Здравейте отново, колеги.
С голям кеф требе да кажа, че таблото се оправи. В събота отново го разглобих, "прозвъних" веригите от всеки пин на конекторите до 2-3 точки след него на платката на CHECK панела, и по пистите на гъвкавата платка, и проблем не откривам. Вече примирен реших, че ще карам така докато намеря друго табло, слагам го, и чудо - работи. Типично по `талянски тръгна, нямам никаква идея къде е бил проблема, ама и не ми пука.
За информация - крушките на индикаторите са 1,2W. На подсветката (с червените фасунги) жичката вътре е по-особена от тия на индикаторите - сигурно заради регулирането на силата на светене.
Прикачени файлове:
IMG_0494.JPG [ 202.27 KiB | Прегледано 2000 пъти ]
Тая платка е двуслойна и може да се свали. При сглобяване трябва да се внимава за щекичката за проверка на маслото да не се забрави или да се сбърка с "клечката" на часовника. Познайте как го разбрах
.
Прикачени файлове:
IMG_0497.JPG [ 296.64 KiB | Прегледано 2000 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_0498.JPG [ 259.52 KiB | Прегледано 2000 пъти ]
Снимките ги качвам, ако на някой, не дай Боже, му се наложи, да знае с какво се захваща. За да се свали CHECK панела от останалата част трябва да се развият и гайките на часовника, и да се издърпа внимателно лентовия кабел на гъвкавата платка. При свързване - леко запъва във водачите, и трябва да се натисне още малко - да влязат и пиновете.
Надявам се с това да приключи темата, и на никой да не му се налага да я чете.
_________________
Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7