Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa




 Страница 1 от 1 [ 3 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Високи обороти след смяна на съединител и катализатор.
 Мнение Публикувано на: 09 Юни 2017, 23:28 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31
Мнения: 1009
Местоположение: Кюстендил / NRW
Кара: Lancia
Здравейте, имам колата от около 9 години. Не съм имал проблеми с оборотите на празен ход.
До преди два дни когато в сервиз смениха съединителя и сложиха нов универсален катализатор на мястото на гърнето което заместваше оригиналния катализатор около 2 години.
Сега колата след запалване работи с около 1400 об/м. на празен ход- стабилни. В движение се чувства порив на сила и с новия съединител е неузнаваема някак отпушена и пъргава. При включена 5-та предавка без подаване на газ може да поддържа скорост около 50-60км. в равен участък.
Свещите (NJK) и бензиновата помпа са сменени преди 5 месеца като те работят чудесно.
Също така колата няма газова от 5 месеца. Както казах при вкарването в сервиза преди два дни беше отлична. Смених съединителя заради семерина който пропускаше масло. За причината да сложа нов катализатор не питайте. "Майстора" в сервиза промърмори нещо за ламбда сонда.
Има ли начин да намаля оборотите?

_________________
Изображение
EX - Lancia Delta 2 1600 , Kappa 2.0 - 146 PD
от 1991-ва до днес Delta 1.3LX+ Delta 1.6HF turbo - разглобена за части.
от 2020-та до днес с Delta 3 1.8di - Platino


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Високи обороти след смяна на съединител и катализатор.
 Мнение Публикувано на: 11 Юни 2017, 12:30 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
кой модел на управление на двигателя е колата?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Високи обороти след смяна на съединител и катализатор.
 Мнение Публикувано на: 13 Юни 2017, 13:48 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31
Мнения: 1009
Местоположение: Кюстендил / NRW
Кара: Lancia
Проблемът е отстранен благодарение на hf hpe
Надявам се няма да е проблем да цитирам написаното от него.

Цитат:
по рама излиза, че е 95г.
това означава, че най-вероятно е с мотроник 2.10.4

високите обороти, най-вероятно се дължат на това, че смуче от някъде въздух след дросела
щом са се появили след смяна на съединителя, виж да не би някой маркуч да не е закачен
може да пробваш като пръскаш около колектора с някакъв спрей който гори
ако има пропуск, ще се вдигат оборотите
най-добре е ако се закачи един манометър който отчита и подналягане

другото което е да е блокирало моторчето за празен ход
то се намира на дросела отгоре опитай да го почукнеш леко да видиш дали ще има резултат
или да го почистиш с някакъв разтворител на масло.


Многократно през годините съм разкачал тези въздуховоди. Но сега не предполагах, че може да е от там.
След цялостна проверка и подобряване на контактите на буксите в този участък + ресет на компютъра на колата, нещата се оправиха.
Надявам се да нямам по-нататъшни проблеми.
Изпращам поздрави на всички съфорумци и сециално на оказалият помощ - hf hpe

_________________
Изображение
EX - Lancia Delta 2 1600 , Kappa 2.0 - 146 PD
от 1991-ва до днес Delta 1.3LX+ Delta 1.6HF turbo - разглобена за части.
от 2020-та до днес с Delta 3 1.8di - Platino


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 3 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов