Автор |
Съобщение |
pinko
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Фев 2006, 23:27 |
|
Регистриран на: 06 Авг 2005, 19:07 Мнения: 539 Местоположение: София
|
mimo2 написа: Пробвах да остраня куплунга от дебитомера и работата на двигателя не се промени,но да отбележа колата беше топла ,ако това има значение.Другото което останових ,че колата се форсира максимо до 6000 оборота и започва да прекъсва,след което ми излиза съобщението което всеки път ми излиза когато запалвам колата мисля ,че беше "неизправност в системата за управление на мотора".Дали тези симптоми които се проявяват отговарят за дебитометара? А наистина сте прави да я закарам на лекар, но се претиснявам да не би да излезнат още една камара проблеми по нея и тогава сън няма да ме улови докато не ги остраня.Така ми е по добре като незнам за скритите проблеми по нея. Но все пак благодаря за идеята която ми предлойихте за дебитомера.
Братко, това съобщение излиза когато си иска и причините за него, ОСВЕН дебитомера, могат да бъдат още поне 20-30 вида грешки по запалването и впръскването на гориво, при мен се появява при работа на празен ход на газ(при вдигане на оборотите изчезва) и се дължи на това, че ламбда сондата усеща бедна смес.
Кво си се хванал като удавник за сламка за тоя дебитомер???
_________________ Volvo XC90 D5 '06
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99
|
|
|
|
|
kappist
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Фев 2006, 11:31 |
|
|
И моята Карра има абсолютно същия проблем отскоро. Струва ми се, че при мен това се получи след като сипвах добавка в горивото за почистване на инжекторите. Бих искал да попитам: възможно ли е по тази причина вместо да са се почистили инжекторите те да са се запушили.
|
|
|
|
|
pinko
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Фев 2006, 11:36 |
|
Регистриран на: 06 Авг 2005, 19:07 Мнения: 539 Местоположение: София
|
kappist написа: И моята Карра има абсолютно същия проблем отскоро. Струва ми се, че при мен това се получи след като сипвах добавка в горивото за почистване на инжекторите. Бих искал да попитам: възможно ли е по тази причина вместо да са се почистили инжекторите те да са се запушили.
Трудно е да се каже така, без диагностика. Според мен е възможно, но е малко вероятно.
Отиди във Вантотрейд да вържат колата на компютъра и всичко ще се изясни.
Може и при Шефа да идеш, и той има необходимото оборудване.
_________________ Volvo XC90 D5 '06
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99
|
|
|
|
|
kappist
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Фев 2006, 17:36 |
|
|
До Рinkо! Благодаря ти за мнението и дано не звучи много бунашки, ама дай някакво инфо за "Шефа" като адрес, телефон.
|
|
|
|
|
tinalex
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Фев 2006, 23:54 |
|
|
Кандидат на HF науките |
|
|
Регистриран на: 24 Фев 2006, 17:21 Мнения: 726 Местоположение: София 15 Младост
|
Колега, имах такъв проблем.Обиколих сервиэителНакрая свалих дюэите и ги иэмих/ултраэвук/.Веднага се оправи.
|
|
|
|
|
andji1
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Мар 2006, 14:33 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 31 Май 2005, 10:42 Мнения: 72 Местоположение: София
|
tinalex написа: Колега, имах такъв проблем.Обиколих сервиэителНакрая свалих дюэите и ги иэмих/ултраэвук/.Веднага се оправи.
Здрасти,
Явно масово се явява този проблем, и всеки търси какви ли не решения.
Къде извърши тази процедура, и колко ти излезе?
Мерси предварително!
|
|
|
|
|
tinalex
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Мар 2006, 21:24 |
|
|
Кандидат на HF науките |
|
|
Регистриран на: 24 Фев 2006, 17:21 Мнения: 726 Местоположение: София 15 Младост
|
BOSH сервиз/Искърско шосе,до стария техномаркет Европа/.40 лева с демонтаж и монтаж.
|
|
|
|
|
bobo
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Мар 2006, 01:16 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2005, 00:22 Мнения: 78 Местоположение: София
|
Колеги каппа 2.0 е с мотроник 2.10.3, който е доста сложен и както казаха колегите има хиляди вариянти колата да прави номера.
За дебитомера - този мотроник има самообучение, което означава че след дълго каране колата се обучава какви сигнали да очаква от датчиците и така реагира доста по-бързо. Освен това като се самообучи може при повреда да игнорира цели възли като например дебитомер Колата няма да е на 100% адекватна но ще върви.
Относно дюзите мисля че ако е от дюзи колата ще вдигне и над 6000 оборота може да плете да ги вдига бавно но ще ги вдигне
Ако някой се интересува от диагностика да ми пише на лични
_________________
Тия у заводо ако знаят с бат Еньо кво и направихме, ще ни линчуват публично!
Alfa Forever!!!
|
|
|
|
|
toko
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Мар 2006, 16:36 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 12 Апр 2005, 16:39 Мнения: 24 Местоположение: София
|
колеги, карам браво с този мотор и в момента дебитомера не ми работи /установе чрез четец разбира се/. симптомите въобще не са като описаните от вас... няма никакво прекъсване, мотора работи еднакво при всички температури, колата работи относително нормално /но е в аварием режим, както бе споменато леко е спъната и харчи повече/.
_________________ КОЛАТА.... НАРКОТИК НА ЧЕТИРИ КОЛЕЛА!
1996г. фиат браво петак - ламята спаска
|
|
|
|
|
|