Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2




Автор Съобщение
 Заглавие: Перката на радиатора
 Мнение Публикувано на: 22 Юни 2006, 18:18 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 27 Фев 2006, 11:49
Мнения: 1511
Местоположение: София Овча Купел1
Кара: Lancia, Alfa Romeo 159
Здравейте колеги! Колата ми прегрява и перката на радиатора не иска да почне да се върти.Можете ли да ми кажете от какво би могло да стане така? Благодаря!

_________________
Lancia Delta II 1,6 i.e., 75 ph.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Юни 2006, 18:22 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13
Мнения: 5736
Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
1-во - Бушон - 25 ампера беше май
2-ро - Твоята перка е с две скорости - Реостат, едно такова намира се на пластмасата на самата перка, проследи кабелите и ще го видиш, най-вероятно ти е умряла първа скорост...

п.с. Колегите ще допълват след мен 100%

_________________
Изображение
Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Изображение
Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97
Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
Изображение
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Юни 2006, 18:34 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 27 Фев 2006, 11:49
Мнения: 1511
Местоположение: София Овча Купел1
Кара: Lancia, Alfa Romeo 159
Да,мерси а ако е изгоряла 1 скорост какво трябва да правя?

А,и още нещо.Лампата check ми свети постоянно сега като запаля колата. :?

_________________
Lancia Delta II 1,6 i.e., 75 ph.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Юни 2006, 18:40 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 11 Май 2006, 21:11
Мнения: 940
Местоположение: София
на мен ми се беше стопило едно нещо дето му викат блок за управление на перката на радиатора и климатроника
дано не е това че ако не може да се закърпи трудно се намира втора употреба, а новия е много скъп

_________________
we all have wings, but some of us don't know why

fulvia s2 coupe, delta HFturbo, T25 d4d
ex - 145 jr, Y 1.2, r 620 sdi, dedra 1.8, 126 p


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Юни 2006, 20:16 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 28 Яну 2005, 13:50
Мнения: 404
Местоположение: София, Гео Милев
В последно време включва ли ти се изобщо перката? Може и датчика да ти е заминал. Провери го.
Лошото е че от много неща може да не се върти перката. Блока за пускане на перката се намира под един черен капак закрепен на стената между двигателя и купето , точно зад всмукателния колектор , ако ти се занимава , може и с него да си поиграеш да видиш стига ли ток и ако елиминираш релетата дали ще се завърти перката.

_________________
Lancia Dedra Integrale HF
Lancia Dedra 1.6 16v SW


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Юни 2006, 21:19 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 27 Фев 2006, 11:49
Мнения: 1511
Местоположение: София Овча Купел1
Кара: Lancia, Alfa Romeo 159
Ами перката изключи по едно време днес като карах и колата вдигна температура и после не щя да се включи пак :?

_________________
Lancia Delta II 1,6 i.e., 75 ph.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Юни 2006, 22:00 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 23 Юли 2005, 20:53
Мнения: 270
Местоположение: Велико Търново
Кара: AR 166 2.0 TS '98
Lancia Delta II 2000 16V '93
При пуснат климатроник перката върти ли ?

_________________
AR 166 2.0 TS '98
Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93


Последна промяна syscop на 22 Юни 2006, 22:23, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Юни 2006, 22:05 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2804
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
В долния десен ъгъл на радиатора имаш един датчик от който зависи включването на
първа скорост на перката - ако се е скапал - извади клемите - намери си един бушон
25 или 30 ампера и го включи на неговото място.

От този момент вентилатора ще се включва директно на високи обороти.

УСПЕХ !

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Юни 2006, 22:52 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 27 Фев 2006, 11:49
Мнения: 1511
Местоположение: София Овча Купел1
Кара: Lancia, Alfa Romeo 159
syscop,аз нямам климатроник :) Иначе благодаря ви са съветите :)

_________________
Lancia Delta II 1,6 i.e., 75 ph.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 23 Юни 2006, 00:00 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 04 Яну 2005, 01:32
Мнения: 769
Местоположение: София
Миналата година се борих с тоз проблем:)
1.Виж първо реостата на радиатора, както казват колегите.
2. Бушонът е 30А, поне на Дедрата и се намира именно в таз черна кутия, която е между колекторите и купето, но е П образен и май е по-трудно да се намери, но при мен се реши проблема като му пуснаха два кабела и сега е вързан стандартен 30А и няма проблем.
3. Има вариант и да е изгорял моторът на перката, за съжаление е капсулован и не се оправя. На Дедрата стават перки от Алфа 164(май в момента съм с такава) и от Темпра.

_________________
Lancia Dedra 1.8 i.e.LE
Nissan Primera P11 2.0TD
http://www.verticalworldbg.com


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Юни 2006, 09:21 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Ное 2004, 17:01
Мнения: 264
Местоположение: Пазарджик
Кара: FiatSedici 1,9td, Lancia Dedra 1,9 td
А на мен пък перката на радиатора ми се включва само за около 1-2 секунди и веднага се изключва. Ако температурата се качи над 100 градуса, вече въобще не се включва. Пускам климатроника за да я задействам, ама нали и той товари допълнително, та резултата е почти никакъв. От какво може да е този проблем?

_________________
Fiat Sedici 1,9 td 2007
Lancia Dedra SW 1.9 TD, 1998
ex - Lancia Dedra 2.0ie, 1990
ex - Fiat Regata 85, 1.5 1986
http://www.magazinbilka.com


Последна промяна Disco на 27 Юни 2006, 16:13, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Юни 2006, 14:58 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 13 Мар 2006, 22:20
Мнения: 57
Местоположение: София
При мен перката се включваше чак при 110градуса, смених датчика който е на радиатора и всичко се оправи. Преди да го сменя за да неми загрява колата карах само на климатик и нямах никакви проблеми.

_________________
Lancia Delta 2.0 16V 1995


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Юни 2006, 15:40 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 11 Май 2006, 21:11
Мнения: 940
Местоположение: София
това започна да прилича на форум на шкодистите от онези по-старите чешки модели дето се запъваха на всеки по-сериозен баир и спираха за по бира докато се поохлади моторетката с отворен заден капак.
майтапа настрана, този проблем май го имат 90% от собсвениците на италиански возила. интересно ми е дали съществува и при новите модели - lybra, ypsilon etc....

_________________
we all have wings, but some of us don't know why

fulvia s2 coupe, delta HFturbo, T25 d4d
ex - 145 jr, Y 1.2, r 620 sdi, dedra 1.8, 126 p


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Юни 2006, 23:33 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 13 Мар 2006, 22:20
Мнения: 57
Местоположение: София
Оправило се ама друг път :evil: , сега перката се включва на 105 градуса работи малко и спира градусите си остават същите. За да ги сваля на 90 карам с включен климати. Явно трябва да търся проблема на другаде.

_________________
Lancia Delta 2.0 16V 1995


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Юни 2006, 00:21 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
Маса.Там е проблема.Перките си работят всичко е наред,но градусите на таблото не са верни.Цяла глава свалях заради тези градуси,а то било кабел.Някъде бях описал цялата история за тези показания. :wink:

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Юни 2006, 00:53 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Ное 2004, 17:01
Мнения: 264
Местоположение: Пазарджик
Кара: FiatSedici 1,9td, Lancia Dedra 1,9 td
Don_Pakito, дали проблема за който писахме аз и Delta HF в по-горното си мнение може да е само от масата? Защото перката се включва много за кратко и спира без да е охладила почти нищо. Според мен ако е лоша масата, май няма да се включи изобщо. Дори и уредите да дават грешни показания, нещо хич не ми се вижда нормално това бързо включване-изключване. Възможно ли е да се претоварва някакво реле или нещо подобно?

_________________
Fiat Sedici 1,9 td 2007
Lancia Dedra SW 1.9 TD, 1998
ex - Lancia Dedra 2.0ie, 1990
ex - Fiat Regata 85, 1.5 1986
http://www.magazinbilka.com


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Юни 2006, 00:57 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 13 Мар 2006, 22:20
Мнения: 57
Местоположение: София
Искаш да кажеш че уреда не отчита вярно, а възможно ли е до 90 да е верен а след това да започва да лъже, защото при показание 105 ако релните са 95 то при извънградско примерно уреда ми показва 75-80 значи реално е 65-70, а термостата ми е нов. А къде се намира тая маса за която говориш , че немога да ти намеря темата.

_________________
Lancia Delta 2.0 16V 1995


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Юни 2006, 15:24 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
Значи моята история е такава че колата започна да държи по-високи градуси на водата.От там се почна ходене по сервизи Става въпрос за дедра 2.0. с дигит, табло.Първо сменихме няколко термостата и няколко датчика на перката но колата продължаваше да държи високи градуси.Това действие се развива около една година като аз си карам дедрата с високите градуси и обикалям майстори и сервизи.Накрая мозъците решиха,че е гарнитура на главата и леко духала в антифриза.Аз не се съгласих,но трябваше да махаме главата.През цялото време колата върви като луда пали си и няма друг проблем.Аз им казвах,че с изгоряла гарнитура не мога да карам една година и дедрата да вдига 200 без проблем,но само това остана.Свалихме главата естествено гарнитурата си беше добре,сменихме гумички,шлайфане,качваме я пак нов термостат и датчик на перката за всеки случай и пак перката включва на 112 градуса и аз щях да падна.Тръгнах си с празни джобове и като се прибрах и махнах термостата,че трябваше да ходя на море.Тръгвам за морето и на тунела пускам фаровете и ми направи впечатление,че темп.на маслото рязко се покачи от там гледам водата 120гр. и онемях.Колата няма термостат а грее.Като отворих капака всичко си е наред.Направих си извод че като се пуснат фаровете или друг консуматор уредите показват друго.Отидох пак в сервиз казах какво е положението и за 15лв. всичко си дойде на мястото.Казаха че е мръсна маса,но къде е не знам.Сложих обратно термостата и колата повече от 98градуса не вдигна.При каране на дълго стоеше 89-92гр.Не искам да ви пдвеждам,но това беше проблема при мен. :wink:

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Юни 2006, 23:25 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 13 Мар 2006, 22:20
Мнения: 57
Местоположение: София
Намерих проблема-клеясали букси на кабелита влизащи в реостата(съпротивлениета за първата степен) и сега всичко е ОК. Прегледайте всичко по системата, отнема петнайсетина минути и ще намерите отговорите и на вашите проблеми. hf_knee

_________________
Lancia Delta 2.0 16V 1995


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Юни 2006, 23:31 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 23 Юли 2005, 20:53
Мнения: 270
Местоположение: Велико Търново
Кара: AR 166 2.0 TS '98
Lancia Delta II 2000 16V '93
Това дето е на радиатора ли ?

_________________
AR 166 2.0 TS '98
Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 4 [ 65 мнения ] Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов