Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa




Автор Съобщение
 Заглавие: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 26 Юни 2016, 16:06 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 26 Ное 2015, 21:12
Мнения: 61
Кара: Lancia
Здравейте колеги след смяна на водна помпа и последвало сваляне на капака на клапаните видях, че главата има механичен проблем а именно леглото на единия изпускателен клапан на 2-ри цилиндър е разбито затова реших да си намеря друга глава.
Ремонта си то направих сам като си набавих пети за зацепването на ремъка и индикаторен часовник.
Свалих старата глава ,оборудвах новата, нови семеринги на валовете , нови гарнитури .
Главата като я взех я дадох на един приятел, който работи в автосервиз да я почисти и да я провери за евентуални дефекти. Купувача от които я взех ми каза, че малко преди да пръсне Капата си на части е правил ремонт на двигателя и е подменял гумички на клапаните и са паснати клапаните. Оказа се че не ме е излъгал. Приятеля на който дадох главата да я почисти ми каза че наистина са пасвани клапаните на машина и гумичките са нови.
И така почнах смяната на главата ,почистих добре блока и главата ,сложих гарнитурата и я стегнах както пише в Аутодата-та а именно 40Nm+ 90+90+90 градуса затягане. Зацепих ремъка с петите и индикаторния часовник ,налях антифриз и запалих колата.
Моторчето направо пееше като часовник, направо не се чуваше ,че работи.Колата я палих поне 10-15 пъти оставях я да работи малко и я угасях.
Преди да се прибера ва къщи доволен от добре свършената работа реших да оставя колата да загрее добре за да отвори термостата и да се обезвъздуши.
Когато стрелката на таблото подмина 80-тина градуса от отвореното казанче на антифриза започна да излиза възду от долния дебел маркуч. Пипнах маркуча след термостата беше почнал да се затопля.Викам си всичко е ОК колата почва да вади въздуха. Като позагря още малко бълбукането продължаваше и докато се усетя от отвореното казанче започна да се излива антифриза при което колата продължаваше да работи като часовник. Въпреки това се уплаших и веднага я угасих. След около 5-10 мин се опитах да я запаля но уви колата само върти на стартер но не пали. Пробвах още 1-2пъти но без успех. Антифриза и маслото са е чисти от колата не е излизал нито бял пушек ,нито нищо.
Какво е станало ,моля ви колеги давайте съвети :(


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 26 Юни 2016, 19:31 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 26 Ное 2015, 21:12
Мнения: 61
Кара: Lancia
Малко развитие по темата , преди малко ходих до колата и извадих всички свещи за да мога да светна с фенерче в цилиндрите да видя дали всичко е нормално.Цилиндрите вътре са чисти,свещите също няма следи от антифриз .Едната свещ я закрачих към бобината и накарах баща ми да завърти за да видя има ли искра - имаше.
Сложих обратно свещите ,закрачих бобините и когато врътнах ключа колата веднага запали и работеше идеално, угасих я и отново запалих без проблем, след около 5мин отново завъртях ключа и колата пак отказа да запали, направих още 2-3 опита но неуспешни.Стартира върти но колата отказва да запали.Какво става възможно ли е имобилайзера да не работи?
Моля помагайте.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 26 Юни 2016, 19:54 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2804
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
Провери датчика на коляновия вал.

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 27 Юни 2016, 00:39 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 16 Юли 2010, 19:17
Мнения: 41
Аз имах такъв проблем с датчика на разпределителния вал.Загрее ли не пали и като поизтине малко пали чатмак.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 27 Юни 2016, 13:20 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 26 Ное 2015, 21:12
Мнения: 61
Кара: Lancia
Да но при мен и студена отказва да запали .Преди да направя опит за запалване като натисна чека на инфоцентъра ми изписва check ok.След неуспешния опит за запалване ми изписва ниско ниво на охладителната течност (наистина нивото е на минимума) и дефект в системата за измерване на маслото.
Възможно ли е да има някаква защита?Знам ли. hepl


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 29 Юни 2016, 12:35 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 26 Ное 2015, 21:12
Мнения: 61
Кара: Lancia
Вчера се разбра ,че на моменти няма искра


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 29 Юни 2016, 15:45 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2804
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
Смени датчика на коляновия вал.

Облицовката на кабела се е напукала от времето и ти създава тези проблеми.

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 29 Юни 2016, 19:43 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 26 Ное 2015, 21:12
Мнения: 61
Кара: Lancia
Колега датчика на коляновия вал го замервах 880 Ома, няма окъсяване към 3-ти пин и по всичко личи ,че не е от него.
Да зацепвам на ново ангренажа ли ,незнам. Последния път когато колата эапали мотора работеше като часовник . Ако е прескочил зъби ремъка логиката е да не работи добре двигателя. Направо незнам.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 29 Юни 2016, 23:42 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
не е лошо една диагностика да се направи
чека на инфоцентъра е за други неща

виж масите по двигателят дали са стегнати добре
и ако нямаш диагностика поне направи тест на фазовият датчик с диод


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 30 Юни 2016, 12:01 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 26 Ное 2015, 21:12
Мнения: 61
Кара: Lancia
Колега" hf hpe" едната маса на колектора наистина не беше добре обрана ,но не е от нея.
Гледам в една тема тук във форума един колега е писал, че при прескачане на ангренажа колата не палила, защото едва ли не имало софтуерна защита ,която предпазвала от набиването на клапаните .За мен това е пълна глупост ,защото при грешно зацепен ремък не е нужно колата да запали за да набие клапаните ,достатъчно е да въртиш и на стартер за да стане белята.
Освен това от фазовия датчик ЕКУ- то няма как да разбере дали имаш прескочил заб на ремъка или не.А този фазов датчик може ли да се эамери с мултицет ,защото в Аутодата наистина дават само светодиод.
Поздрави


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 01 Юли 2016, 19:05 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
няма начин с мултицет
ако фазовият датчик обаче не работи 5 цилиндровият двигател няма как да запали
защото точно по него датчик определя момента на впръскване на горивото
най-добре намери човек с диагностика, ако в него е проблема
ще го е записало като грешка със сигурност


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 02 Юли 2016, 11:58 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 26 Ное 2015, 21:12
Мнения: 61
Кара: Lancia
Колега свалих наново капаците и се оказа ,че по някакъв начин всмукателния и изпускателния вал са мръднали и ремъка беше се отхлабил от едната страна.Като слагах петите всмукателния беше мръднал към 2-3 зъба а изпускателния към 1 .зъб.
Зацепих наново с петите и коляновия вал в TDC с индисаторния часовник и колата запали ,но само 1 път.
При последвалите опити отново не палеше.Нарочно докато правих опити да запаля оставих капака на ангренажа и пистовия ремък свалени за да мога да гледам да не се отхлаби ремъка и да прескочи зъб.Уви колата не пали а ангренажа е перфектно зацепен.
Още не съм проверявал фазовия датчик с диод ,но ако датчика беше повреден защо колата эапали 1 път.
Явно е че преди това заради развалената центровка сигурно е бягала компресията през клапаните но сега след като всичко е нагласено защо не пари незнам. 8O


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 07 Юли 2016, 19:27 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 26 Ное 2015, 21:12
Мнения: 61
Кара: Lancia
Здравейте колеги ето малко развитие по темата.Днес колата запали цели 3 пъти и я закарах на диагностика, където показа 2 грешки.
1. фазов датчик
2.имобилайзер - неправдоподобен сигнал от ключа.
Сега какво мога да направя?
Какво е станало с имобилайзера при положение че зеления диод изгасва след контакт?
Възможно ли е проблема да е само във фазовия датчик и оттам да бърка и имобилайзера?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 09 Юли 2016, 15:09 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 26 Ное 2015, 21:12
Мнения: 61
Кара: Lancia
Колеги ,след смяна на фазовия датчик всичко си дойде на мястото.
Благодаря на отзовалите се колеги cheers


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 09 Юли 2016, 16:34 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2804
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
lancia207BS написа:
Колеги ,след смяна на фазовия датчик всичко си дойде на мястото.
Благодаря на отзовалите се колеги cheers


cheers Човек кво ли не прай само за една ... каса бира! cheers

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 09 Юли 2016, 17:49 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 26 Ное 2015, 21:12
Мнения: 61
Кара: Lancia
Нямаш проблем колега бирата от мен а гости-то от теб :D drunk


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 16 Яну 2017, 14:42 
Offline

Регистриран на: 16 Яну 2017, 14:34
Мнения: 3
Кара: Lancia Kapa
Добър ден...да не отварям нова тема,реших да запитам тук....Моята Капа не иска да запали и ми казаха че е от дачик на колянов вал.
Но не го знам къде се намира,някой ще може ли да ме упъти за да го сменим....Ще съм ви много благодарен.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 16 Яну 2017, 18:36 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2804
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
speedy8312 написа:
Добър ден...да не отварям нова тема,реших да запитам тук....Моята Капа не иска да запали и ми казаха че е от дачик на колянов вал.
Но не го знам къде се намира,някой ще може ли да ме упъти за да го сменим....Ще съм ви много благодарен.


Като си намериш датчик - майстора дето ще го монтира със сигурност знае къде е.

Под пластмасовия капак в ляво се намира - под предното зъбно колело на валовете.

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 16 Яну 2017, 19:13 
Offline

Регистриран на: 16 Яну 2017, 14:34
Мнения: 3
Кара: Lancia Kapa
i_v_ivanov написа:
speedy8312 написа:
Добър ден...да не отварям нова тема,реших да запитам тук....Моята Капа не иска да запали и ми казаха че е от дачик на колянов вал.
Но не го знам къде се намира,някой ще може ли да ме упъти за да го сменим....Ще съм ви много благодарен.


Като си намериш датчик - майстора дето ще го монтира със сигурност знае къде е.

Под пластмасовия капак в ляво се намира - под предното зъбно колело на валовете.


Много благодаря,но в нашия умрял град няма да намеря майстор който да дойде в тия условия.А на боксир....и дума не може да става.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Капа 2.0 20V 146коня не пали
 Мнение Публикувано на: 16 Яну 2017, 21:28 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2007, 12:17
Мнения: 4278
Местоположение: Пазарджик,Враца
Кара: Lancia
i_v_ivanov написа:
speedy8312 написа:
Добър ден...да не отварям нова тема,реших да запитам тук....Моята Капа не иска да запали и ми казаха че е от дачик на колянов вал.
Но не го знам къде се намира,някой ще може ли да ме упъти за да го сменим....Ще съм ви много благодарен.


Като си намериш датчик - майстора дето ще го монтира със сигурност знае къде е.

Под пластмасовия капак в ляво се намира - под предното зъбно колело на валовете.


Ванка,колегата пита за датчик колянов,а не разпределителен вал!
Датчика на коляновият е отзад зад двигателя над стартера- заврян е на ....

_________________
Изображение
LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000 LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000 LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp Grande Punto 1.2 LPG
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=8463


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 24 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов