Автор |
Съобщение |
Mortus
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 20 Май 2010, 12:20 |
|
Регистриран на: 07 Апр 2010, 20:26 Мнения: 68 Местоположение: София
|
Баце, написа куп глупости
_________________ Lancia Kappa 2.4TDS
|
|
|
|
|
cmexypko
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 21 Май 2010, 12:20 |
|
Регистриран на: 17 Юли 2008, 20:48 Мнения: 172 Местоположение: София
Кара: Fiat Croma Lancia Kappa EX
|
По въпроса за това, че има разлика какво показва диагностиката и уреда на таблото и аз съм на същото мнение. Има някакво изоставане на уреда на таблото, което се наваксва око 90-95 градуса. Поне при мен е така.
_________________ Fiat Croma 1.9mJet 150 k.c. 2005 сегашната Lancia Kappa 2.0 20V 107kW 838A1.000'95 предишната Не е важно колко пари печелиш, а колко харчиш :-)
|
|
|
|
|
dobri_g
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 21 Май 2010, 12:28 |
|
Регистриран на: 21 Юни 2007, 11:36 Мнения: 585 Местоположение: София, Красна поляна
|
cmexypko написа: По въпроса за това, че има разлика какво показва диагностиката и уреда на таблото и аз съм на същото мнение. Има някакво изоставане на уреда на таблото, което се наваксва око 90-95 градуса. Поне при мен е така. Дам, май и при мен е така. Някъде около 90-95 градуса(малко над средната чертичка) ми се включва първата степен на перката и за това си мисля, че вече уреда показва вярно . Просто когато правихме диагностиката не се сетих да изчакам да загрее до включване на перката и така да се види дали двете показания се изравняват.
_________________ Renault Laguna 1,8 90 h.p. 96 г. - За толкова пари, толкова! EX:Lancia Kappa 5.20 145 h.p. 95 г.-Замина за части. .....Alfa Romeo 156 2.4 JTD ; Lancia Dedra 1.8 8V
|
|
|
|
|
cmexypko
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 21 Май 2010, 12:41 |
|
Регистриран на: 17 Юли 2008, 20:48 Мнения: 172 Местоположение: София
Кара: Fiat Croma Lancia Kappa EX
|
До колкото си спомням, датчиците за температурата са еднакви. (някъде из PDF файловете имаше таблички, даже и този за външната температура е като тях) Не съм сигурен дали конекторите на двата датчика са еднакви, за да се разменят за да се провери, има ли разлика в показанията на самите датчици или проблема си е изцяло в уреда. Другото което може да се направи е да се измерят какво съпротивление дават, би трябвало да са доста близки.
_________________ Fiat Croma 1.9mJet 150 k.c. 2005 сегашната Lancia Kappa 2.0 20V 107kW 838A1.000'95 предишната Не е важно колко пари печелиш, а колко харчиш :-)
|
|
|
|
|
AlexHF
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 21 Май 2010, 21:14 |
|
Регистриран на: 30 Мар 2007, 08:42 Мнения: 393 Местоположение: Перник
|
Alpina написа: omegaart написа: всъщност ... знае ли се коя позиция на температурата колко градуса е ... има само деления Пуснах снимка... Адаш, а стрелката на средния прибор там ли трябва да показва... при мен не е така, сигурно имам някакъв проблем
_________________ Alfa Romeo 166 2.5 V6 Distinctive'02
Диагностика и ремонт на всякакви автомобили ;)
|
|
|
|
|
AlexHF
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 21 Май 2010, 21:22 |
|
Регистриран на: 30 Мар 2007, 08:42 Мнения: 393 Местоположение: Перник
|
cmexypko написа: По въпроса за това, че има разлика какво показва диагностиката и уреда на таблото и аз съм на същото мнение. Има някакво изоставане на уреда на таблото, което се наваксва око 90-95 градуса. Поне при мен е така. Точно така е в действителност, при ваг групата е на обратно - от 75 до 90 реални градуси на таблото си е все 90, сигурно за да гали окото на водача
_________________ Alfa Romeo 166 2.5 V6 Distinctive'02
Диагностика и ремонт на всякакви автомобили ;)
|
|
|
|
|
simo55
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 22 Май 2010, 13:51 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23 Мнения: 404 Местоположение: София, Надежда 5
|
Сега погледнах снимката на таблото, която е поставил колегата Alpina. Впрочем реч иде за показанията на волтмера. И моята стрелка е там но като пусна парното и фаровете отива между средната черта и тази преди нея. лошото е, че тогава и двигателя нещо започва да работи по-лошо. Та питането ми е има ли друг колега с подобни наблюдения ?
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.
|
|
|
|
|
omegaart
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 22 Май 2010, 14:43 |
|
|
Кандидат на HF науките |
|
|
Регистриран на: 14 Дек 2007, 02:49 Мнения: 807 Местоположение: София
|
simo55 написа: Сега погледнах снимката на таблото, която е поставил колегата Alpina. Впрочем реч иде за показанията на волтмера. И моята стрелка е там но като пусна парното и фаровете отива между средната черта и тази преди нея. лошото е, че тогава и двигателя нещо започва да работи по-лошо. Та питането ми е има ли друг колега с подобни наблюдения ? виж си почисти клемите на акумулатора и аз бях така, но една шкурка зажулих стабилно и напръсках с контактен спрей. Сега е като на колегата единствено като се включи перката спада надолу и после си застава пак над средата.
_________________ BMW e39 4.4 v8 98 / Lancia Kappa 2.0 20v 96 / [u]Lancia Dedra 1.6mi 92(продадена) [/u]
|
|
|
|
|
simo55
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 22 Май 2010, 19:09 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23 Мнения: 404 Местоположение: София, Надежда 5
|
Това с клемите вече го играх колега omegaart, но резултата беше нулев .. сега се чудя, дали не е от лоша маса мужду купето и двигателя, но първо трябва да намера къде е захваната масата ... и другия момент е да е от стар акумулатор, защото моя си върти и не ме е излагал но съм все още с този с който я взех ..
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.
|
|
|
|
|
omegaart
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 23 Май 2010, 00:53 |
|
|
Кандидат на HF науките |
|
|
Регистриран на: 14 Дек 2007, 02:49 Мнения: 807 Местоположение: София
|
simo55 написа: Това с клемите вече го играх колега omegaart, но резултата беше нулев .. сега се чудя, дали не е от лоша маса мужду купето и двигателя, но първо трябва да намера къде е захваната масата ... и другия момент е да е от стар акумулатор, защото моя си върти и не ме е излагал но съм все още с този с който я взех .. попринцип доколкото съм забелязал това е от лоша МАСА !!! т.е. виж -(минус-а) къде е закачен на мен ми е на двигателя ... разкачи го и го почисти. вече нататък колегите да си кажат.
_________________ BMW e39 4.4 v8 98 / Lancia Kappa 2.0 20v 96 / [u]Lancia Dedra 1.6mi 92(продадена) [/u]
|
|
|
|
|
simo55
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 23 Май 2010, 20:29 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23 Мнения: 404 Местоположение: София, Надежда 5
|
Те тва с масата ще го пробвам, но като се оправи времето, че сега таман спре и пак завали ... а и друго си мисля, дали и алтернатора нещо не се е ..ва с мен, т.е. нещо да се е прецакало в него и като се натовари да не може да издържа ..
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.
|
|
|
|
|
omegaart
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 24 Май 2010, 14:35 |
|
|
Кандидат на HF науките |
|
|
Регистриран на: 14 Дек 2007, 02:49 Мнения: 807 Местоположение: София
|
simo55 написа: Те тва с масата ще го пробвам, но като се оправи времето, че сега таман спре и пак завали ... а и друго си мисля, дали и алтернатора нещо не се е ..ва с мен, т.е. нещо да се е прецакало в него и като се натовари да не може да издържа .. еми алтернатора ... пускаш всичко на макс ... фарове парно глупости взимаш мултицет-а и гледаш да е 13.3 - 14.4 тогава мисля че беше перфектна работа на алтернатора. Нека ако греша ме поправят ама мисля че тва бяха цифрите
_________________ BMW e39 4.4 v8 98 / Lancia Kappa 2.0 20v 96 / [u]Lancia Dedra 1.6mi 92(продадена) [/u]
|
|
|
|
|
duronman
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 25 Май 2010, 10:20 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 06 Юли 2008, 23:35 Мнения: 1149 Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 3.0 V6
|
13.6 - 14.2, ако трябва да сме съвсем конкретни. 13.3 може да говори за леки проблеми.
_________________ Lancia Thesis 3.0 V6 - за сега много доволен EX: Alfa 166 2.5 V6 Автоматик EX: Lybra 5.20 155hp ComforTronic - прекрасна кола EX: Kappa 5.20 147hp - любимката ми, но уви беше вече "баба"
|
|
|
|
|
simo55
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 25 Май 2010, 10:55 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23 Мнения: 404 Местоположение: София, Надежда 5
|
Това обаче при обороти на празен ход ли се мери /т.е. около 700/ или има някакво друго условие. При мен на празен ход ми дава около 12.5 , май ще трябва да я водя в бокса ...
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.
|
|
|
|
|
duronman
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 25 Май 2010, 11:13 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 06 Юли 2008, 23:35 Мнения: 1149 Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 3.0 V6
|
И при празен и при непразен Може да е диоден блок, може да са четки. 12.5 е много малко. Капата ми е постовнно от 14 до 14.2 а либрата от 13.6 до 13.8 ... незнам защо.
_________________ Lancia Thesis 3.0 V6 - за сега много доволен EX: Alfa 166 2.5 V6 Автоматик EX: Lybra 5.20 155hp ComforTronic - прекрасна кола EX: Kappa 5.20 147hp - любимката ми, но уви беше вече "баба"
|
|
|
|
|
simo55
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 25 Май 2010, 16:27 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2008, 21:23 Мнения: 404 Местоположение: София, Надежда 5
|
Ей сега току що и направих пълно замерване. До към 60 градуса и обороти 700 поддържа 14.3 - 14.4V от там нататък колкото по- загрява толкова напрежението пада и към 75 градуса отива на 12.6V. Мерих го и на акумулатора и на + на акумулатора и маса директно на двигателя. Показанията нямаха разлика, значи масата си ми е ОК, явно нещо в генератора се е прецакало. Ще я водя на доктор май ..
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v 107kw 95г.
|
|
|
|
|
omegaart
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 25 Май 2010, 16:57 |
|
|
Кандидат на HF науките |
|
|
Регистриран на: 14 Дек 2007, 02:49 Мнения: 807 Местоположение: София
|
simo55 написа: Ей сега току що и направих пълно замерване. До към 60 градуса и обороти 700 поддържа 14.3 - 14.4V от там нататък колкото по- загрява толкова напрежението пада и към 75 градуса отива на 12.6V. Мерих го и на акумулатора и на + на акумулатора и маса директно на двигателя. Показанията нямаха разлика, значи масата си ми е ОК, явно нещо в генератора се е прецакало. Ще я водя на доктор май .. така като гледам ще си за четчици ... с увеличаване на консумациятат трябва да се увеличава и въртенето и произвеждането на "ток" от генератора ... а главните виновници за това са четките дето го създават. Т.е. приятелски съвет , ако може смъкни си го ти и го закарай да ти оправят четките става за 1/2 ден ( четките ) и не е скъпо 30-40-50лв ... но ако го свалят на сервиз може излезе и 2-но и 3-но :Р
_________________ BMW e39 4.4 v8 98 / Lancia Kappa 2.0 20v 96 / [u]Lancia Dedra 1.6mi 92(продадена) [/u]
|
|
|
|
|
duronman
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 25 Май 2010, 18:49 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 06 Юли 2008, 23:35 Мнения: 1149 Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 3.0 V6
|
Четките са точно 10 лв, ако си ги прави сам
_________________ Lancia Thesis 3.0 V6 - за сега много доволен EX: Alfa 166 2.5 V6 Автоматик EX: Lybra 5.20 155hp ComforTronic - прекрасна кола EX: Kappa 5.20 147hp - любимката ми, но уви беше вече "баба"
|
|
|
|
|
MITE-KAPATA
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 30 Май 2010, 10:24 |
|
Регистриран на: 29 Яну 2008, 14:33 Мнения: 97 Местоположение: Перник
|
и аз сложих допълнителен термостат рено 5 ,но нищо не се промени . градско 90гр,извънградско 70гр. явно това е масово заболяване на КАПА 2.20v
_________________ ланчиа карра 2.0
|
|
|
|
|
duronman
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 01 Юни 2010, 12:09 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 06 Юли 2008, 23:35 Мнения: 1149 Местоположение: София
Кара: Lancia Thesis 3.0 V6
|
Вярно е ! И явно не е заболяване, а си е така. Според мен приосто на по-новите уредите между 80 и 95 все 90 си показват, за да "успокояват" водача.
_________________ Lancia Thesis 3.0 V6 - за сега много доволен EX: Alfa 166 2.5 V6 Автоматик EX: Lybra 5.20 155hp ComforTronic - прекрасна кола EX: Kappa 5.20 147hp - любимката ми, но уви беше вече "баба"
|
|
|
|
|
|