Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Юни 2006, 14:44 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 13 Мар 2006, 22:20
Мнения: 57
Местоположение: София
Точно то, заради две клеясали букси и малко мързел сега имам резервен датчик за включване на перката :D

_________________
Lancia Delta 2.0 16V 1995


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Юни 2006, 17:55 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2804
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
Тая плочка дето трябва да е долу в дясно на радиатора ли ?

И за колко я даваш ?

Щото аз карам с бушон 30 ампера.

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Юни 2006, 18:27 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 13 Мар 2006, 22:20
Мнения: 57
Местоположение: София
На тази плочка и бяха клеясали буксите, а аз имам датчика който включва перката. Тая плочка би трябвало да може да се поправи само се сменя съпротивлението май беше 2 ома, ама незнам колко вата. Трябва да е доста мощно голям кютук е.

_________________
Lancia Delta 2.0 16V 1995


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Юни 2006, 19:50 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 23 Юли 2005, 20:53
Мнения: 270
Местоположение: Велико Търново
Кара: AR 166 2.0 TS '98
Lancia Delta II 2000 16V '93
Резисторчето е 0.5-0.8 Ом някъде и около 10-30Вт.

_________________
AR 166 2.0 TS '98
Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Юни 2006, 20:26 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 13 Мар 2006, 22:20
Мнения: 57
Местоположение: София
Аз го мерих с мултицет и показа 2 ома, но последователно на резистора има свързано оште нещо знаш ли какви са неговите стойности?

_________________
Lancia Delta 2.0 16V 1995


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Юни 2006, 21:10 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Сигурно е термозащита.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Юни 2006, 21:37 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 23 Юли 2005, 20:53
Мнения: 270
Местоположение: Велико Търново
Кара: AR 166 2.0 TS '98
Lancia Delta II 2000 16V '93
Ако не ми мине котка път, в събота ще правя испекция на инсталацията, или поне на това, до което мога да се докопам и ще погледна какво точно има покрай тоя резистор.
Едва ли ще може да се премери точно с обиновен мултицет, тъй като има малка стойност. Имам някакъв спомен, че на пластмасата пишеше точно колко е.

_________________
AR 166 2.0 TS '98
Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Юни 2006, 02:01 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 13 Мар 2006, 22:20
Мнения: 57
Местоположение: София
10 да 30 вата не е ли прекалено малко, през това съпротивление неминават 2-3 ампера???

_________________
Lancia Delta 2.0 16V 1995


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Юни 2006, 14:49 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 29 Окт 2004, 09:59
Мнения: 61
Местоположение: София
Здравейте

Доколкото си спомням има три вида "плочки" както ги наричате 0.23. 0.28 и 0.32 ома (не съм 100% сигурен за последната стойност). Това отдолу е термистор който в зависимост от температурата в кожуха на радиатора шунтира съпротивлението или не. Както е споменал syscop на самото блокче пише колко е точно стойността на съпротивлението.

В магазина струва около 42 лева.

_________________
Изображение
Lancia Dedra 835A2000
Alfa Romeo 90 2.5 V6


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Юни 2006, 20:05 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
Delta HF написа:
...последователно на резистора има свързано още нещо...?


Мда нещо като бушон е ... може и без него, заменка с парченце тел!;)

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Юни 2006, 20:08 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
Soler написа:
... Това отдолу е термистор който в зависимост от температурата в кожуха на радиатора шунтира съпротивлението или не...


И аз нямам ясен спомен, и сегашното не бачка и съм го шунтирал ,че на 16V е навряно горе и трудно се сваля.... Но до колкото помня това другото нещо беше последователно на резистора!:( Както и да е като успея да го сваля ще го щракна да го имаме нагледно ... или някой друг да се погрижи да го документираме, че аз здраво не съм видял!;)

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Юли 2006, 19:09 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 19 Апр 2005, 00:16
Мнения: 325
Местоположение: Пловдив
Това е термо предпазител има го във всяка домашна духалка, прекъсне ли веднъж връщане няма. Защото ако малко затегне двигателя на перката, това съпротивление за първата скорост знаете ли с какъв ярък пламък гори :D

_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 1999
Lancia Dedra 1.6 i.e. 90Hp 1990, 835A1000


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Юли 2006, 11:36 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 29 Окт 2004, 09:59
Мнения: 61
Местоположение: София
Milen_z написа:
Това е термо предпазител има го във всяка домашна духалка, прекъсне ли веднъж връщане няма. Защото ако малко затегне двигателя на перката, това съпротивление за първата скорост знаете ли с какъв ярък пламък гори :D



Taka

По правилно е термо-предпазител, изразил съм се неправилно. Не си прав с израза "прекъсне ли веднъж връщане няма". Вътре си е биметална пластина която след като изтине се връща в първоначалния си вид и нормалната работа на блока се възстановява.

Лично аз като си ремонтирах този блок (не ми се даваха 42 лева за тази джаджа) съм го награвял с поялника докато изключи. Така че е пробвано ;)

_________________
Изображение
Lancia Dedra 835A2000
Alfa Romeo 90 2.5 V6


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Перката на радиатора
 Мнение Публикувано на: 31 Яну 2013, 10:43 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 07 Фев 2011, 14:34
Мнения: 27
Местоположение: Горна Оряховица
Кара: Lancia Delta 1.6 16v

Lancia Delta 1.6 mi
Извинявам се за тъпия въпрос но аз съм със същия проблем. Перката се включва директно на втора скорост на над 100 градуса. Та въпроса ми е има ли значение кой кабел къде е включен на този реостат дето е на капака на вентилатора, че моя беше стопил буксите и сега са сменени кабелните обувки но не запомних кабелите къде бяха включени.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Перката на радиатора
 Мнение Публикувано на: 31 Яну 2013, 14:42 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 16 Яну 2006, 02:17
Мнения: 237
Местоположение: София 15 Младост
XPUCTO6 написа:
Извинявам се за тъпия въпрос но аз съм със същия проблем. Перката се включва директно на втора скорост на над 100 градуса. Та въпроса ми е има ли значение кой кабел къде е включен на този реостат дето е на капака на вентилатора, че моя беше стопил буксите и сега са сменени кабелните обувки но не запомних кабелите къде бяха включени.

Няма значение. Като смени буксите оправи ли ти се първата скорост?

_________________
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Перката на радиатора
 Мнение Публикувано на: 31 Яну 2013, 18:59 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 07 Фев 2011, 14:34
Мнения: 27
Местоположение: Горна Оряховица
Кара: Lancia Delta 1.6 16v

Lancia Delta 1.6 mi
Не се оправи и не знам какво д правя. Дори и да съединя кабелите от плочката /директно без нея/ първата скорост пак я няма. Колата е Делта 2, 1.6 моно инжекция /бош моно/. Буксата на датчика на радиатора е с 3 кабела. Между двата черни кабела има контакт и перката се завърта с голяма скорост/явно е втората скорост/. Другия кабел е бяло-червен и някъде е прекъснат/дали през реле или предпазител/ с него и нито единия черен нямя завъртане на перката. Явно там е проблема но ми трябва схемата или някои да даде съвет.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Перката на радиатора
 Мнение Публикувано на: 31 Яну 2013, 21:29 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 16 Яну 2006, 02:17
Мнения: 237
Местоположение: София 15 Младост
Колко конски сили ти е делтата? Климатик има ли?

_________________
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Перката на радиатора
 Мнение Публикувано на: 31 Яну 2013, 23:34 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2007, 12:17
Мнения: 4278
Местоположение: Пазарджик,Враца
Кара: Lancia
sonny написа:
Колко конски сили ти е делтата? Климатик има ли?


XPUCTO6 написа:
...Колата е Делта 2, 1.6 моно инжекция /бош моно/. Буксата на датчика на радиатора е с 3 кабела. Между двата черни кабела има контакт и перката се завърта с голяма скорост/явно е втората скорост/. Другия кабел е бяло-червен и някъде е прекъснат/дали през реле или предпазител/ с него и нито единия черен нямя завъртане на перката. Явно там е проблема но ми трябва схемата или някои да даде съвет.


А след като има бърза и бавна-дали има клима или не?

_________________
Изображение
LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000 LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000 LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp Grande Punto 1.2 LPG
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=8463


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Перката на радиатора
 Мнение Публикувано на: 01 Фев 2013, 00:09 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 16 Яну 2006, 02:17
Мнения: 237
Местоположение: София 15 Младост
mitaka_71 написа:
А след като има бърза и бавна-дали има клима или не?

Ти как мислиш?

_________________
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Перката на радиатора
 Мнение Публикувано на: 01 Фев 2013, 00:39 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2007, 12:17
Мнения: 4278
Местоположение: Пазарджик,Враца
Кара: Lancia
sonny написа:
mitaka_71 написа:
А след като има бърза и бавна-дали има клима или не?

Ти как мислиш?


Ами прочети по-задълбочено поста на колегата:
XPUCTO6 написа:
...Буксата на датчика на радиатора е с 3 кабела...


Без клима датчика е с 2 букси-с клима е с 3!!!

_________________
Изображение
LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000 LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000 LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp Grande Punto 1.2 LPG
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=8463


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 4 [ 65 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов