Проблемът е отстранен благодарение на
hf hpeНадявам се няма да е проблем да цитирам написаното от него.
Цитат:
по рама излиза, че е 95г.
това означава, че най-вероятно е с мотроник 2.10.4
високите обороти, най-вероятно се дължат на това, че смуче от някъде въздух след дросела
щом са се появили след смяна на съединителя, виж да не би някой маркуч да не е закачен
може да пробваш като пръскаш около колектора с някакъв спрей който гори
ако има пропуск, ще се вдигат оборотите
най-добре е ако се закачи един манометър който отчита и подналягане
другото което е да е блокирало моторчето за празен ход
то се намира на дросела отгоре опитай да го почукнеш леко да видиш дали ще има резултат
или да го почистиш с някакъв разтворител на масло.
Многократно през годините съм разкачал тези въздуховоди. Но сега не предполагах, че може да е от там.
След цялостна проверка и подобряване на контактите на буксите в този участък + ресет на компютъра на колата, нещата се оправиха.
Надявам се да нямам по-нататъшни проблеми.
Изпращам поздрави на всички съфорумци и сециално на оказалият помощ -
hf hpe