Автор |
Съобщение |
duw
|
Заглавие: свети еърбега Публикувано на: 06 Юни 2009, 21:48 |
|
Регистриран на: 13 Май 2005, 07:56 Мнения: 385 Местоположение: Пловдив
|
Светна еърбега, какво ще ме посъветвате.
_________________ Ланча Капа 2.0 20V, 155 к.с., '98, бензин/метан
|
|
|
|
|
mitko1436
|
Заглавие: Публикувано на: 06 Юни 2009, 21:59 |
|
Регистриран на: 12 Мар 2009, 15:55 Мнения: 119 Местоположение: Пловдив 05 Южен
|
ми провери дали не са се откачили буксите под седалката.Жълти са на цвят и са в една кутийка.
_________________ Lancia Kappa 2.4JTD 1999г. 136hp На Части!!!
Renault Clio 1.2 бензинка,супер запазено
|
|
|
|
|
Alpina
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Юни 2009, 10:20 |
|
Регистриран на: 18 Окт 2007, 13:23 Мнения: 2764 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Dedra 2.0 Integrale S.W.
|
И да ги закачи - пак ще остане да свети.
Трябва диагностика. Да изчисти грешките и да каже - дали е катастрофа, или лош контакт/липсата на такъв.
Ако е от последните, да се оправи и пак да се изчистят грешките.
Ти да не си сменил волана?
Ако е така - ясно от какво е.
За в бъдеще просто казвай какво се е случило покрай проблема и ще получиш доста по-точна информация.
_________________
|
|
|
|
|
duw
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Юни 2009, 21:16 |
|
Регистриран на: 13 Май 2005, 07:56 Мнения: 385 Местоположение: Пловдив
|
Светна без явна причина. А наистина имам намерение да сменя волана, но това е друга тема.
_________________ Ланча Капа 2.0 20V, 155 к.с., '98, бензин/метан
|
|
|
|
|
Alpina
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Юни 2009, 09:14 |
|
Регистриран на: 18 Окт 2007, 13:23 Мнения: 2764 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Dedra 2.0 Integrale S.W.
|
Alpina написа: Трябва диагностика..
_________________
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Юни 2009, 11:23 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
И на моята капа така светна без причина,диагностиката показа изгоряла централа.Дано и при теб не е това.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
yeah_yeah
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Юни 2009, 15:30 |
|
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 09:26 Мнения: 548 Местоположение: Варна
Кара: Lancia
|
на моята светна от една неравност и така вече година
дали работи еърбега в момента?!?!
|
|
|
|
|
Nikoo
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Юни 2009, 16:30 |
|
Регистриран на: 21 Сеп 2007, 22:11 Мнения: 238 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 5/20 VIS
|
При мене се губи връзката между централата и таблото - явно някое кабелче.
Ще видя кога да я карам за оправяне.
_________________ Ланчия Капа 2.0/20V 155 hp.
|
|
|
|
|
Alpina
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Юни 2009, 16:32 |
|
Регистриран на: 18 Окт 2007, 13:23 Мнения: 2764 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Dedra 2.0 Integrale S.W.
|
15 причини да са - само на диагностика ще излезнат. Или работи ли не. Това са единствените два отговора, като единия не е вечер
Ако е било моментно прекъсване и е записал грешка - при нужда ще опита да го отвори. Ако всичко е наред - ще стане, ако обаче все още е прекъснато - няма.
Ако е изгорял, или вече е бил задействан - пак няма.
Така че, на боб не става да се гледа за това.
Нездравословно е и да се пипа
_________________
|
|
|
|
|
yeah_yeah
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Юни 2009, 23:11 |
|
Регистриран на: 02 Сеп 2007, 09:26 Мнения: 548 Местоположение: Варна
Кара: Lancia
|
|
|
|
|
Nikoo
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Юни 2009, 23:17 |
|
Регистриран на: 21 Сеп 2007, 22:11 Мнения: 238 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 5/20 VIS
|
yeah_yeah написа: http://lanciakappa.extra.hu/szerviz/legzsak/legzsak.html тоя номер с кабелчето от запалката дали действа
Интересно, ама ако някой го преведе ще е добре.
_________________ Ланчия Капа 2.0/20V 155 hp.
|
|
|
|
|
gbg844
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Юни 2009, 23:22 |
|
Регистриран на: 30 Мар 2009, 23:34 Мнения: 85 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra 1.8
|
Проблемът е в началото:
след запалване ключови elfordítása
4 секунди
, които не спят
на въздушна възглавница неизправност лампа.
Описание на проблема:
Airbag грешка лампа не става почти
4 секунди след запалване следните
Когато Lancia Kappánk преди 1998 г., така че първата серия
(3 eres на въздушна възглавница диагностичен конектор, а не 2, като от 1998 г. utániakon) lefuttathatunk, че също така е дом на öndiagnosztikát.
Пътникът страна преди váltókulissza намери малка врата, отстранете го.
В нашия случай Lancia Капа например първата версия, направени преди 1998
(на въздушна възглавница диагностичен конектор
разполага с 3 пина до 2 пина за сравнение версии, произведени след 1998)
че е възможно да стартирате selftest вкъщи.
Малките покритие на страната на отделение в предната част на седалката трябва да бъдат отстранени.
Тази цел ще бъде приета.
Преглед на вътре.
Издърпайте на мястото на въздушната възглавница диагностичен конектор.
Издърпайте на въздушна възглавница диагностичен конектор.
В 1-и на изхода
свързване
електрически кабел
на öndiagnosztika
бягам.
Свържете пинов кабел към 1, за
да управлява самостоятелно диагностика.
Включете запалването
ПО позиция.
В другия край на линията
притежава приблизително. 4 секунди, запалката свързване.
Включете запалването.
В другия край на телени
трябва да бъдат свързани към земята
в гнездото на запалката за 4 секунди.
След като отстранява от жица на запалка тяло, за кратко време, грешката светлината излиза, започва самостоятелно тест, а след това kivillogja резултата от него, аз бях 6-за грешка, тъй като тя flashed 6 пъти.
Повтаряне на няколко от по-горе, kivillogtathatunk още грешки, ако има още.
След прекъсването на земята от гнездото на запалката на алармата светлината ще вървя след това след самостоятелно тест на системата, резултатът ще бъде четима
тъй като броят на мига.
Диаграмата показва 6 Грешка
6, като имаше проблясъци.
Повтарящ се процес ще списък
други грешки, ако има такива.
Ако искате да изтриете
грешката
(след поправяне на грешката)
testeljük от първата диагноза на въздушна възглавница конектор и 1-изход
прибл. 10 секунди.
След като грешката код трябва да бъде изчистена (след определяне на главната причина)
ПИН 1 на въздушна възглавница диагностика конектор трябва да се основава на около. 10 секунди.
(transleted от Сиера-2000)
Грешка - Грешка в - Вероятно причината
1 грешка
2 SRS vezérlőmodul - SRS vezérlőmodul
3 SRS kábelkorbács - окабеляване, късо съединение в положителен полюс
4 SRS kábelkorbács - окабеляване, земя
5 водача страна Airbag, стартерни - окабеляване, водача Airbag резистентност
6 пътнически страна Airbag, стартерни - окабеляване, водача Airbag резистентност
7 ниска мощност - Батерия
8 SRS предупреждение светлина - предупреждение лампа верига борда, луковици, окабеляване
9 въздействието на данни в паметта - подходящи компоненти заменя
10 предварително окабеляване - окабеляване, късо съединение в положителен полюс
11 предварително окабеляване - окабеляване, земя
Първите 12 предварително сесия, водачът страна - Закрепване на обезопасителните предварително --
Първите 13 предварително сесия, пътнически страна - Закрепване на обезопасителните предварително --
Öndiagnosztika грешка код таблица.
_________________ LANCIA DEDRA 1.8 836A5.000
LANCIA DEDRA 1.6 159B9.000
|
|
|
|
|
gbg844
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Юни 2009, 23:32 |
|
Регистриран на: 30 Мар 2009, 23:34 Мнения: 85 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra 1.8
|
Превода е от интернет преводач.
_________________ LANCIA DEDRA 1.8 836A5.000
LANCIA DEDRA 1.6 159B9.000
|
|
|
|
|
Nikoo
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Юни 2009, 23:46 |
|
Регистриран на: 21 Сеп 2007, 22:11 Мнения: 238 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 5/20 VIS
|
gbg844 написа: Превода е от интернет преводач.
Личи си ама мисля , че няма да свърши работа.
Трябва си точен превод.
_________________ Ланчия Капа 2.0/20V 155 hp.
|
|
|
|
|
jorometala
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Юни 2009, 00:47 |
|
Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19 Мнения: 1692 Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97 Rover 416 GSI - на жената
|
няма нужда от превод ето го тук
ето колега малко инфо от autodata дано помогне
ако има други въпроси съм насреща!!
ииии колега да напишеш резултата!!
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
|
|
|
|
|
icohg
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Юни 2009, 21:10 |
|
Регистриран на: 04 Ное 2008, 20:10 Мнения: 39 Местоположение: София
|
Колега при мен не стана с тоя номер когато кабела е в запалката и е свързан със буксата лампата не свети но като махна кабела свети та се къса май пред блока с кабеляка не става а си трябва диагностика
_________________ Kappa-2.4TDS-Голяма сгодиика
Punto sporting-дървено ама върви
|
|
|
|
|
Илиян Илиев™
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Юни 2009, 01:15 |
|
Регистриран на: 09 Май 2007, 17:46 Мнения: 684 Местоположение: Друг
|
Аз така и не разбрах каква е целта на тази работа с кабела от запалката, но останах с впечатление, че се прави за да се прикрие неизправен еърбег, а не за да се изчисти грешката.
_________________ Ланча К 2.4 TD SW
|
|
|
|
|
Alpina
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Юни 2009, 09:14 |
|
Регистриран на: 18 Окт 2007, 13:23 Мнения: 2764 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Dedra 2.0 Integrale S.W.
|
Именно. Чисти грешките за него.
Обаче!!!! Колегата не чете!
Когато направиш тази процедура - лампата трябва да мигне определен брой пъти. Т.е. да си каже каква е грешката и да я видиш в таблицата. Ако когато изключиш колата и пак светне, то значи че има още грешки за четене. Значи направиш процедурата отново.
Обаче според мен може и да е ако нещо е неизправно, то веднага да прави новата грешка.
_________________
|
|
|
|
|
dobri_g
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Юли 2009, 15:50 |
|
Регистриран на: 21 Юни 2007, 11:36 Мнения: 585 Местоположение: София, Красна поляна
|
Здравейте колеги, от около месец съм собственик на Ланчия Капа и за сега съм доста доволен, но напоследък и аз започнах да имам проблеми с лампата на еърбега(това се случи след като карах около 7 дена със слаб акумулатор-на 6-тия ден палих на бутане и след като запали лампата остана да свети, загасих колата запалих я отново и тя загасна, но при следващото палене с бутане лампата светна и вече не загасва,сложих друг акумулатор положението е същото).Като правя диагностиката с кабела и минус от запалката ми излизат грешки-2,3,4,6,7,8,9 това нормално ли е след като преди това тази лампа си работеше нормално(давам на контакт лампата светва и след малко изгасва),възможно ли да се шашнала нещо.И искам да попитам как става нулирането на грешките, че нещо от обяснението в линка неможах да разбера.
Благодаря ви предварително.
|
|
|
|
|
dobri_g
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Юли 2009, 15:29 |
|
Регистриран на: 21 Юни 2007, 11:36 Мнения: 585 Местоположение: София, Красна поляна
|
Грешка
Последна промяна dobri_g на 10 Юли 2009, 16:31, променена общо 4 пъти
|
|
|
|
|
|