Автор |
Съобщение |
maxuel82
|
Заглавие: Re: Несъвпадат белезите на ангренажа 2.4 ТДС Публикувано на: 20 Юни 2011, 21:36 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
Това обяснява защо колата не пуши колкото да я форсирам ! Разхода в града (за Пловдив) е около 8 -8.5л/100 км. вече 2 пъти я засичам !Но за сметка на това не върви ! Ще си го оставя така , със скъсани кабели !
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: Несъвпадат белезите на ангренажа 2.4 ТДС Публикувано на: 01 Дек 2014, 22:40 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
Карах скоро Капа 2,4 ТДС(като моята) и останах очуден как върви ! Абе много върви , нищо общо с моята ! След като оправих ЕГР-а и вървенето се пооправи не съм пипал нищо докато не покарах капата на един колега ! Сега си мисля ,че точно проблема е в "грешно зацепена" ГНП . Мисля да сваля ремъка и да презацепя да видим какво ще стане ! Иначе в аутодатада са описали това зацепване с изместване на 10 зъба ,но доколкото разбирам преди да се сложи нов ремък трябва да се презацепи по белезите !!! Прикачени файлове:
2.4 TDS.jpg [ 314.75 KiB | Прегледано 5304 пъти ]
Прикачени файлове: |
TDS 1.jpg [ 230.11 KiB | Прегледано 5304 пъти ]
|
TDS.jpg [ 251.95 KiB | Прегледано 5304 пъти ]
|
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Несъвпадат белезите на ангренажа 2.4 ТДС Публикувано на: 01 Дек 2014, 23:12 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
темата е стара, но белезите които гледаш са тотално сбъркани
белега на коляновият вал се поставя на около 9 часа и то по вертикала на двигателят защото двигателя е наклонен леко напред и там на помпата е срещу положният белег
също така на самият ангренажен ремък има едни напречни бели ленти тази която е най-близо да надписите трябва да съвпада на коляновия вал другите на разпределителният и на помпата
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: Несъвпадат белезите на ангренажа 2.4 ТДС Публикувано на: 01 Дек 2014, 23:58 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
hf hpe написа: белезите които гледаш са тотално сбъркани
белега на коляновият вал се поставя на около 9 часа и то по вертикала на двигателят защото двигателя е наклонен леко напред и там на помпата е срещу положният белег
също така на самият ангренажен ремък има едни напречни бели ленти тази която е най-близо да надписите трябва да съвпада на коляновия вал другите на разпределителният и на помпата Т.е да се ръководя от белезите върху ремъка Прорезчето (1 на снимката ) ли е белега или пъпката (2) кой трябва да сочи "9 часа " ? Иначе, при мен точно в това положение както са белезите на снимката съвпада и белега на разпределителния вал,а белега на шайбата на ГНП-то е с 10 зъба назад спрямо белега на корпуса !!!
Прикачени файлове: |
Picture%20004.jpg [ 68.87 KiB | Прегледано 5299 пъти ]
|
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Несъвпадат белезите на ангренажа 2.4 ТДС Публикувано на: 02 Дек 2014, 22:26 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
белият белег на колелото, който ти си номерирал с 1 трябва да сочи горе долу червената черта която съм сложил аз
Прикачени файлове: |
Picture%20004.jpg [ 41.75 KiB | Прегледано 5287 пъти ]
|
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: Несъвпадат белезите на ангренажа 2.4 ТДС Публикувано на: 02 Дек 2014, 23:30 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
hf hpe написа: белият белег на колелото, който ти си номерирал с 1 трябва да сочи горе долу червената черта А белезите на зъбните колела на разпределителния вал и ГНП-то предполагам трябва да съвпадат с белезите по корпуса ??? То за тази цел си има инструмент ама незнам дали си заслужава да го правя ,а и дали ще е точния инструмент
Прикачени файлове: |
fixator.jpg [ 137.42 KiB | Прегледано 5281 пъти ]
|
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Несъвпадат белезите на ангренажа 2.4 ТДС Публикувано на: 03 Дек 2014, 22:12 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
да инструмента е този но не ти трябва белезите на помпата и на разпределителният вал трябва да съвпаднат с корпусите
както ти казах също така на ремъка има бели черти които застават точно на белезите
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: Несъвпадат белезите на ангренажа 2.4 ТДС Публикувано на: 12 Дек 2014, 19:43 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
Възможно ли е ангренажното колело на ГНП-то да не това което трябва да е ? Имам предвид ,че ако белега на колелото съвпада с белега на корпуса болтовете с които се законтря се разминават !Ако се сложи така, че болтовете да могат да се навият белега се измества с 3 зъба назад спрямо белега на корпуса ! Реших да извадя колелото на ГНП-то , за да видя дали не е превъртяло ,оказа се, че я няма шпонката ,малка е вероятността аз да съм я изгубил докато съм вадил колелото защото внимавах ! Иначе ето как беше зацепена преди да сваля ремъка Прикачени файлове:
SNV81122.JPG [ 304.68 KiB | Прегледано 5243 пъти ]
Прикачени файлове:
Remak.jpg [ 279.32 KiB | Прегледано 5243 пъти ]
Прикачени файлове:
KV.jpg [ 380.13 KiB | Прегледано 5243 пъти ]
Те това е ,дали е била правилно зацепена -- според мен НЕ ! Ето тук я няма шпонката Прикачени файлове:
SNV81126kolelo.jpg [ 314.17 KiB | Прегледано 5243 пъти ]
Дали да търся ангренажно колело от друга капа ,та дано си дойде на мястото и белега и болтовете ??? Утре ще я зацепя по белезина на ремъка пък да видим какво ще стане !! Мисля си дали да не сваля дюзата на 1-ви цилиндър за да видя къде е белега на КВ когато муталото е на ГМТ
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Несъвпадат белезите на ангренажа 2.4 ТДС Публикувано на: 12 Дек 2014, 21:25 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
като си тръгнал виж дали и шпонката на ангранажното колело на коляновият вал не е заминала с времето е не често, но все пак срещан проблем, особено ако е развивано и навивано с пистолет и определено си оправи шпонката на колелото на помпата
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: Несъвпадат белезите на ангренажа 2.4 ТДС Публикувано на: 12 Дек 2014, 22:17 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
Шпонката за колелото ан ГНП-то е купена ! А колелото на КВ с нормална или обратна резба е ???
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Несъвпадат белезите на ангренажа 2.4 ТДС Публикувано на: 13 Дек 2014, 00:13 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
коолото няма резба болта е с обратна
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: Несъвпадат белезите на ангренажа 2.4 ТДС Публикувано на: 13 Дек 2014, 00:31 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
hf hpe написа: коолото няма резба Да де, аз това имах предвид А защо като сложа двата болта М6 които законтрят колелото на ГНП-то, белега на колелото не съвпада с белега на корпуса ??
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: Несъвпадат белезите на ангренажа 2.4 ТДС Публикувано на: 13 Дек 2014, 23:29 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
Днес цял ден се занимавам с ремъка ! Най -напред го зацепих както ми каза - белезите на колелата на ГНП и РВ да съвпадат с белезите на корпуса, а белега на КВ да сочи 9 часа , но клапаните и буталата се срещат т.е. не е този начин ! Реших че може да не е точно на "9 часа " и преместих зъб напред ,после зъб назад но не става ! След това зацепих както са описали в аутодатата а то е - "Сравнете положението на белега на колелто на помпата с шпонковия канал !Ако белега е изместен 6 зъба от шпонковия канал - подравнете белега на колелото на помпата с корпуса на ГНП-то!Или 3 зъба напред спрямо белега на корпуса ! 2. По същия начин се проверява и колелото на РВ !При мен белега на колелтото беше изместен 16 зъба спрямо шпонковия канал ! Белега трябва да бъде позиционоран 6 зъба назад спрямо белега на капака или 3 зъба напред спрямо долния ръб на капака на цилиндровата глава ! Пина (демек пъпката) на КВ трябва да сочи 6 часа !И така зацепих ,естествено превъртях на ръка 4 пъти и запалих , но при това зацепване страшно много тракаше , все едно имаше много аванс ! Накрая нямах нито сили нито нерви да се разправям повече и я зацепих както си беше и си сложих стария ангренажен ремък, а новия го върнах в магазина ! Сега пък като карам запояна да изписва " Avaria impianto controlo motore" изчезва за малко и пак се появява !!!
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: Несъвпадат белезите на ангренажа 2.4 ТДС Публикувано на: 15 Дек 2014, 19:44 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
Има ли начин да се разбере кога буталото на 1-ви цилиндър е на ГМТ ? Че като сваля свеща или дюзата има предкамера и неможе да се види или бръкне до буралото ! На демферната шайба има белег, а на капака цифри и скала от 0 до 30 ! Това доколкото знам е аванса и се гледа със Стробоскоп ъгъла на предварение и това е спрямо 1-ви цилиндър ,следователно когато белега на демферната шайба сочи 0 (нула) буталото на 1-ви цилиндър трябва да е на ГМТ ???
|
|
|
|
|
lubo_Y10
|
Заглавие: Re: Несъвпадат белезите на ангренажа 2.4 ТДС Публикувано на: 16 Дек 2014, 23:14 |
|
Регистриран на: 13 Ное 2008, 22:45 Мнения: 715 Местоположение: Пловдив 06 Тракия
Кара: Lancia-Y10 AGU Zavoli Голф 3 1.8
|
Ima kato si slozis KV na belega-togava 1 i 4 sa v GMT /gorna martva tocka/...RV si go slagai i nego kadeto trebva da ne s4upis motora p.p.. pak blokna fonetika i praskam na maimunica Za takova prestyplenie me bannaha do jivot bez pravo na objalvane fiatajiite...e i za oste nesto necenzurno Появи ми се кирилицата. Също така провери отзад на маховика може да имаш белези за ГМТ и за някакви центровки Белега на маховика срещу най дългия шип е ГМТ. А за центровка на помпа намери някъф учебник по двигатели за средните училища по автотранспорт и там сигурно пише кога трябва да църка нафта.
_________________ Жигули-74г. под навеса
ЗАЗ 965 SKrap
Жигули-73
Опел капка-85 екс
Лада Самара SKrap
LANCIA Y10-93 1.1i mono
Последна промяна lubo_Y10 на 16 Дек 2014, 23:39, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: Несъвпадат белезите на ангренажа 2.4 ТДС Публикувано на: 16 Дек 2014, 23:37 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
КВ няма белег на корпуса !Днес сложих пак нов ангренажен ремък и зацепих така че белезите на ремъка да съвпадат с белезите по колелата на КВ,РВ и ГНП-то - колата работи ,но компютъта изписва "Avaria impianto controllo motore" и колата неще да върви !!
|
|
|
|
|
lubo_Y10
|
Заглавие: Re: Несъвпадат белезите на ангренажа 2.4 ТДС Публикувано на: 16 Дек 2014, 23:42 |
|
Регистриран на: 13 Ное 2008, 22:45 Мнения: 715 Местоположение: Пловдив 06 Тракия
Кара: Lancia-Y10 AGU Zavoli Голф 3 1.8
|
"КВ няма белег" тва на снимките какво е? Помпата нарочно са и махнали шпонката и са я въртяли наляво и надясно докато запали.
_________________ Жигули-74г. под навеса
ЗАЗ 965 SKrap
Жигули-73
Опел капка-85 екс
Лада Самара SKrap
LANCIA Y10-93 1.1i mono
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: Несъвпадат белезите на ангренажа 2.4 ТДС Публикувано на: 17 Дек 2014, 12:26 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
Белег има на шайбата на КВ, на корпуса няма белег ! Този които е слаган с боя съм го слагал аз преди да сваля ангренажния ремък !Но откак сложих шпонката на гнп-то почна да вкарва грешката !!! Ще пробвам да превъртя помпата по един зъб напред и назад да видим какшо ще стане !!!
|
|
|
|
|
|