Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 03 Ное 2013, 18:05 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13
Мнения: 5736
Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
Behr. Ти какво направи с гумите?

Sent from my G9 using Tapatalk

_________________
Изображение
Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Изображение
Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97
Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
Изображение
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 19 Ное 2013, 23:30 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09
Мнения: 544
Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
Гумите не съм ги сложил още , щото е топло , освен това гледам , че гумите с които съм в момента са доста по-износени от вътрешната старана ,а уж я карах на реглаж на преден мост преди 10 месеца ! Та като сложа гумите искам да я закарам пак на стенд ! Гледам , че се правят някакви модификаций с термостат от Рено 5 който се набива в маркуча !Има ли някой с такъв термостат на 2.4 ТДС ??

_________________
Изображение
юзербары для форумов


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 01 Дек 2013, 12:44 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09
Мнения: 544
Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
Вчера смених термостата ! Стария термостат ,незнайно как ,се беше разглобил и пружината беше изпаднала и дрънчеше ! Сега температурата застава точно на 70 градуса и не мърда , а със стария термостат мърдаше постоянно в зависимост от начина на каране и като пускам наклон отиваше в ляво (50 градуса) ,явно не е работил коректно откакто съм купил колата ,допреди месец когато съвсем сдаде :lol: Лошото е, че скапания италианец е сложил пробкатана на радиатора на много шибано място и изтървах около 3.5л скъп антифриз на -40 градуса по земята , а подложих голям лиген ама пак изтече ! Сега вече е на около -17 ама мисля да не го сменям дано няма такива студове ! Тъй като нямах дестилирана вода го разредих с минерална , та сега в системата имам и 3.5л минерална вода :D

_________________
Изображение
юзербары для форумов


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 01 Дек 2013, 19:00 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 16 Яну 2010, 20:23
Мнения: 328
Местоположение: София
Е колко пък да е скъп? Подсили го за всеки случай, поне до -25. И защо 70 градуса? Това по таблото ли го мериш?

_________________
Lancia K 2.4 JTD '98 - Изображение
Alfa Romeo 164 Super T. Spark


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 01 Дек 2013, 20:56 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
maxuel82 написа:
Вчера смених термостата ! Стария термостат ,незнайно как ,се беше разглобил и пружината беше изпаднала и дрънчеше ! Сега температурата застава точно на 70 градуса и не мърда , а със стария термостат мърдаше постоянно в зависимост от начина на каране и като пускам наклон отиваше в ляво (50 градуса) ,явно не е работил коректно откакто съм купил колата ,допреди месец когато съвсем сдаде :lol: Лошото е, че скапания италианец е сложил пробкатана на радиатора на много шибано място и изтървах около 3.5л скъп антифриз на -40 градуса по земята , а подложих голям лиген ама пак изтече ! Сега вече е на около -17 ама мисля да не го сменям дано няма такива студове ! Тъй като нямах дестилирана вода го разредих с минерална , та сега в системата имам и 3.5л минерална вода :D

Е да беше сложил поне чешмяна вода

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 01 Дек 2013, 23:01 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09
Мнения: 544
Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
didod написа:
Е колко пък да е скъп? Подсили го за всеки случай, поне до -25. И защо 70 градуса? Това по таблото ли го мериш?

На термостата пише ,че отваря на 70 градуса ,а на таблото ето тука е 70 градуса
Прикачени файлове:
kappa%202_0%2020v.jpg
kappa%202_0%2020v.jpg [ 31.7 KiB | Прегледано 4772 пъти ]
и като загрее стрелката си с стои точно там ,значи всичко е ОК :idea:

_________________
Изображение
юзербары для форумов


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 01 Дек 2013, 23:03 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09
Мнения: 544
Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
Dezki написа:
Е да беше сложил поне чешмяна вода

Е нали уж не било добре заради котления камък , слушал от майстори ,че антифриза се разреждал с дестилирана вода, за да не се отлага котлен камък в системата ! :idea:

_________________
Изображение
юзербары для форумов


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 14 Окт 2014, 22:43 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11
Мнения: 1381
Местоположение: София
Никой ли от вас не е забелязал отпред пред радятора удължените пластмасови корпуси, с 4 овални дупки с ротация за слагане на пластмасовият зимен предпазител, който затваря горната част на радиатора на половина, и спира приходящия студен въздух от решетката на капака :) В Италия никога не е бил нужен, но за северният експорт мисля, че е добавян. Липсата на кора под двигателя също спомага за по ниска температура зимата, като и изолацията на предния капак. :) Аз есента понеже пътувам предимно извънградско винаги слагам предпазител пред радиатора и го затварям от обдухване през решетката на капака :)

_________________
Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе!
Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO

http://www.indigodesignstudio.eu

http://www.indigodesign.eu

http://www.clubbulldog.com


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 15 Окт 2014, 07:07 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 21 Сеп 2007, 22:11
Мнения: 238
Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 5/20 VIS
Здравейте Колеги,
Добра тема сте заформили за температурата, но не видях никой с моя проблем.
При мен стрелката на уреда при загрял автомобил винаги (и в града и по магистрала) си стои на 90 - 92 градуса. Проблемът ми е, че когато се включи перката стрелката отива постепенно (за около 10-15 секунди) на 105-107 градуса и докато работи перката стои там. В момента, в който перката спре стрелката пак постепенно отива на 90 градуса. Сега съм решил да прокарам маса директно до таблото ( предполагам че някъде се губи маса) , но ако някой има друга идея ще съм благодарен да я сподели. Колата е 155к.с VIS 2001 г.
ПоЗдрави!!!

_________________
Ланчия Капа 2.0/20V 155 hp.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 15 Окт 2014, 07:57 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 23 Май 2009, 22:21
Мнения: 438
Местоположение: София, ОвчаКупел
Кара: 2.0 20V 155bhp
Колега, и при мен е така.
Не се притеснявай.
Поне при мен измерването на стрелката леко бяга от реалните стойности и то само в температурите около 90 градуса.
Мерил съм стойностите с термометър и съм се връзвал да видя какво отчита компа и няма проблеми.
До колкото знам има 2 темпреатурни датчика. Единият е за показанията на таблото а другиято дава стойности към компа. А вече компа пуска и спира перката.

_________________
Lancia Kappa, 2.0 20V 5C V.I.S. 156hp 97y.
POWER DRIVE Transmission


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 15 Окт 2014, 20:47 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 21 Сеп 2007, 22:11
Мнения: 238
Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 5/20 VIS
Здравейте Колеги,
Разбрах, че има 2 датчика за температурата.
Може ли, някой който знае къде е датчика за таблото да каже?
Сигурно е повреден или му липсва маса (-) . Да се опитам да му пусна отнякъде.
Другото, което се сещам е, че масата на двигателя е скапана и трябва да се възстанови.
Моля, за Вашето мнение.
Поздрави!!!

Send from my Galaxy

Nikoo

_________________
Ланчия Капа 2.0/20V 155 hp.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 15 Окт 2014, 22:17 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 21 Сеп 2007, 22:11
Мнения: 238
Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 5/20 VIS
Nikoo написа:
Здравейте Колеги,
Добра тема сте заформили за температурата, но не видях никой с моя проблем.
При мен стрелката на уреда при загрял автомобил винаги (и в града и по магистрала) си стои на 90 - 92 градуса. Проблемът ми е, че когато се включи перката стрелката отива постепенно (за около 10-15 секунди) на 105-107 градуса и докато работи перката стои там. В момента, в който перката спре стрелката пак постепенно отива на 90 градуса. Сега съм решил да прокарам маса директно до таблото ( предполагам че някъде се губи маса) , но ако някой има друга идея ще съм благодарен да я сподели. Колата е 155к.с VIS 2001 г.
ПоЗдрави!!!


Прикачени файлове:
20141015_082421.jpg
20141015_082421.jpg [ 140.08 KiB | Прегледано 4673 пъти ]

_________________
Ланчия Капа 2.0/20V 155 hp.
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 16 Окт 2014, 11:28 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2010, 12:25
Мнения: 156
Местоположение: София
Колега, твоята Капа си писал, че е 2001 година. Тя е с един датчик, който има три пина. Самият датчик е сив, а на по-старите Капи има два датчика - един син, който е на термостата и един червен, който е на блока до термостата.
При мен е сивият датчик и понеже бяха мили мотора като я взех и явно се беше скапала едната пътека, защото ЕКУ-то четеше датчика, но на таблото нямаше никой. Смених го и сега всичко е ок.

_________________
Lancia Kappa, 2.0 20v, 147hp, 1996г. - бивша
Lancia Kappa, 2.0 20v, 155hp, 2000г. - настояща =)
Mercedes C350, W203, AMG пакет - страшен кеф!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 16 Окт 2014, 21:27 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 21 Сеп 2007, 22:11
Мнения: 238
Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 5/20 VIS
badnigga написа:
Колега, твоята Капа си писал, че е 2001 година. Тя е с един датчик, който има три пина. Самият датчик е сив, а на по-старите Капи има два датчика - един син, който е на термостата и един червен, който е на блока до термостата.
При мен е сивият датчик и понеже бяха мили мотора като я взех и явно се беше скапала едната пътека, защото ЕКУ-то четеше датчика, но на таблото нямаше никой. Смених го и сега всичко е ок.


Колега, и аз мисля, че е само един датчик. Въпросът е защо като започне да работи перката променя показанието на температурата в таблото.
Дали се губи някъде масата като се включи перката?
Ако някой има някакъв опит с такъв проблем и как да писна допълнителна маса към двигателя(??? - евентуално) да каже как става.
Другото нещо , което се сетих, е че когато температурата отиде на 105 - 107 градуса при работеща перка и изгася колата и дам на контакт температурата си застава на 90 градуса.
Това е единственото нещо, което ми вади очите и не мога да се справя засега.
Надявам се , някой да даде някакво предложение или решение на проблема.

ПоЗдрави!!!

_________________
Ланчия Капа 2.0/20V 155 hp.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: проблем с температурата на капата
 Мнение Публикувано на: 17 Окт 2014, 07:59 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 23 Май 2009, 22:21
Мнения: 438
Местоположение: София, ОвчаКупел
Кара: 2.0 20V 155bhp
Според мен имаш проблем с масата или акумулатора.
След като се вкл. перката, понеже е голям консуматор, напрежението също пада, а поради тази причина ти мърда и показанието на уреда за температура.
Само за пробата пробвай следното.

След като ти стигне горе долу 90 градуса, без да е вкл. все още перката пробвай да пуснеш вентилатора за купето на макс и вкл. нагряването на задният прозорец. Ако пак ти мръдне температурата, значи не достига захранването.

_________________
Lancia Kappa, 2.0 20V 5C V.I.S. 156hp 97y.
POWER DRIVE Transmission


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 4 от 4 [ 75 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов