Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2




Автор Съобщение
 Заглавие: температура на 100 градуса в задръствания-помощ
 Мнение Публикувано на: 27 Мар 2010, 13:31 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34
Мнения: 499
Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
Здравеите колеги, имам го тоя проблем от както взе да се сгрява,като е в движение си държи 90 градуса а като съм в натоварен трафик температурата стига 100градуса и тогава се включва перката и я смъква до 95-98 горе-долу,това мисля,че не е нормално и май не ми върти перката на по-малките обороти(слабо) и ако е така как мога да я оправя и от къде идва проблема.датчика за перката на радиатора съм го сменил преди около 8-9 месеца.Моля помагаите,благодаря. :(

_________________
Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Мар 2010, 14:39 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02
Мнения: 124
Местоположение: Плевен
Долей малко антифриз,предполагам,че ти е малко нивото и датчика пропуска да включи първата степен на перката и минава чак на втората.Гледай нивото на охлаждащата течност да е макс.

_________________
Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Мар 2010, 15:03 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34
Мнения: 499
Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
на макс е колега

_________________
Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Мар 2010, 19:56 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 01 Дек 2007, 00:54
Мнения: 947
Местоположение: Бургас
Кара: Камион
Реостата на перката явно е дал фира и затова.И аз съм минал по тоя път,но след лека интервенция си включва когато трябва


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Мар 2010, 11:28 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34
Мнения: 499
Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
Dilyan написа:
Реостата на перката явно е дал фира и затова.И аз съм минал по тоя път,но след лека интервенция си включва когато трябва
колега миже ли да ми кажеш къде се намира този реостат и как мога да отстраня проблема,благодаря ти :roll:

_________________
Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Мар 2010, 11:45 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 01 Дек 2007, 00:54
Мнения: 947
Местоположение: Бургас
Кара: Камион
Ми моя е в долния край на радиатора,виж къде влизат жиците,там е :wink:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Мар 2010, 13:15 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Юни 2007, 11:36
Мнения: 585
Местоположение: София, Красна поляна
atanasagg написа:
Dilyan написа:
Реостата на перката явно е дал фира и затова.И аз съм минал по тоя път,но след лека интервенция си включва когато трябва
колега миже ли да ми кажеш къде се намира този реостат и как мога да отстраня проблема,благодаря ти :roll:

Реостата ти е някъде на кожуха на перката(незнам на Делтата къде е точно). Там се включват два кабела, за да разбереш дали е там проблема(100 процента е там) откачаш кабелите и ги окъсяваш. Така би трябвало перката да се включи нормално, но на голямата скорост.

_________________
Renault Laguna 1,8 90 h.p. 96 г. - За толкова пари, толкова! :(
EX:Lancia Kappa 5.20 145 h.p. 95 г.-Замина за части.
.....
Alfa Romeo 156 2.4 JTD ; Lancia Dedra 1.8 8V


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Мар 2010, 21:44 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 11 Ное 2005, 18:02
Мнения: 189
Местоположение: Бургас
Кара: Lancia Dedra 1,9 Turbo ds.
Ако позволите: казва се "термостат", а не "реостат". Реостатът е друго устройство. Извинете за офтопика.

_________________
Lancia Dedra 1,9 Turbo DS LE, 90 hp, 835A4.000, '95


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Мар 2010, 22:27 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2007, 17:00
Мнения: 130
Местоположение: Бяла Слатина
kalo_yan написа:
Ако позволите: казва се "термостат", а не "реостат". Реостатът е друго устройство. Извинете за офтопика.

kill_myself
По темата,колега свали реостата и го почисти.
Виж за изгоряло съпротивление,термопредпазител(на реостата) или стопени клеми и калпава връзка


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Мар 2010, 08:34 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Юни 2007, 11:36
Мнения: 585
Местоположение: София, Красна поляна
kalo_yan написа:
Ако позволите: казва се "термостат", а не "реостат". Реостатът е друго устройство. Извинете за офтопика.

Точно РЕОСТАТ си се казва :mrgreen: (поне това за което аз писах).

_________________
Renault Laguna 1,8 90 h.p. 96 г. - За толкова пари, толкова! :(
EX:Lancia Kappa 5.20 145 h.p. 95 г.-Замина за части.
.....
Alfa Romeo 156 2.4 JTD ; Lancia Dedra 1.8 8V


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Мар 2010, 18:07 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34
Мнения: 499
Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
dobri_g написа:
atanasagg написа:
Dilyan написа:
Реостата на перката явно е дал фира и затова.И аз съм минал по тоя път,но след лека интервенция си включва когато трябва
колега миже ли да ми кажеш къде се намира този реостат и как мога да отстраня проблема,благодаря ти :roll:

Реостата ти е някъде на кожуха на перката(незнам на Делтата къде е точно). Там се включват два кабела, за да разбереш дали е там проблема(100 процента е там) откачаш кабелите и ги окъсяваш. Така би трябвало перката да се включи нормално, но на голямата скорост.
здравеи колега,намерих реостата,но като окъся кабелите перката пак се включва на 100 градуса и работи малко,до към98 и перката изкллючва,може ли проблема да ми идва от датчика на радиатора(а го смених миналата година) или е пак от този реостат.

_________________
Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Същия проблем
 Мнение Публикувано на: 29 Мар 2010, 19:29 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42
Мнения: 2777
Местоположение: Благоевград
Кара: Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и чат-пат Делта 3... че почти няма къде да се кара...
Имах същия проблем на Дедрата (1.8 8V). Проблемът се оказа в лоши спойки на релейния блок на климатика и перката. При мен се намираше отстрани на калника. Оказа се че кутията е капсулована, но я отворихме и релетата са запоени на една мека (гъвкава) платка, която се беше разлюспила на няколко слоя а спойките бяха нагорели. След повторното препояване на всички връзки - проблема изчезна. При мен особено загряваше лятото при пуснат климатик. За целта си бях извел ключе в купето за принудително пускане на перката на високата скорост.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Мар 2010, 22:35 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Юни 2007, 11:36
Мнения: 585
Местоположение: София, Красна поляна
atanasagg написа:
здравеи колега,намерих реостата,но като окъся кабелите перката пак се включва на 100 градуса и работи малко,до към98 и перката изкллючва,може ли проблема да ми идва от датчика на радиатора(а го смених миналата година) или е пак от този реостат.

Щом ти включва пак по същия начин най-вероятно не от реостата. За съжаление не се сещам за друго.
Датчика на радиатора също е вариант, но щом си го сменял :?:
Провери си и датчика за показанията на таблото дали работи коректно.

_________________
Renault Laguna 1,8 90 h.p. 96 г. - За толкова пари, толкова! :(
EX:Lancia Kappa 5.20 145 h.p. 95 г.-Замина за части.
.....
Alfa Romeo 156 2.4 JTD ; Lancia Dedra 1.8 8V


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 31 Мар 2010, 14:56 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 11 Ное 2005, 18:02
Мнения: 189
Местоположение: Бургас
Кара: Lancia Dedra 1,9 Turbo ds.
Sorry! :oops:

_________________
Lancia Dedra 1,9 Turbo DS LE, 90 hp, 835A4.000, '95


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 31 Мар 2010, 15:46 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 02 Апр 2007, 22:09
Мнения: 361
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
При мен първата степен се включва 98 градуса,втората на 105 и в задръствания си ходи до около 100-те.Остави я да видиш да ли си включва и двете степени.

_________________
LANCIA DELTA II 1.6 75hp 835C1000
OPEL ASTRA G X16XEL
LANCIA DELTA II 1.6 103hp 182C4000


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Апр 2010, 18:04 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34
Мнения: 499
Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
stanibesen написа:
При мен първата степен се включва 98 градуса,втората на 105 и в задръствания си ходи до около 100-те.Остави я да видиш да ли си включва и двете степени.
окей колега но това нормално ли е защото аз мисля че трябва да се включва на 98 градуса бързата степен. :|

_________________
Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Апр 2010, 21:41 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 02 Апр 2007, 22:09
Мнения: 361
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
Знам,че в тези граници трябва да включват и въобще не съм търсил проблеми.Ако включва на 98 втората степен,то първата първата ще трябва да включва около 90-92 което е нормалната работна температура.В началото и аз се шашках,но вече го приемам за нормално,като се има предвид,че италянките работат на по-висока температура.

_________________
LANCIA DELTA II 1.6 75hp 835C1000
OPEL ASTRA G X16XEL
LANCIA DELTA II 1.6 103hp 182C4000


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Апр 2010, 02:12 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02
Мнения: 124
Местоположение: Плевен
колега отиди на компютърна диагностика,там ще ти кажат най-вярно защото датчика за таблото е различен от този за компютъра.Провери си и датчика за таблото може да лъже с 7-8 градуса нищо,че си го сменял скоро в БГ сме все пак.Що се отнася до термостата ако всичко е на ред то на 88 отваря големият кръг,на 92 пуска първа степен,а на 94 втората.

_________________
Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Апр 2010, 08:46 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34
Мнения: 499
Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
stanibesen написа:
Знам,че в тези граници трябва да включват и въобще не съм търсил проблеми.Ако включва на 98 втората степен,то първата първата ще трябва да включва около 90-92 което е нормалната работна температура.В началото и аз се шашках,но вече го приемам за нормално,като се има предвид,че италянките работат на по-висока температура.
колега на 90-92 изобщо не се включва и си мисля,че проблема идва от датчика на радиятора,макар,че съм го сменял преди няма и година,може да съм си купил много голямо менте :( и незнам дали пак да се набутвам за датчик,или какво да правя друго :idea:

_________________
Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Апр 2010, 09:37 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 02 Апр 2007, 22:09
Мнения: 361
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
Температурата на таблото ти показва от датчика на главата.Перката ти се включва от датчика на радиатора и няма как температурата и на двете места да е еднаква.Според мен от там идва тази разлика в градусите.Карай си и не се занимавай,ходил съм по диагностики в началото като си мислех,че е проблем.

_________________
LANCIA DELTA II 1.6 75hp 835C1000
OPEL ASTRA G X16XEL
LANCIA DELTA II 1.6 103hp 182C4000


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 4 [ 69 мнения ] Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов