stax написа:
Пичове, загледал съм една Каппа 97 г. за купуване, ама ме няма хич по италианските коли. Та на първи оглед:
1. тече гарнитурата на главата - какви парички струва?
2. рейката направо чука - колко струва рециклацията и труда съответно - сваляне и качване?
3. датчика на дроселовата клапа беше направо отрязан - най-вероятно не работи - пари?
Двигателят работеше тихо и спокойно; не гори масло, поне ауспухът не оставя черни сажди; вътре е много запазена; джантите не бяха кой знае какво и гумите не са читави; климатикът работи перфектно. Кажете колко би струвала газова уредба на този двигател? Ремъците и ролките също ми е интересно колко струват?
Добра кола си си избрал.
1. Гарнитурата на главата е евтина, не се притеснявай.
2. Рециклирането на рейката около 150 лв, труда според зависи. Но ако само чука, а не тече, май трябва да смениш корм. накрайници, четирите са около 50 лева без труда.
3. Кой датчик точно?
Аз съм с руски газов инжекцион, около 1400 лева е, перфектно работи, върви като на бензин и гори колкото на бензин.
Тоя двигател трудно се спогажда с обикновена газова, заради променливото газоразпределение и ВИС-а
Ремъци и ролки барабар с труда около 500 лева.
Най-добре я закарай във Вантотрейд да я погледнат, най-вече брадатия Явор да я преслуша, да я върже на екзаминера, Капата сичко сама ще си каже.