Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa




 Страница 1 от 1 [ 10 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Прекъсване, свещи и още нещо...
 Мнение Публикувано на: 16 Яну 2016, 01:23 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 07 Мар 2015, 02:49
Мнения: 23
Кара: Lancia Kappa 2.0 96г
Здравейте, колеги! Първо да кажа- изчетох всички теми по въпроса във форума, но проблема ми се оказа колкото и често срещан, толкова и специфичен.
Значи прекъсването е точно както при свещи за смяна, през което съм минавал с други коли. Да обаче се появява само и единствено когато колата е хубаво загряла и е карана в по високи обороти. Получава се при по-голямо усилие в диапазона 1000-2000 оборота и не е кой знае колко силно придърпването. При студен двигател всичко е ОК (при повечето колеги се е получавало обратното). Свещите са Екюем на 12,000км, смених старите НЖК защото имах проблем със оборотите на празен ход на газ, но се оказа от изпарителя- и него смених. След смяната му всичко се нормализира, разхода падна чуствително едиствения проблем с новия изпарител, е че гърми в ауспуха, но само и единствено при връщане на газта по надолнище на скорост. Още едно странно нещо е факта, че откакто започнаха проблемите с прекъсване разхода падна чувствително може би едно 20% това вече 3 зареждания, а маршрута и задръстванията през които минавам са си константа. Avaria impianto controllo motore (въздуховода е има някои цепнатини които съм запушил сис силкликон и изолирбан, доколкото четох това е една от основните причини за тази грешка) се появява и изчезва постоянно откакто имам колата вече 30к км- никога не съм усещал каквато и да е разлика във вървежа. Някакви идеи как да се оттърва от тези малки, но дразнещи проблеми и въобще възможно ли свещи, било то и тая куча марка, да се пре*бат от юли до декември за 10-тина хил. км?!
Благодаря предварително!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване, свещи и още нещо...
 Мнение Публикувано на: 16 Яну 2016, 05:27 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 22 Яну 2013, 09:11
Мнения: 18
Кара: Lancia Kappa
Имам почти същия проблем. Смяна на свещи и бобини не помогна. Оказа се, че е свързано с компресора на климатроника. Какво точно идея нямам. Ще го правя като се затопли. Но когато е изключен (на екон) няма никакви ядове.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване, свещи и още нещо...
 Мнение Публикувано на: 16 Яну 2016, 10:23 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2804
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
Увеличи леко притока на ГАЗ.

Предполагам има врътка на трипътна връзка преди подаването на газ преди дросела.

Четвърт оборот ще е достатъчна.

На пролет - можеш пак да върнеш назад врътката.

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване, свещи и още нещо...
 Мнение Публикувано на: 16 Яну 2016, 21:04 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 07 Мар 2015, 02:49
Мнения: 23
Кара: Lancia Kappa 2.0 96г
Значи когато зареждах климатика, майстора наистина ми каза нещо от сорта че компресора държи на налягане , но не и на вакуум (нищо не разбирам от тази система, не помня какво точно беше) напълни го работеше си добре, но към края на лятото вече духаше съвсем лека хладинка, по-добре беше да карам на отворен прозорец. Сега при отопление кава разлика има дали ще е на full auto или auto econ нали така или инъче компресора не се включва... Аз си го държа винаги на full auto.
Това, че ми гърми в ауспуха не значи ли по-скоро че сместа е по-богата. Не искам да бутам настройките на газовото понеже преди я бях разбутал и сигурно половин ден спирах през 100 метра да бутам врътките, предишната ми кола моно инжекция беше доста по лесна настройката.... Също така изпарителя е на 7-8 хил. км и след изминати около 1000 км минах пак да го настроят на газ анализатор. Ако наистина мислите че газта му е малко ще отворя кранчето


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване, свещи и още нещо...
 Мнение Публикувано на: 17 Яну 2016, 02:01 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 19 Юли 2014, 11:44
Мнения: 108
Местоположение: София
Кара: Lancia
Имал съм същите ядове - беше комбинация от бедна смес и мръсен дросел.
Кажи какъв е бил проблема като го намериш.

_________________
Отслабвам с Мейзитанг


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване, свещи и още нещо...
 Мнение Публикувано на: 20 Яну 2016, 03:52 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 22 Яну 2013, 09:11
Мнения: 18
Кара: Lancia Kappa
Аз съм с газов инжекцион и не пипам газта. Обаче ми го прави и на бензин. И аз карах на full auto и не разбирам защо се случва. Оставях колата на майстор и той твърдеше, че е като самолет :). При мен пак правеше проблем. Накрая открихме, че той винаги минава на екон. Минах и аз и от месец наистина е на 6. А компресора се върти на ръка. Не затяга. Идея нямам какво става. Просто споделям опит. Единствената разлика е, че при мен обикновено го правеше над 2500 - 3000 об


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване, свещи и още нещо...
 Мнение Публикувано на: 20 Яну 2016, 13:59 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 24 Авг 2014, 23:02
Мнения: 46
Местоположение: Сoфия, ж. к. Дружба 1
Кара: Lancia Kappa 2.0 5.20 146 - бивша
Mazda 6 2.0 4.16 147 к.с.
И при мен го има това прекъсване, но в диапазон 1500 - 2500 обората и температура над 65-70 гр. на двигателя, като го прави само на газ (с обикновенна газова) и свети CHEK (avaria impianto controllo motore), като при диагностика дава грешка за параметри TRA и FRA. Ако мина на бензин след 30 км CHEK-а изгасва и всичко е 6, докато не мина на газ.
Извода които направих е че явно ECU-то не се влияе от симулаторите или някой от тях ми липсва. Ходих и при Мишо да погледне, но каза че всичко е ОК.
Имам и проблем с климатика - така и не разбрах от къде изпуска гадината, изпуска съвсем малко (сменени са О-пръстените), но поне задържа за 4-5 месеца :)
В крайна сметка на 100 - 150 км на газ карам и по 30-40 на бензин и проблема почти изчезна, но сега ще опитам, като карам на ECON. Иначе свещите са сменени, бобините са добре (бях взел една и въртях на мястото на всяка една от 5-те -нямаше промяна), пистов ремък и ролки сменени, въздуховодите са здрави; дросел клапата, стъпковото моторче (пробвано е и с още едно) и дебитомера са почистени няколко пъти и работят.


plamen.bundev написа:
Здравейте, колеги! Първо да кажа- изчетох всички теми по въпроса във форума, но проблема ми се оказа колкото и често срещан, толкова и специфичен.
Значи прекъсването е точно както при свещи за смяна, през което съм минавал с други коли. Да обаче се появява само и единствено когато колата е хубаво загряла и е карана в по високи обороти. Получава се при по-голямо усилие в диапазона 1000-2000 оборота и не е кой знае колко силно придърпването. При студен двигател всичко е ОК (при повечето колеги се е получавало обратното). Свещите са Екюем на 12,000км, смених старите НЖК защото имах проблем със оборотите на празен ход на газ, но се оказа от изпарителя- и него смених. След смяната му всичко се нормализира, разхода падна чуствително едиствения проблем с новия изпарител, е че гърми в ауспуха, но само и единствено при връщане на газта по надолнище на скорост. Още едно странно нещо е факта, че откакто започнаха проблемите с прекъсване разхода падна чувствително може би едно 20% това вече 3 зареждания, а маршрута и задръстванията през които минавам са си константа. Avaria impianto controllo motore (въздуховода е има някои цепнатини които съм запушил сис силкликон и изолирбан, доколкото четох това е една от основните причини за тази грешка) се появява и изчезва постоянно откакто имам колата вече 30к км- никога не съм усещал каквато и да е разлика във вървежа. Някакви идеи как да се оттърва от тези малки, но дразнещи проблеми и въобще възможно ли свещи, било то и тая куча марка, да се пре*бат от юли до декември за 10-тина хил. км?!
Благодаря предварително!

_________________
Lancia Kappa 2.0 5.20 146 - бивша
Mazda 6 2.0 4.16 147 к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване, свещи и още нещо...
 Мнение Публикувано на: 22 Яну 2016, 01:29 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 07 Мар 2015, 02:49
Мнения: 23
Кара: Lancia Kappa 2.0 96г
Оказа се наистина че газта му е била малко. Разбрах го със сигурност като на нагорнището на магистрала Тракия преди тунела посока София не можа да вдигне повече от 120. При положение, че преди без проблем съм поддържал на същото място 140-150. Проблема обаче не изчезна напълно с отварянето на кранчето на тройника. Разглобих въздуховода и му залепих пукнатините на ново, стегнах хубаво отделните части както и изчистих маслото което се беше натрупало около плочката за газта от маслените изпарения и май със това окончателно изчезна проблема.... Дано! Лошото е че тези дни не мога да я карам много да загрее, че ми гепиха(или е паднал) предния номер и лошо ако ме хванат :P
При мен avaria impianto controlling motore се появява и изчезва без да има никаква видима причина- няма значение на газ или бензин, в движение или на място.... За едно пътуване от 2 часа поне 7-8 пъти се появява и изчезва. Като се появи обикновено е за минута две и после 10 минути го няма. Никаква логика не съм намерил...


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване, свещи и още нещо...
 Мнение Публикувано на: 22 Яну 2016, 15:14 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2804
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
plamen.bundev написа:
Оказа се наистина че газта му е била малко. Разбрах го със сигурност като на нагорнището на магистрала Тракия преди тунела посока София не можа да вдигне повече от 120. При положение, че преди без проблем съм поддържал на същото място 140-150. Проблема обаче не изчезна напълно с отварянето на кранчето на тройника. Разглобих въздуховода и му залепих пукнатините на ново, стегнах хубаво отделните части както и изчистих маслото което се беше натрупало около плочката за газта от маслените изпарения и май със това окончателно изчезна проблема.... Дано! Лошото е че тези дни не мога да я карам много да загрее, че ми гепиха(или е паднал) предния номер и лошо ако ме хванат :P
При мен avaria impianto controlling motore се появява и изчезва без да има никаква видима причина- няма значение на газ или бензин, в движение или на място.... За едно пътуване от 2 часа поне 7-8 пъти се появява и изчезва. Като се появи обикновено е за минута две и после 10 минути го няма. Никаква логика не съм намерил...


cheers

Дебитомера ти е за смяна!

Айде - като установиш пак това, което ти казвам - ще почерпиш! cheers

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване, свещи и още нещо...
 Мнение Публикувано на: 23 Яну 2016, 00:39 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 07 Мар 2015, 02:49
Мнения: 23
Кара: Lancia Kappa 2.0 96г
i_v_ivanov написа:
plamen.bundev написа:


cheers

Дебитомера ти е за смяна!

Айде - като установиш пак това, което ти казвам - ще почерпиш! cheers

И аз това си мисля... Ама докато проблема е само премигващата чек лампа не мисля да се занимавам. Та с две думи вече си за черпене cheers


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 10 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов