Автор |
Съобщение |
Peakone
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Яну 2009, 09:04 |
|
Регистриран на: 16 Яну 2009, 17:11 Мнения: 1079 Местоположение: Пловдив 05 Южен
Кара: Lancia
|
Аз неможах да разбера тази пластмасовата стойка използвате ли е за новите говорители и ако не,моля дайте някоя снимка да видя как сте го направили.
И да питам още нещо, някви стъпала за предните и задните говорители дали използвате , къде/как монтирате и свързвате
|
|
|
|
|
Alpina
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Яну 2009, 11:21 |
|
Регистриран на: 18 Окт 2007, 13:23 Мнения: 2764 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Dedra 2.0 Integrale S.W.
|
|
|
|
|
iskrendg
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Яну 2009, 13:47 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11 Мнения: 1381 Местоположение: София
|
А аз сложих тези доволни са смяната отзад е супер лека за 15 мин , не съм пробивал кората просто им сложих двойно лепеща на 3М за да изулира хубаво , чесно казано има разлика сега се исеща че има колони и отзад , оригиналните съм си ги свалил и запазил
тези са 55 лв комплекта пасват идеално
Прикачени файлове: |
TSG1702i[1].jpg [ 80.82 KiB | Прегледано 6296 пъти ]
|
_________________ Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе! Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO
http://www.indigodesignstudio.eu
http://www.indigodesign.eu
http://www.clubbulldog.com
|
|
|
|
|
Peakone
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Фев 2009, 19:41 |
|
Регистриран на: 16 Яну 2009, 17:11 Мнения: 1079 Местоположение: Пловдив 05 Южен
Кара: Lancia
|
Alpina написа: Захващаш ги с рапидки за пластмасата, като на самото тяло има предостатъчно дупки, сред които да избираш. Направи нови в пластмасата, не се опитвай да използваш съществуващите.
Благодаря за отговора. Значи ти разглобяваш оригиналната стойка , махаш стария говорител и използваш основата на стойката да закрепиш новия говорител и не слагаш горната част ,нали? Да съм сигурен че съм разбрал правилно че ся като почна да не насера работата
_________________ Lancia Delta 2.0 16V GT /// Alfa Romeo 166 2.4JTD /// ex. Lancia Kappa 2.0 /// ex. Mercedes-Benz W124
|
|
|
|
|
Alpina
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Фев 2009, 10:16 |
|
Регистриран на: 18 Окт 2007, 13:23 Мнения: 2764 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Dedra 2.0 Integrale S.W.
|
Не, изобщо старата стойка изчезва от колата
Изглежда така: http://lancia-bg.com/forum/download.php?id=7771
И просто се отстранява цялата.
Има колеги, които като я махнат, с нея купуват подходящи тела, след което ги монтират вътре т.е. става си по стандартния начин, но според мен не е много удачен вариант.
_________________
|
|
|
|
|
Jasen_Ulysse
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Фев 2009, 11:21 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 15 Апр 2008, 21:40 Мнения: 131 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
аз пък реших за по-лесно да разкарам пищялките... и новите колконки, без пищялки, са по-добре от старите със
Така се успокоявам поне. А някой ще ми каже ли какво загубих ?
_________________ Lancia Kappa 2,4 jtd 99'
|
|
|
|
|
Peakone
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Фев 2009, 14:07 |
|
Регистриран на: 16 Яну 2009, 17:11 Мнения: 1079 Местоположение: Пловдив 05 Южен
Кара: Lancia
|
Благодаря Алпина, разбрах как да го направя и си намерих много зверски говорители DLS и на много добра цена
Само да се видим с тоя пич да ги взема и ще разберем наистина ли озвучението на капата е толкова трудно заради малкото място зад говорителите или просто иска по-скъпичка техника
_________________ Lancia Delta 2.0 16V GT /// Alfa Romeo 166 2.4JTD /// ex. Lancia Kappa 2.0 /// ex. Mercedes-Benz W124
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Мар 2009, 23:17 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
Ето още едно решение за саунда в Капата, след 2-3 дена размисли и опити стигнах до извода, че Капата е направена да върви здраво и да предлага комфорт, но не и да свири, за това си направих това :
Прикачени файлове: |
sound 1.jpg [ 73.82 KiB | Прегледано 6299 пъти ]
|
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
sun4o
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Мар 2009, 23:44 |
|
Регистриран на: 29 Сеп 2004, 10:01 Мнения: 1223 Местоположение: София
Кара: л ex Lancia Lybra 2.4 Jtd Intensa ex Fiat Punto MK2 Srorting 6Speed 1.2 16V
|
А малкия пътник до колоните съгласен ли е
_________________ LANCIA LYBRA S.W. 2.4Jtd Intensa
|
|
|
|
|
Peakone
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Мар 2009, 23:59 |
|
Регистриран на: 16 Яну 2009, 17:11 Мнения: 1079 Местоположение: Пловдив 05 Южен
Кара: Lancia
|
sun4o написа: А малкия пътник до колоните съгласен ли е
добър въпрос
Как е сега със саунд подкреплението ?
Аз се отказах от DLS-ките защото ми се сториха малко поизпърдяни и кривяха високите,затова си взех ето тези http://www.magnat.de/index.php?id=2263&L=1 и честно казано ме радва как свири сега. Смятам да взема и за отпред от същата серия на Магнат ,дано само да не са с по-дълбок/широк магнит от фабричните и да станат
_________________ Lancia Delta 2.0 16V GT /// Alfa Romeo 166 2.4JTD /// ex. Lancia Kappa 2.0 /// ex. Mercedes-Benz W124
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Мар 2009, 08:33 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
sun4o написа: А малкия пътник до колоните съгласен ли е
Даже малкото като седне отзад мивика "Тате, пусни песничка"
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
Peakone
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Фев 2010, 06:13 |
|
Регистриран на: 16 Яну 2009, 17:11 Мнения: 1079 Местоположение: Пловдив 05 Южен
Кара: Lancia
|
Колеги как сте се справили с пърденето от капаците на задните колони?
Магнатките, които сложих си свирят доволно, обаче подпръцкването от капаците е адски дразнещо... махна ли ги - баси кефа, но пък стои грозно...
_________________ Lancia Delta 2.0 16V GT /// Alfa Romeo 166 2.4JTD /// ex. Lancia Kappa 2.0 /// ex. Mercedes-Benz W124
|
|
|
|
|
jorometala
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Фев 2010, 12:39 |
|
Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19 Мнения: 1692 Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97 Rover 416 GSI - на жената
|
Delev написа: Колеги как сте се справили с пърденето от капаците на задните колони?
Магнатките, които сложих си свирят доволно, обаче подпръцкването от капаците е адски дразнещо... махна ли ги - баси кефа, но пък стои грозно...
Мен ми се струва че проблема е в филтърната хартия която е от вътрешната им страна - според мен спира някаква част от звуковото налягане и затова става много скапан звука като сложиш капаците - аз не съм я махал защото не съм сигурен дали е от нея ако някой му се рискува да пробва.
другото е че трябва да са читави щипките на капаците и да държат добре и да се сложи някаква уплътнителна лента под тях за да не дрънкат - и говорителите да са закрепени здраво и плътно пак по същата причина!!
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Фев 2010, 17:09 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Аз си движа без капаци.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
Alpina
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Фев 2010, 19:25 |
|
Регистриран на: 18 Окт 2007, 13:23 Мнения: 2764 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Dedra 2.0 Integrale S.W.
|
Проблема е в самите капаци, имат минимални луфтове поради начина си на закрепване - не са под натиск, ами си седят свободно... от там се получава това "пръцкане"
В началото и мен ме дразнеше как изглежда, но съм като Paco_76 - без тях
Т.е. ако може да се сложат така, че под тях да има нещо, което да ги бута нагоре, така че палчетата, които ги държат на местата им да са под напън, няма да е така, но според мен не си струва играчката
_________________
|
|
|
|
|
aerozol
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Фев 2010, 20:12 |
|
Регистриран на: 19 Фев 2010, 20:41 Мнения: 3 Местоположение: София
|
|
|
|
|
jorometala
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Фев 2010, 22:33 |
|
Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19 Мнения: 1692 Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97 Rover 416 GSI - на жената
|
|
|
|
|
Peakone
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Фев 2010, 23:18 |
|
Регистриран на: 16 Яну 2009, 17:11 Мнения: 1079 Местоположение: Пловдив 05 Южен
Кара: Lancia
|
jorometala написа: aerozol написа: аз съм ето с тези колони http://www.electron.bg/product_info.php ... cts_id=701и да ви кажа свират доста добре стават ли на дълбочина без преправяне - пък и не са ли малко скъпички
За дълбочината незнам обаче тия пари никога няма да ги дам... Магнатките дето ги взех за 67лв. вадят звук като едни DLS-ки, които пробвах на стойност 150лв+.
Излишно изхвърляне са тези говорители според мен.
_________________ Lancia Delta 2.0 16V GT /// Alfa Romeo 166 2.4JTD /// ex. Lancia Kappa 2.0 /// ex. Mercedes-Benz W124
|
|
|
|
|
Пеньо Пенев
|
Заглавие: Задни колони Публикувано на: 04 Мар 2010, 22:21 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 19 Дек 2008, 18:42 Мнения: 25 Местоположение: Карнобат
|
Монтирах двулентови колони MAGNAT 162 .Решетката се сваля лесно.
Пластмасата се сваля заедно с говорителите и се изхвърля.В дупката
се събира високоговорител с външен диаметър 165 мм.Проблема е че
в дълбочина има максимум 60 мм ако се махне единия болт на стойката
на задните колани иначе 55 мм.Както предните колони плитко.ГОЛЯМА
кола без място за музика.Задните могатда се сменят с HERTZ например
но тряват падложки 5 мм исе маха болта от доло като се заменя с друг
с конусна глава и вътрешен шестограм.А решетката е добре да се залепи
със силикон защото хлопа.А Магната е слабичък.Но зо 50 лв. толкова.
_________________ LANCIA KAPA 2.4JTD
|
|
|
|
|
ernom
|
Заглавие: Re: задни колони Публикувано на: 24 Юни 2012, 18:30 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2009, 11:21 Мнения: 49 Местоположение: София /// с. Кесарево
Кара: Lancia Kappa 2.4 JTD
|
едно малко допълнение към темата ... при мен (JTD, 1998) стойката на говорителите е хваната само с два болта с глава шестограм 8 мм - първата снимка оргиналните говорители бяха някакъв мидбас и пищялка, вързани без кросоувър - виждат се на втората снимка вариантите за монтаж на нови говорители са много: - всички коаксиални 17-ки от G-серия на Pioneer стават без преправяне, щото монтажната им дълбочина е 45 мм, а в Капата дълбочината, както беше написъл един колега по-горе, е към 50 мм - има и плитки двукомпонентни системи без кросоувър, като TS-170Ci с пищялка ф 36.3, висока 14.5 мм - тук важното е, че пищялката влиза без проблем в леглото на оргиналната пластмасовата поставка (старата пищялка не е капсулована - вади се с леко завъртане по часовниковата) - може да се сложи и двукомпенентна с кросоувър - за кутията се ще се намери някакво място в дупката, но мидбаса най-вероятно ще е с по-голям магнит и ще се наложи повдигане
аз избрах един компромисен вариант - TS-G1711i - коаксиални 17- ки - и съм мн доволен от резултата оставих старите пищилки и дори вързах една за проба (третата снимка) - сега ми се струва, че от тая страна високите са една идея по-отчетливи и утре ще вържа и другата
за филтърната хартия на решетката - оставих я щото мислех, че има някаква полза да пази говорителя от пряка светлина и от прахоляк ...
Прикачени файлове: |
01.jpg [ 112.44 KiB | Прегледано 6194 пъти ]
|
02.jpg [ 101.16 KiB | Прегледано 6194 пъти ]
|
03.jpg [ 161.74 KiB | Прегледано 6194 пъти ]
|
|
|
|
|
|
|