Автор |
Съобщение |
Mupo
|
Заглавие: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 19 Окт 2012, 19:06 |
|
Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01 Мнения: 711 Местоположение: the entire fucking universe
|
Та има проблем. При включване на охлаждащата перка, същата не спира. Не горят бушони, сменен е датчика в термостата, не съм я качвал на компютър само. Да допълня, при мен няма датчик на радиатора. Аз клоня към някое залепнало реле, обаче кое ? Благодаря
_________________ http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 20 Окт 2012, 22:51 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
определено залепва релето мисля, че е на кожуха на вентилатора
|
|
|
|
|
Mupo
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 23 Окт 2012, 09:39 |
|
Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01 Мнения: 711 Местоположение: the entire fucking universe
|
Благодаря, ще я погледна.
_________________ http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"
|
|
|
|
|
Mupo
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 24 Окт 2012, 14:35 |
|
Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01 Мнения: 711 Местоположение: the entire fucking universe
|
Ам, Еньо малко помощ с намирането му. Разглобих вентилатора, но там няма реле. В Eper само е дадено че съществува такова с номер 82461739 и до там
_________________ http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"
|
|
|
|
|
simq
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 24 Окт 2012, 16:03 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49 Мнения: 428 Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
|
Колега, не разбрах каква ти е колата, ама ако няма датчик на радиатора - перката требе да се управлява от ЕКУ-то, и доколкото се ориентирам, това реле, за което пишеш, мисля, ще е на стената м/у коша и купето. Отделно - управлението на перката минава и през още един блок с релета. Доколкото видях всички Дедри/Делти го имат (в различни модификации). Та евентуален проблем по него може да ти създава и проблема с перката. Да разбираме ли, че тя не спира дори и след охлаждане на двигателя?
_________________ Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7
|
|
|
|
|
Mupo
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 24 Окт 2012, 19:12 |
|
Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01 Мнения: 711 Местоположение: the entire fucking universe
|
Колега, когато си прав, прав си . Така Дедра от 98-ма края, перката се управлява точно от Еку-то, което взима инфо от датчика завит на термостата. Би ли обяснил по-подробно за местоположението на релетата? Иначе да, перката се включва ама забравя да се спира. Е спира като капне акумулатора .
_________________ http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 24 Окт 2012, 21:37 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
блока за който говори колегата трябва да е върху казанчето за течност на чистачките
обаче при теб може и да го няма ако го има релето е в него
|
|
|
|
|
simq
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 25 Окт 2012, 09:58 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49 Мнения: 428 Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
|
Е те това е блока, за който говоря. Прикачени файлове:
IMG Blok.jpg [ 20.13 KiB | Прегледано 13396 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG Blok v.JPG [ 113.43 KiB | Прегледано 13396 пъти ]
На първата снимка е от Дедра 1,8. Снимките са по друг повод, да не те притеснявят стрелките. Релетата вътре могат да са различни при различните модификации и години, снимката е само за ориентировка (моя блок, напр., е само с един бушон). Не съм сигурен, ама релето, за което писа колегата, мисля, че няма да е в блока. Колата има ли климатроник, и имаш ли някакви проблеми с него?
_________________ Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 25 Окт 2012, 20:45 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
голямото реле до синьото на снимката е 2-ра степен на вентилатора
|
|
|
|
|
Mupo
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 25 Окт 2012, 21:55 |
|
Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01 Мнения: 711 Местоположение: the entire fucking universe
|
Това е конфигурацията при мен
Прикачени файлове: |
relay.jpg [ 786.13 KiB | Прегледано 13375 пъти ]
|
_________________ http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"
|
|
|
|
|
simq
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 26 Окт 2012, 09:39 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49 Мнения: 428 Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
|
Ако не си ги свалил ти двете липсващи релета само за снимката - мисля, че няма как перката да бачка нормално. Ако обаче са свалени отпреди - вероятно е прикрит евентуален проблем. По-голямото липсващото реле трябва да е или СЕV/Т3-2 (синьо), или СЕV/Т3-3 (мисля, че е бяло). При теб (като гледам цокъла) е СЕV/Т3-2. Само, че те не са просто релета, щото вътре имат платка. За устройството и работата им няма да приказвам, щото не са ми ясни. На червения куплунг кабелите, мисля, требе да са два, но за това да кажат по-запознати с тоците колеги.
_________________ Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 26 Окт 2012, 12:08 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
на Миро конфигурацията е точно такава релето което липсва е, поради факта, че ЕКУ-то управлява пускането на перки независимо дали заради висока температура или по налягане в системата на климатика
|
|
|
|
|
Mupo
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 26 Окт 2012, 12:33 |
|
Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01 Мнения: 711 Местоположение: the entire fucking universe
|
Мда, досега проблеми с перката не съм имал с тази конфигурация. Всичко работеше, както трябва. Накъде да се ориентирам сега? Таблото вътре?
_________________ http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"
|
|
|
|
|
simq
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 26 Окт 2012, 15:09 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49 Мнения: 428 Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
|
hf hpe написа: ...релето което липсва е, поради факта, че ЕКУ-то управлява пускането на перки независимо дали заради висока температура или по налягане в системата на климатика Логично. Щом ЕКУ-то включва перката и при пускане на климатроника. Колеги, вие явно я знаете Дедрата на колегата, ама я кажете и за мене колко кубика е, че като гледах в каталога, видя ми се, че тия СЕV/Т-релета ги има при всички. Та ако някой път има някоя подобна тема - да не ръся глупости, и да заблудя някой колега. И май пак остана въпроса къде е релето 82461739.
_________________ Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7
|
|
|
|
|
simq
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 26 Окт 2012, 16:58 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49 Мнения: 428 Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
|
според Е-реr, това реле е на таблото с бушоните (ако съм улучил точната Дедра). http://eper.fiatforum.com/eper/navi?COU ... GUI_LANG=3Ако разбирам правилно, има го по веригите за фаровете, подгрева, и може би - на перката.
_________________ Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7
|
|
|
|
|
Mupo
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 26 Окт 2012, 17:04 |
|
Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01 Мнения: 711 Местоположение: the entire fucking universe
|
Да извинявам се, автомобила е Дедра 1,8 ввт cf2 gamma 98. Та по същество - на бушонното табло има общи 4 броя релета 82461739. Не пожелах да ги разместя, за да стигна до проба грешка, до проблемното реле. Но пък сега всичко отново си работи както трябва. Перката се пуска спира и проблеми няма. Направо се учудвам на характера на автомобила. Ще продължавам да следя за нередности .
_________________ http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 26 Окт 2012, 23:00 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
перката блокира на 1-ва или на 2-ра степен
най-честите повреди са залепване на релето на 2-ра степен или наводняване на цялата платка, при което се задейства котвата на релето
на времето на моята си създадох този момент, с едно миене на двигателният отсек
П.П. Миро мога да ти подаря една две за твоят модел
|
|
|
|
|
Mupo
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 27 Окт 2012, 13:48 |
|
Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01 Мнения: 711 Местоположение: the entire fucking universe
|
Благодаря, но първо искам да разбера къде е проблема. Обаче е трудно когато проблема изчезва толкова мистериозно, колкото и появата му. Иначе когато блокира, то е на 2-ра степен. Вчера нарочно я карах душмански по един планински път без движение, поне като загрее да загрее както си трябва. Ами стрелката си седи на средата, включва се 1-ва и 2-ра степен по учебник. Ако тази кола беше жена ...
_________________ http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"
|
|
|
|
|
Mupo
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 05 Ное 2012, 10:21 |
|
Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01 Мнения: 711 Местоположение: the entire fucking universe
|
... Ако тази кола беше жена, да продължа - явно е е в цикъл . Сега всичко си работи както трябва, само дето едното реле, това за мигачите, забравя да спира да цъка. Да обобщя - ключове на волана проверени, няма изгорели мигачи никъде, проверени са сноповете отзад. Какво се случва - пускам си мигач, всичко работи като по часовник, само дето релето за мигачите продължава да си цъка, но не в такт. Също така без никаква основателна и видима причина, сутрин при палене на дълъг път, където не се използват мигачи, релето си "поцъква" от време на време. Да попитам добри превръзки или тампони?
_________________ http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :) Публикувано на: 05 Ное 2012, 13:37 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
тези релета с електроника вътре пробвай със смяна
|
|
|
|
|
|