Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 03 Юни 2010, 20:14 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23
Мнения: 404
Местоположение: София, Надежда 5
Имам чувството, че уреда между 70 и 90/95 градуса не е верен. Т.е. на 90/95 вече е верен, това по включването на перката го разбирам. Моята се включва когато показва около 95 градуса на първа степен. За втора степен не съм гледал, най-вероятно не е стигала температурата до там.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 03 Юни 2010, 20:37 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 29 Яну 2008, 14:33
Мнения: 97
Местоположение: Перник
напълно си прав колега.
вчера я карах моита на диагностика и при 70гр на таблото на програмата на компа даваше показание 87гр
вече съм спокоен.

_________________
ланчиа карра 2.0


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 03 Юни 2010, 21:29 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23
Мнения: 404
Местоположение: София, Надежда 5
Аз писах и преди, това е грешка на уреда. Т.е. всеки уред след време почва да дава грешки и е нужно да се настрои на ново. А нашите определено не са от най-новите ... не съм го разучвал подробно но или мери ток или напрежение, най-обикновен ампермер или волтмер със специално разграфена скала.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 06 Юни 2010, 12:37 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 06 Юли 2008, 23:35
Мнения: 1149
Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 3.0 V6
И ако не е тайна как се прави тази настройка :) ?

_________________
Lancia Thesis 3.0 V6 - за сега много доволен
EX: Alfa 166 2.5 V6 Автоматик
EX: Lybra 5.20 155hp ComforTronic - прекрасна кола
EX: Kappa 5.20 147hp - любимката ми, но уви беше вече "баба"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 06 Юни 2010, 12:51 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките

Регистриран на: 14 Дек 2007, 02:49
Мнения: 807
Местоположение: София
чесно казано съм забелязал че като спреш колата ( изключиш ) и после дадеш контакт стрелката винаги е на по-високо ниво от това което си я спрял :Р т.е. предполагам че тогава е сравнително точно. Скоро в час пик карах доста и спрях на една бензиностанция да заредя и бях обърнал внимание че като спрях беше малко над средата и беше включило перката, а като се върнах беше още по-нагоре и перката си въртеше де но явно уреда се е бъгнал. :)

_________________
BMW e39 4.4 v8 98 / Lancia Kappa 2.0 20v 96 / [u]Lancia Dedra 1.6mi 92(продадена) [/u]


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 06 Юни 2010, 15:07 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 06 Юли 2008, 23:35
Мнения: 1149
Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 3.0 V6
Не е така. По-нагоре е, защото горещият метал продължава да отдава оплина на вече стоящата на едно място вода.

_________________
Lancia Thesis 3.0 V6 - за сега много доволен
EX: Alfa 166 2.5 V6 Автоматик
EX: Lybra 5.20 155hp ComforTronic - прекрасна кола
EX: Kappa 5.20 147hp - любимката ми, но уви беше вече "баба"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 13 Юни 2010, 19:59 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23
Мнения: 404
Местоположение: София, Надежда 5
Настройката на уреда, се прави в специални лаборатории! Тук и на идея си нямам къде има такива. Другата възможност е да се настрой по време на диагностика по това което показва компа. Но в самия уред с кое точно се настройва не го знам, ако някой знае да каже. Лошото е, че и в двата случая трябва да се свали таблото с уредите.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 14 Юни 2010, 09:42 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19
Мнения: 1692
Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97
Rover 416 GSI - на жената
Симо, няма такова нещо уреда да се разстрой и да не е верен освен ако датчика от който взима инфо да се е скапал.
На диагностика сравняваш двата датчика.
провери си датчика и кабелите - малко вероятно стабилизатора на напрежение в таблото компа да се е скапал и затова да дава грешки. Има такъв проблем и при Ваг групата особено старите пасати. Дядо ми има такъв 89' и той дава на таблото с около 10 градуса по ниско от реалното. В техния форум си има обширна тема за стабилизатора в таблото който е виновен.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 14 Юни 2010, 11:56 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23
Мнения: 404
Местоположение: София, Надежда 5
Жоре може и да си прав, но, че уредите с течение на времето почват да грешат е самата истина. Работил съм с такива уреди и на определен период им се правеха проверки и настройки. Най-малкото вътре е с една спираловидна пружинка на стрелката, която с течение на времето се отпуска. Няма механика която да е вечна ... :D А може и стабилизатова /макар, че въобще не знам къде е/ да дава допълнително грешка.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 16 Юни 2010, 08:37 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19
Мнения: 1692
Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97
Rover 416 GSI - на жената
обикновено стабилизатора е в таблото. А и да някои има и друг стабилизатор които в определени граници държи стрелката почти неподвижна - примерно между 85 и 95 все си седи на 90 обаче когато мине над 95 и бързо става 100. А за износването с времето си прав обаче тов е за уреди подложени на големи усилия и много отговорни измервания - тук 2-3 градуса не са толкова важни (те тея уреди по рождение не са много точни).

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 16 Юни 2010, 09:25 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките

Регистриран на: 14 Дек 2007, 02:49
Мнения: 807
Местоположение: София
Абе нали отчита нещо там ... :) няма проблеми .... като ми се хвърли над средата и половината 1 вечер ме вкара в ебати филма ... :) та и на Жоро ( благодаря за съветите ) звънях ... а то се оказа че глупавата щипка се сдухала и трябваше да я сменя ... е не я смених баш ама вечерта през нас ... режи + нови обувки и от 1 година е супер, не е мръднала :Р

Уреда е важен да го има това че има отклонения от 5-10 градуса мене ме съмнява да има коли дето да е абсолютно точен ... да не говорим за новите дето м/у 70 и 100 го дават 90 ( Форд давам като точен пример ).

иначе добра дискусия си направихме ... :Р Мисля че единствения вариянт е да си вържем едно Покет ПЦ или UMPC да му се качи софт и в реално време да се гледа всичко, пък и ще е газарийка :) Винаги съм искал направя цветен монитора на капата :Р

_________________
BMW e39 4.4 v8 98 / Lancia Kappa 2.0 20v 96 / [u]Lancia Dedra 1.6mi 92(продадена) [/u]


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 16 Юни 2010, 22:16 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23
Мнения: 404
Местоположение: София, Надежда 5
Абе това за монитора да е цветен и аз съм го замислил, но бая зор ще да е защото е течнокристален. Един приятел уж ми обеща да погледне, какво може да се направи но само с това си останах ... :lol:

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 17 Юни 2010, 11:56 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките

Регистриран на: 14 Дек 2007, 02:49
Мнения: 807
Местоположение: София
simo55 написа:
Абе това за монитора да е цветен и аз съм го замислил, но бая зор ще да е защото е течнокристален. Един приятел уж ми обеща да погледне, какво може да се направи но само с това си останах ... :lol:


бе аз съм навит да е с копче и да е обвързан с двд-то дето съм плеснал в колата :) и като го цъкна да дава сигнал от двд-то а иначе от компа на капата :) .... ма грам идея нямам как може да стане :Р

_________________
BMW e39 4.4 v8 98 / Lancia Kappa 2.0 20v 96 / [u]Lancia Dedra 1.6mi 92(продадена) [/u]


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 18 Юни 2010, 22:53 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23
Мнения: 404
Местоположение: София, Надежда 5
Моята не е ВИС иначе бих се пробвал с монитор от Либра и нейния комп. Нали има либра 2.0 ВИС би трябвало да стане с малко ремонт на ел. инсталацията.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 19 Юни 2010, 09:12 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19
Мнения: 1692
Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97
Rover 416 GSI - на жената
колега ако не смениш двигателя мисля че няма да стане - там компа е върху дросела и на някои там е дебитомера дросела (който е електрически контролируем) трябва да смениш педала за газта и още един вагон други несъответствия има (те дори маи самите мотори като желязо не са същите на либрата маи е с по-малка степен на сгъстяване.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 19 Юни 2010, 20:32 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23
Мнения: 404
Местоположение: София, Надежда 5
Жорка не съм чак толкоз навътре но моя така и иначе не е с ВИС и няма хептен как да стане ... сега говорих с един познат дали няма да може да препрограмира надписите на български и обеща да се пробва. Най-много да прецака инфоцентъра и мен с поне 100 лева ... :) Но пък ако стане. лелеее надписи на български в капохода, направо си е екстра !

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 20 Юни 2010, 15:04 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13
Мнения: 5736
Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
simo55 написа:
Жорка не съм чак толкоз навътре но моя така и иначе не е с ВИС и няма хептен как да стане ... сега говорих с един познат дали няма да може да препрограмира надписите на български и обеща да се пробва. Най-много да прецака инфоцентъра и мен с поне 100 лева ... :) Но пък ако стане. лелеее надписи на български в капохода, направо си е екстра !


Колега имам един инфоцентър в мазата, ако се прецакаш ще ти го дам. drunk

_________________
Изображение
Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Изображение
Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97
Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
Изображение
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 20 Юни 2010, 16:29 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките

Регистриран на: 14 Дек 2007, 02:49
Мнения: 807
Местоположение: София
simo55 написа:
Жорка не съм чак толкоз навътре но моя така и иначе не е с ВИС и няма хептен как да стане ... сега говорих с един познат дали няма да може да препрограмира надписите на български и обеща да се пробва. Най-много да прецака инфоцентъра и мен с поне 100 лева ... :) Но пък ако стане. лелеее надписи на български в капохода, направо си е екстра !


Преди да почне да го програмира да направи backup :) и всичко ще е точно. То общо взето само ще пренапише в/у вече съществуващ език.

_________________
BMW e39 4.4 v8 98 / Lancia Kappa 2.0 20v 96 / [u]Lancia Dedra 1.6mi 92(продадена) [/u]


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 20 Юни 2010, 20:17 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23
Мнения: 404
Местоположение: София, Надежда 5
Точно де и той това каза, само трябвало да види как да препрограмира епрома /или нещо такова беше/ А иначе преди да почне ще го накарам да свали всичко записано. Ако стане ще отваряме център за обучаване на капата на български ... cheers

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 02 Ное 2013, 20:50 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09
Мнения: 544
Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
И при мен се прецака термостата ! Днес стрелката на температурата на помръдна и първо си помислих, че се е прецакал датчика ,но като пипнах радиатора разбрах ,че термостата си е "отишъл" ! Явно си му е дошло времето, че като гледам заводските скоби и релефните надписи "ЛАНЧИЯ" явно си е оригиналния заводски ! Какъв термостат да си купя (на коя фирма) или да слагам оригинален -т.е. втора употреба :? ??? Колата е 2.4 ТДС 1996г !

_________________
Изображение
юзербары для форумов


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 3 от 4 [ 75 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов