i_v_ivanov написа:
iskrendg написа:
Навъртял съм 165 000 км. с моята капа и винаги съм слагал Селения в началото Голд после 20К след 15 000км. почват да чукат повдигачите на студено и значи е за смяна, това когато колата е под лек наклон пред гаража ми и не е палена 4-5 дена. Обикновенно се случва след 15 000км. след което го сменявам. до сега поне 12 пъти съм го сменявал. И да кажа, че никога не е имало загуба на масло от тоя двигател, въпреки, че 200км/ч доста често ги вижда а редовната и скорост е 140-150 за толкова км. само скоростите не издържаха и сложих дизелова кутия.
СЕЛЕНИЯ - ясно ... ама темата е за ЕВТИНО масло!
За мен това е евтино иначе на купето слагам Селения Рейсинг което мисля, че вече е скъпо
Всичко друго евтино за мен е гавра с автомобила.