зависи с коя турбина си
ако е с гарет между охлюва на компресора и актуатора има маркуч
вадиш го от страната на компресора и с подходящо оборудване надуваш с въздух
трябва да се провери, но по спомен на около 0.7-0.8 бара лоста на актуатора трябва да почне да се движи
ако си с ККК турбина там актуатора е "вграден" в турбината част и си трябва разглобяване за да се провери мембраната дали е здрава
снимка на ККК турбо- това оребреното като радиатор е уестгейта
http://www.ebay.co.uk/itm/Peugeot-306-DT-93-97-1-9-diesel-turbo-turbocharger-189/281155179990?_trksid=p2047675.m1850&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D11%26meid%3D3873108413952206990%26pid%3D100011%26prg%3D1005%26rk%3D2%26rkt%3D5%26sd%3D300878257361%26Гарет
може като начало с механичен манометър да измериш налягането в колектора
и ако си с гарет турбина да огледаш маркуча към актуатора да не е изваден или скъсан някъде
а мисле, че след 95 иматха и някакъв активен контрол на буста