Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2




 Страница 1 от 1 [ 7 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Проблем със Ланча Дедра 2.0 ТДС
 Мнение Публикувано на: 30 Дек 2013, 18:15 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 30 Дек 2013, 17:47
Мнения: 5
Кара: Lancia Dedra
Здравеите колеги проблема е следния:Колата като мине 3хил.оборота ми светва лампата за турбото и тогава спира да набира.А като е на място и като я изфорсирам не свети лампата.И нормално ли е като я изфорсирам да достига до 5500хил.оборота.Колата не гори изобщо масло :)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем със Ланча Дедра 2.0 ТДС
 Мнение Публикувано на: 02 Яну 2014, 23:12 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 30 Дек 2013, 17:47
Мнения: 5
Кара: Lancia Dedra
Никои ли си няма напредстава от какво може да е ?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем със Ланча Дедра 2.0 ТДС
 Мнение Публикувано на: 03 Яну 2014, 09:36 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
лампата на тези двигатели светва от пренадуване
явно и тогава се включва някаква защита
провери на първо време актуатора на уестгейта


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем със Ланча Дедра 2.0 ТДС
 Мнение Публикувано на: 03 Яну 2014, 12:13 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 30 Дек 2013, 17:47
Мнения: 5
Кара: Lancia Dedra
А извинявам се много но може ли да ми обясниш как да го проверя този актуатор на уестгейта.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем със Ланча Дедра 2.0 ТДС
 Мнение Публикувано на: 04 Яну 2014, 09:48 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
зависи с коя турбина си
ако е с гарет между охлюва на компресора и актуатора има маркуч
вадиш го от страната на компресора и с подходящо оборудване надуваш с въздух
трябва да се провери, но по спомен на около 0.7-0.8 бара лоста на актуатора трябва да почне да се движи

ако си с ККК турбина там актуатора е "вграден" в турбината част и си трябва разглобяване за да се провери мембраната дали е здрава

снимка на ККК турбо- това оребреното като радиатор е уестгейта
http://www.ebay.co.uk/itm/Peugeot-306-DT-93-97-1-9-diesel-turbo-turbocharger-189/281155179990?_trksid=p2047675.m1850&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D11%26meid%3D3873108413952206990%26pid%3D100011%26prg%3D1005%26rk%3D2%26rkt%3D5%26sd%3D300878257361%26

Гарет
Изображение

може като начало с механичен манометър да измериш налягането в колектора
и ако си с гарет турбина да огледаш маркуча към актуатора да не е изваден или скъсан някъде
а мисле, че след 95 иматха и някакъв активен контрол на буста


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем със Ланча Дедра 2.0 ТДС
 Мнение Публикувано на: 04 Яну 2014, 11:24 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 30 Дек 2013, 17:47
Мнения: 5
Кара: Lancia Dedra
Много благодаря колега.Ще ги проверя тези неща. :)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем със Ланча Дедра 2.0 ТДС
 Мнение Публикувано на: 11 Яну 2014, 12:46 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 30 Дек 2013, 17:47
Мнения: 5
Кара: Lancia Dedra
А да ви попитам възможно ли е да е от интеркулера(радиатора) защото забелязах че е ударен и има цепнатина :)


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 7 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов