|
Loading
Автор |
Съобщение |
mariobg
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 03 Ное 2013, 18:05 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13 Мнения: 5736 Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
|
Behr. Ти какво направи с гумите?
Sent from my G9 using Tapatalk
_________________ Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97 Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 19 Ное 2013, 23:30 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
Гумите не съм ги сложил още , щото е топло , освен това гледам , че гумите с които съм в момента са доста по-износени от вътрешната старана ,а уж я карах на реглаж на преден мост преди 10 месеца ! Та като сложа гумите искам да я закарам пак на стенд ! Гледам , че се правят някакви модификаций с термостат от Рено 5 който се набива в маркуча !Има ли някой с такъв термостат на 2.4 ТДС ??
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 01 Дек 2013, 12:44 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
Вчера смених термостата ! Стария термостат ,незнайно как ,се беше разглобил и пружината беше изпаднала и дрънчеше ! Сега температурата застава точно на 70 градуса и не мърда , а със стария термостат мърдаше постоянно в зависимост от начина на каране и като пускам наклон отиваше в ляво (50 градуса) ,явно не е работил коректно откакто съм купил колата ,допреди месец когато съвсем сдаде Лошото е, че скапания италианец е сложил пробкатана на радиатора на много шибано място и изтървах около 3.5л скъп антифриз на -40 градуса по земята , а подложих голям лиген ама пак изтече ! Сега вече е на около -17 ама мисля да не го сменям дано няма такива студове ! Тъй като нямах дестилирана вода го разредих с минерална , та сега в системата имам и 3.5л минерална вода
|
|
|
|
|
didod
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 01 Дек 2013, 19:00 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 16 Яну 2010, 20:23 Мнения: 328 Местоположение: София
|
Е колко пък да е скъп? Подсили го за всеки случай, поне до -25. И защо 70 градуса? Това по таблото ли го мериш?
_________________ Lancia K 2.4 JTD '98 - Alfa Romeo 164 Super T. Spark
|
|
|
|
|
Dezki
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 01 Дек 2013, 20:56 |
|
Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54 Мнения: 1375 Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
|
maxuel82 написа: Вчера смених термостата ! Стария термостат ,незнайно как ,се беше разглобил и пружината беше изпаднала и дрънчеше ! Сега температурата застава точно на 70 градуса и не мърда , а със стария термостат мърдаше постоянно в зависимост от начина на каране и като пускам наклон отиваше в ляво (50 градуса) ,явно не е работил коректно откакто съм купил колата ,допреди месец когато съвсем сдаде Лошото е, че скапания италианец е сложил пробкатана на радиатора на много шибано място и изтървах около 3.5л скъп антифриз на -40 градуса по земята , а подложих голям лиген ама пак изтече ! Сега вече е на около -17 ама мисля да не го сменям дано няма такива студове ! Тъй като нямах дестилирана вода го разредих с минерална , та сега в системата имам и 3.5л минерална вода Е да беше сложил поне чешмяна вода
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 01 Дек 2013, 23:01 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
didod написа: Е колко пък да е скъп? Подсили го за всеки случай, поне до -25. И защо 70 градуса? Това по таблото ли го мериш? На термостата пише ,че отваря на 70 градуса ,а на таблото ето тука е 70 градуса Прикачени файлове:
kappa%202_0%2020v.jpg [ 31.7 KiB | Прегледано 4772 пъти ]
и като загрее стрелката си с стои точно там ,значи всичко е ОК
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 01 Дек 2013, 23:03 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
Dezki написа: Е да беше сложил поне чешмяна вода Е нали уж не било добре заради котления камък , слушал от майстори ,че антифриза се разреждал с дестилирана вода, за да не се отлага котлен камък в системата !
|
|
|
|
|
iskrendg
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 14 Окт 2014, 22:43 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11 Мнения: 1381 Местоположение: София
|
Никой ли от вас не е забелязал отпред пред радятора удължените пластмасови корпуси, с 4 овални дупки с ротация за слагане на пластмасовият зимен предпазител, който затваря горната част на радиатора на половина, и спира приходящия студен въздух от решетката на капака В Италия никога не е бил нужен, но за северният експорт мисля, че е добавян. Липсата на кора под двигателя също спомага за по ниска температура зимата, като и изолацията на предния капак. Аз есента понеже пътувам предимно извънградско винаги слагам предпазител пред радиатора и го затварям от обдухване през решетката на капака
_________________ Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе! Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO
http://www.indigodesignstudio.eu
http://www.indigodesign.eu
http://www.clubbulldog.com
|
|
|
|
|
Nikoo
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 15 Окт 2014, 07:07 |
|
Регистриран на: 21 Сеп 2007, 22:11 Мнения: 238 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 5/20 VIS
|
Здравейте Колеги, Добра тема сте заформили за температурата, но не видях никой с моя проблем. При мен стрелката на уреда при загрял автомобил винаги (и в града и по магистрала) си стои на 90 - 92 градуса. Проблемът ми е, че когато се включи перката стрелката отива постепенно (за около 10-15 секунди) на 105-107 градуса и докато работи перката стои там. В момента, в който перката спре стрелката пак постепенно отива на 90 градуса. Сега съм решил да прокарам маса директно до таблото ( предполагам че някъде се губи маса) , но ако някой има друга идея ще съм благодарен да я сподели. Колата е 155к.с VIS 2001 г. ПоЗдрави!!!
_________________ Ланчия Капа 2.0/20V 155 hp.
|
|
|
|
|
vasil_d
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 15 Окт 2014, 07:57 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 23 Май 2009, 22:21 Мнения: 438 Местоположение: София, ОвчаКупел
Кара: 2.0 20V 155bhp
|
Колега, и при мен е така. Не се притеснявай. Поне при мен измерването на стрелката леко бяга от реалните стойности и то само в температурите около 90 градуса. Мерил съм стойностите с термометър и съм се връзвал да видя какво отчита компа и няма проблеми. До колкото знам има 2 темпреатурни датчика. Единият е за показанията на таблото а другиято дава стойности към компа. А вече компа пуска и спира перката.
_________________ Lancia Kappa, 2.0 20V 5C V.I.S. 156hp 97y.
POWER DRIVE Transmission
|
|
|
|
|
Nikoo
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 15 Окт 2014, 20:47 |
|
Регистриран на: 21 Сеп 2007, 22:11 Мнения: 238 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 5/20 VIS
|
Здравейте Колеги, Разбрах, че има 2 датчика за температурата. Може ли, някой който знае къде е датчика за таблото да каже? Сигурно е повреден или му липсва маса (-) . Да се опитам да му пусна отнякъде. Другото, което се сещам е, че масата на двигателя е скапана и трябва да се възстанови. Моля, за Вашето мнение. Поздрави!!!
Send from my Galaxy
Nikoo
_________________ Ланчия Капа 2.0/20V 155 hp.
|
|
|
|
|
Nikoo
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 15 Окт 2014, 22:17 |
|
Регистриран на: 21 Сеп 2007, 22:11 Мнения: 238 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 5/20 VIS
|
Nikoo написа: Здравейте Колеги, Добра тема сте заформили за температурата, но не видях никой с моя проблем. При мен стрелката на уреда при загрял автомобил винаги (и в града и по магистрала) си стои на 90 - 92 градуса. Проблемът ми е, че когато се включи перката стрелката отива постепенно (за около 10-15 секунди) на 105-107 градуса и докато работи перката стои там. В момента, в който перката спре стрелката пак постепенно отива на 90 градуса. Сега съм решил да прокарам маса директно до таблото ( предполагам че някъде се губи маса) , но ако някой има друга идея ще съм благодарен да я сподели. Колата е 155к.с VIS 2001 г. ПоЗдрави!!!
Прикачени файлове: |
20141015_082421.jpg [ 140.08 KiB | Прегледано 4673 пъти ]
|
_________________ Ланчия Капа 2.0/20V 155 hp.
|
|
|
|
|
badnigga
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 16 Окт 2014, 11:28 |
|
Регистриран на: 11 Дек 2010, 12:25 Мнения: 156 Местоположение: София
|
Колега, твоята Капа си писал, че е 2001 година. Тя е с един датчик, който има три пина. Самият датчик е сив, а на по-старите Капи има два датчика - един син, който е на термостата и един червен, който е на блока до термостата. При мен е сивият датчик и понеже бяха мили мотора като я взех и явно се беше скапала едната пътека, защото ЕКУ-то четеше датчика, но на таблото нямаше никой. Смених го и сега всичко е ок.
_________________ Lancia Kappa, 2.0 20v, 147hp, 1996г. - бивша Lancia Kappa, 2.0 20v, 155hp, 2000г. - настояща =) Mercedes C350, W203, AMG пакет - страшен кеф!
|
|
|
|
|
Nikoo
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 16 Окт 2014, 21:27 |
|
Регистриран на: 21 Сеп 2007, 22:11 Мнения: 238 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 5/20 VIS
|
badnigga написа: Колега, твоята Капа си писал, че е 2001 година. Тя е с един датчик, който има три пина. Самият датчик е сив, а на по-старите Капи има два датчика - един син, който е на термостата и един червен, който е на блока до термостата. При мен е сивият датчик и понеже бяха мили мотора като я взех и явно се беше скапала едната пътека, защото ЕКУ-то четеше датчика, но на таблото нямаше никой. Смених го и сега всичко е ок. Колега, и аз мисля, че е само един датчик. Въпросът е защо като започне да работи перката променя показанието на температурата в таблото. Дали се губи някъде масата като се включи перката? Ако някой има някакъв опит с такъв проблем и как да писна допълнителна маса към двигателя(??? - евентуално) да каже как става. Другото нещо , което се сетих, е че когато температурата отиде на 105 - 107 градуса при работеща перка и изгася колата и дам на контакт температурата си застава на 90 градуса. Това е единственото нещо, което ми вади очите и не мога да се справя засега. Надявам се , някой да даде някакво предложение или решение на проблема. ПоЗдрави!!!
_________________ Ланчия Капа 2.0/20V 155 hp.
|
|
|
|
|
vasil_d
|
Заглавие: Re: проблем с температурата на капата Публикувано на: 17 Окт 2014, 07:59 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 23 Май 2009, 22:21 Мнения: 438 Местоположение: София, ОвчаКупел
Кара: 2.0 20V 155bhp
|
Според мен имаш проблем с масата или акумулатора. След като се вкл. перката, понеже е голям консуматор, напрежението също пада, а поради тази причина ти мърда и показанието на уреда за температура. Само за пробата пробвай следното.
След като ти стигне горе долу 90 градуса, без да е вкл. все още перката пробвай да пуснеш вентилатора за купето на макс и вкл. нагряването на задният прозорец. Ако пак ти мръдне температурата, значи не достига захранването.
_________________ Lancia Kappa, 2.0 20V 5C V.I.S. 156hp 97y.
POWER DRIVE Transmission
|
|
|
|
|
|
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта |
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|