Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2




Автор Съобщение
 Заглавие: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 22 Яну 2012, 00:40 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 17 Ное 2011, 23:30
Мнения: 23
Здравейте, от скоро имам Дедра 1.8 16 113кс. има обаче нещо което ме притеснява.Колата си пали и загрява нормално на около 70гр. отваря термостата (сменях го два пъти за да пробвам така че е чисто нов марката е Behr), перката си включва на 90-93 градуса и всичко е наред, ноооооо тръгна ли на по дълъг път или като карам да кажем по Цариградско с по висока скорост темперетурата пада на около 75гр. и докато не се набия в някое задръстване или по дълъг светофар не се вдига.
Та въпроса ми е дали това е нормално за Дедра или има някакъв друг проблем.Датчика на термостата дето стои не съм го сменял защото ми казаха, че той или работи или не, а пък и на място си отчита коректно на таблото.
Благодаря Ви предварително

_________________
Изображение
Lancia Dedra SW 1.8 16W 113 hp


Последна промяна klod на 22 Яну 2012, 09:46, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 22 Яну 2012, 01:54 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 01 Дек 2007, 00:54
Мнения: 949
Местоположение: Бургас
Кара: Камион
Колега как го пробва,че отваря на 70 градуса?За да ти пада на дълъг път температурата,а да е нормална по светофари и задръствания извода е един-термостат за смяна


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 22 Яну 2012, 06:17 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2010, 18:59
Мнения: 103
Кара: Lancia Delta 2 1.6 16v 103к.с.
И аз съм за термостат ...

_________________
... Do not cry Mother do not grieve that I became a rebel ...
... Докато всички просто шофират ... Някой пилотират...


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 22 Яну 2012, 08:29 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 01 Мар 2011, 14:31
Мнения: 863
Местоположение: Бургас
Кара: Lancia
Ланча Делта 1.6LX.G. 96г.103к/с. ZLA83600003018774 АГУ
двг.182А40009550568
Как е отоплението на дълъг път.Забелязваш ли рязка разлика,да намаля притока на топъл въздух в купето.Според мен,може и да не е термостат.Сега недей пипа нищо.

_________________
Ланча Делта 2
L'automobile italiana è un'arte !!!
http://www.youtube.com/watch?v=oyC2SlaAXuc


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 22 Яну 2012, 09:45 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 17 Ное 2011, 23:30
Мнения: 23
На HI като сложа климатроника няма промяна но при намаляване да кажем на около 25 гр. има такива аномалии, но не постоянно както духа топло обръща на хладно и после пак.
За колегите с термостата написах още в първия пост сменях 2 пъти термостат в разстояние на 1 седмица, и двата чисто нови и закупени от различно място.Дедрата има газова Ловато да не би нещо газаджиите да са объркали, но според мен няма логика да е това.Питах тук там някой ми каза, че италианките с по голям от 1.6 мотор си изстиват в движение, но не мога да се съглася с това ами ако карам дедрата в Сибир при минус 15-20 ????
Единственото което не съм сменял както казах е самия датчик на термостата него само го прехвърлях от термостат на термостат.

_________________
Изображение
Lancia Dedra SW 1.8 16W 113 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 22 Яну 2012, 09:55 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 17 Ное 2011, 23:30
Мнения: 23
Dilyan написа:
Колега как го пробва,че отваря на 70 градуса?За да ти пада на дълъг път температурата,а да е нормална по светофари и задръствания извода е един-термостат за смяна


Работя в сервиза на СЕАТ в дружба и момчетата в сервиза я гледаха, при показание около 70 градуса се затопля горния маркуч а перката си включва на около 90 (гледаме по уреда на таблото не сме мерили с мултицет темперетурата)

_________________
Изображение
Lancia Dedra SW 1.8 16W 113 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 22 Яну 2012, 09:57 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 17 Ное 2011, 23:30
Мнения: 23
Някъде във форума четох че можело да има някъде още един датчик за темперутра но няма идея къде и изобщо има ли такъв

_________________
Изображение
Lancia Dedra SW 1.8 16W 113 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 22 Яну 2012, 10:01 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2774
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
Проблема е във задръстен радиатор!

Смъкни го и го промий - или ако ти е възможно го смени с нов!

Аз го смених - и моментално проблема изчезна!

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 22 Яну 2012, 10:10 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 17 Ное 2011, 23:30
Мнения: 23
i_v_ivanov написа:
Проблема е във задръстен радиатор!

Смъкни го и го промий - или ако ти е възможно го смени с нов!

Аз го смених - и моментално проблема изчезна!


Големия воден радиатор или малкия на парното?

_________________
Изображение
Lancia Dedra SW 1.8 16W 113 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 22 Яну 2012, 18:52 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2774
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
Големия ...

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 22 Яну 2012, 21:38 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 17 Ное 2011, 23:30
Мнения: 23
i_v_ivanov написа:
Големия ...

мерси ще пробвам :)

_________________
Изображение
Lancia Dedra SW 1.8 16W 113 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 23 Яну 2012, 11:18 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 01 Мар 2011, 14:31
Мнения: 863
Местоположение: Бургас
Кара: Lancia
Ланча Делта 1.6LX.G. 96г.103к/с. ZLA83600003018774 АГУ
двг.182А40009550568
Добре де,малко прости разсъждения.
Радиаторът задръстен-колата не достига нормална темперетура???
Промиваш радиатора,охлаждането се подобрява-ще започне да загрява???

_________________
Ланча Делта 2
L'automobile italiana è un'arte !!!
http://www.youtube.com/watch?v=oyC2SlaAXuc


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 23 Яну 2012, 11:53 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2774
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
Да - така се получава!

Намаления поток през питата - в това зимно време
дава възможност за бързо охлаждане на малкото преминала охладителна течност,
и понеже датчика за температура се намира СЛЕД термостата в дясната част на
охладителната система - отчита ниска температура.

Ако има датчик на входа на радиатора - ще е друга картината.

Нормализирането потока през радиатора оправя проблема.

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Последна промяна i_v_ivanov на 23 Яну 2012, 13:02, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 23 Яну 2012, 12:30 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49
Мнения: 428
Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
klod написа:
На HI като сложа климатроника няма промяна но при намаляване да кажем на около 25 гр. има такива аномалии, но не постоянно както духа топло обръща на хладно и после пак.
За колегите с термостата написах още в първия пост сменях 2 пъти термостат в разстояние на 1 седмица, и двата чисто нови и закупени от различно място.Дедрата има газова Ловато да не би нещо газаджиите да са объркали, но според мен няма логика да е това.Питах тук там някой ми каза, че италианките с по голям от 1.6 мотор си изстиват в движение, но не мога да се съглася с това ами ако карам дедрата в Сибир при минус 15-20 ????
Единственото което не съм сменял както казах е самия датчик на термостата него само го прехвърлях от термостат на термостат.

Колега, не е аномалия, просто като темп. е настр. на 25* и датчика за темп. в купето отчете, че е достигната, блока на климатроника затваря кранчето на радиатора на парното, а влизащия въздух полека-лека го охлажда. За това минава известно време, през което духа хладен въздух, и като спадне темп. в купето - блока отново отваря кранчето, но не тръгва веднага топъл въздух (докато радиаторчето отново се затопли) .
Газовата определено има пръст в спадане на температурата. Даже тая сутрин пътувам на няколко километра от Кърджали (по тоя маршрут пътувам доста често и през всички сезони) и реших на идване да карам на бензин - да се поочисти дюзата. И наблюдавам стрелката за темп. – на изкачване мина на половин милиметър над чертата на 90, при спускане- половин милиметър под нея. Обикновено като карам на газ първите няколко км. стрелката отива до 90 гр. и после започва бавно да пада (едно , понякога две деления под 90), после пак отива до 90 и пак леко пада. Така, зависи от времето, но около 3-4-5 км. Ако карам по-дълго си стои на 90. В един момент реших, че термостата е за смяна, но след тази сутрин, май няма да е. Даже докато пътувах мислех да пусна тема, ама мисля, че и тук е подходящо (макар, че стана доста дълго).
Като се размисля, или излиза вярно, че газта изгаря с по-ниска темп. от бензина, или изпарителя смъква сериозно темп. на охл. система.
По принцип симптомите на твойта са точно за пре..ан термостат, ама пък 2 нови да излязат такива?
Така, че може да излезе, както казва колегата i_v_ivanov, логично изглежда. Една промивка (ако нямаш възможност за смяна на радиатора) и евентуално смяна на антифриза (ако не е сменян доста години) сигурно няма да навредят (освен ако имаш теч и си слагал добавка за запушване).

_________________
Изображение
Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 23 Яну 2012, 17:53 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2010, 20:43
Мнения: 1269
Местоположение: София Слатина
Кара: Lancia Lybra 2.4 SW
Opel Corsa 1.3cdti multijet/служебния самолет/
klod написа:
Dilyan написа:
Колега как го пробва,че отваря на 70 градуса?За да ти пада на дълъг път температурата,а да е нормална по светофари и задръствания извода е един-термостат за смяна


Работя в сервиза на СЕАТ в дружба и момчетата в сервиза я гледаха, при показание около 70 градуса се затопля горния маркуч а перката си включва на около 90 (гледаме по уреда на таблото не сме мерили с мултицет темперетурата)


След като около 70гр.започва да стопля маркуча значи че термостата започва леко по леко да отваря и на дълъг път просто няма начин да загрее повече от 80-85гр защото при тази темперетура той ще е напълно отворен и в момента в които въздушната струя стане малко по силна се връща на 75гр.
Датчика на перката ако е на 90гр е нормално на включи тогава.
Защо я чоплиш колата и набиваш излишни средства,нещо което работи не се пипа.
Моита работи на 80гр и какво от това,парното е малко по-слабо но не е чак болка за умиране.

Караи и си свиркаи punk

_________________
Lancia Lybra executive 2.4jtd 140+ 2001
Opel Corsa D 1.3 cdti 55kw 2012
ЕХ:Fiat Tipo 1.6IE
ЕХ:Fiat Ritmo 105TC

http://images.spritmonitor.de/774079_3.png"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 23 Яну 2012, 18:18 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Фев 2011, 15:08
Мнения: 319
Местоположение: София
А дали не е възможно да е повредена клапата за рециркулация и постоянно да влиза студен въздух отвън? Знам за такива случаи и просто при много студено време парното не успява да загрее постъпващия въздух.

_________________
Lancia Kappa SW 2.0 16V TURBO - Power Wagon punk


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 23 Яну 2012, 19:13 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 17 Ное 2011, 23:30
Мнения: 23
Радиатора още не сам сменил, но за сега ще почака(няма кинти), един приятел механик предложи за да проверим дали наистина изпарителя охлажда прекалено системата да го шунтираме т.е да прекараме един маркуч директно на вход изход на охладителната течност която го загрява.Ще пробвам тия дни и ще видим.Карам я на бензин колата така , че няма как да е от по ниската темперетура на изгаряне на газта.Ако не се промени нищо след тази проба ще сменя радиатора както предлага колегата i_v_ivanov.Антифриза е сменен 3 пъти(един път при смяната на ангренажа и 2 пъти за всеки нов термостат).За климатроника и аз като се позамислих наистина няма как да регулира темперетурата в купето освен с комбинация от топъл и студен въздух така , че парното си работи и то доста добре дори преди да е отлепила стрелката от 50 градуса вътре почва да духа топло(разбрах го тия дни защото карам дъщеря си на ясла и слизам по рано за да подгрея колата).

_________________
Изображение
Lancia Dedra SW 1.8 16W 113 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 23 Яну 2012, 20:16 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 01 Мар 2011, 14:31
Мнения: 863
Местоположение: Бургас
Кара: Lancia
Ланча Делта 1.6LX.G. 96г.103к/с. ZLA83600003018774 АГУ
двг.182А40009550568
Пак ти казвам,недей пипа нищо в това ши.ано време.Април ще си говориме.

_________________
Ланча Делта 2
L'automobile italiana è un'arte !!!
http://www.youtube.com/watch?v=oyC2SlaAXuc


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 23 Яну 2012, 21:00 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките

Регистриран на: 13 Юли 2011, 17:47
Мнения: 900
Кара: Каква кола притежавате: Зелена!
Цитат:
един приятел механик предложи за да проверим дали наистина изпарителя охлажда прекалено системата да го шунтираме т.е да прекараме един маркуч директно на вход изход на охладителната течност която го загрява


А защо по дяволите не шунтирате и двигателя, как ще ти падне разхода не е истина. Това е зимно решение, напролет ако е шунтиран ще завриш.
Ако си го правиш сам /аз на първата кола въртях 2 термостата забили един отворен и един затворен/ няма грижи ама да набиваш пари за труд не е работа.
И ако наистина зора е в охлаждането при висока скорост вземи един балатум за предната решетка от някой съседен голф или опел. Не се решава проблем като махнеш някоя част, защото "повечето нямали", "не е важно", "и така ще кара", "абе тая глупост са я сложили да взимат пари, не ти трябва" и накрая но не на последно място "тоя модел са така".

:auto:

_________________
Не е ли изненадващо колко много неща, ако не ги кажеш веднага, след десет минути ти изглежда, че не си струва да бъдат казани.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ниска темперетура в движение на ДЕДРА
 Мнение Публикувано на: 23 Яну 2012, 21:29 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2010, 20:43
Мнения: 1269
Местоположение: София Слатина
Кара: Lancia Lybra 2.4 SW
Opel Corsa 1.3cdti multijet/служебния самолет/
А какъв е смисъла да шунтираш изпарителя след като когато караш на бензин газовия клапан е затворен,т.е.изпарителя няма от какво да се охлажда след като до него не достига газ.А за по сигурно може да я спреш направо от бутилката

_________________
Lancia Lybra executive 2.4jtd 140+ 2001
Opel Corsa D 1.3 cdti 55kw 2012
ЕХ:Fiat Tipo 1.6IE
ЕХ:Fiat Ritmo 105TC

http://images.spritmonitor.de/774079_3.png"


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 32 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов