Автор |
Съобщение |
Delta HF
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Юни 2006, 14:44 |
|
Регистриран на: 13 Мар 2006, 22:20 Мнения: 57 Местоположение: София
|
Точно то, заради две клеясали букси и малко мързел сега имам резервен датчик за включване на перката
_________________ Lancia Delta 2.0 16V 1995
|
|
|
|
|
i_v_ivanov
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Юни 2006, 17:55 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36 Мнения: 2804 Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799 http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
|
Тая плочка дето трябва да е долу в дясно на радиатора ли ?
И за колко я даваш ?
Щото аз карам с бушон 30 ампера.
_________________ ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"
|
|
|
|
|
Delta HF
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Юни 2006, 18:27 |
|
Регистриран на: 13 Мар 2006, 22:20 Мнения: 57 Местоположение: София
|
На тази плочка и бяха клеясали буксите, а аз имам датчика който включва перката. Тая плочка би трябвало да може да се поправи само се сменя съпротивлението май беше 2 ома, ама незнам колко вата. Трябва да е доста мощно голям кютук е.
_________________ Lancia Delta 2.0 16V 1995
|
|
|
|
|
syscop
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Юни 2006, 19:50 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 23 Юли 2005, 20:53 Мнения: 270 Местоположение: Велико Търново
Кара: AR 166 2.0 TS '98 Lancia Delta II 2000 16V '93
|
Резисторчето е 0.5-0.8 Ом някъде и около 10-30Вт.
_________________ AR 166 2.0 TS '98 Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93
|
|
|
|
|
Delta HF
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Юни 2006, 20:26 |
|
Регистриран на: 13 Мар 2006, 22:20 Мнения: 57 Местоположение: София
|
Аз го мерих с мултицет и показа 2 ома, но последователно на резистора има свързано оште нещо знаш ли какви са неговите стойности?
_________________ Lancia Delta 2.0 16V 1995
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Юни 2006, 21:10 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
|
|
|
|
syscop
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Юни 2006, 21:37 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 23 Юли 2005, 20:53 Мнения: 270 Местоположение: Велико Търново
Кара: AR 166 2.0 TS '98 Lancia Delta II 2000 16V '93
|
Ако не ми мине котка път, в събота ще правя испекция на инсталацията, или поне на това, до което мога да се докопам и ще погледна какво точно има покрай тоя резистор.
Едва ли ще може да се премери точно с обиновен мултицет, тъй като има малка стойност. Имам някакъв спомен, че на пластмасата пишеше точно колко е.
_________________ AR 166 2.0 TS '98 Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93
|
|
|
|
|
Delta HF
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Юни 2006, 02:01 |
|
Регистриран на: 13 Мар 2006, 22:20 Мнения: 57 Местоположение: София
|
10 да 30 вата не е ли прекалено малко, през това съпротивление неминават 2-3 ампера???
_________________ Lancia Delta 2.0 16V 1995
|
|
|
|
|
Soler
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Юни 2006, 14:49 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 29 Окт 2004, 09:59 Мнения: 61 Местоположение: София
|
Здравейте
Доколкото си спомням има три вида "плочки" както ги наричате 0.23. 0.28 и 0.32 ома (не съм 100% сигурен за последната стойност). Това отдолу е термистор който в зависимост от температурата в кожуха на радиатора шунтира съпротивлението или не. Както е споменал syscop на самото блокче пише колко е точно стойността на съпротивлението.
В магазина струва около 42 лева.
_________________
Lancia Dedra 835A2000
Alfa Romeo 90 2.5 V6
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Юни 2006, 20:05 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Delta HF написа: ...последователно на резистора има свързано още нещо...?
Мда нещо като бушон е ... може и без него, заменка с парченце тел!;)
_________________ LANCIA - начин на мислене
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Юни 2006, 20:08 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Soler написа: ... Това отдолу е термистор който в зависимост от температурата в кожуха на радиатора шунтира съпротивлението или не...
И аз нямам ясен спомен, и сегашното не бачка и съм го шунтирал ,че на 16V е навряно горе и трудно се сваля.... Но до колкото помня това другото нещо беше последователно на резистора!:( Както и да е като успея да го сваля ще го щракна да го имаме нагледно ... или някой друг да се погрижи да го документираме, че аз здраво не съм видял!;)
_________________ LANCIA - начин на мислене
|
|
|
|
|
Milen_z
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Юли 2006, 19:09 |
|
Регистриран на: 19 Апр 2005, 00:16 Мнения: 325 Местоположение: Пловдив
|
Това е термо предпазител има го във всяка домашна духалка, прекъсне ли веднъж връщане няма. Защото ако малко затегне двигателя на перката, това съпротивление за първата скорост знаете ли с какъв ярък пламък гори
_________________ Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 1999
Lancia Dedra 1.6 i.e. 90Hp 1990, 835A1000
|
|
|
|
|
Soler
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Юли 2006, 11:36 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 29 Окт 2004, 09:59 Мнения: 61 Местоположение: София
|
Milen_z написа: Това е термо предпазител има го във всяка домашна духалка, прекъсне ли веднъж връщане няма. Защото ако малко затегне двигателя на перката, това съпротивление за първата скорост знаете ли с какъв ярък пламък гори
Taka
По правилно е термо-предпазител, изразил съм се неправилно. Не си прав с израза "прекъсне ли веднъж връщане няма". Вътре си е биметална пластина която след като изтине се връща в първоначалния си вид и нормалната работа на блока се възстановява.
Лично аз като си ремонтирах този блок (не ми се даваха 42 лева за тази джаджа) съм го награвял с поялника докато изключи. Така че е пробвано
_________________
Lancia Dedra 835A2000
Alfa Romeo 90 2.5 V6
|
|
|
|
|
XPUCTO6
|
Заглавие: Re: Перката на радиатора Публикувано на: 31 Яну 2013, 10:43 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 07 Фев 2011, 14:34 Мнения: 27 Местоположение: Горна Оряховица
Кара: Lancia Delta 1.6 16v
Lancia Delta 1.6 mi
|
Извинявам се за тъпия въпрос но аз съм със същия проблем. Перката се включва директно на втора скорост на над 100 градуса. Та въпроса ми е има ли значение кой кабел къде е включен на този реостат дето е на капака на вентилатора, че моя беше стопил буксите и сега са сменени кабелните обувки но не запомних кабелите къде бяха включени.
|
|
|
|
|
sonny
|
Заглавие: Re: Перката на радиатора Публикувано на: 31 Яну 2013, 14:42 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 16 Яну 2006, 02:17 Мнения: 237 Местоположение: София 15 Младост
|
XPUCTO6 написа: Извинявам се за тъпия въпрос но аз съм със същия проблем. Перката се включва директно на втора скорост на над 100 градуса. Та въпроса ми е има ли значение кой кабел къде е включен на този реостат дето е на капака на вентилатора, че моя беше стопил буксите и сега са сменени кабелните обувки но не запомних кабелите къде бяха включени. Няма значение. Като смени буксите оправи ли ти се първата скорост?
_________________
|
|
|
|
|
XPUCTO6
|
Заглавие: Re: Перката на радиатора Публикувано на: 31 Яну 2013, 18:59 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 07 Фев 2011, 14:34 Мнения: 27 Местоположение: Горна Оряховица
Кара: Lancia Delta 1.6 16v
Lancia Delta 1.6 mi
|
Не се оправи и не знам какво д правя. Дори и да съединя кабелите от плочката /директно без нея/ първата скорост пак я няма. Колата е Делта 2, 1.6 моно инжекция /бош моно/. Буксата на датчика на радиатора е с 3 кабела. Между двата черни кабела има контакт и перката се завърта с голяма скорост/явно е втората скорост/. Другия кабел е бяло-червен и някъде е прекъснат/дали през реле или предпазител/ с него и нито единия черен нямя завъртане на перката. Явно там е проблема но ми трябва схемата или някои да даде съвет.
|
|
|
|
|
sonny
|
Заглавие: Re: Перката на радиатора Публикувано на: 31 Яну 2013, 21:29 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 16 Яну 2006, 02:17 Мнения: 237 Местоположение: София 15 Младост
|
Колко конски сили ти е делтата? Климатик има ли?
_________________
|
|
|
|
|
mitaka_71
|
Заглавие: Re: Перката на радиатора Публикувано на: 31 Яну 2013, 23:34 |
|
Регистриран на: 25 Сеп 2007, 12:17 Мнения: 4278 Местоположение: Пазарджик,Враца
Кара: Lancia
|
sonny написа: Колко конски сили ти е делтата? Климатик има ли? XPUCTO6 написа: ...Колата е Делта 2, 1.6 моно инжекция /бош моно/. Буксата на датчика на радиатора е с 3 кабела. Между двата черни кабела има контакт и перката се завърта с голяма скорост/явно е втората скорост/. Другия кабел е бяло-червен и някъде е прекъснат/дали през реле или предпазител/ с него и нито единия черен нямя завъртане на перката. Явно там е проблема но ми трябва схемата или някои да даде съвет. А след като има бърза и бавна-дали има клима или не?
_________________ LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000 LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000 LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp Grande Punto 1.2 LPG http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=8463
|
|
|
|
|
sonny
|
Заглавие: Re: Перката на радиатора Публикувано на: 01 Фев 2013, 00:09 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 16 Яну 2006, 02:17 Мнения: 237 Местоположение: София 15 Младост
|
mitaka_71 написа: А след като има бърза и бавна-дали има клима или не? Ти как мислиш?
_________________
|
|
|
|
|
mitaka_71
|
Заглавие: Re: Перката на радиатора Публикувано на: 01 Фев 2013, 00:39 |
|
Регистриран на: 25 Сеп 2007, 12:17 Мнения: 4278 Местоположение: Пазарджик,Враца
Кара: Lancia
|
sonny написа: mitaka_71 написа: А след като има бърза и бавна-дали има клима или не? Ти как мислиш? Ами прочети по-задълбочено поста на колегата: XPUCTO6 написа: ...Буксата на датчика на радиатора е с 3 кабела... Без клима датчика е с 2 букси-с клима е с 3!!!
_________________ LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000 LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000 LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp Grande Punto 1.2 LPG http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=8463
|
|
|
|
|
|