Delta1and2 написа:
vikilan написа:
Delta1and2 написа:
За Капа по спомен беше 840гр. фреон. Тези "майстори" как я пълнят? На око?!
В зависимост от компресора може да е 720 гр. или 800 гр. - при мен е 800 гр., но според мой познат ако не се калибрира машината редовно се получава този номер
, а дали е прав? - не знам.
Привет заинтригува ме с калибрирането.
Би ли споделил какво точно се калибрира (коя машина)?
За грамажа си прав объркал съм с 40 грама
http://www.biemmepi.net/Bollettini-Tecn ... 34a/lancia за калибровкта, както казах не знам
, но и на мен ми е интересно
за грешката се оказа датчика, който мери температурата на въздуха, който излиза от духалките.
Процедурата по смяната е следната:
- сваля се вратичката на жапката от пантите -4 винтчета;
- разкача се плафона на жапкта с бутона за багажника (на щипки е);
- разкача се "кутията на жапката" 6 винта отпред (3 около пантите и 3 на нивото на плафона) и един болт на дъното (гръбчето) на жапката (мисля че беше 10-ка)
- изважда се кутията на жапкта с плавни и напористи движения
(външните страни са облепени с дунапрен (отгоре е с дебелина около 5-6 см и аз лично го разлепих за да мога да я извадя;
- погледнато вътре направо се вижда клапата за въздуха от към купето и ако се остави в отворено състояние се вижда перката на мотора
- но няма никакъв достъп почти
- погледнато вътре на горе в ляво се виждат два датчика (черен и бял) черния излиза като грешка 13 а белия като грешка 24.
- белия датчик се разкача от буксата, след което просто се изкубва (държи се на 4-ри пластмасови щипки)
- напъхва се новия датчик и се сглобява по обратен ред
Дано да съм полезен на някого