Страница 1 от 1 [ 1 мнение ]
Автор |
Съобщение |
Капа 205 конски сили
|
Заглавие: Термостат капа jtd Публикувано на: 02 Апр 2018, 15:59 |
|
Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19 Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo бензин - изключителен автомобил!
Lancia KAPPA 2.4 jtd BMW E38, 740 i
|
Да споделя наблюденията си...
Вече наближавам 48 хил км с моята дизелова капа. Като я купих, забелязах, че стрeлката на температурата се измества вдясно от средата, тоест вдига около 100-105 граадуса, когато види голям зор с продължително изкачване на ниска предавка или се случи дълго тегаво градско задръстване - тръгни, спри - все на първа и втора. Тогава си решавах проблема с пускане на макс на парното - веднага температурата сваляше до около 90-95 градуса.
Реших преди 2 седмици да сменя термостата с хубав нов. Без компромис с качеството - Behr от Митака.
Какво се оказа: да, имало е нужда от нов термостат. Старият беше оригиналния заводски - на 448 хил км по километраж. Тествах капата на дълъг планниски път, при този маршрут редовно се налагаше да пускам парното при най-тегавите изкачвания, сега всичко е ОК.
_________________ Заклет фен на ланча капа!
|
|
|
|
|
|
Страница 1 от 1 [ 1 мнение ]