Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa




 Страница 1 от 1 [ 1 мнение ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Термостат капа jtd
 Мнение Публикувано на: 02 Апр 2018, 15:59 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19
Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo
бензин - изключителен автомобил!

Lancia KAPPA 2.4 jtd
BMW E38, 740 i
Да споделя наблюденията си...

Вече наближавам 48 хил км с моята дизелова капа. Като я купих, забелязах, че стрeлката на температурата се измества вдясно от средата, тоест вдига около 100-105 граадуса, когато види голям зор с продължително изкачване на ниска предавка или се случи дълго тегаво градско задръстване - тръгни, спри - все на първа и втора. Тогава си решавах проблема с пускане на макс на парното - веднага температурата сваляше до около 90-95 градуса.

Реших преди 2 седмици да сменя термостата с хубав нов. Без компромис с качеството - Behr от Митака.

Какво се оказа: да, имало е нужда от нов термостат. Старият беше оригиналния заводски - на 448 хил км по километраж.
Тествах капата на дълъг планниски път, при този маршрут редовно се налагаше да пускам парното при най-тегавите изкачвания, сега всичко е ОК.

_________________
Заклет фен на ланча капа!


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 1 мнение ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов