|
Loading
Страница 1 от 1 [ 9 мнения ]
Автор |
Съобщение |
Paco_76
|
Заглавие: Неработещи перки Публикувано на: 11 Юли 2006, 18:28 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Днес не се включиха перките в най-голямото задръстване в центъра и капата покачи градусите.Аз я усетих и не съм я прегрял,но имам питане.В другата тема не открих точен отговор.Понеже не съм обръщал достатъчно внимание до сега за степените някой да ми обясни.
При две степени на перките кога се включва първата при пускане на климатика или при определени градуси и перките работят до втората си степен и почват да въртят по-силно.Защото чувам какви ли не мнения.
Доколкото съм забелязал като се включи климата те започват да въртят не зависимо от градусите ,но после спират или започват по-силно да духат.Много сложно стана я някой да обясни.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
i_v_ivanov
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Юли 2006, 21:29 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36 Мнения: 2804 Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799 http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
|
Точно - така - както го пишеш.
Първа степен ти включва при 93 или включен климатик.
Втора - над 97.
_________________ ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"
|
|
|
|
|
pinko
|
Заглавие: Re: Неработещи перки Публикувано на: 11 Юли 2006, 21:52 |
|
Регистриран на: 06 Авг 2005, 19:07 Мнения: 539 Местоположение: София
|
Don_Pakito написа: Днес не се включиха перките в най-голямото задръстване в центъра и капата покачи градусите.Аз я усетих и не съм я прегрял,но имам питане.В другата тема не открих точен отговор.Понеже не съм обръщал достатъчно внимание до сега за степените някой да ми обясни. При две степени на перките кога се включва първата при пускане на климатика или при определени градуси и перките работят до втората си степен и почват да въртят по-силно.Защото чувам какви ли не мнения. Доколкото съм забелязал като се включи климата те започват да въртят не зависимо от градусите ,но после спират или започват по-силно да духат.Много сложно стана я някой да обясни.
Ти с колко перки/вентилатора си?
Моя е един, при около 90 (и климатик) се включва първата степен
Втората май още не съм я чувал, ама може и да се е включвала, балиго, страшно фучи тая перка.
Апропо, моята Капа никога не вдига 90 по термометър, винаги крепи температурата около 85 градуса.
_________________ Volvo XC90 D5 '06
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Юли 2006, 23:09 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
С два вентилатора е ,но кога се включват не съм обърнал внимание и сега се интересувам за да не ми сложат някой друг датчик.И при мен повече от 85 градуса(малко преди средата) не е вдигала ,но днес отиде на дебелата чертичка след средата ,а вентилатори не се включиха.Тази чертичка на колко градуса е не знам.
Никой ли не знае точно кога се включват тези перки и какво общо имат с климатика. Първа,втора степен кога и как включват и изключват.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
chenka
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Юли 2006, 12:59 |
|
Регистриран на: 02 Ное 2005, 13:04 Мнения: 794 Местоположение: София, Лом
Кара: Citroen C5 III '11 2.0 HDI 163 HP
|
При мен се включват на 105 и на 95 се изключват.
Първа степен не ми работи, защото е изгорял реостата.
п.с.Някой да знае къде да намеря такъв реостат.Казаха ми, че не можел да се запои.
_________________ Kappa '96 2.4TDS-ex Lybra '03 2.4 JTD 150 HP-ex
|
|
|
|
|
mariobg
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Юли 2006, 13:13 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13 Мнения: 5736 Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
|
Ами да си кажа и аз мнението, значи 1-ва степен е веднага след като включиш климатика, или ако не е включен някъде около средата на скалата (незнам колко грауса е това) или по-точно една чертичка след средата, за 2-ра степен незнам, никога не съм стигал до нея без оглед на задръстването, седял съм и над 90 минути... Но да не забравяме, че аз съм с попрецакан термостат...
п.с. Сега правя масирано проучване дали се внасят Behr за нашите автомобили, поръчал съм да ми намерят, цената ще е около 100 лева. Има Vernet, които са около 80/85 лева, но не ми вдъхват доверие, има и някакви "италиански" около 60/65 лева, ако намеря друго ще кажа...
_________________ Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97 Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Юли 2006, 14:37 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
mariobg написа: п.с. Сега правя масирано проучване дали се внасят Behr за нашите автомобили, поръчал съм да ми намерят, цената ще е около 100 лева. Има Vernet, които са около 80/85 лева, но не ми вдъхват доверие, има и някакви "италиански" около 60/65 лева, ако намеря друго ще кажа...
Аз купих Behr за 16V-то ... 85 лв. от Ауто+ .... не съм доволен!:( Ама аз съм си виновен като не погледнах че е за 82 градуса... много се бях озверил от липсата на такъв из варненските магазини и ...!:) Зимата стига до 70 градуса и от там нагоре мноого бавно!:( Лятото е ОК!;) Не знам какъв е критерия за "хубав" термостат, но предполага - да отваря когато трябва и да не се скапва бързо!;)
..една година не се е скапал...
А, и още нещо... това което ми дадоха по каталог... имаше леека разминавка!:) Единия отвор за датчик не беше разпробит, ходих и на стругар!:)
_________________ LANCIA - начин на мислене
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Юли 2006, 20:00 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Значи перките не работеха ,защото се беше разтопило релето за втората степен.Това реле се намира на левия калник в един блок с бушони и други релета.Добре,че гледам уредите,защото реле за 5лв щеше да направи голяма беля.Между другото ми казаха,че това е често срещан проблем при капа и се прецаква целия блок.Не знам бензиновите имат ли го и дали е същия.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
duw
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Юли 2006, 22:21 |
|
Регистриран на: 13 Май 2005, 07:56 Мнения: 385 Местоположение: Пловдив
|
От цялата дискусия разбрах, че дизеловата Капа е с две перки.
_________________ Ланча Капа 2.0 20V, 155 к.с., '98, бензин/метан
|
|
|
|
|
|
Страница 1 от 1 [ 9 мнения ]
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта |
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|