, мойта си гаснеше сама дори и след като и сложих газта.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 23 Авг 2006, 14:03 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13
Мнения: 5736
Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
Викторе, говориш пълни глупости. Грешките сами не си изчезват! А при капа са и малко по-културно направени, т.е. ако има грешка за писана в ЕКУ-то при палене на екрана ти я изписва и седи доста (да кажем около 40 секунди, не помня колко точно беше, пише го в книгата), след което на екрана се показват нормално стойностите на климатика и т.н., но чек лампата си мига на таблото. При натискане на бутона Чек се изкарва веднага пак последната записана грешка, при последователно натискане на същия бутон излизат и следващите записани грешки. Това си го пише и в книгата на колата.

Иначе по проблема на колегата, вече го бях писал някъде, но пак ще го кажа, има едно специално реле производство на А.Е.Б. точно и единствено за капа, коеот се връзва (незнам как) на еку-то и го лъже, това разбира се си е отделно от емулатора на дюзите (трябва да е за 5 или 6 цилиндъра) и симулатор Ламбда. Тва е...

_________________
Изображение
Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Изображение
Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97
Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
Изображение
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 23 Авг 2006, 20:56 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 22 Авг 2006, 15:30
Мнения: 120
Местоположение: София
аз сам сагласен с теб обаче ти казвам че на мен ми гаснеше и чека в сащия момент в които се махнеше грешката от дисплея дори и преди да сложа газовата уредба


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 24 Авг 2006, 11:52 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13
Мнения: 5736
Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
Аз също съм съгласен с теб, не вярвам да седнеш да лъжеш, просто за спорта :) Както казват хората всяко правило си има изключения, само дето незнам кое е изключението в случая :-) Лек ден.

_________________
Изображение
Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Изображение
Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97
Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
Изображение
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Виж да не е температурен датчик
 Мнение Публикувано на: 28 Авг 2006, 17:34 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 28 Ное 2005, 17:22
Мнения: 19
Местоположение: София 03 Възраждане
Провери на диагностика дали не е от температурния датчик.


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 9 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов