Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa




 Страница 1 от 1 [ 18 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Прекъсване 2.0 20V
 Мнение Публикувано на: 01 Мар 2012, 21:30 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
Колеги, вече се виждам в чудо.
Какво прави колата:
При тръгване и наберане до към 2500-3000 обр мотора тъпче, присецва, все едно някой цилиндър не пали. Това става по-слабо на бензин и по-силно на газ. Понякога проблема изчезва, но за много кратко.
Случва се както работи на празен ход да започне да прекъсва - най често, да не кажа винаги е 4-ти цилиндър. Докато прекъсва съм откачвал щекера на бобината и съм закачвал друга - има искра. Т.е. когато прекъсва има искра но не пали сместа.

До момента е правено:
пълна профилактика на главата,
ангренаж, зацепен с пети
свещи Екюем на 15-20к км
бобини с 2-ра ръка
Пробно е сменяно ЕКУ-то
Диагностика с ФЕС - всичко е ок

Забележка:
Бобините ми и тези които съм слагал не отговарят на стойностите от аутодатата. Ако може да и се вярва, съпротивлението между извода за свещта и средния пин трябва да е около 8500 Ома (8,5кОм). Такава бобина по моргите не открих, дори и нова ЕПС не отговаря. Съпротивлението на бобините ми в едната посока отива на към 35 000 000 Ома(35МОм)

Казвайте какво да правя!

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване 2.0 20V
 Мнение Публикувано на: 01 Мар 2012, 21:48 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2007, 12:17
Мнения: 4278
Местоположение: Пазарджик,Враца
Кара: Lancia
Асене,ако си минал с Еквиема 20К то на първо место се насочи натам.Когато взех Капата на нея се оказа че са точно тази марка свещи.Смених ги със същите като марка и № и да си призная на около 20К започнаха да сдават багажа...Минах на NGK и до момента никакви проблеми!По натам съм се замислил да и кача едни Дензо Иридиум и да забравя!

_________________
Изображение
LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000 LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000 LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp Grande Punto 1.2 LPG
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=8463


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване 2.0 20V
 Мнение Публикувано на: 05 Мар 2012, 00:28 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
Малко развитие -
монтирах иридиеви свещи - нещата се пооправиха, но не напълно.
Прекъсване се появява по-рядко.
Подозирам че в бобините има пробиви, т.к. докато работи на празен ход, при свален капак на ЕКУ-то чувам тихо цъкане от към силовите транзистори.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване 2.0 20V
 Мнение Публикувано на: 10 Мар 2012, 00:44 
Offline

Регистриран на: 06 Май 2010, 00:02
Мнения: 3
Колега,имах подобен проблем.Даже като спра на кръстовище и не мога да тръгна ако не я изфорсирам.Само че мойта зе и да гърми в смукателния колектор.Та смяна на бубини,свещи и проверка на кабели.Решението-смучеше въздух от гуменото уплатнение,което е в долната част на пластмасовата тръба на дебитомера.Там дето влиза в капака на въздушния филтър.Уплътнението като цяло е здраво и като го натиснеш е еластично.ама от вътрешната страна се одървило.Намазах тънко със силикон за проба преди да купа ново,и го нанизах на тръбата.Трети ден карам и колата е друга.Няма прекъсване и е много-много по пъргава и не е гръмнала нито веднъж.
Дано да съм помогнал.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване 2.0 20V
 Мнение Публикувано на: 11 Мар 2012, 12:02 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 21 Юни 2011, 14:34
Мнения: 72
Кара: Lancia Kappa, 2.0 20V без VIS
Само да кажа че ако здрава бобина ти дава 8,5кОма а другата ти дава 35МОма това е страшно голяма разлика. В МегаОма почти няма елементи за масово ползване. Без да се правя на остроумен съвета ми е да пробваш с някоя пробвана (читава). Успех.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване 2.0 20V
 Мнение Публикувано на: 24 Мар 2012, 21:12 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
Колеги, пак се почна. Върнах иридиевите свещи, като преди това ги почистих и регулирах на 0.9 мм по спомен. Около месец карах без грижи и от скоро пак се почна.
Проверих всички кабели до бобините - наред са, пусках 4А ток през тяхр няма проблем. Визуално проверих и кабелния сноп, там, където влиза в купето - няма скъсана изолация.
На мястото на 4-та бобина сложих такава от Ровер - за малко се оправи и с нея го направи.
Преди малко започна да прекъсва, свалям болтовете на бобината и я дръпвам нагоре. Като се изхлузи се чува ритмечното пукане на искрата. Даже я извадих цялата - допрях я до корпус и прескача искра - пълзи по лулата.

Минавам на бензин, прекъсването изчезва. после пак на газ - не прекъсва. При каране с ниски обороти (1500) и натискане на педала на газта за да ускори се усеща придръпване.
Явно нещо става на свещите, че на искрата и е по лесно да прскочи от всякъде другаде, но не и на този цилиндър - 4-ти.
Качвам снимка на старите свещи.


Прикачени файлове:
IMG_1856.JPG
IMG_1856.JPG [ 218.6 KiB | Прегледано 8054 пъти ]

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване 2.0 20V
 Мнение Публикувано на: 25 Мар 2012, 16:21 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 09 Юли 2009, 08:47
Мнения: 78
Местоположение: София
Кара: Lancia Libra 2.0 20v
Аз го имах същия проблем.Поставих газова и след една седмица почнаха да ми избиват свещите една след друга,и аз като тебе започнах с бубините,ама без ефект и преди десетина дни си купих свещи за газ по 5лв. с междуелектродно разстояние 0.7мм и колата направо заспа.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване 2.0 20V
 Мнение Публикувано на: 25 Мар 2012, 20:44 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 04 Апр 2008, 19:15
Мнения: 239
Местоположение: София
колегата shak може да се окаже прав.след смяна на свещите и при мен всичко потръгна.

_________________
Lancia DEDRA 1.8/105-1992
Fiat TIPO 1.4/71-1992


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване 2.0 20V Решение
 Мнение Публикувано на: 01 Апр 2012, 22:43 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
Най на края открих логично обяснение на проблема с прекъсването на 4-ти цилиндър.
Преди 1 седмица смених свещите за 3-ти път - чисто нови НЖК, ефект имаше - цяла седмица е возя без забележки, без прекъсвания до днес. Както си работи започна да прекъсва. Отворих капака и установих 4-ти цилиндър. Чуваше се и едно цъкане като от прескачане на искра, но установих че идва от бензиновия инжектор на същия цилиндър, откачих го и прекъсването изчезна - диагноза - симулатор на инжекторите. Това устройство ми отвори доста работа докато го открия. Няма да го сменям, а ще си направя нов.

За обобщение:
прекъсване на 4-ти цилиндър (само на газ), което се появява и изчезва когато си иска
придръпване при ускорение, повишен разход

Адекватно решение - смяна на симулатора, смяна на свещи и бобини,

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване 2.0 20V
 Мнение Публикувано на: 11 Мар 2015, 16:25 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 23 Май 2009, 22:21
Мнения: 438
Местоположение: София, ОвчаКупел
Кара: 2.0 20V 155bhp
Да съживя малко темата.

Мисля да си сменя свещите. С обикновена газова съм.

Сменял съм ги преди 2 години свещите и са NGK, едноискрови 0,5mm, но мисля, че вече им е време.

Какви ще ми препоръчате да сложа?
Пак едноискрови или дву/три, какви mm?

По принцип до колкото пише в инструкциите (AutoDATA) свещите трябва да са :
-двуискрови Шампион RC7BMC с 0,5 mm
-триискови Беру UXF56
-двуискрови NGK BKR6EKC - 0,9 mm

Чел съм, че за каране на газ по-добре да са едноискрови и с по-малко (ниско) термо число.

Та какво ще ми препоръчате?

_________________
Lancia Kappa, 2.0 20V 5C V.I.S. 156hp 97y.
POWER DRIVE Transmission


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване 2.0 20V
 Мнение Публикувано на: 11 Мар 2015, 18:51 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2007, 12:17
Мнения: 4278
Местоположение: Пазарджик,Враца
Кара: Lancia
Над 170К вече само на газ и само с това което излиза по рамата карам/и препоръчвам/ Капата- дву-полюсни NGK!
Всичко друго е....

_________________
Изображение
LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000 LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000 LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp Grande Punto 1.2 LPG
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=8463


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване 2.0 20V
 Мнение Публикувано на: 11 Мар 2015, 19:28 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
Каквито са ти дадени по книжка! Независимо от газта. НЖК,малко скъпички са ни за модела,ама с оригиналните се родих след разни заместители.

_________________
Vectra 1.4`90 - Х
Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х
Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х
Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х
Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X
Lancia Lybra 2.0 VIS`01


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване 2.0 20V
 Мнение Публикувано на: 11 Мар 2015, 21:15 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2010, 12:25
Мнения: 156
Местоположение: София
И аз съм за NGK-то. На мен по каталог ми дадоха 3 електродни, които сложих след монтажа на газовата и колата заспа. Вече почти 10 000 без проблеми. Предишната Капа беше също с НГК дето не си знаеха километрите и бачкаше супер.

_________________
Lancia Kappa, 2.0 20v, 147hp, 1996г. - бивша
Lancia Kappa, 2.0 20v, 155hp, 2000г. - настояща =)
Mercedes C350, W203, AMG пакет - страшен кеф!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване 2.0 20V
 Мнение Публикувано на: 12 Мар 2015, 18:06 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 23 Май 2009, 22:21
Мнения: 438
Местоположение: София, ОвчаКупел
Кара: 2.0 20V 155bhp
Какво ще кажете за тези?
http://www.autopower.bg/%D0%B7%D0%B0%D0 ... escription

Дават ги че са за пропан бутан.

А иначе намерих NGK тези по каталог за 10 лв. броя.

_________________
Lancia Kappa, 2.0 20V 5C V.I.S. 156hp 97y.
POWER DRIVE Transmission


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване 2.0 20V
 Мнение Публикувано на: 13 Мар 2015, 12:33 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 23 Май 2009, 22:21
Мнения: 438
Местоположение: София, ОвчаКупел
Кара: 2.0 20V 155bhp
Да ви кажа, че поръчах тези NGK, които дават по каталог.
Като ги монтирам ще пиша отзив.
Мерси за мненията :-)

_________________
Lancia Kappa, 2.0 20V 5C V.I.S. 156hp 97y.
POWER DRIVE Transmission


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване 2.0 20V
 Мнение Публикувано на: 14 Мар 2015, 14:44 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 23 Май 2009, 22:21
Мнения: 438
Местоположение: София, ОвчаКупел
Кара: 2.0 20V 155bhp
Свещите NGK, които са по каталог, купих и сложих са супер.
Днес ги монтирах и веднага усетих разликата. И преди бях с NGK, едноелектордни за газ (не че има повече от една искра де), но тези са друго нещо.

Оказа, се че една от лулите ми се е спукала на едно място. За сега я "закърпих", но другата седмица ще търся.

До колкото съм чел нашите бубини са едно цяло с лулата, но имало метод да се сложи само лулата.

Ще се чете пак из форумчето ни :-)

_________________
Lancia Kappa, 2.0 20V 5C V.I.S. 156hp 97y.
POWER DRIVE Transmission


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване 2.0 20V
 Мнение Публикувано на: 14 Мар 2015, 20:01 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
Има от БМВ,или нещо подобно,а май вече и се продавали за нашите модели,аз на едната бубина съм с лула подобна на градински маркуч.Засега нямам проблеми.Предполагам се продава тази изолация по магазините за електроника. И честито за свещите,имало защо да има свещи за модела :)

_________________
Vectra 1.4`90 - Х
Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х
Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х
Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х
Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X
Lancia Lybra 2.0 VIS`01


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Прекъсване 2.0 20V
 Мнение Публикувано на: 14 Мар 2015, 22:21 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 23 Май 2009, 22:21
Мнения: 438
Местоположение: София, ОвчаКупел
Кара: 2.0 20V 155bhp
Аз мисля да го направя в понеделник с термосвиваем слаух от за едни кабели високо напрежение (специализирани материали от работа).
А иначе за вещите мога да кача един файл, който е от BOSH за избор на свещи при работа на газ. От него/по него съм избирал преди свещи.


Прикачени файлове:
BOSH LPG Sparks-GUIDE.pdf [457.38 KiB]
277 пъти

_________________
Lancia Kappa, 2.0 20V 5C V.I.S. 156hp 97y.
POWER DRIVE Transmission
Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 18 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов