Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2




Автор Съобщение
 Заглавие: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност..)
 Мнение Публикувано на: 24 Яну 2015, 23:00 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 24 Ное 2006, 02:10
Мнения: 19
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra L.E. 1994 - 1.8 8v (835A2.046)
Здравейте колеги. Мъча се със семейното возило и вече ми идва да я пратя в надин. Колата няма мощност. Когато я сравнявам с другата ми кола, фиат пунто 75 имам чувството, че фиата е стрела. И сега по същество. Сменени ремъци и ролки, степера за паразния ход, свещи. Според майстора, колата имала запушен инжектор и затова нямала мощност и прекъсвала (колата има и газов инжекцион). На газ колата държи бетон празен ход от 800 оборота, но и там няма мощност и като ритна газта се замисля за 1-2 секунди и тогава реагира. Освен тези проблеми, установих, че ЕГР-ра не мърда. Тоест от дросела тръгва един вакуум и отива на един датчик на главата, там има вакуум, след този датчик отива на едно кръгло пластмасово нещо и от него излизат 2 вакуума към егр клапана. 1 от маркучите не може да се сбърка, защото е по-широк, но другите 2 (по-тънки) не бяха закачени. Както и да ги закачах обаче ЕГР клапана не мърда. Обаче, ако закача вакуума от датчика директно на егр-а като ритна педала на газта и той мърда. Лошото е, че не мога да намеря схема какво е това нещо и как да разбера дали работи... Общо взето положението е трагично, благодаря предварително на всички отзовалите се!

_________________
Сексът е като снега, никога не знаеш къде ще те изненада, колко сантиметра ще е и колко време ще продължи...


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 25 Яну 2015, 13:59 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
1.8 не очаквай много....калпав двигател.

_________________
Vectra 1.4`90 - Х
Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х
Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х
Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х
Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X
Lancia Lybra 2.0 VIS`01


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 26 Яну 2015, 09:27 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 24 Ное 2006, 02:10
Мнения: 19
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra L.E. 1994 - 1.8 8v (835A2.046)
Не очаквам повече от колкото може колата. Във подписа си сте написали, че имате дедра 1.8, ако колата има егр, можете ли погледете кой вакуум къде отива на клапана? На клапана има означение на входовете P и Q. Благодаря предварително.

_________________
Сексът е като снега, никога не знаеш къде ще те изненада, колко сантиметра ще е и колко време ще продължи...


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 26 Яну 2015, 10:45 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Окт 2008, 13:20
Мнения: 438
Местоположение: Плевен
Аз не съм убеден,че двигателя ти има ЕГР. Колко к.с. ти е мотора,за кой точно 1,8 двигател говориш?

_________________
Fiat Croma 1.9mJET
Lancia DEDRA SW 1.8-16V 131к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 26 Яну 2015, 16:04 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 24 Ное 2006, 02:10
Мнения: 19
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra L.E. 1994 - 1.8 8v (835A2.046)
Двигателя е 1.8 8в, 835А2.046, 105 к.с. Двигателят има ЕГР. Заболтена е тръба на изпускателния колектор на 1ви цилиндър, която обикаля цялата глава до ЕГР клапана, който е до смукателния колектор. От ЕГР излизат 2 маркуча за вакуум, един тънък и един дебел. Те влизат в един клапан, във въпросният клапан влиза и един вакуум от един датчик на главата, а в датчика влиза вакуум от дросела. Та дилемата е точно за този клапан, на входовете на тънките маркучи пише P и Q. Въпросът е кой маркуч къде трябва да влезе, за да съм сигурен дали клапана работи. Благодаря предварително на отговорилите!

_________________
Сексът е като снега, никога не знаеш къде ще те изненада, колко сантиметра ще е и колко време ще продължи...


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 26 Яну 2015, 16:47 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Окт 2008, 13:20
Мнения: 438
Местоположение: Плевен
Сори,но явно съм си мислил за 16В мотора.

_________________
Fiat Croma 1.9mJET
Lancia DEDRA SW 1.8-16V 131к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 26 Яну 2015, 19:09 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
Не мисля че 1.8 8в има ЕГР. Относно вървенето на този мотор. Под 3-4 000 оборота карането е едно тресене и хълцане. На газ е същата работа,от което заключвам че си е мъртвец,понеже бях със нормална газова и разлика във вървежа се усещаше само с кабели и свещи смяна, не мисля че е имала други проблеми,чека не е светвал.

_________________
Vectra 1.4`90 - Х
Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х
Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х
Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х
Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X
Lancia Lybra 2.0 VIS`01


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 26 Яну 2015, 20:03 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 24 Ное 2006, 02:10
Мнения: 19
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra L.E. 1994 - 1.8 8v (835A2.046)
На снимката: 7 е клапанът, който не знам дали е включен правилно и как трябва да работи.


Прикачени файлове:
Коментар на файл: клапан за егр
naread.png
naread.png [ 11.02 KiB | Прегледано 12301 пъти ]

_________________
Сексът е като снега, никога не знаеш къде ще те изненада, колко сантиметра ще е и колко време ще продължи...
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 26 Яну 2015, 20:08 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 24 Ное 2006, 02:10
Мнения: 19
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra L.E. 1994 - 1.8 8v (835A2.046)
А това е ЕГР клапана.


Прикачени файлове:
Коментар на файл: ЕГР
naread (egr).png
naread (egr).png [ 11.77 KiB | Прегледано 12300 пъти ]

_________________
Сексът е като снега, никога не знаеш къде ще те изненада, колко сантиметра ще е и колко време ще продължи...
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 29 Яну 2015, 11:05 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51
Мнения: 366
Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
Не търси проблема там, имам същият двигател. 0876 33 28 93 звънни ми и ще ти кажа кое къде отива и как е наредено

_________________
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 29 Яну 2015, 11:08 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51
Мнения: 366
Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
Според мен отиваш на дюзи, провери и налягането в рейката, за да си сигурен и да действаме по схемата на изключването

_________________
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 29 Яну 2015, 17:38 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 24 Ное 2006, 02:10
Мнения: 19
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra L.E. 1994 - 1.8 8v (835A2.046)
Добър ден, аз също имах съмнение в дюзите, но тъй като ултразвуковата ваничка чака да я оправя се захванах да си сменя кабелите за свещите. То симптомите са, че се усеща от време на време как прекъсва на някой цилиндър, но трябва много да се заслушаш, защото двигателя не се тресе, оборотите едвам се променят и оборотомера не го хваща. Освен това като е студена на бензин дори не мога да помисля да тръгна, защото забива муцуната и се опитва да загасне. Другият проблем е, че при ускорение тръгва на тласъци. На газ прекъсването пак го има, но тласъците при ускорение почти ги няма и на студена може да се кара, макар и трудно. Сега като смених кабелите колата проима повече мощност, има какво да се желае, но е по-добре. Тласъците на бензин почти ги няма, както и на газ. Не я пробвах студена, защото сменях кабелите точно преди да тръгна на работа и нямах време за експерименти. Обаче ЕГР-а не мърда като загрее колата. Датчика отваря, стига вакуум до клапана и след него никой. Благодаря на всички отзовали се!

П.с. Следващата стъпка е да сменя бензиновия филтър, може ли малко напътствия каква е процедурата.

_________________
Сексът е като снега, никога не знаеш къде ще те изненада, колко сантиметра ще е и колко време ще продължи...


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 29 Яну 2015, 21:49 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51
Мнения: 366
Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
Пластмасовият клапан има 4 изхода P и R - отиваt в датчика на двигателя
Q- отива на горната тръбичка и долният изход на долната страна на ЕГР клапана.
Надявам се да ти свършат работа.
Ето и обещаните снимки:


Прикачени файлове:
IMG_20150129_190147.jpg
IMG_20150129_190147.jpg [ 50.18 KiB | Прегледано 12257 пъти ]
IMG_20150129_190051.jpg
IMG_20150129_190051.jpg [ 144.37 KiB | Прегледано 12257 пъти ]

_________________
Изображение
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 05 Май 2015, 00:42 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 24 Ное 2006, 02:10
Мнения: 19
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra L.E. 1994 - 1.8 8v (835A2.046)
Здравейте колеги, много неща се промениха при мен и нямахн никакво време за колата, но сега успях да наваксам. Та, колата си няма мощност, при движение с равномерно натиснат педал на газта без да се променя ми светва чек лампата, при промяна на позицията на педала на газта лампата изгасва. Също така при работа на празен ход лампата спорадично светва и изгасва. Когато колата е в движение и светне лампата се усеща как все едно съм отпуснал газта, просто колата се спъва, ако лампата реши да изгасне от само себеси, колата тръгва какво си е била преди да светне лампата. Също така при палене (само първото палене на студено), колата пали от раз, вдига 1500 оборота и после гасне. После пак си пари от раз, но вече не гасне. Ако реша да тръгна преди да е вдигнала 50-60 градуса е направо зверска мъка! Изисква се много опрелена последователност от вдигане на обороти и полусъединител на тласъци, за да тръгне колата. Замерих ускорението от 0-100км/ч. На четвъртият опит успях да тръгна перфектно - 14сек. И сега какво направих.....

С много зор подкарах Висата. Вярно още ми дава ядове, но поне се закачам и вадя живи данни и видях от какво свети чека. Оказа се, че чека светва от много рязко обедняване на сместа и записва грешка "Екуто получава различен сигнал от ламбда сондата от очакваното" (мой си превод от Английски). Започнах да гледам живите данни и наистина на ламбда фактор излизат 6 кутийки и при нормално положение е маркирана 1вата кутийка в посока бедна смес. След това от нищото отива най в лято (3тата кутийка показваща най-бедна смес) и след това светва OFF на мястото на кутийките. Зачетох се и разбрах, че това еку, когато реши, че ламбдата му дава различен сигнал минава в режим "Open LOOP" или казано иначе без ламбда контрол. Обвиних ламбдата.... Хубаво, ама тази лампа си светваше и със оригиналната сонда, после сложих НЖК универсална, пак светваше лампата, а от 2000км съм с НЖК за този мотор. Един приятел предположи, че може да е прецакан подгрев на ламбдата, е да, ама ампер клещите показват 1 ампер консумация, значи не би трябвало да е и от там. След това закачих колата на газ анализатор и установих, че смесите са перфектни (ламбда 0.89-1.34). Емисийте на ЦО2 си бяха в норма (1.5%-+0.5%) както е по книжка..... и тогава рязко сместа обедня и светна чека. Резултатът ламбда 0.1. Това на празен ход и при нормално каране. После вкарах една 2ра и цялата газ и до 3500-4000 оборота сместа беше добре - ламбда 0.94 и след това почна да пада неистово, докато не стигна 0.3 при 7000 оборота. Днес реших да се захвана най-накрая с ЕГР-а, защото много ми намирисваше още от самото начало, че след като няма връзка с екуто, ако прави магарии е много възможно да се случват такива много странни неща. ИСКРЕННИ БЛАГОДАРНОСТИ на колегата flippy_vd за снимките, които ми предостави!!!! Естествено бяха обърнати при мен маркучите, като капак на това ЕГР-а беше толкова задръстен, че нямаше никакъв начин да мине каквото и да било през него и тъй като много се мъчих ще опиша в друг пост процедурата по чистенето му. След 4 часа вече имах работещ ЕГР, засега не ми е светвал чека, но колата на студено отново не работи (то ясно все пак той се управлява от термо датчик и работи само на загрял двигател), НО след като заработи при ускорение с педала до пода, когато стигне 4000 оборота получаваш един ритник и колата тръгва сериозно (или върви колкото преди или една идея по-малко) даже ми показа, че е време за смяна на гумите след като забуксувах от 1ва към 2-ра и от 2ра към 3та :mrgreen: . Утре съм се засилил временно да парна един кабел от генерацията до купето. Защото човекът, който ми помогна с газ анализаторът има съмнение за лоша маса на ламбдата. Което е напълно възможно при все факта, че са решили да я сложат след меката връзка, а тя въпреки, че не пърди е в много лошо състояние. Еми засега е това. Предварително благодаря на всички за помощта и за вече оказаната помощ!


П.п. Бях решил, че е възможно обедняването на сместа да идва от инжектор, налягане на рейката, помпа, но смесите си обедняват по същият начин и на газ. Колата е с газов инжекцион, който се управлява от налягането в смукателният колектор и инжекторното време. Тоест няма как да е от тях или поне не само.

_________________
Сексът е като снега, никога не знаеш къде ще те изненада, колко сантиметра ще е и колко време ще продължи...


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 05 Май 2015, 06:26 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 24 Ное 2006, 02:10
Мнения: 19
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra L.E. 1994 - 1.8 8v (835A2.046)
Здравейте, сега покарах на студен двигател и установих, че положението е дори по-лошо. Колата вече гасне 2 пъти и чак на 3тото палене след падане на оборотите до ~500 успява да си оправи обототите, но имам усещането, че май придърпва по-малко. Сега съмненията са ми, в разместено делко или обогатителната система при ниска температура. Вчера докато разглеждах видях, че някой си е направил черта, за да маркира положението на разпределителя, но сега не е точно на чертата. Как се определя положението на разпределителя и каква е процедурата по настройката? Също така освен датчика за температурата на охладителната течност (който между другото е сменен заедно с ламбдата) от какво друго зависи зависи обогатителният режим?

_________________
Сексът е като снега, никога не знаеш къде ще те изненада, колко сантиметра ще е и колко време ще продължи...


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 05 Май 2015, 09:23 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 03 Юни 2005, 09:27
Мнения: 1066
Местоположение: София
Кара: Нек'вa Ланчa и Нек'ви Авдита!
Къде го намери това делко???
Мисля си някоя бобина да не ти прекъсва - тях проверявал ли си ги?

_________________
ex. Lancia Dedra 1.8 8V SW - 1995
Lancia Lybra 1.8 16V SW - 2002
Audi Q5 3.0 V6 TDI - 2015
Audi Q5 Sport 40 2.0 TDI - 2019


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 05 Май 2015, 15:44 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 24 Ное 2006, 02:10
Мнения: 19
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra L.E. 1994 - 1.8 8v (835A2.046)
Здравей, намерих го от дясно на изпускателният разпределителен вал :lol: Шегата настрана. Моят двигател е Евро 3 варианта на първият 1.8 8в. Разликата е, че имам ЕГР и катализатор, останалото си е същото.


Прикачени файлове:
Коментар на файл: Разпределител.
naread.exe.png
naread.exe.png [ 11.56 KiB | Прегледано 12094 пъти ]

_________________
Сексът е като снега, никога не знаеш къде ще те изненада, колко сантиметра ще е и колко време ще продължи...
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 05 Май 2015, 22:33 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
колега дай стойности които показва ламбда сондата във волтаж

силно е вероятно проблемите ти да се крият в изказаните преди години причини
а именно ниско налягане на горивото, и запушени инжектори

не видях за каква газова става на въпрос плочка или инжекцион
и тези проблеми при работа на какво гориво се получават

за протокола фазовият датчик(това което си мислиш че е делко), изобщо не влияе на обогатяването
и общо взето трябва да ти е много зле палеца и капачката за да видиш резултата на празен ход от завъртането му


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 06 Май 2015, 13:00 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 24 Ное 2006, 02:10
Мнения: 19
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra L.E. 1994 - 1.8 8v (835A2.046)
Здравей, като волтаж я измерих само 1 път на място, докато беше закачена към Висата. Тогава показваше 0.4-0.6 на празен ход, при рязко изфорсиране, показа 0.8... Измерих с ампер клещи подгрева на ламбдата и показа консумация 1 ампер и както всичко беше перфектно и след това показа 0.15 и малко след това светна чек лампата. Когато я закачих на газ анализатора, той сам си смята ламбдата според количеството на изгорелите газове. Колата е с газов инжекцион BSM Vega II, който се управлява само по инжекторно време и вакуума в колектора. На газ пак стойностите са перфектни и след това рязко обеднява сместа. Тоест проблема го има и на газ и на бензин.

Вчера заварих един болт за генерацията и пуснах един кабел за маса до купето, за да изключа проблем с маса на сондата. Днес сутринта колата пак не запали от 1вия път, после се мъчеше много и колкото повече натискам газта, толкова повече забиваше предницата. Нарочно я задържах така и както вдигна 50-60 градуса и тръгна. След това за 15км не ми е светвал чека. Но пак си продължава тресенето на мотора и загубата на мощност. Аз затова си мислех дали не е разместен разпределителя, защото някога е маркиран от някой с чертилка, и не седи на този белег, но не знам дали това е правилното положение. Благодаря отново за съдействието.

_________________
Сексът е като снега, никога не знаеш къде ще те изненада, колко сантиметра ще е и колко време ще продължи...


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дедра 1.8 много проблеми с двигателя. (егр, няма мощност
 Мнение Публикувано на: 07 Май 2015, 08:39 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51
Мнения: 366
Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
А на газ как работа тая колица? Я виж налягането рейката на студен и топъл двигател, виж и бензиновата помпа, дай да поченеме по метода на изключването, дюзите почисти ли ги ултра звук за да махем и тези проблеми.
П.С. Ако искаш да ги съберем и да ги апалим ритуално :auto: :mrgreen:

_________________
Изображение


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 24 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов