www.lancia-bg.com http://www.lancia-bg.com/forum/ | |
Каппа 2.4 20v http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=36&t=38290 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | Dms_93 [ 12 Окт 2017, 11:39 ] |
Заглавие: | Каппа 2.4 20v |
Здравейте ланчисти обмислям закупуването на каппа 2.4 20v ако някой има такава ще ми е много полезна малко информация.Намират ли се части за нея в България как е като подръжка спрямо 2.0 20v и всякаква друга информация.Поздрави |
Автор: | Капа 205 конски сили [ 12 Окт 2017, 15:49 ] |
Заглавие: | Re: Каппа 2.4 20v |
Доста редки двигатели са. Аз лично на живо съм виждал такъв само на капа купе. Доколкото знам, същият двигател го слагат и на тесис. В моргите със сигурност ще е като да оцелиш 6-ца от тотото, за да намериш такъв, но с поръчка от чужбина, не виждам проблем да си набавяш части. Това е здрав, атмосферен двигател и не би трябвало да ти прави проблеми. Ако вече не са му взели душата. Говорим за бензин. Иначе 2.4 дизел - и аз карам такъв, намират се доста, няма проблем с частите. |
Автор: | Dms_93 [ 12 Окт 2017, 16:39 ] |
Заглавие: | Re: Каппа 2.4 20v |
А 2.4 jtd какъв разход ти дава и как се справя двигателя с тежкото купе |
Автор: | Капа 205 конски сили [ 12 Окт 2017, 17:13 ] |
Заглавие: | Re: Каппа 2.4 20v |
Dms_93 написа: А 2.4 jtd какъв разход ти дава и как се справя двигателя с тежкото купе 5.4 разход извънградско при средна скорост 120-130 км/ч. Много е икономична за такъв голям автомобил. Относно пъргавината - карал съм и доста по-мощни автомобили - не е бегачка, но си има приятен вървеж и определено може да си набира при нужда от изпреварване в колона. Можех да я "чипна" с 30 коня отгоре, но понеже е стара, а не ми се дават излишни пари за нов съединител, реших да си карам със заводските показатели. Важното е да ме закара от точка А до точка Б и да не ми бърка много в джоба. Засега съм доволен. Вече близо 28 хил км с нея. |
Автор: | didod [ 14 Окт 2017, 19:53 ] |
Заглавие: | Re: Каппа 2.4 20v |
Справя се добре моторчето. Че е приятен автомобил, да. Но чак 5,4 едва ли... |
Автор: | Капа 205 конски сили [ 14 Окт 2017, 20:46 ] |
Заглавие: | Re: Каппа 2.4 20v |
Мерил съм го от зареждане до зареждане - според изразходваните литри и изминати километри. Забелязах, че разходът пада с почти литър, ако маслото е качествено. Може капата да е дърта, но й наливам масло 5w40 по 20 лева литъра. При по-евтините варианти - пак си върви, просто е малко по-шумен дизелът и гори половин-един литър повече. |
Автор: | viktorsterev [ 14 Окт 2017, 22:15 ] |
Заглавие: | Re: Каппа 2.4 20v |
И кое е това масло 5/40 с цена от 20лв литъра?Либра е доста по-лека и колкото и да я галя под 5.5 не мога да я сваля. П.с Карам я с едно Английско масло(поне е гаранция че е истинско) 6л. за 50лв |
Автор: | Капа 205 конски сили [ 15 Окт 2017, 08:31 ] |
Заглавие: | Re: Каппа 2.4 20v |
Маслото е ени. С него преди си обслужвах 230-коньовия турбо-бензинов звяр. Проверено е. Добро е. Веднъж го смених, защото ми се досвидя да давам 100 лева за масло и веднага се видя разликата в разхода. Освен това от това масло не пипа и грам, докато от другото си "хапваше" половин литър на 10 хил км. По това съдя, че е добро, а не менте. |
Автор: | didod [ 15 Окт 2017, 20:47 ] |
Заглавие: | Re: Каппа 2.4 20v |
Моят личен рекорд е 5,85. Това еднократно при идеални условия. А при средна скорост 125 си е твърдо около 7-7,2. И всичките капи от сайта със зарежданията нямат толкова нисък като 5,4. Иначе е карана с какво ли не масло. Както и да е де, такава си ми е орисията. |
Автор: | Капа 205 конски сили [ 15 Окт 2017, 21:20 ] |
Заглавие: | Re: Каппа 2.4 20v |
Е, аз ориентировъчно говоря. Няма как през цялото време да съм карал със 120-130 Просто ми се наложи дълго пътуване по магистрала, заредих догоре, и после - след 600-700 км допълних, и така изчислих. Не казвам, че през цялото време гори под 6. Варира. А градско си е твърдо около 9. Но често се случва разходът да е под 6 извънградско. Вероятно има значение и нафтата, и сума ти други фактори. По принцип капата не я напъвам, защото я взех с идеята да ми бъде работен добитък, тоест да ме слуша и да не ме хвърля в постоянни срещи с майстори. Ако тръгна да й вземам душата с по 160-170 км/ч на магистралата, ми е ясно, че ще гори над 7, и че едно след друго, ще започнат да се обаждат разни уплътнения, гарнитури и т.н. Все пак е на 428 хил км, макар и произведена през ноември 2000 г. Стара количка е, но ми върши идеална работа - и за семеен, и за служебен автомобил. За 2000 лв не вярвам да намеря по-добър. Ако изкара още 30 хил км, без сериозни харчове по майстори, ще се изплати изцяло. |
Автор: | Dms_93 [ 15 Окт 2017, 21:45 ] |
Заглавие: | Re: Каппа 2.4 20v |
Колеги гледам карате каппи 2.4 jtd много скоро и аз ще си взема такава изгледах доста клипчета и ми направи впечатление че едни са с по къси скоростни кутий други с по дълги каква е разликата |
Автор: | i_v_ivanov [ 15 Окт 2017, 22:11 ] |
Заглавие: | Re: Каппа 2.4 20v |
Не че нещо ама ... човека май питаше за 2.4 20клапана - мисля има в предвид БЕНЗИНовият рядък двигател. Вие тук - само за JTD говорите ... май ... |
Автор: | Dms_93 [ 15 Окт 2017, 22:28 ] |
Заглавие: | Re: Каппа 2.4 20v |
Колега принципно питах за 2.4 20в ама тука май няма хора с преки наблюдения към този мотор.Иначе искам каппа ако ще да е и 2.0 20в с газ или 2.4 jtd без тдс всяко мнение ми е от полза |
Автор: | i_v_ivanov [ 15 Окт 2017, 22:35 ] |
Заглавие: | Re: Каппа 2.4 20v |
Dms_93 написа: Колега принципно питах за 2.4 20в ама тука май няма хора с преки наблюдения към този мотор.Иначе искам каппа ако ще да е и 2.0 20в с газ или 2.4 jtd без тдс всяко мнение ми е от полза Много ... .разнопосочни цели имаш! Единственото общо е еднаквото купе. Иначе - който кара бензин-газ ще ти разправя едни неща - тия с JTD съвсем други. На кантар не ги слагай ще се вкараш в мнооого горещ "филм". Иначе - за 2.4 и 2.0 5.20 двигателите и всичко около тях са идентични различават се всъщност само по БЛОКА и БУТАЛАТА. А да - и капака над бубините за свещите - с надпис 2.0 или 2.4 20 VIS. |
Автор: | Dms_93 [ 15 Окт 2017, 22:41 ] |
Заглавие: | Re: Каппа 2.4 20v |
i_v_ivanov написа: Dms_93 написа: Колега принципно питах за 2.4 20в ама тука май няма хора с преки наблюдения към този мотор.Иначе искам каппа ако ще да е и 2.0 20в с газ или 2.4 jtd без тдс всяко мнение ми е от полза Много ... .разнопосочни цели имаш! Единственото общо е еднаквото купе. Иначе - който кара бензин-газ ще ти разправя едни неща - тия с JTD съвсем други. На кантар не ги слагай ще се вкараш в мнооого горещ "филм". |
Автор: | didod [ 16 Окт 2017, 17:40 ] |
Заглавие: | Re: Каппа 2.4 20v |
JTD би трябвало да са само с едни скорости. Които не са съвсем кат за дизел по мое мнение. Но така и не се наканих да туря 6 степенна кутия от 166. |
Автор: | Dms_93 [ 16 Окт 2017, 19:02 ] |
Заглавие: | Re: Каппа 2.4 20v |
didod написа: JTD би трябвало да са само с едни скорости. Които не са съвсем кат за дизел по мое мнение. Но така и не се наканих да туря 6 степенна кутия от 166.
|
Автор: | nomad [ 17 Окт 2017, 23:14 ] |
Заглавие: | Re: Каппа 2.4 20v |
Карам jtd 7ma g.много здрав двигател лесен за обслужване и има място около него на 200 хил съм само стартера свалях отгоре на един паркинг смених четките и пак отгоре го сложих не съм стегнал горивния фил и е капало върху него Гори 5,5 6,0 масло 10W40 не го пипа смяна на 10х зимата не съм имал проблеми винаги е палила в най големите студове купе здраво не ръждясва лесно лично за мен много здрава кола, |
Автор: | Капа 205 конски сили [ 17 Окт 2017, 23:26 ] |
Заглавие: | Re: Каппа 2.4 20v |
Единственият конструктивен минус на капите е ниският картер и това, че след няколкостотин хиляди километра изгниват основите на механизмите, които държат пружините и поддават /подложката на макферсоните, май така се казва/. На мен ми се случи преди 5 хил км, а наскоро и друг колега се оплака, че е минал през това. Плюсът е, че в моргите се намират части и моят проблем си го реших срещу 100 лв за труд и цялото тяло на пружина с амортисьор. Но не се знае колко ще изкара - 5,10 или 100 хил км Това като нова част е много трудно, да не кажа невъзможно да се намери. А имайте предвид, че капите са относително "масови" автомобили на марката - над 80 хил произведени бройки. Не ми се мисли, като, примерно, тесисите станат на нашите години. Те са супер екзотики още сега. Но мен това не ме плаши. Аз обичам марката заради нейната уникалност. Бих си взел и купе, ако случа на интересен екземпляр. Добри машини са капите. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |