Страница 1 от 1 [ 3 мнения ]
Автор |
Съобщение |
batmiti
|
Заглавие: Делта 2 - гори бобини Публикувано на: 01 Апр 2015, 22:24 |
|
Регистриран на: 05 Авг 2007, 10:56 Мнения: 344 Местоположение: София
|
Колата е Делта 2 1,6 103 кс Изгася в движение. При опит да се запали , стартера върти , лампата на инжекциона не загасва , колата не пали.Ток към свещите няма. Дърпане до сервиз. При огледа се вижда ,че бобината е повърхностно разцепена. Купува се нова - М. Марели. При запалване на колата новата бобина изпушва. Сменят се кабели и свещи. Нова бобина - също изпушва.Буквално се стапя !!! Следва компютър и бобина втора употреба.Преглежда се основно цялата инсталация. Колата запалва.Работи като часовник.Форсира се до 4-5000 об - Всичко е наред. Колата се мести в сервиза няколко пъти през деня - всичко ок. При напускане на сервиза , след около 300 метра колата изгася. Мирише на бакелит.Познайте... бобината е изгоряла. Най- интересно е ,че с оригиналната бобина колата в момента работи на 2 цилиндъра и с единия и с другия компютър. Ако има значение :свалените стари свещи са на над 100000км - буквално нямаха електрод. Колата е с об. газово и до сега е работила безотказно. Моля за помощ . Предварително благодаря на всички отзовали се.
_________________ DEDRA 1.8 8V SW Lybra 1.9 jtd SW
|
|
|
|
|
linco04
|
Заглавие: Re: Делта 2 - гори бобини Публикувано на: 01 Апр 2015, 23:58 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 16 Окт 2013, 18:47 Мнения: 5
Кара: Lancia Y
|
колега,според мен преди бобините трябва да има регулатор на тока(релета).виж главните релета
|
|
|
|
|
batmiti
|
Заглавие: Re: Делта 2 - гори бобини Публикувано на: 03 Апр 2015, 23:13 |
|
Регистриран на: 05 Авг 2007, 10:56 Мнения: 344 Местоположение: София
|
Проблема е решен.При по-обстоен преглед , все пак се откри пробив в ел инсталацията. Колата цял ден се движи без проблем.
_________________ DEDRA 1.8 8V SW Lybra 1.9 jtd SW
|
|
|
|
|
|
Страница 1 от 1 [ 3 мнения ]