Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2




 Страница 1 от 1 [ 4 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: температура
 Мнение Публикувано на: 07 Окт 2016, 23:58 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 19 Дек 2015, 18:36
Мнения: 16
Кара: Lancia Delta 1.6 Mono 75HP
Здравейте колеги.Ако някой все още не е решил проблема с грешното показване на температурата и горивото,при мен проблема беше повече от елементарен:
Свалих таблото с уредите и гледам зад двата датчика(гориво ,темп)по няколко малки гайки ,които може би играят маса,няколко от тях ми бяха доста хлабави,стегнах ги(но не прекалено) и воала,вече си имам два изправни уреда на таблото.
Но както знаете италианската кола е като жената :D След като вече ми работеше уреда за температурата,запалих и след 10-12 мин колата стигна 90 градуса нооо ... започна да ги подминава ,но перки няма.Температурата стигна 105 градуса и веднъж се включи бавната за около 5-6 секунди и спира,след това бързата пак около 5-6 секунди,направих мост на реостата(на кожуха на радиатора) и сега има само втора степен и отново включва на 105 но поне колата не вдига повече.Мисля си,че датчика който е долу на радиатора прави проблеми,очаквам съвети.не са релета и бушони,защото когато окъся буксата на датчика(термошалтера) на едното краче пуска бавната а на другото бързата.Колата е обезвъздушена.
Другият проблем е ,че като се движа температурата пада до 65-70 градуса,това съм сигурен ,че е термостат,въпреки ,че е сменян скоро.Относно термостата кажете какъв да купя за да съм доволен и да не го сменям през 8-10 месеца
П.С. и на климатроник пак перката се включва за 5-6-10 секунди и спира,след 1-2 мин пак същото,луднах с тая кола честно,но съм упорит и ще си я оправям генерално :) Ноември влиза за цялостно пребоядисване.
Колата е Делта 2 1,6 ,75к.с ,95г. с климатроник


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: температура
 Мнение Публикувано на: 16 Ное 2016, 12:59 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 24 Ное 2007, 22:03
Мнения: 155
Местоположение: Казанлък
Колега , кажи дали си оправи колата и как , че и аз имам същия проблем.Някъде във форума четах , че това е нормално да включва първа степен на около 97 и втора на 103 градуса но при мен по нанагорнища направо отива да пресветва червената лампа.Някои колеги са си решили проблема като са си пуснали допълнително ключе за принудително пускане на перката.

_________________
LANCIA DEDRA 1.6 i.e. 65KW-1991
ZLA835A1.000


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: температура
 Мнение Публикувано на: 16 Ное 2016, 13:27 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 24 Ное 2007, 22:03
Мнения: 155
Местоположение: Казанлък
Извадки от форума:110-130 ми показва градусите на водата като карам .Таблото не е електронно.Като отворя радиатора и пипна водата не повече от 90 въпроса ми е от кво ги праи тия тъпи истори постоянно стрелката да ми сочи че прегрявам и само ме плаши.Температурен датчик?
Извинявам се за тъпия въпрос, ама как така успяваш с "пипане" да установиш дали е под или над 90 градуса водата?
Напълно нормално е да ти показва висока температура, причини много- виж си перката на радиатора дали включва на 90градуса или се включва на втората степен, виж си термостата, виж си радиатора:) и т.н.
Първо водата я проверявам с пръст в казанчето малко пари ама нищо.Второ перката върти но чак като на циферблата на таблото удари стрелката 130 градуса.Според мен перката вклучва много късно но не знам защо.Термостата отвара нормално втория кръг на водата когато му доиде времето и после е проблема.
Почистете си масите към купето, дето са под акумулатора.Тва е слабо място на ел енсталацията, аз имах същия проблем и не се оправи с нови датчици.Просто пуснах още една маса от мотора към купето и от тогава ок
В случай на опасност от прегряване изключваш климатроника и пускаш парното. Адски е гадно но работи.
И реостата на перката на вентилатора виж, обикновено изгаря първата степен и перката ти се включва около 100градуса, а трябва да се включва близо до 90-те.
105 градуса е в рамките на нормалното, но повече от 110+ не е препоръчително да вдига...
Не е нормално! Вентилатора включва на 95', което ще рече, че компенсира с това да не се отива към критични граници. При 90' изключва. Да се върнем на въпроса за нормалната температура по сервизните бумаги!? Затова прегледай обсойно за причината!
Климатизираните коли имат две степени на перката
Степен 1: 92-94 градуса
Степен 2: 96-98 градуса
Моята не е вдигала повече от 105, ако ви качва над 105-110 градуса, вземете мерки, последствията може да са сериозни.
Значи да фърлим малко светлина в тунела...
Първо ще поправя griom и geezer тъй като в обсъждането на температурата на двигателя никаква роля не играе маслото... Става въпрос за това, че малкото масло не е причина за повече триене! Повече триене има само ако няма никакво масло, маслената помпа не подкачва и лампата за масло свети, и 5 мин. ако карате така се отправяйте към автоморгата да спазарите по-добри цени на колите си!
После 110 - 115 градуса е нормално. Охладителната течност в много от съвременните автомобили е под налягане и не кипва при тези стойности на термометъра. Освен това такива стойности са много по-добри за работата на двигателя, понеже при тях той се износва много по-малко Няма нужда да се притеснявате щом знаетете, че ви работят термостатът и вторият кръг на охлаждането, тъй като в системата има клапан който би изпуснал прекомерното налягане.
Също, хубаво би било да отбележим, че температурният датчик, който отчита температурата на таблото, термостатът и датчикът, който включва принудителното охлаждане (перката), са изработени не навсякъде еднакво и вероятно има малък процент грешка, който понякога ни стряска...
При мен проблема се оказа от запушен воден радиатор.Свалих,почистих и се разтече. Купих нов,благодарение на колега от форума ,и всичко се оправи. Преди това сменях датчици и правях тоци,но ефекта беше нулев.Също е добре да се погледне и капачката на разширителното казанче - дали създава нужното налягане в системата.

Моят последен опит показва, че ако Ви включва на 90 градуса, най-вероятно карате с датчик за дизел. Преди година сменях датчик и в магазина ми казаха - те тоя е за тебе /кафяв/. Викам ок,
тогава ми бяха "изтекли леко" водите смених го и включваше на 90 или малко над 90градуса. Честно казано не помня на колко е вклювала перката преди проблема. Преди две седмици одобен проблем и понеже съм ербап - викам аре пак датчика. Купувам - този път аветния син на вят.Оказа се, че ми е изпляскал реостата, но сега включва на точно на 100 градуса по показания на таблото. Имайки предвид, че първа степен се включва на 92-94 градуса за климатизираните коли /температура долу ниско на радиатора/ Разликата от 6-8 градуса от показанията на датчика боднат на мотора и даващ показанията на таблото е ясна.
Аз имах подобен проблем с датчика и не ми работеше първата степен на перката... Явно съм бил с опелов датчик който ми включваше перката на 92 градуса и я държеше да върти докато не падне под 90. Отидох при моите майстори и те ми оправиха и двете степени на перката и ми сложиха този синия датчик за които говори колегата. Сега първата степен на перката ми я пуска някъде точно около 100те градуса а втората на 107. Питах най разбиращия майстор защо така и той ми каза, че това е абсолютно нормално даже при тази температура двигателя се износва много по малко и има по дълъг живот. Прегряване може да стане от 110 градуса нагоре... Абсолютно вярно!
При мен се включва първа степен точно на това деление - 100 градуса. Приемам го за абсолютно нормално.
Ми май е нормално ...като за Lancia Въпреки,че не виждам как може нещо да се охлажда със 100+ градуса вода(антифриз)
Не мога да повярвам, че още дискутирате едно и също нещо в рамките на три страници
Това "нещо" влияе като охладител, въпреки че е 100 градуса, защото без него колата ще загрее мноооого повече.
И не мога да разбера какво трябва да стане, за да разберете, че температура в рамките на 80-110 градуса е НОРМАЛНА РАБОТНА ТЕМПЕРАТУРА

_________________
LANCIA DEDRA 1.6 i.e. 65KW-1991
ZLA835A1.000


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: температура
 Мнение Публикувано на: 27 Фев 2017, 21:31 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 19 Дек 2015, 18:36
Мнения: 16
Кара: Lancia Delta 1.6 Mono 75HP
[quote="elkin"]Колега , кажи дали си оправи колата и как , че и аз имам същия проблем.Някъде във форума четах , че това е нормално да включва първа степен на около 97 и втора на 103 градуса но при мен по нанагорнища направо отива да пресветва червената лампа.Някои колеги са си решили проблема като са си пуснали допълнително ключе за принудително пускане на перката.[/qКолега аправо ми звънни да ти обясня 0884950125


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 4 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов