Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2




Автор Съобщение
 Заглавие: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 19 Окт 2012, 19:06 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01
Мнения: 711
Местоположение: the entire fucking universe
Та има проблем. При включване на охлаждащата перка, същата не спира. Не горят бушони, сменен е датчика в термостата, не съм я качвал на компютър само. Да допълня, при мен няма датчик на радиатора. Аз клоня към някое залепнало реле, обаче кое ? Благодаря :)

_________________
http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 20 Окт 2012, 22:51 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
определено залепва релето
мисля, че е на кожуха на вентилатора


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 23 Окт 2012, 09:39 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01
Мнения: 711
Местоположение: the entire fucking universe
Благодаря, ще я погледна. :D

_________________
http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 24 Окт 2012, 14:35 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01
Мнения: 711
Местоположение: the entire fucking universe
Ам, Еньо малко помощ с намирането му. Разглобих вентилатора, но там няма реле. В Eper само е дадено че съществува такова с номер 82461739 и до там :)

_________________
http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 24 Окт 2012, 16:03 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49
Мнения: 428
Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
Колега, не разбрах каква ти е колата, ама ако няма датчик на радиатора - перката требе да се управлява от ЕКУ-то, и доколкото се ориентирам, това реле, за което пишеш, мисля, ще е на стената м/у коша и купето.
Отделно - управлението на перката минава и през още един блок с релета. Доколкото видях всички Дедри/Делти го имат (в различни модификации). Та евентуален проблем по него може да ти създава и проблема с перката. Да разбираме ли, че тя не спира дори и след охлаждане на двигателя?

_________________
Изображение
Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 24 Окт 2012, 19:12 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01
Мнения: 711
Местоположение: the entire fucking universe
Колега, когато си прав, прав си :mrgreen: . Така Дедра от 98-ма края, перката се управлява точно от Еку-то, което взима инфо от датчика завит на термостата. Би ли обяснил по-подробно за местоположението на релетата? Иначе да, перката се включва ама забравя да се спира. Е спира като капне акумулатора :D .

_________________
http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 24 Окт 2012, 21:37 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
блока за който говори колегата трябва да е върху казанчето за
течност на чистачките

обаче при теб може и да го няма
ако го има релето е в него


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 25 Окт 2012, 09:58 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49
Мнения: 428
Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
Е те това е блока, за който говоря.
Прикачени файлове:
IMG Blok.jpg
IMG Blok.jpg [ 20.13 KiB | Прегледано 13396 пъти ]

Прикачени файлове:
IMG Blok v.JPG
IMG Blok v.JPG [ 113.43 KiB | Прегледано 13396 пъти ]

На първата снимка е от Дедра 1,8. Снимките са по друг повод, да не те притеснявят стрелките. Релетата вътре могат да са различни при различните модификации и години, снимката е само за ориентировка (моя блок, напр., е само с един бушон).
Не съм сигурен, ама релето, за което писа колегата, мисля, че няма да е в блока.
Колата има ли климатроник, и имаш ли някакви проблеми с него?

_________________
Изображение
Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 25 Окт 2012, 20:45 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
голямото реле до синьото на снимката е 2-ра степен на вентилатора


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 25 Окт 2012, 21:55 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01
Мнения: 711
Местоположение: the entire fucking universe
Това е конфигурацията при мен


Прикачени файлове:
relay.jpg
relay.jpg [ 786.13 KiB | Прегледано 13375 пъти ]

_________________
http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 26 Окт 2012, 09:39 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49
Мнения: 428
Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
Ако не си ги свалил ти двете липсващи релета само за снимката - мисля, че няма как перката да бачка нормално. Ако обаче са свалени отпреди - вероятно е прикрит евентуален проблем.
По-голямото липсващото реле трябва да е или СЕV/Т3-2 (синьо), или СЕV/Т3-3 (мисля, че е бяло). При теб (като гледам цокъла) е СЕV/Т3-2. Само, че те не са просто релета, щото вътре имат платка. За устройството и работата им няма да приказвам, щото не са ми ясни.
На червения куплунг кабелите, мисля, требе да са два, но за това да кажат по-запознати с тоците колеги.

_________________
Изображение
Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 26 Окт 2012, 12:08 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
на Миро конфигурацията е точно такава
релето което липсва е, поради факта, че ЕКУ-то
управлява пускането на перки независимо дали
заради висока температура или по налягане в системата
на климатика


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 26 Окт 2012, 12:33 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01
Мнения: 711
Местоположение: the entire fucking universe
Мда, досега проблеми с перката не съм имал с тази конфигурация. Всичко работеше, както трябва. Накъде да се ориентирам сега? Таблото вътре? :roll:

_________________
http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 26 Окт 2012, 15:09 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49
Мнения: 428
Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
hf hpe написа:
...релето което липсва е, поради факта, че ЕКУ-то
управлява пускането на перки независимо дали
заради висока температура или по налягане в системата
на климатика

Логично. Щом ЕКУ-то включва перката и при пускане на климатроника.
Колеги, вие явно я знаете Дедрата на колегата, ама я кажете и за мене колко кубика е, че като гледах в каталога, видя ми се, че тия СЕV/Т-релета ги има при всички. Та ако някой път има някоя подобна тема - да не ръся глупости, и да заблудя някой колега.
И май пак остана въпроса къде е релето 82461739.

_________________
Изображение
Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 26 Окт 2012, 16:58 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49
Мнения: 428
Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
според Е-реr, това реле е на таблото с бушоните (ако съм улучил точната Дедра).
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?COU ... GUI_LANG=3
Ако разбирам правилно, има го по веригите за фаровете, подгрева, и може би - на перката.

_________________
Изображение
Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 26 Окт 2012, 17:04 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01
Мнения: 711
Местоположение: the entire fucking universe
Да извинявам се, автомобила е Дедра 1,8 ввт cf2 gamma 98. Та по същество - на бушонното табло има общи 4 броя релета 82461739. Не пожелах да ги разместя, за да стигна до проба грешка, до проблемното реле. Но пък сега всичко отново си работи както трябва. Перката се пуска спира и проблеми няма. Направо се учудвам на характера на автомобила. Ще продължавам да следя за нередности :) :) .

_________________
http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 26 Окт 2012, 23:00 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
перката блокира на 1-ва или на 2-ра степен

най-честите повреди са залепване на релето на 2-ра степен
или наводняване на цялата платка, при което се задейства котвата на релето

на времето на моята си създадох този момент, с едно миене на двигателният отсек


П.П. Миро мога да ти подаря една две за твоят модел


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 27 Окт 2012, 13:48 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01
Мнения: 711
Местоположение: the entire fucking universe
Благодаря, но първо искам да разбера къде е проблема. Обаче е трудно когато проблема изчезва толкова мистериозно, колкото и появата му. Иначе когато блокира, то е на 2-ра степен. Вчера нарочно я карах душмански по един планински път без движение, поне като загрее да загрее както си трябва. Ами стрелката си седи на средата, включва се 1-ва и 2-ра степен по учебник. Ако тази кола беше жена ... :mrgreen:

_________________
http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 05 Ное 2012, 10:21 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01
Мнения: 711
Местоположение: the entire fucking universe
... Ако тази кола беше жена, да продължа - явно е е в цикъл :mrgreen: img181 . Сега всичко си работи както трябва, само дето едното реле, това за мигачите, забравя да спира да цъка. Да обобщя - ключове на волана проверени, няма изгорели мигачи никъде, проверени са сноповете отзад. Какво се случва - пускам си мигач, всичко работи като по часовник, само дето релето за мигачите продължава да си цъка, но не в такт. Също така без никаква основателна и видима причина, сутрин при палене на дълъг път, където не се използват мигачи, релето си "поцъква" от време на време. Да попитам добри превръзки или тампони? :lol: 8)

_________________
http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждаща перка - онази отпред :)
 Мнение Публикувано на: 05 Ное 2012, 13:37 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
тези релета с електроника вътре
пробвай със смяна


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 24 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов