Това е Kappa с метален колектор нали? Според мене няма логика да тече нещо, още повече от горе, при този вакуумен актуатор. Да не би да е била спукана пластмасовата тръбичка горе на която се нахлузва маркучето и някой да го е заливал със някакъв силикон, който от жегите сега да се е разтекъл?
Точно на това което е на снимката няма какво да окъси, защото се управлява само със вакуум, но не е невъзможно това да се е случило с ел. клапана по-надолу.
Отвори
тая снимка и виж в ляво, това което се вижда над казанчето за антифриза е вакуумен клапан с електрическо управление. Той управлява актуатора който си снимал. При запален двигател - изключвай и включвай куплунга който му дава захранване и слушай вакуумния актуатор който ти е протекъл - ако не чуваш нищо, значи си за смяна на тая част която си снимал. Ако не можеш да си намериш мисля че може да се ремонтира но трябва да се внимава, чупливи са като цяло.