|
Loading
Автор |
Съобщение |
lubo_Y10
|
Заглавие: Re: Пробка за обезвъздушаване на съединителя Публикувано на: 12 Фев 2018, 21:29 |
|
Регистриран на: 13 Ное 2008, 22:45 Мнения: 715 Местоположение: Пловдив 06 Тракия
Кара: Lancia-Y10 AGU Zavoli Голф 3 1.8
|
Да ме прощавате щото пиша след 1 водка и 1 чаша вино ама това за 300 000 км. без смяна на съединител може да стане ако е автоматик или е карана само на дълги извън градски.
_________________ Жигули-74г. под навеса
ЗАЗ 965 SKrap
Жигули-73
Опел капка-85 екс
Лада Самара SKrap
LANCIA Y10-93 1.1i mono
|
|
|
|
|
didod
|
Заглавие: Re: Пробка за обезвъздушаване на съединителя Публикувано на: 14 Фев 2018, 20:56 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 16 Яну 2010, 20:23 Мнения: 328 Местоположение: София
|
Е ние не твърдим, че са карани като таксита...
_________________ Lancia K 2.4 JTD '98 - Alfa Romeo 164 Super T. Spark
|
|
|
|
|
Капа 205 конски сили
|
Заглавие: Re: Пробка за обезвъздушаване на съединителя Публикувано на: 14 Фев 2018, 22:33 |
|
Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19 Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo бензин - изключителен автомобил!
Lancia KAPPA 2.4 jtd BMW E38, 740 i
|
Първата ми ланча беше ипсилонка, произведена 1996 година. Карах я 11 години: купих я с километраж 141 хил км и я продадох на 311 хил км. За това време не смених нито съединител, нито помпа, нито съм сменял масло на скоростите, нито на хидравликата. Когато веднъж я обслужвах, майсторът ми каза, че съединителят не изглежда да е сменян от предишния собственик.
Не казвам, че е била безпроблемен автомобил - за тези 11 години всяка година наливах за някакви ремонти суми от по 100 лева нагоре. Общо-взето по минимум 200-300 лева за ремонти годишно - я накладки, я бобина, я нещо по ел. инсталацията и т.н. Но като цяло беше непретенциозен и лесен за поддръжка автомобил.
При колите - всичко е на късмет.
Тъй че на колегата с капата му вярвам. Напълно е възможно.
_________________ Заклет фен на ланча капа!
|
|
|
|
|
bga
|
Заглавие: Re: Пробка за обезвъздушаване на съединителя Публикувано на: 18 Апр 2018, 09:53 |
|
Регистриран на: 04 Юли 2016, 15:14 Мнения: 3
Кара: Lancia Kapa
|
Колеги здравейте! Разглобих помпата и смених гумичките, но не съм сигурен за металната шайба отпред в какво положение се слага. С изпъкналата част навън или към буталото? Аз я сложих с изпъкналата навън /по спомен/, но педала не се връща съвсем до край. Остават около 1-2см., иначе скоростите се включват нормално. Благодаря предварително.
Прикачени файлове: |
20180418_092351.jpg [ 224.09 KiB | Прегледано 2797 пъти ]
|
|
|
|
|
|
|
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта |
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|