Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa




 Страница 1 от 1 [ 9 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Неработещи перки
 Мнение Публикувано на: 11 Юли 2006, 18:28 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
Днес не се включиха перките в най-голямото задръстване в центъра и капата покачи градусите.Аз я усетих и не съм я прегрял,но имам питане.В другата тема не открих точен отговор.Понеже не съм обръщал достатъчно внимание до сега за степените някой да ми обясни.
При две степени на перките кога се включва първата при пускане на климатика или при определени градуси и перките работят до втората си степен и почват да въртят по-силно.Защото чувам какви ли не мнения.
Доколкото съм забелязал като се включи климата те започват да въртят не зависимо от градусите ,но после спират или започват по-силно да духат.Много сложно стана я някой да обясни. :oops:

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Юли 2006, 21:29 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2804
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
Точно - така - както го пишеш.

Първа степен ти включва при 93 или включен климатик.
Втора - над 97.

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Неработещи перки
 Мнение Публикувано на: 11 Юли 2006, 21:52 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 19:07
Мнения: 539
Местоположение: София
Don_Pakito написа:
Днес не се включиха перките в най-голямото задръстване в центъра и капата покачи градусите.Аз я усетих и не съм я прегрял,но имам питане.В другата тема не открих точен отговор.Понеже не съм обръщал достатъчно внимание до сега за степените някой да ми обясни.
При две степени на перките кога се включва първата при пускане на климатика или при определени градуси и перките работят до втората си степен и почват да въртят по-силно.Защото чувам какви ли не мнения.
Доколкото съм забелязал като се включи климата те започват да въртят не зависимо от градусите ,но после спират или започват по-силно да духат.Много сложно стана я някой да обясни. :oops:


Ти с колко перки/вентилатора си?

Моя е един, при около 90 (и климатик) се включва първата степен

Втората май още не съм я чувал, ама може и да се е включвала, балиго, страшно фучи тая перка.

Апропо, моята Капа никога не вдига 90 по термометър, винаги крепи температурата около 85 градуса.

_________________
Volvo XC90 D5 '06

Alfa Romeo Spider 2.0 '90

Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02

ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00

ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Юли 2006, 23:09 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
С два вентилатора е ,но кога се включват не съм обърнал внимание и сега се интересувам за да не ми сложат някой друг датчик.И при мен повече от 85 градуса(малко преди средата) не е вдигала ,но днес отиде на дебелата чертичка след средата ,а вентилатори не се включиха.Тази чертичка на колко градуса е не знам.
Никой ли не знае точно кога се включват тези перки и какво общо имат с климатика. :( Първа,втора степен кога и как включват и изключват.

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Юли 2006, 12:59 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Ное 2005, 13:04
Мнения: 794
Местоположение: София, Лом
Кара: Citroen C5 III '11 2.0 HDI 163 HP
При мен се включват на 105 и на 95 се изключват.

Първа степен не ми работи, защото е изгорял реостата.

п.с.Някой да знае къде да намеря такъв реостат.Казаха ми, че не можел да се запои.

_________________
Kappa '96 2.4TDS-ex
Lybra '03 2.4 JTD 150 HP-ex

Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Юли 2006, 13:13 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13
Мнения: 5736
Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
Ами да си кажа и аз мнението, значи 1-ва степен е веднага след като включиш климатика, или ако не е включен някъде около средата на скалата (незнам колко грауса е това) или по-точно една чертичка след средата, за 2-ра степен незнам, никога не съм стигал до нея без оглед на задръстването, седял съм и над 90 минути... Но да не забравяме, че аз съм с попрецакан термостат...

п.с. Сега правя масирано проучване дали се внасят Behr за нашите автомобили, поръчал съм да ми намерят, цената ще е около 100 лева. Има Vernet, които са около 80/85 лева, но не ми вдъхват доверие, има и някакви "италиански" около 60/65 лева, ако намеря друго ще кажа...

_________________
Изображение
Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Изображение
Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97
Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
Изображение
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Юли 2006, 14:37 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
mariobg написа:
п.с. Сега правя масирано проучване дали се внасят Behr за нашите автомобили, поръчал съм да ми намерят, цената ще е около 100 лева. Има Vernet, които са около 80/85 лева, но не ми вдъхват доверие, има и някакви "италиански" около 60/65 лева, ако намеря друго ще кажа...


Аз купих Behr за 16V-то ... 85 лв. от Ауто+ .... не съм доволен!:( Ама аз съм си виновен като не погледнах че е за 82 градуса... много се бях озверил от липсата на такъв из варненските магазини и ...!:) Зимата стига до 70 градуса и от там нагоре мноого бавно!:( Лятото е ОК!;) Не знам какъв е критерия за "хубав" термостат, но предполага - да отваря когато трябва и да не се скапва бързо!;)
..една година не се е скапал...
А, и още нещо... това което ми дадоха по каталог... имаше леека разминавка!:) Единия отвор за датчик не беше разпробит, ходих и на стругар!:)

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Юли 2006, 20:00 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
Значи перките не работеха ,защото се беше разтопило релето за втората степен.Това реле се намира на левия калник в един блок с бушони и други релета.Добре,че гледам уредите,защото реле за 5лв щеше да направи голяма беля.Между другото ми казаха,че това е често срещан проблем при капа и се прецаква целия блок.Не знам бензиновите имат ли го и дали е същия. :wink:

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Юли 2006, 22:21 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 13 Май 2005, 07:56
Мнения: 385
Местоположение: Пловдив
От цялата дискусия разбрах, че дизеловата Капа е с две перки.

_________________
Ланча Капа 2.0 20V, 155 к.с., '98, бензин/метан


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 9 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов