Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: зацепване на ангренаж на капа
 Мнение Публикувано на: 06 Апр 2012, 13:15 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 16 Май 2008, 20:32
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив 05 Южен
Малко събуждане на темата. Има ли в големите комплекти /които са за всички италиански модели/ за зацепване, някакъв фиксатор, с който да се блокира коляновия вал, защото иначе манипулацията ми се струва малко безмислена. При развити свещи не е трудно с индикаторен часовник да докараш на горна мъртва точка точно на нула, но ако не можеш да застопориш коляновия вал, все ще допуснеш малка неточност, която обаче ще е в такива параметри, както и ако правиш по белег на шайбата на колянов вал. Втори въпрос- Двигателят 107 КВ същият ли е като Браво/Брава /Мареа 2.0 20В. Защото в каталозите за инструменти, които успях да намеря има само Капа 2.0 20В ВИС. Понеже различните фирми означават по различен начин петите за зацепване на валовете, моля колегите, които разполагат с такива, да споделят номерата, фирмите и за кой двигател се използуват. Или какъв цвят са- сив,розов и т.н.

_________________
KAPPA 2.0 20V 1995 107KW


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: зацепване на ангренаж на капа
 Мнение Публикувано на: 11 Апр 2012, 12:02 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 16 Май 2008, 20:32
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив 05 Южен
Ехо-о-о, никой ли няма петички за зацепване, та да пише кои са за този мотор- 107 КВ ?

_________________
KAPPA 2.0 20V 1995 107KW


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: зацепване на ангренаж на капа
 Мнение Публикувано на: 11 Апр 2012, 23:14 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
Петите за фиат не са същите като за ланча. Има разлика в газоразпределението и весочината на гърбиците.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: зацепване на ангренаж на капа
 Мнение Публикувано на: 12 Апр 2012, 14:42 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 16 Май 2008, 20:32
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив 05 Южен
Ти не беше ли купувал скоро за този двигател? Пиши какво им е означението /или цвят/

_________________
KAPPA 2.0 20V 1995 107KW


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: зацепване на ангренаж на капа
 Мнение Публикувано на: 13 Апр 2012, 16:45 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
Ето ги


Прикачени файлове:
IMG_1876m.jpg
IMG_1876m.jpg [ 137.92 KiB | Прегледано 4830 пъти ]
IMG_1858.jpg
IMG_1858.jpg [ 167.67 KiB | Прегледано 4830 пъти ]

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: зацепване на ангренаж на капа
 Мнение Публикувано на: 16 Апр 2012, 17:08 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 16 Май 2008, 20:32
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив 05 Южен
Благодаря за отзивчивостта!!! ZIMBER дават този модел за за ВИС-мотора ?!? Цвят- силвър, модел В, трети и втори цилиндър на валовете са същите...... Да не би петите за мотора с ВИС и мотора без ВИС да са еднакви, ама на няколко места из форума бях чел, че са различни????

_________________
KAPPA 2.0 20V 1995 107KW


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: зацепване на ангренаж на капа
 Мнение Публикувано на: 16 Апр 2012, 19:43 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
Мойта е без ВИС, в евтините пети, като мойте има по-голям допуск, защото са ляти, а оригиналните са фрезовани. Тази особенност не им пречи да свършат работа.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: зацепване на ангренаж на капа
 Мнение Публикувано на: 27 Сеп 2012, 11:46 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 04 Фев 2008, 18:46
Мнения: 144
Местоположение: Враца
Намерих това,имате ли мнение стават ли и дали си струва капиталовложението.За колеги които не обичат някой друг да им рови в двигателите:
http://www.zimber-tools.com/cat-avto-in ... ateli.html

_________________
Lancia Kappa 2.4 JTD SW - 136 к. - 2000 г.
Lancia Kappa 2.0 V.I.S. -155 к. -1996г,
Lancia Kappa 2.0 20v Turbo 220 к.с -2000 г.
Lancia Kappa 2.0 V.I.S. -155 к. -1997г.за части.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: зацепване на ангренаж на капа
 Мнение Публикувано на: 16 Юли 2015, 16:48 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 26 Окт 2011, 22:42
Мнения: 101
Колега можеш ли да ми обслужиш с тези пети да си оправя моята капа ще дам някое левче


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: зацепване на ангренаж на капа
 Мнение Публикувано на: 16 Юли 2015, 20:29 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2007, 12:17
Мнения: 4278
Местоположение: Пазарджик,Враца
Кара: Lancia
Златистият цвят е за 146кс и за 2.4 ако не ме лъже паметта/за нищо друго/!

_________________
Изображение
LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000 LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000 LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp Grande Punto 1.2 LPG
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=8463


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 4 от 4 [ 70 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов