Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 20 Май 2010, 12:20 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 07 Апр 2010, 20:26
Мнения: 68
Местоположение: София
Баце, написа куп глупости img187

_________________
Lancia Kappa 2.4TDS


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 21 Май 2010, 12:20 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 17 Юли 2008, 20:48
Мнения: 172
Местоположение: София
Кара: Fiat Croma
Lancia Kappa EX
По въпроса за това, че има разлика какво показва диагностиката и уреда на таблото и аз съм на същото мнение. Има някакво изоставане на уреда на таблото, което се наваксва око 90-95 градуса. Поне при мен е така.

_________________
Fiat Croma 1.9mJet 150 k.c. 2005 сегашната
Lancia Kappa 2.0 20V 107kW 838A1.000'95 предишната
Не е важно колко пари печелиш, а колко харчиш :-)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 21 Май 2010, 12:28 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Юни 2007, 11:36
Мнения: 585
Местоположение: София, Красна поляна
cmexypko написа:
По въпроса за това, че има разлика какво показва диагностиката и уреда на таблото и аз съм на същото мнение. Има някакво изоставане на уреда на таблото, което се наваксва око 90-95 градуса. Поне при мен е така.

Дам, май и при мен е така. Някъде около 90-95 градуса(малко над средната чертичка) ми се включва първата степен на перката и за това си мисля, че вече уреда показва вярно :? . Просто когато правихме диагностиката не се сетих да изчакам да загрее до включване на перката и така да се види дали двете показания се изравняват.

_________________
Renault Laguna 1,8 90 h.p. 96 г. - За толкова пари, толкова! :(
EX:Lancia Kappa 5.20 145 h.p. 95 г.-Замина за части.
.....
Alfa Romeo 156 2.4 JTD ; Lancia Dedra 1.8 8V


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 21 Май 2010, 12:41 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 17 Юли 2008, 20:48
Мнения: 172
Местоположение: София
Кара: Fiat Croma
Lancia Kappa EX
До колкото си спомням, датчиците за температурата са еднакви. (някъде из PDF файловете имаше таблички, даже и този за външната температура е като тях) Не съм сигурен дали конекторите на двата датчика са еднакви, за да се разменят за да се провери, има ли разлика в показанията на самите датчици или проблема си е изцяло в уреда. Другото което може да се направи е да се измерят какво съпротивление дават, би трябвало да са доста близки.

_________________
Fiat Croma 1.9mJet 150 k.c. 2005 сегашната
Lancia Kappa 2.0 20V 107kW 838A1.000'95 предишната
Не е важно колко пари печелиш, а колко харчиш :-)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 21 Май 2010, 21:14 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 30 Мар 2007, 08:42
Мнения: 393
Местоположение: Перник
Alpina написа:
omegaart написа:
всъщност ... знае ли се коя позиция на температурата колко градуса е ... има само деления :)

Пуснах снимка...


Адаш, а стрелката на средния прибор там ли трябва да показва... :roll: при мен не е така, сигурно имам някакъв проблем cheers

_________________
Alfa Romeo 166 2.5 V6 Distinctive'02

Диагностика и ремонт на
всякакви автомобили ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 21 Май 2010, 21:22 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 30 Мар 2007, 08:42
Мнения: 393
Местоположение: Перник
cmexypko написа:
По въпроса за това, че има разлика какво показва диагностиката и уреда на таблото и аз съм на същото мнение. Има някакво изоставане на уреда на таблото, което се наваксва око 90-95 градуса. Поне при мен е така.


Точно така е в действителност, при ваг групата е на обратно - от 75 до 90 реални градуси на таблото си е все 90, сигурно за да гали окото на водача :idea:

_________________
Alfa Romeo 166 2.5 V6 Distinctive'02

Диагностика и ремонт на
всякакви автомобили ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 22 Май 2010, 13:51 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23
Мнения: 404
Местоположение: София, Надежда 5
Сега погледнах снимката на таблото, която е поставил колегата Alpina. Впрочем реч иде за показанията на волтмера. И моята стрелка е там но като пусна парното и фаровете отива между средната черта и тази преди нея. лошото е, че тогава и двигателя нещо започва да работи по-лошо. Та питането ми е има ли друг колега с подобни наблюдения ?

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 22 Май 2010, 14:43 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките

Регистриран на: 14 Дек 2007, 02:49
Мнения: 807
Местоположение: София
simo55 написа:
Сега погледнах снимката на таблото, която е поставил колегата Alpina. Впрочем реч иде за показанията на волтмера. И моята стрелка е там но като пусна парното и фаровете отива между средната черта и тази преди нея. лошото е, че тогава и двигателя нещо започва да работи по-лошо. Та питането ми е има ли друг колега с подобни наблюдения ?



виж си почисти клемите на акумулатора и аз бях така, но една шкурка зажулих стабилно и напръсках с контактен спрей. Сега е като на колегата единствено като се включи перката спада надолу и после си застава пак над средата.

_________________
BMW e39 4.4 v8 98 / Lancia Kappa 2.0 20v 96 / [u]Lancia Dedra 1.6mi 92(продадена) [/u]


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 22 Май 2010, 19:09 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23
Мнения: 404
Местоположение: София, Надежда 5
Това с клемите вече го играх колега omegaart, но резултата беше нулев .. :? сега се чудя, дали не е от лоша маса мужду купето и двигателя, но първо трябва да намера къде е захваната масата ... и другия момент е да е от стар акумулатор, защото моя си върти и не ме е излагал но съм все още с този с който я взех ..

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 23 Май 2010, 00:53 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките

Регистриран на: 14 Дек 2007, 02:49
Мнения: 807
Местоположение: София
simo55 написа:
Това с клемите вече го играх колега omegaart, но резултата беше нулев .. :? сега се чудя, дали не е от лоша маса мужду купето и двигателя, но първо трябва да намера къде е захваната масата ... и другия момент е да е от стар акумулатор, защото моя си върти и не ме е излагал но съм все още с този с който я взех ..



попринцип доколкото съм забелязал това е от лоша МАСА !!!

т.е. виж -(минус-а) къде е закачен на мен ми е на двигателя ... разкачи го и го почисти.

вече нататък колегите да си кажат.

_________________
BMW e39 4.4 v8 98 / Lancia Kappa 2.0 20v 96 / [u]Lancia Dedra 1.6mi 92(продадена) [/u]


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 23 Май 2010, 20:29 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23
Мнения: 404
Местоположение: София, Надежда 5
Те тва с масата ще го пробвам, но като се оправи времето, че сега таман спре и пак завали ... :D а и друго си мисля, дали и алтернатора нещо не се е ..ва с мен, т.е. нещо да се е прецакало в него и като се натовари да не може да издържа .. :?

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 24 Май 2010, 14:35 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките

Регистриран на: 14 Дек 2007, 02:49
Мнения: 807
Местоположение: София
simo55 написа:
Те тва с масата ще го пробвам, но като се оправи времето, че сега таман спре и пак завали ... :D а и друго си мисля, дали и алтернатора нещо не се е ..ва с мен, т.е. нещо да се е прецакало в него и като се натовари да не може да издържа .. :?



еми алтернатора ... пускаш всичко на макс ... фарове парно глупости :) взимаш мултицет-а и гледаш да е 13.3 - 14.4 тогава мисля че беше перфектна работа на алтернатора. Нека ако греша ме поправят ама мисля че тва бяха цифрите :)

_________________
BMW e39 4.4 v8 98 / Lancia Kappa 2.0 20v 96 / [u]Lancia Dedra 1.6mi 92(продадена) [/u]


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 25 Май 2010, 10:20 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 06 Юли 2008, 23:35
Мнения: 1149
Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 3.0 V6
13.6 - 14.2, ако трябва да сме съвсем конкретни. 13.3 може да говори за леки проблеми.

_________________
Lancia Thesis 3.0 V6 - за сега много доволен
EX: Alfa 166 2.5 V6 Автоматик
EX: Lybra 5.20 155hp ComforTronic - прекрасна кола
EX: Kappa 5.20 147hp - любимката ми, но уви беше вече "баба"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 25 Май 2010, 10:55 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23
Мнения: 404
Местоположение: София, Надежда 5
Това обаче при обороти на празен ход ли се мери /т.е. около 700/ или има някакво друго условие. При мен на празен ход ми дава около 12.5 , май ще трябва да я водя в бокса ... :?

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 25 Май 2010, 11:13 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 06 Юли 2008, 23:35
Мнения: 1149
Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 3.0 V6
И при празен и при непразен :) Може да е диоден блок, може да са четки. 12.5 е много малко. Капата ми е постовнно от 14 до 14.2 а либрата от 13.6 до 13.8 ... незнам защо.

_________________
Lancia Thesis 3.0 V6 - за сега много доволен
EX: Alfa 166 2.5 V6 Автоматик
EX: Lybra 5.20 155hp ComforTronic - прекрасна кола
EX: Kappa 5.20 147hp - любимката ми, но уви беше вече "баба"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 25 Май 2010, 16:27 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23
Мнения: 404
Местоположение: София, Надежда 5
Ей сега току що и направих пълно замерване. До към 60 градуса и обороти 700 поддържа 14.3 - 14.4V от там нататък колкото по- загрява толкова напрежението пада и към 75 градуса отива на 12.6V. Мерих го и на акумулатора и на + на акумулатора и маса директно на двигателя. Показанията нямаха разлика, значи масата си ми е ОК, явно нещо в генератора се е прецакало. Ще я водя на доктор май ..

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 25 Май 2010, 16:57 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките

Регистриран на: 14 Дек 2007, 02:49
Мнения: 807
Местоположение: София
simo55 написа:
Ей сега току що и направих пълно замерване. До към 60 градуса и обороти 700 поддържа 14.3 - 14.4V от там нататък колкото по- загрява толкова напрежението пада и към 75 градуса отива на 12.6V. Мерих го и на акумулатора и на + на акумулатора и маса директно на двигателя. Показанията нямаха разлика, значи масата си ми е ОК, явно нещо в генератора се е прецакало. Ще я водя на доктор май ..



така като гледам ще си за четчици ... с увеличаване на консумациятат трябва да се увеличава и въртенето и произвеждането на "ток" от генератора ... а главните виновници за това са четките дето го създават. Т.е. приятелски съвет , ако може смъкни си го ти и го закарай да ти оправят четките става за 1/2 ден ( четките ) и не е скъпо 30-40-50лв ... но ако го свалят на сервиз може излезе и 2-но и 3-но :Р

_________________
BMW e39 4.4 v8 98 / Lancia Kappa 2.0 20v 96 / [u]Lancia Dedra 1.6mi 92(продадена) [/u]


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 25 Май 2010, 18:49 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 06 Юли 2008, 23:35
Мнения: 1149
Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 3.0 V6
Четките са точно 10 лв, ако си ги прави сам :)

_________________
Lancia Thesis 3.0 V6 - за сега много доволен
EX: Alfa 166 2.5 V6 Автоматик
EX: Lybra 5.20 155hp ComforTronic - прекрасна кола
EX: Kappa 5.20 147hp - любимката ми, но уви беше вече "баба"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 30 Май 2010, 10:24 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 29 Яну 2008, 14:33
Мнения: 97
Местоположение: Перник
и аз сложих допълнителен термостат рено 5 ,но нищо не се промени .
градско 90гр,извънградско 70гр.
явно това е масово заболяване на КАПА 2.20v

_________________
ланчиа карра 2.0


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 01 Юни 2010, 12:09 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 06 Юли 2008, 23:35
Мнения: 1149
Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 3.0 V6
Вярно е ! И явно не е заболяване, а си е така. Според мен приосто на по-новите уредите между 80 и 95 все 90 си показват, за да "успокояват" водача.

_________________
Lancia Thesis 3.0 V6 - за сега много доволен
EX: Alfa 166 2.5 V6 Автоматик
EX: Lybra 5.20 155hp ComforTronic - прекрасна кола
EX: Kappa 5.20 147hp - любимката ми, но уви беше вече "баба"


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 4 [ 75 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов