Автор |
Съобщение |
kiril76
|
Заглавие: Проблем с паленето на Lancia Dedra 1.8 i.e. Публикувано на: 17 Фев 2005, 17:42 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 17 Фев 2005, 17:32 Мнения: 9 Местоположение: Пловдив
|
kolata neste da pali, ne sweti indikatora za ijikciona mai se guriat tokowete na bubinata, ot kakwo moje da e ima li niakade predpazitel za neia???imam 4uwstwoto 4e ili niama goriwo w dvigatelia ili se gubiat tokowete.
Колата неще да пали, не свети индикатора за ижекциона май се губят токовете на бобината, от какво може да е? Има ли някъде предпазител за нея? Имам чувството, че или няма гориво в двигателя или се губят токовете.
Добре дошъл, тук имаме едно изискване във форума да се пише само кирилица, така по лесно ще се разбираме
|
|
|
|
|
Гост
|
Заглавие: Re: Проблем с паленето на Lancia Dedra 1.8 i.e. Публикувано на: 17 Фев 2005, 19:11 |
|
|
kiril76 написа: kolata neste da pali, ne sweti indikatora za ijikciona mai se guriat tokowete na bubinata, ot kakwo moje da e ima li niakade predpazitel za neia???imam 4uwstwoto 4e ili niama goriwo w dvigatelia ili se gubiat tokowete.
Колата неще да пали, не свети индикатора за ижекциона май се губят токовете на бобината, от какво може да е? Има ли някъде предпазител за нея? Имам чувството, че или няма гориво в двигателя или се губят токовете.
Добре дошъл, тук имаме едно изискване във форума да се пише само кирилица, така по лесно ще се разбираме
Това са двете неща които първо трябва да провериш когато колата не пали. Виж първо дали има бензин. Ако няма най-вероятно е помпа. Ако бензин има проблема е в искрата и тогава причината може да е Hall датчика.
|
|
|
|
|
Disco
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Фев 2005, 19:49 |
|
Регистриран на: 06 Ное 2004, 17:01 Мнения: 264 Местоположение: Пазарджик
Кара: FiatSedici 1,9td, Lancia Dedra 1,9 td
|
На мен ми се прави 3 пъти тоя номер да не ще да пали, и направо ме побърка. Карам си колата - пали си без проблеми, и изведнъж като каже "Край" , и не ще та не ще. Първия път излезе комутатор - избил, и бърка нещо токовете - помпата качва бензин, но не пали. Втория път някакъв кабел към комутатора не дава хубава маса и пак същия проблем. Третия път, дето ме разби направо, беше една жичка в помпата за бензина, която не правеше маса - направо разглобихме цялата кола докато я открием. Така че откачи маркуча за бензина, пробвай да запалиш и виж дали хвърля бензин. Ако има - тъси токовете.
|
|
|
|
|
valjo-2
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Фев 2005, 12:08 |
|
|
Има един бушон, който също може да погледнеш.
Намира се при двигателя, като отвориш капак точно по средата зад инжекцията има черна пластмасова кутия.
Свали капака (с 2 винта е) и отдолу има няколко бушона).
На мен ми е горял такъв.
|
|
|
|
|
nan1777
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Мар 2005, 10:53 |
|
Регистриран на: 07 Фев 2005, 23:28 Мнения: 201 Местоположение: Раковски, Пловдив
|
Снощи имах следната неприятна и дразнеща случка:
Имам Капа, която е на метан. Уредбата е слагана в Италия. Автоматично пали на бензин при малко над2000 оборота прехварля на метан. Снощи обаче не пожела да пали на бензин. Трябваше да включа не междинно положение копчето на метана за да запали. Дори и по време на движение, като включа на бензин, колата гасне и почва да убива скороста. Без проблем обаче си карам на метан.... Някой има ли някаква идея за какво става вапрос?
|
|
|
|
|
Гост
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Мар 2005, 11:03 |
|
|
nan1777 написа: Снощи имах следната неприятна и дразнеща случка: Имам Капа, която е на метан. Уредбата е слагана в Италия. Автоматично пали на бензин при малко над2000 оборота прехварля на метан. Снощи обаче не пожела да пали на бензин. Трябваше да включа не междинно положение копчето на метана за да запали. Дори и по време на движение, като включа на бензин, колата гасне и почва да убива скороста. Без проблем обаче си карам на метан.... Някой има ли някаква идея за какво става вапрос?
Щом колата работи без проблем на метан значи не ти качва достатъчно бензин. Провери налягането от бензиновата помпа. Вероятно е запушен горивния филтър а може и помпата вече да е поизносена. Ако при превключване в движение веднага почваш да губиш обороти на бензин може би помпата въобще не качва.
|
|
|
|
|
nan1777
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Мар 2005, 11:08 |
|
Регистриран на: 07 Фев 2005, 23:28 Мнения: 201 Местоположение: Раковски, Пловдив
|
|
|
|
|
nan1777
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Мар 2005, 11:11 |
|
Регистриран на: 07 Фев 2005, 23:28 Мнения: 201 Местоположение: Раковски, Пловдив
|
Благодаря! И мен не6то такова ми се варти из главата. Докато беше всичко наред, при даване на контакт, има един лек шум някаде под волана се получава. Преди беше около 5-10 сек. Сега не спира да брамчи. Вазможно ли е това нещо да е сварзано с помпата и да се опитва да засмуче бензин, но да не успява поради някви причини?
|
|
|
|
|
Гост
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Мар 2005, 11:55 |
|
|
nan1777 написа: Благодаря! И мен не6то такова ми се варти из главата. Докато беше всичко наред, при даване на контакт, има един лек шум някаде под волана се получава. Преди беше около 5-10 сек. Сега не спира да брамчи. Вазможно ли е това нещо да е сварзано с помпата и да се опитва да засмуче бензин, но да не успява поради някви причини?
Шума трябва да е отзад. Отпред е само реленцето, което чуква при контакт и след около 2-3 секунди цъква пак. През това време се чува лек звук от въртяща помпа, но от към багажника. Ако шума е силен или имаш запушване или помпата нещо се мъчи.
|
|
|
|
|
nan1777
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Мар 2005, 12:11 |
|
Регистриран на: 07 Фев 2005, 23:28 Мнения: 201 Местоположение: Раковски, Пловдив
|
...Обаче помпата която се чуваше отзад, в момента не включва. не се чува шума който имаш предвид...
|
|
|
|
|
Villy
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Мар 2005, 13:19 |
|
Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51 Мнения: 692 Местоположение: София
|
За бога братя,помагайте И моята Дедра не пали.От 3 дена е в един сервиз и хората там са вдигнали ръце и твърдят,че такова нещо не са виждали.Ток има ,бензин има ,всичко изглежда наред,на стартер върти като лудо,но изобщо не се и опитва да пали Компресия-ОК.Човека има Темпра със същия мотор(1.6 ие),с моето делко,капачка и кабели неговата работи ОК! Положението е много натопорчено.Имате ли някакви идеи че направо
_________________ Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г. http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg
|
|
|
|
|
Pioneer
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Мар 2005, 13:32 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:19 Мнения: 386 Местоположение: София
|
А свещи? Моята имаше такъв проблем който изчезна със смяната на свещи. Много са капризни откъм тях.
_________________ Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD
EX Dedra 2.0 ie LS
|
|
|
|
|
filter
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Мар 2005, 14:11 |
|
Регистриран на: 30 Сеп 2004, 17:26 Мнения: 1127 Местоположение: Асеновград
|
koлеги аз имах следния проблем,както си карам на бензин и хоп изгасна и повече не запали на бензин.карах я така 3 месеца на газ докато не почнаха различни проблемчета и накрая изчезна смукача.оказа се помпата.ако си от пловдив мога ти предложа един наистина добър сервиз който се намира в старата автоелектроника(раздел сервиз съм описъл каде е точно).внимавай много защото тва е сериозна инвестиция и трябва да се обърне внимание от каде взимаш помпата и кой ти я монтира.но помпата е крайния вариянт.може да се провери много лесно.единия отваря багажника и почва да се вслушва за леко бръмчение около резервоара докато някой друг дава само на контакт.около минутка трае звука и трябва да спре ако не запалиш.също може да е спукан маркуч.алфата на едно приятелче имаше голям разход и накрая се оказа че помпата(потопяема е)имаше едно спукано маркучле и му правеше мизерии.важно е да се види и горивния филтър(20лв) който се намира отдолу до задно дясно колело да не се е запушил.защото той трябва да се сменя на 20 000км.при нас трябва 10 000км понеже ни е много чист бензина .
колеги тва е моя опит и не е гаранция че при вас е същия проблем но е добре да се види.ако е помпа то моя съвет е да е нова понеже стара е около 100лв и не се знае колко ще изкара.нова за делта2 е 200лв.
когато ти мерят компесията на помпата то искай да се примери точно преди входа в карбуратора или инжекциона а не на самата помпа,защото при мен показа 3 при помпата и 0.5 при двигателя което е нормално за моя мотор.турските помпи са много шумни и по лесно горят и губът мошност.мойта съм я взимал от новия сервис на бош в пловдив до новия надлез и почти не се чува,докато едно приятелче си взе турска която брамчи повече от оригиналната на края преди да здаде багажа.
ПОМПИТЕ ГОРЯТ КОГАТО (ПОЧТИ) НЯМА БЕНЗИН В РЕЗЕРВОАРА ПОНЕЖЕ НЕ СЕ ОХЛАЖДАТ.НИКОГА НЕ ОСТАВЯЙТЕ ДА СВЕТИ ЛАМПАТА НА БЕНЗИНА.
_________________ LANCIA DELTA II 1.6 ie 55kW/835 C 1.000
|
|
|
|
|
filter
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Мар 2005, 14:20 |
|
Регистриран на: 30 Сеп 2004, 17:26 Мнения: 1127 Местоположение: Асеновград
|
Pioneer написа: А свещи? Моята имаше такъв проблем който изчезна със смяната на свещи. Много са капризни откъм тях. от към свещите са много капризни.трябва да са точно по каталога само една буква да не отговари и се почнат мизериите.1 година предърпваше и стоши деферинциала от лашкане.каде ли не я водихме,всеки вика колата е изрядна.докато тия от горе посочения сервиз не казаха че са свещите.имало едно типо преди което правело така.познаха.тоя в магазина сметнал че накрая имало една двойка която не е толкова важна и ми дал свещи без двойката за мотор на дедра.сега няма такива свещи ,заменили са двойката с +.
_________________ LANCIA DELTA II 1.6 ie 55kW/835 C 1.000
|
|
|
|
|
Dedra 1.8
|
Заглавие: Запалването Публикувано на: 18 Мар 2005, 17:40 |
|
|
Колега, проблемът ти е локализиран зад двигателя под пластмасовия черен капак на релетата за климатика. (има го , дори да е без климатик)
Отвиваш го (държи се на 3 винта) и намираш един предпазител 15А. Сменяш го и палиш - направи ми я тази свинщина веднъж и се оказа именно това - при това не беше изгорял а контактите бяха хлабави:)
Дерзай
|
|
|
|
|
nan1777
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Мар 2005, 21:14 |
|
Регистриран на: 07 Фев 2005, 23:28 Мнения: 201 Местоположение: Раковски, Пловдив
|
Колеги, днес проблема с паленето и карането на бензин изчезна. След като се позасилих малко, включих на бензин. Малко позаглъхна, но след около 2-3 секунди си нае автомобила и започна да си работи нормално на бензин и си пали вече. Не знам причината, но е възможно е да сам я позадавил.... не знам, но сега всичко е нормално...
|
|
|
|
|
mariobg
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Мар 2005, 00:30 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13 Мнения: 5736 Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
|
nan1777 написа: Колеги, днес проблема с паленето и карането на бензин изчезна. След като се позасилих малко, включих на бензин. Малко позаглъхна, но след около 2-3 секунди си нае автомобила и започна да си работи нормално на бензин и си пали вече. Не знам причината, но е възможно е да сам я позадавил.... не знам, но сега всичко е нормално...
Я все пак смени бензиновият филтър ей така за спорта. Ако ти се разправя, мерни и налягането на помпара, контактите по системата, отдаз на помпата на релето крачетата, контактен спрей и бушончето...
п.с. За да ти е мирна главата направи го, за да не се обаждаш на приятели да те теглят... лично мнение!
_________________ Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97 Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
|
|
|
|
|
nan1777
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Мар 2005, 09:49 |
|
Регистриран на: 07 Фев 2005, 23:28 Мнения: 201 Местоположение: Раковски, Пловдив
|
ще ги почопля тия неща, няма спор. Само да ми се отвори време малко, защото тези дни не ми е в излишек...
|
|
|
|
|
slavi
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Мар 2005, 11:50 |
|
Регистриран на: 14 Дек 2004, 00:14 Мнения: 1361 Местоположение: Пловдив
|
Има и още нещо за което се сещам! има един датчик на шаибата на коляновия вал или отзад на маховика които казва кога точно е момента на запалване тои много често се зацапва особенно на тези мотори на които се намира отпред на шаибата. Та саваляш го почистваш монтираш и се молиш да е било от това
_________________ Правило № 1- Нещо, което работи не се пипа!!! Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!! Правило № 3- Винаги спазвай правило 1!!! DEDRA (EX) Bravo (EX) Lancya Y (ex) BMW X3 E83 3.0D 218hp-AT : Dedra 1,6i 78hp
|
|
|
|
|
nan1777
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Мар 2005, 13:08 |
|
Регистриран на: 07 Фев 2005, 23:28 Мнения: 201 Местоположение: Раковски, Пловдив
|
|
|
|
|
|