Автор |
Съобщение |
Alpina
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 14 Май 2011, 01:22 |
|
Регистриран на: 18 Окт 2007, 13:23 Мнения: 2764 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Dedra 2.0 Integrale S.W.
|
По думите ти разбирам следното: Първо - ти питаш колата "какъв ти е проблема?" Второ - колата ти казва "ами еди какъв си, по-точно проблеми с пасажерския еърбег и може би липса на връзка с датчика дали има някой на седалката" (по спомен какво значеше тази грешка) Трето - ти казваш на колата "добре, ясно - изчисти грешката" Четвърто - колата ти казва, че отново има този проблем Пето - ти се чудиш защо прави така. Дали пък не ти липсва една стъпка, намираша се между воро и трето? Демек - опита ли се да потърсиш и отстраниш тази неизправност, преди да изчистиш грешката? Все едно инфоцентъра да ти изпише, че ти е изгоряла крушката на задния номер, ти да кажеш само едно "OK" и при следващото пускане на светлините и изпизване "Виж какво, изгоряла ти е крушката за осветление на задния номер" ти да се чудиш защо аджеба пак ти го казва - кога ли ще спре
_________________
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 14 Май 2011, 07:34 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
Благодаря ! Разбрах !Ако ми кажеш и как да проверя свръзките на пасажерския аербег цена няма да имаш Предполагам че става въпрос за буксата на аербега но къде е тя и как се стига до нея !
|
|
|
|
|
Alpina
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 14 Май 2011, 10:01 |
|
Регистриран на: 18 Окт 2007, 13:23 Мнения: 2764 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Dedra 2.0 Integrale S.W.
|
Аз за съжаление съм с букса за диагностика с два кабела и грешката ми я изчистиха в сервиз и не знам кой номер е била, но предполагам 6, защото знаех точно причината за нея - аз си бях "виновен".
Единственото за което се сещам е да погледнеш под пасажерската седалка - при мен там има кабел, който излиза от пода и отива в букса, закачена на седалката - виж дали случайно не се е откачил там или да не прави добър контакт - разкачи и закачи няколко пъти, виж дали няма нещо по крачетата. От там нататък, трябва да търсиш по инсталацията. Причини всякакви могат да са - няма как да се отговори точно на въпроса.
Както вече не веднъж писах - ако ще играеш да търсиш нещо по връзките от централата до самият AirBag - прави го при откачен акумулатор! Но там не мога да ти дам съвет, защото изобщо не знам къде е едното и от къде минават кабели.
_________________
|
|
|
|
|
vasil_d
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 14 Май 2011, 11:02 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 23 Май 2009, 22:21 Мнения: 438 Местоположение: София, ОвчаКупел
Кара: 2.0 20V 155bhp
|
maxuel82 написа: Направих диагностика по описания начин и лампата мигна 6 пъти !След това дадох на "маса" за около 8 сек и лампата изгасна за около 30сек и пак светна !Повторих и потретих но не иска да угасне пущината ! Някакви предположения какув може да е проблема ??? Грешката в превод от английски е: "Повреда във веригата на пасажерският еърбег. Причини-окабеляване, дефектен модул, съпротивление" До колкото помня, за този проблем точно, имаше в един полски сайт, който описваше с подробности и снимки, как се разглобява и сваля пасажерският еърбег, и кои букси се почистват. След това всичко се оправяло, като ги сглобиш и изчистиш грешките. Ако някой колега има снимките може да ги сподели.
_________________ Lancia Kappa, 2.0 20V 5C V.I.S. 156hp 97y.
POWER DRIVE Transmission
|
|
|
|
|
BaDaZzz
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 15 Май 2011, 01:40 |
|
Регистриран на: 23 Ное 2007, 00:51 Мнения: 479 Местоположение: София
|
Пасажерският еърбег е хванат с 2 болта, намиращи се под капаци в жабката (горната част). Свалат се капаците, развиват се болтовете и еърбега излиза напред като в горната си част е закачен на куки.
_________________ BMW 530D '09 Lancia Phedra 2.2 JTD (HDI) '06 Lancia Thesis 2.4 JTD '04 Lancia Kappa 2.0 20V 145HP '96
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 15 Май 2011, 08:53 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
Благодаря !Днес ако ми остане време ще го разглобя и ще видя свръзките дали всичко е наред !!!
|
|
|
|
|
dando
|
Заглавие: Re: Публикувано на: 01 Юни 2011, 01:02 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 01 Юни 2011, 00:57 Мнения: 20
|
dobri_g написа: Първо диагностика 1.Вадите куплунга за диагностика на айрбега(снимки 1 и 2).
Привет! Имаме Lancia Kappa '96 20V 2.0 V.I.S. бензин. Тази букса за диагностика на airbag-а включена ли е някъде, или може да се издърпа свободно? Днес отворих въпросното отделение и доколкото можах да проследя беше захваната и в двата си края. Нагоре, опипвайки, не усетих да е включена, а надолу по посока земята кабелът правеше завой и мисля, че беше свързан с други проводници. Благодаря!
|
|
|
|
|
vasil_d
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 01 Юни 2011, 08:15 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 23 Май 2009, 22:21 Мнения: 438 Местоположение: София, ОвчаКупел
Кара: 2.0 20V 155bhp
|
Не трябва да е захваната никъде. Просто в повечето случаи има една черна капачка на самият куплунг (против прах и други замърсители) и когато се опитваш да извадиш кабела, се закача някъде в други проводници или нещо подобно.
Самият кабел за ориентир трябва да е омотан с жълта платнена/текстилена изолация и черен надпис (AIRBAG), който не се чете ясно.
_________________ Lancia Kappa, 2.0 20V 5C V.I.S. 156hp 97y.
POWER DRIVE Transmission
|
|
|
|
|
Alpina
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 01 Юни 2011, 09:29 |
|
Регистриран на: 18 Окт 2007, 13:23 Мнения: 2764 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Dedra 2.0 Integrale S.W.
|
Това капаче има щипка на него, за да се закачи на едно място под капака с мокета. За това ако не е закачено там, а наблъскано навътре се закача толкова много
_________________
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 16 Ное 2011, 18:19 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
Разкачих пасажерския аербег и всички кабели са наред ! Няма скъсани или откачени кабели ! Разкачих буксата която влиза в аербега и напръсках с контактен спрей и сглобих всико, но лампата продължава да свети !Като направя теста ми показва 6-7-8 и 10 грешка което няма логика да е вярно Забелязах че по време на движение понякога лампата изгасва и после пак си светва ! Немога да го прочета и с ФЕС !!! Някакви идеи ??
|
|
|
|
|
vasil_d
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 16 Ное 2011, 21:32 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 23 Май 2009, 22:21 Мнения: 438 Местоположение: София, ОвчаКупел
Кара: 2.0 20V 155bhp
|
maxuel82 написа: Разкачих пасажерския аербег и всички кабели са наред ! Няма скъсани или откачени кабели ! Разкачих буксата която влиза в аербега и напръсках с контактен спрей и сглобих всико, но лампата продължава да свети !Като направя теста ми показва 6-7-8 и 10 грешка което няма логика да е вярно Забелязах че по време на движение понякога лампата изгасва и после пак си светва ! Немога да го прочета и с ФЕС !!! Някакви идеи ?? Аз ще ти дам една идея, но не гарантирам, че ще стане. Значи четох някъде, че ставало проблем с масата на самият контролер за еърбега. И за да пробваш дали е от нея, слагаш една маса на средният пин от буксата, за да видиш дали е от това. Аз го пробвах и при мен не стана, но знае ли човек.
_________________ Lancia Kappa, 2.0 20V 5C V.I.S. 156hp 97y.
POWER DRIVE Transmission
|
|
|
|
|
SBANKOV
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 17 Ное 2011, 11:13 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 21 Яну 2010, 17:18 Мнения: 1034 Местоположение: София
|
А централата де е пипана, и огледай за теч и влага около нея, Да си я сменял с втора употреба? Питам защото ми идват някаккви идей но след инфото от твоя страна
_________________ Детето в мен продълажва да си играе с кибрит, но – странно – вече иска и пура, и Chivas... http://forum.italauto-bg.net/index.php FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС (\\\)[___////___](\\\)
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 17 Ное 2011, 20:50 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
SBANKOV написа: А централата де е пипана, и огледай за теч и влага около нея, Да си я сменял с втора употреба? Не съм я сменял нито пък личи да е пипана или сваляна ! Всъщност как се сваля ,къде и са болтовете ??? Първото нещо за което се сетих като видях че свети аербега още като я купувах е теч на антифриз от радиаторчето за парното ! Но теч няма всичко около нея е сухо ! vasil_d написа: И за да пробваш дали е от нея, слагаш една маса на средният пин от буксата, за да видиш дали е от това. Аз го пробвах и при мен не стана, но знае ли човек. На средния пин на тест буксата ли или на голямата червена букса която влиза в централата ! Защото доколкото си спомням голямата букса пиновете са на два реда та на кой среден , на първия или на втория ред ???
|
|
|
|
|
vasil_d
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 17 Ное 2011, 22:15 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 23 Май 2009, 22:21 Мнения: 438 Местоположение: София, ОвчаКупел
Кара: 2.0 20V 155bhp
|
На средният пин на диагностичната букса.
_________________ Lancia Kappa, 2.0 20V 5C V.I.S. 156hp 97y.
POWER DRIVE Transmission
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 17 Ное 2011, 23:20 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
Благодаря! Още утре ще пробвам и ще пиша какво е станало !
|
|
|
|
|
gero_records
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 09 Дек 2011, 20:16 |
|
Регистриран на: 08 Яну 2009, 00:16 Мнения: 441 Местоположение: Разград
Кара: Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002
|
Някой колега може ли да пусне инфо коя грешка (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10) какво означава Благодаря предварително !
_________________ Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 09 Дек 2011, 23:10 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
Мисля че някъде беше писано какво означава всяка грешка ! Ето значението на грешките според аутодата
Прикачени файлове: |
untitled.JPG [ 132.11 KiB | Прегледано 7705 пъти ]
|
|
|
|
|
|
gero_records
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 10 Дек 2011, 09:29 |
|
Регистриран на: 08 Яну 2009, 00:16 Мнения: 441 Местоположение: Разград
Кара: Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002
|
Жив и здрав да си колега. С TecDoc работя всеки ден ,но AutoData нямам. Благодаря много
_________________ Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002
|
|
|
|
|
maxuel82
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 16 Дек 2011, 01:21 |
|
Регистриран на: 04 Май 2011, 22:09 Мнения: 544 Местоположение: ПЛОВДИВ
Кара: Lancia Kappa 2.4 TDS
|
vasil_d написа: На средният пин на диагностичната букса. При мен не става ! а и неможе да се свърже с ФЕС -за че да му прочета грешките ! Интересното е че понякога лампата сама си гасне по време на движение и после пак светка ! Времето за което гасне е различно ,понякога не светва и след 20 мин. а понякога само примигва !
|
|
|
|
|
nicks1
|
Заглавие: Re: свети еърбега Публикувано на: 16 Дек 2011, 10:43 |
|
Регистриран на: 03 Ное 2005, 13:01 Мнения: 694 Местоположение: София
Кара: Alfa Romeo 166 2.0TS & BMW E39 Touring tds
|
Принципно при Алфата, в буксата на шофьрския еърбег има съпротивления, които горят и трябва да се смени самата букса. За пасажерския не съм сигурен, но би трябвало да е подобно.
_________________ Alfa Romeo 166 2.0TS & BMW 525tds Touring
|
|
|
|
|
|