Автор |
Съобщение |
simo55
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 03 Юни 2010, 20:14 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23 Мнения: 404 Местоположение: София, Надежда 5
|
Имам чувството, че уреда между 70 и 90/95 градуса не е верен. Т.е. на 90/95 вече е верен, това по включването на перката го разбирам. Моята се включва когато показва около 95 градуса на първа степен. За втора степен не съм гледал, най-вероятно не е стигала температурата до там.
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.
|
|
|
|
|
MITE-KAPATA
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 03 Юни 2010, 20:37 |
|
Регистриран на: 29 Яну 2008, 14:33 Мнения: 97 Местоположение: Перник
|
напълно си прав колега. вчера я карах моита на диагностика и при 70гр на таблото на програмата на компа даваше показание 87гр вече съм спокоен.
_________________ ланчиа карра 2.0
|
|
|
|
|
simo55
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 03 Юни 2010, 21:29 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23 Мнения: 404 Местоположение: София, Надежда 5
|
Аз писах и преди, това е грешка на уреда. Т.е. всеки уред след време почва да дава грешки и е нужно да се настрои на ново. А нашите определено не са от най-новите ... не съм го разучвал подробно но или мери ток или напрежение, най-обикновен ампермер или волтмер със специално разграфена скала.
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.
|
|
|
|
|
duronman
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 06 Юни 2010, 12:37 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 06 Юли 2008, 23:35 Мнения: 1149 Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 3.0 V6
|
И ако не е тайна как се прави тази настройка ?
_________________ Lancia Thesis 3.0 V6 - за сега много доволен EX: Alfa 166 2.5 V6 Автоматик EX: Lybra 5.20 155hp ComforTronic - прекрасна кола EX: Kappa 5.20 147hp - любимката ми, но уви беше вече "баба"
|
|
|
|
|
omegaart
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 06 Юни 2010, 12:51 |
|
|
Кандидат на HF науките |
|
|
Регистриран на: 14 Дек 2007, 02:49 Мнения: 807 Местоположение: София
|
чесно казано съм забелязал че като спреш колата ( изключиш ) и после дадеш контакт стрелката винаги е на по-високо ниво от това което си я спрял :Р т.е. предполагам че тогава е сравнително точно. Скоро в час пик карах доста и спрях на една бензиностанция да заредя и бях обърнал внимание че като спрях беше малко над средата и беше включило перката, а като се върнах беше още по-нагоре и перката си въртеше де но явно уреда се е бъгнал.
_________________ BMW e39 4.4 v8 98 / Lancia Kappa 2.0 20v 96 / [u]Lancia Dedra 1.6mi 92(продадена) [/u]
|
|
|
|
|
duronman
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 06 Юни 2010, 15:07 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 06 Юли 2008, 23:35 Мнения: 1149 Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 3.0 V6
|
Не е така. По-нагоре е, защото горещият метал продължава да отдава оплина на вече стоящата на едно място вода.
_________________ Lancia Thesis 3.0 V6 - за сега много доволен EX: Alfa 166 2.5 V6 Автоматик EX: Lybra 5.20 155hp ComforTronic - прекрасна кола EX: Kappa 5.20 147hp - любимката ми, но уви беше вече "баба"
|
|
|
|
|
simo55
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 13 Юни 2010, 19:59 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23 Мнения: 404 Местоположение: София, Надежда 5
|
Настройката на уреда, се прави в специални лаборатории! Тук и на идея си нямам къде има такива. Другата възможност е да се настрой по време на диагностика по това което показва компа. Но в самия уред с кое точно се настройва не го знам, ако някой знае да каже. Лошото е, че и в двата случая трябва да се свали таблото с уредите.
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.
|
|
|
|
|
jorometala
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 14 Юни 2010, 09:42 |
|
Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19 Мнения: 1692 Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97 Rover 416 GSI - на жената
|
Симо, няма такова нещо уреда да се разстрой и да не е верен освен ако датчика от който взима инфо да се е скапал. На диагностика сравняваш двата датчика. провери си датчика и кабелите - малко вероятно стабилизатора на напрежение в таблото компа да се е скапал и затова да дава грешки. Има такъв проблем и при Ваг групата особено старите пасати. Дядо ми има такъв 89' и той дава на таблото с около 10 градуса по ниско от реалното. В техния форум си има обширна тема за стабилизатора в таблото който е виновен.
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
|
|
|
|
|
simo55
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 14 Юни 2010, 11:56 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23 Мнения: 404 Местоположение: София, Надежда 5
|
Жоре може и да си прав, но, че уредите с течение на времето почват да грешат е самата истина. Работил съм с такива уреди и на определен период им се правеха проверки и настройки. Най-малкото вътре е с една спираловидна пружинка на стрелката, която с течение на времето се отпуска. Няма механика която да е вечна ... А може и стабилизатова /макар, че въобще не знам къде е/ да дава допълнително грешка.
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.
|
|
|
|
|
jorometala
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 16 Юни 2010, 08:37 |
|
Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19 Мнения: 1692 Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97 Rover 416 GSI - на жената
|
обикновено стабилизатора е в таблото. А и да някои има и друг стабилизатор които в определени граници държи стрелката почти неподвижна - примерно между 85 и 95 все си седи на 90 обаче когато мине над 95 и бързо става 100. А за износването с времето си прав обаче тов е за уреди подложени на големи усилия и много отговорни измервания - тук 2-3 градуса не са толкова важни (те тея уреди по рождение не са много точни).
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
|
|
|
|
|
omegaart
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 16 Юни 2010, 09:25 |
|
|
Кандидат на HF науките |
|
|
Регистриран на: 14 Дек 2007, 02:49 Мнения: 807 Местоположение: София
|
Абе нали отчита нещо там ... няма проблеми .... като ми се хвърли над средата и половината 1 вечер ме вкара в ебати филма ... та и на Жоро ( благодаря за съветите ) звънях ... а то се оказа че глупавата щипка се сдухала и трябваше да я сменя ... е не я смених баш ама вечерта през нас ... режи + нови обувки и от 1 година е супер, не е мръднала :Р Уреда е важен да го има това че има отклонения от 5-10 градуса мене ме съмнява да има коли дето да е абсолютно точен ... да не говорим за новите дето м/у 70 и 100 го дават 90 ( Форд давам като точен пример ). иначе добра дискусия си направихме ... :Р Мисля че единствения вариянт е да си вържем едно Покет ПЦ или UMPC да му се качи софт и в реално време да се гледа всичко, пък и ще е газарийка Винаги съм искал направя цветен монитора на капата :Р
_________________ BMW e39 4.4 v8 98 / Lancia Kappa 2.0 20v 96 / [u]Lancia Dedra 1.6mi 92(продадена) [/u]
|
|
|
|
|
simo55
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 16 Юни 2010, 22:16 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23 Мнения: 404 Местоположение: София, Надежда 5
|
Абе това за монитора да е цветен и аз съм го замислил, но бая зор ще да е защото е течнокристален. Един приятел уж ми обеща да погледне, какво може да се направи но само с това си останах ...
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.
|
|
|
|
|
omegaart
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 17 Юни 2010, 11:56 |
|
|
Кандидат на HF науките |
|
|
Регистриран на: 14 Дек 2007, 02:49 Мнения: 807 Местоположение: София
|
simo55 написа: Абе това за монитора да е цветен и аз съм го замислил, но бая зор ще да е защото е течнокристален. Един приятел уж ми обеща да погледне, какво може да се направи но само с това си останах ... бе аз съм навит да е с копче и да е обвързан с двд-то дето съм плеснал в колата и като го цъкна да дава сигнал от двд-то а иначе от компа на капата .... ма грам идея нямам как може да стане :Р
_________________ BMW e39 4.4 v8 98 / Lancia Kappa 2.0 20v 96 / [u]Lancia Dedra 1.6mi 92(продадена) [/u]
|
|
|
|
|
simo55
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 18 Юни 2010, 22:53 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23 Мнения: 404 Местоположение: София, Надежда 5
|
Моята не е ВИС иначе бих се пробвал с монитор от Либра и нейния комп. Нали има либра 2.0 ВИС би трябвало да стане с малко ремонт на ел. инсталацията.
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.
|
|
|
|
|
jorometala
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 19 Юни 2010, 09:12 |
|
Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19 Мнения: 1692 Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97 Rover 416 GSI - на жената
|
колега ако не смениш двигателя мисля че няма да стане - там компа е върху дросела и на някои там е дебитомера дросела (който е електрически контролируем) трябва да смениш педала за газта и още един вагон други несъответствия има (те дори маи самите мотори като желязо не са същите на либрата маи е с по-малка степен на сгъстяване.
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
|
|
|
|
|
simo55
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 19 Юни 2010, 20:32 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23 Мнения: 404 Местоположение: София, Надежда 5
|
Жорка не съм чак толкоз навътре но моя така и иначе не е с ВИС и няма хептен как да стане ... сега говорих с един познат дали няма да може да препрограмира надписите на български и обеща да се пробва. Най-много да прецака инфоцентъра и мен с поне 100 лева ... Но пък ако стане. лелеее надписи на български в капохода, направо си е екстра !
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.
|
|
|
|
|
mariobg
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 20 Юни 2010, 15:04 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13 Мнения: 5736 Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
|
simo55 написа: Жорка не съм чак толкоз навътре но моя така и иначе не е с ВИС и няма хептен как да стане ... сега говорих с един познат дали няма да може да препрограмира надписите на български и обеща да се пробва. Най-много да прецака инфоцентъра и мен с поне 100 лева ... Но пък ако стане. лелеее надписи на български в капохода, направо си е екстра ! Колега имам един инфоцентър в мазата, ако се прецакаш ще ти го дам.
_________________ Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97 Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
|
|
|
|
|
omegaart
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 20 Юни 2010, 16:29 |
|
|
Кандидат на HF науките |
|
|
Регистриран на: 14 Дек 2007, 02:49 Мнения: 807 Местоположение: София
|
simo55 написа: Жорка не съм чак толкоз навътре но моя така и иначе не е с ВИС и няма хептен как да стане ... сега говорих с един познат дали няма да може да препрограмира надписите на български и обеща да се пробва. Най-много да прецака инфоцентъра и мен с поне 100 лева ... Но пък ако стане. лелеее надписи на български в капохода, направо си е екстра ! Преди да почне да го програмира да направи backup и всичко ще е точно. То общо взето само ще пренапише в/у вече съществуващ език.
_________________ BMW e39 4.4 v8 98 / Lancia Kappa 2.0 20v 96 / [u]Lancia Dedra 1.6mi 92(продадена) [/u]
|
|
|
|
|
simo55
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 20 Юни 2010, 20:17 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23 Мнения: 404 Местоположение: София, Надежда 5
|
Точно де и той това каза, само трябвало да види как да препрограмира епрома /или нещо такова беше/ А иначе преди да почне ще го накарам да свали всичко записано. Ако стане ще отваряме център за обучаване на капата на български ...
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 02 Ное 2013, 20:50 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
И при мен се прецака термостата ! Днес стрелката на температурата на помръдна и първо си помислих, че се е прецакал датчика ,но като пипнах радиатора разбрах ,че термостата си е "отишъл" ! Явно си му е дошло времето, че като гледам заводските скоби и релефните надписи "ЛАНЧИЯ" явно си е оригиналния заводски ! Какъв термостат да си купя (на коя фирма) или да слагам оригинален -т.е. втора употреба ??? Колата е 2.4 ТДС 1996г !
|
|
|
|
|
|